F1 2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Vettel zadovoljan Ferrarijevim povratkom


    Nemac je nakon jako teškog vikenda uspeo da izbori drugo mesto za Ferrari u Bakuu.



    „Danas smo odlično obavili posao. Juče pred kraj kvalifikacija se bolid polako poboljšavao. Mučili smo se u petak, ali kada sada pogledamo gde smo završili, mislim da smo se sjajno vratili. Ovo je naše drugo drugo mesto za redom. Osvajamo vredne bodove, tempo je tu i bolid je sve bolji“, izjavio je Vettel.




    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Perez: Želeo sam da pobedim Raikkonena na stazi


      Meksikanac je žarko želeo da obiđe Raikkonena iako je znao da će zbog kazne, Finac sigurno završiti trku iza njega u plasmanu.



      „Morali smo da se probijamo. Imao sam dobar start i prvi krug i pretekao sam Kvyata i Massu u krivini 2. Nakon toga sam se borio sa Kimijem do kraja. Znao sam da je imao kaznu, ali ipak je bilo lepo kada sam ga obišao u poslednjem krugu. Znao sam da imam podijum u džepu, i kada sam video da je bezbedno da pokušam manevar, rizikovao sam i isplatilo se“, izjavio je Perez.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Hamilton besan zbog problema na trci


        Aktuelni šampion imao je određenih problema sa motorom na trci za VN Evrope.



        Lewis Hamilton ponovo je imao problema sa svojim hibridnim pogonom na motoru, a tim zbog zabrane radio komunikacije nije mogao da pomogne svom vozaču u rešavanju problema.

        "Nisam znao zbog čega je to bilo. Postoje 16 različitih modova motora, koji se sprovode preko 20 pozicija a nisam ni znao kakav je kvar. Na kraju ništa nisam dirao, problem se sam od sebe rešio. U finišu trke sam smanjio rad motora, jer sam bio 14 sekundi iza Pereza na osam krugova do kraja. Nemam na raspolaganju toliko pogonskih jedinica pa moram sa čuvam i ono što mi je ostalo." kazao je Lewis Hamilton.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Raikkonen iznerviran zbog kazne od pet sekundi


          Vozač Ferrarija izjavio je da je totalna glupost što je dobio kaznu zbog prelska preko linije ulaska u pitlejn.



          Kimi Raikkonen je prilikom jurnjave za Danielom Ricciardom na startnom ciljnom pravcu prešao preko linije ulaska u pitlejn, pa su sudije morale da ga kazne dodavanjem pet sekundi da završno vreme. Finac je izjavio da razume ovo pravilo, ali da on ovom prilikom nije zaradio nikakvu prednost na stazi.

          "Razumem pravilo prelaska preko linije, malo je glupo, ali ja tom prilikom nisam ništa dobio. Želeo sam da ostvarim prednost od pet sekundi nad Perezom, ali sam dva puta ušao u gužvu sa saobraćajem što me je koštalo puno na vremenu. Isti čovek koji mi je dao kaznu morao je i njima da pokaže plave zastave. Ovo nije bio lak vikend, pa sam malo i razočaran." kazao je Raikkonen.




          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Visoka degradacija usporila Red Bull


            Ricciardo i Verstappen su imali velike probleme sa degradacijom guma u Bakuu.



            „Naša namera je bila da idemo na jedan pit-stop. Tokom prva dva kruga je situacija bila stabilna i držao sam se se u grupi sa Nicom i Vettelom koji nije mogao da me napadne. Međutim, situacija se brzo preokrenula i nismo imali izbora nego da promenimo strategiju. Mislili smo da ćemo sa mekim gumama stići do kraja, ali smo na kraju bili prisiljeni da montiramo srednje-tvrde. Te gume su nam donekle i pomogle, ali na mekšim komponentama smo bili katastrofalni. Mislio sam da ćemo biti u prilici da se borimo, ali tempo nije bio tu. Svi smo iznenađeni, ali imamo ljude koji mogu da razumeju i reše problem“, izjavio je Ricciardo.

            „Imao sam jako veliku degradaciju na mekim i super-mekim gumama. Ne srednje-tvrdim sam imao osećaj kao da letim u poslednjih 15 krugova i malo je falilo da dođem do sedmog mesta. Možemo biti zadovoljni performansama, ali naša želja je da imamo bolje plasmane“, rekao je Verstappen.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Bottas: Naša forma nije dobra


              Finac je priznao da Williams jednostavno nije imao tempo da se bori za bolji plasman na VN Evrope.



              „Ovo nije bilo dovoljno, ali to je sve što smo mogli. Nismo imali trkački tempo koji smo predvideli. Ipak, tim je obavio dobar posao sa strategijom. Sada moramo da unapredimo i bolid. Ono što nam je najviše nedostajalo je samo prijanjanje u krivinama Ponovo smo bili odlični na pravcima i to nam je pomoglo da pretičemo na početku trke, ali prijanjanje u krivinama nismo imali“, izjavio je Bottas.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Alonso: Zabrana radija nema smisla sa ovim svemirskim tehnologijama


                Španac smatra da je ograničena radio komunikacija u današnjoj Formuli 1 potpuno besmislena.



                „Ovo pravilo od samog početka nije imalo previše smisla. Naterali su nas da vozimo bolide koji su komplikovani i imaju svemirsku tehnologiju, a zabranjeno nam je da dobijamo bilo kakve informacije. Neki put je teško razumeti šta se događa sa bolidom i šta je rešenje. Možda ćemo u budućnosti moći da se posvetimo rešavanju tog problema. Danas smo imali problem sa menjačem koji je bio sve gori i gori kako je trka odmicala. Zato smo odlučili da se povučemo kako ne bi ništa oštetili u motoru. Ionako smo bili van bodova, tako da je ovo odustajanje manje bolno“, izjavio je Alonso.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Još jedan težak vikend za Renault


                  Francuski tim ponovo je pokazao da ima dobar trkački tempo, ali da su ječrašnje kvalifikacije uzele svoj danak na stazi u Bakuu.



                  "Mislim da je ovo bila dobra trka u smislu trkačkog tempa, gde smo izvukli sve što smo mogli. Kvalifikovali smo se kao poslednji i završili trku na 14. mestu, što nije tako loše. Naučili smo nešto o bolidu u pogledu setapa a najbitnija stvar je što smo ostali pozitivni i pored teških trenutaka. Mi smo svi pobednici, znamo kako da pobeđujemo tako da nam je samo potrebno vreme." kazao je Kevin Magnussen.

                  "Još jednom smo pokazali da imamo bolji tempo u trci nego u kvalifikacijama. Oštetio sam meki set pneumatika još na samom početku, pa smo rano morao do boksa. Tempo na super mekim gumama je bio dobar, ali me je greška na startu puno koštala." dodao je Jolyan Palmer.




                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Mercedes: Mi smo krivi zbog problema koji su se javili kod vozača


                    Nemački tim preuzeo je kvivicu zbog probelema koji su se javili kod oba vozača.



                    Ovu priču potvrdio je i Niki Lauda koji je kazao da se problem sa mapom motora pojavio kod oba vozača i da je tim odgovoran za ovu situaciju. Ipak, Nico Rosberg je na kraju uspeo da se bolje snađe u ovoj situaciji, dok je Lewisu Hamiltonu bilo potrebno 12 krugova pregovaranja sa inženjerom, ali ni taj razgovor nije urodio poldom.

                    "Trebalo nam je par krugova da razumemo problem i da tu rešimo." kazao je Andy Shovlin, glavni trkački inženjer.
                    Sa druge strane i Niki Lauda je dodao da je Hamiltonu trebalo više vremena da se snađe: "Lewis je bio pod velikim pritiskom i trebalo mu je puno vremena da pronađe odgovarajući položaj prekidača. FIA nam je dozvolila da mu kažemo da ima problema. Mislimo da je bilo lako da on zaključi da bi najbolje bilo da se vrati na stara podešavanja."


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Pirelli produžio ugovor sa Formulom 1 sve do kraja 2019.


                      Italijanski proizvođač potvrdio je da ostaje u najbržem cirkusu bar još nekoliko godina.



                      Pirelli je zaključio novi ugovor sa prvim čovekom šampionata Berniem Ecclestonom još pre nekoliko meseci, ali ova informacija nije mogla da bude puštena u javnost sve dok i druga strana nije dala saglasnost.

                      "Ovo je samo završni korak dugih pregovora. Mi smo ovo znali već neko vreme, ali smo ovu informaciju mogli da potvrdimo sve dok FIA nije dala zeleno svetlo." kazao je Pirellijev PR Roberto Boccafogli.
                      Italijanski dobavljač je već u Monaku prezentovao gume za narednu sezonu, koje će prema specifikaciji biti veće i šire.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Rosberg blizu produženja ugovora sa Mercedesom?


                        Nemački vozač blizu je nastavka saradnje sa timom iz Štugarta.



                        Nico Rosberg trebalo bi da u narednih nekoliko nedelja stavi paraf na novu saradnju sa Mercedesom, a zauzvrat Nemac bi trebalo da inkasira mnogo veću sumu na svom računu. Ovo je tvrdnja magazina Kolner Expressa a zvanično u ove pregovore ušao je Gerhard Berger.

                        "Prvo, Nico ima fantastičnog savetnika koji je veoma iskusan u pregovaranju novih ugovora i to je veoma pametno sa njegove strane." kazao je Toto Wolff.
                        Ovaj magazin tvrdi da su Rosberg i Mercedes blizu dogodišnjeg ugovora, gde bi Nemac umesto 18 sada trebalo da dobije 25 miliona evra po sezoni.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Arrivabene poziva Ferrari da unapredi svoj bolid


                          Šef tima Ferrarija traži od svojih inženjera da popravi bolid kako bi njegovi vozači mogli da zabeleže bolje rezultate.



                          Ferrari još nije uspeo da pobedi na nekoj trci u ovoj sezoni, ali je nekoliko puta bio veoma blizu ovoga cilja. Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen uspeli su da u prvih pet vozača završe trku za VN Evrope, pa je tako šef tima zadovoljan učinkom.

                          "Ako pogledate gde smo bili u petak, onda je ovo korak napred. Mislim da se to vidi u komparaciji našeg tempa sa Mercedesovim. Verujem da smo u Bakuu odradili dobar posao i sada trebamo da našim vozačima damo što bolji bolid. Naš trkački tempo na zadnjoj trci je bio dobar i već neko vreme je sve bolji i bolji. Još to nije onako kako želimo." izjavio je Maurizio Arrivabene.



                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Ecclestone: VN Italije je spremna da se preseli u Imolu


                            Prvi čovek Formule 1 kazao je da je organizacija trke u Italije spremna da ode na stazu Enco i Dino Ferrari ukoliko Nacionali autodrom u Monci ne dobije zeleno svetlo.



                            Prema važećem ugovoru, ovo je poslednja godina organizatorima trke za VN Italije koja će se održati na Nacionalom autodromu ukoliko ne dođe do novog dogovora sa prvim čovekom FOM-a. Angelo Sticchi predsednik italijanskog auto kluba kazao je da je uveren da će ove strane postići dogovor, ali da je Imola spremna da preuzme organizaciju ukoliko pregovori i zvanično propadnu.

                            "Mi moramo da sagledamo sve stvari. Tako da ako se trka ne desi u Monci biće sigurno održana u Imoli. Za sada ništa ne znam da li će trka ostati u gradu blizu Milana. Oni znaju kada je rok za poslednji odgovor. Nadam se da se stvari neće menjati." izjavio je Ecclestone.

                            On je ovom prilikom dodao da je Imola spremna za održavanje VN Italije.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Briatore: Ja sam kriv što je Alonso potpisao za McLaren


                              Flavio Briatore po pri put izjavio je da je prelazak Španca u redove britanskog tima možda i greška.



                              Ovaj Italijan koji je pod svojom dirigentskom palicom predvodio Fernanda Alonsa do svoje dve jedine šampionske titule, i pored razlaza na menadžerskom planu, Flavio Briatore idalje je umešan u karijeru ovog Španca. Briatore, koji sada blisko sarađuje sa FOM-om, kazao je da Alonso uopšte ne žali za 5 godina provedenih u Ferrariju.

                              "Mislim da je on Ferrari i najviše voleo. To je bilo neko vreme kada je puno ljudi pričalo i možda se nisu stvorili uslovi koji su njemu bili potrebi za uspeh. On je bio kritikovan što nije bio uspešan a bolid nije ni bio baš najbolji. Alonso bi osvojio šampionat u 2010. samo da je Ferrari taktički odradio posao kako valja." kazao je Flavio Briatore.
                              Posle Ferrarija Španac iz Ovijeda je prešao u McLaren koji zbog slabih perforamse Honde ne beleži baš najbolje rezultate.
                              "Kada me je pre neki dan novinar pitao da li će on ponovo pobediti, svi su se u sali smejali. On ima važan ugovor sa McLarenom i mislim da će Honda popraviti svoje perforamse. Možda je i to moja greška, jer sam ga ja nagovorio da potpiše za McLaren jer oni veoma brzo mogu da reše probleme. Pogledajte rezultate, ne moram vam ništa reći." dodao je Italijan.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Toro Rosso želi da zadrži Sainza, Kvyatov ostanak pod zankom pitanja


                                Prvi čovek Red Bullovog junior tima kazao je da će mladi Španac i naredne godine ostati u Faenci.



                                Carlos Sainz je prošle godine zajedno sa Maxom Verstappenom došao u tim Toro Rossa, koji namerava da ga zadrži na istom mestu i naredne sezone. Dosadašnji timski kolega maldog Španca je odlukom tima prebaćen u Red Bulla a na njegovo mesto doašo je Rus Danil Kvyat.

                                "Mi smo oduvek pričali o trogodišnjem programu. Ja još ne vidim nikakve probleme i stvarno ne znam šta Red Bull misli. Moje lično mišljenje je da će Caros Sainz ostati sa nama. To će možda uskoro biti potvrđeno. Mislim da je Toro Rosso dobra ekipa da on pokaže svoje sposobnosti i nadam se da će mu i novi bolid dobro prijati." kazao je šef tima Franz Tost.
                                Na pitanje novinara da li će se isti scenario ponoviti i sa Danilom Kvyatom, prvi čovek Toro Rossa je kazao: "Videćemo. Nova vozačka postava još nije 100% potvrđena. Očekujem da Carlos ostane sa nama a nadam se da se to može desiti i sa Danilom Kvyatom."


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X