F1 2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Ecclestone se sprema da odbaci novi dogovor oko motora ukoliko on ne da rezultata


    Prvi čovek Formule 1 kazao je da će promeniti već novi dogovor vezan za agregate ukoliko on ne da rezultate.


    Dogovor koji je pre nekoliko dana postignut između timova, FIA-e i Bernia Ecclestona omogućava da svi timovi u šampionatu budu snabdeveni agregatima kao i da će se u narednih nekoliko godina smanjiti cena ovih pogonskih jedinica, što bi na kraju dalo rezultat da se svi dobaljači izjednače po pitanju performansi. Kako pojedini zvori navode, postoji ideja da u 2017. razlika u performansi agregata bude samo 0.3 sekunde a kao parametar se uzima staza u Barseloni.

    Na pitanje novinara da li je zadovoljan postignutim dogovorom, Bernie Eccleston je kazao: "Nije mi bilo važno kojim pute će ići ova stvar. To ne pravi nikakvu razliku. Jedino što želim je da agregati budu izjednačeni. Nadamo se da ovaj scenario može biti uspešan. Ako se to ne desi onda ćemo doneti novi set pravila, pa će tako motori biti manje kompikovani. Normalni atmosferski agregati bili su manje-više izjednačeni, ali su zapravo došli do svog razvojnog kraja.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Boullier: Izgubili smo previše vremena čuvajući gorivo


      Trkački direktor britanske tima definisao je tempo svoje ekipe za koji su se mnogi upitali da li je pravilno definisan u datom trenutku.



      Naime, Eric Boullier smatra kako je ekipa izgubila preko 50 sekundi čuvajući gorivo neophodno za uspješan završetak trke n VN Rusije. Alonso je u Rusiju došao potpuno oporavljen, i to je dokazao visokim šestim mjestom gde je pokazao kvalitetan trkački tempo. Sa druge strane, drugi vozač ekipe Jenson Button, definisao je konačni poredak svojim 10. pozicijom i osvajanjem tog jednog boda koji je veoma vredan za tim.

      Boullier misli kako su oba McLarena napravila ogroman napredak i da nije bilo tog, po njemu, "neefikasnog" čuvanja goriva do kraja trke, smatra da bi se Alonso sigurno u poretku borio sa bolidima Williamsa za konačan plasman.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Arrivabene: Ne odustajemo od borbe za titulu


        Šef Ferrarija veruje kako tim mora rešiti probleme uzorokovane ljudskom greškom, kao i da oni stoje iza svih njihovih poteškoća.



        Arrivabene inisistira kako tim ne odustaje od borbe za titulu, iako su u Sočiju doživeli još jedan neuspeh:

        "Što se tiče prvenstva, mi ne odustajemo. Želimo uložiti svu našu energiju, kako bismo bili mnogo uspešniji."

        Tim je uoči Rusije potrošio tri tokena za razvoj motora. Međutim, Vettel je imao probleme sa elektronikom na drugom treningu, kasnije je promenio i menjač što je dobio kaznu pomeranja na startu, da bi na kraju bio katapultiran od strane Daniila Kvyata već u prvom krugu.
        "Od sada, imamo 17 trka. Ako osvojimo 12, oni mogu osvojiti ostalih 5. Šalu na stranu, ali ozbiljno sada, ništa nije izgubljeno i mi smo još apsolutno u igri. Ako bih morao definisati ovu sezonu, mi nismo ekipa koja voli komforno pobeđivati. U potrazi smo za velikim izazovom, i ono što se dešava uvek je deo trkačke priče. Zadnji put smo imali probleme sa softverom kod Sebastiana, sa turbom kod Kimija. Lično ne mislim da je to loša sreća, kako mnogi tvrde. Uvek je u pitanju ljudski faktor. Draže mi je sada se suočiti sa takvom vrstom problema, nego kasnije u toku sezone." kaže Arrivabene.

        On smatra kako će SF16H isporučiti mnogo bolje performanse povratkom na evropske staze i da tu leži prilika Ferrarija:
        "Kao prvo, ne možemo sebi više dopustiti nijednu grešku. Kao drugo, stvarno verujem, iskreno verujem, da ekipa može isporučiti puno bolje performanse nego što je to do sada bio slučaj. Gledajući na obeležja staza koje nam dolaze, tokeni koje smo potrošili pomoći će nam od Španije nadalje. Naravno, u svemu tome Mercedes ne spava i on čeka na nas, pa je na redu ogromna borba za vrh."




        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Renault i Red Bull već su blizu dogovora o novoj saradnji?


          Kako prenose pojedini izvori, Renault želi da produži ugovor o snabdevanju motorima tima iz Milton Kinsa.



          Posle perioda duge i uspešne saradanje između ove dve strane, kada je bilo osvojeno ukupno osam trofeja, veza između Renaulta i Red Bulla bila je na klimavoj nozi u poslednjih dve godine. Dominacija Mercedesa i loše performanse agregata iz Vira Šatijona dovele su do toga da Red Bull potraži novog partnera ali su na kraju u Milton Kinsu ostali Renaultvi agregati sada pod imenom Tag Heuer.

          Kako pojedini izvori navode, situacija je sada mnogo bolja jer nova pogonska jednica prikazuje znatno bolje performanse a pre svega Renault želi da ima još jedan tim sa kojima može da odmerava svoju snagu. Veruje se da su pregovori već počeli a stvar se dodatno ubrzava jer su usvojena tehnička pravila za 2017. godinu. Prema ovim propisima dobaljači motora moraju da do 6. maja dostave spisak timova koji će snabdevati u narednoj sezoni. Ako se kojim slučajem desi da do 1. juna određen tim nema ugovor za agregate, FIA može da pozove i odabere dobavljača za ugovor oko motora, kako bi se izbegla situacija koju je krajem godine doživeo Red Bull.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Lauda: Zabrinut sam zbog loše pouzdanosti naših motora


            Niki Lauda je kao i Toto Wolff izjavio kako je prvi cilj njihove ekipe da reše problem sa pouzdanošću motora.


            I dok je Nico Rosberg došao do svoje četvrte pobede u sezoni u Rusiji, njegov timski kolega opet je imao problema sa pouzdanošću svog bolida. Niki Lauda je zbog toga morao da organizuje privatan avion kako bi novi delovi stigli iz Briksforta dok je Bernie Ecclestone "sredio" papire na carini.

            Kasnije u trci bolid Lewisa Hamiltona imao je probleme sa pritiskom vode u sistemu, dok je auto Nica Rosberga pokazivao na telemetriji veoma čudne podatke sklone određenim kvarovima.

            "U jednom momentu mislili smo da je Rosbergova trka završena." kazao je Toto Wolff.
            I Niki Lauda izjavio je da je veoma zabrinut pouzdanošću svojih agregata: Zabrinut sam zbog naših motora, ali verujem našim ljudima da oni to mogu da reše. Oni su napravili taj motor, razumeju kako stvari funkcionišu i uveren sam da mogu da ih poprave."


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Sauber propušta test u Barseloni


              Švajcarski tim objavio je da neće učestvovati u prvom sezonskom testu koji će se održati posle VN Španije.



              Sauber je preko društvenih mreža objavio da neće učestvovati na testu u Barseloni, jer tim neće imati tehnička poboljšanja na VN Španije. Takođe, tim nema niti test vozače koje može da upotrebi za ovu priliku.

              "Odličili smo se da ne učestvujemo na testu u Barseloni. Za to postoje dva razloga. Prvi je da mi nećemo imati unapređenja na bolidu za VN Španije a drugi je da nemamo mlade test vozače koje možemo da iskoristimo." pisalo je u timskom saopštenju.
              Test na stazi Katalunja održaće se od 17. i 18. maja.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                McLaren donosi velika unapređenja za VN Španije


                Tim iz Vokinga sprema nove delove za trku i test u Španiji.



                Fernando Alonso zabeležio je šesto mesto na VN Rusije dok je Jenson Button kroz cilj prošao kao deseti, pa je ovo prvi put da oba bolida McLarena završe trku u poenima posle VN Mađarske prošle godine. Eric Boullier kazao je da bi njegov tim imao isti tempo kao Williams da nije morao da štedi gorivo, a svi u timu se nadaju da novim poboljšanjima mogu da anuliraju ovaj zaostatak.

                "Mi spremamo značajna unapređenja za narednu trku u Španiji. Monako bi već onako trebao da nam odgovara a za Barselonu još ne znamo." kazao je šef tima.
                I Jenson Button pohvalio je napredak tima.
                "Sada imamo više poena nego u istom periodu prošle godine, tako da je to dobar znak. Sledeća trka bi trebalo da bude teža za nas, ali se nadamo da možemo da sa novim delovima do bodovima."


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Italijanski mediji: Vettel oseća pritisak u Ferrariju


                  Kako prenosi italijanska štampa Nemac polako gubio šansu za osvajanje titule ove sezone.



                  Prema pisanju lista Corriere dello Sport, Vettel više nije bio u stanju da sakrije svoj bes posle incidenta u prvom krugu u Rusiji.

                  "Razlika između Mercedesa i Ferrarija je sve veća i veća. Tim iz Maranela postaje sve nervozniji i Vettel oseća tenziju. Ta razlika u kvalifikacijama je u Rusiji bila skoro jednu sekundu, a Nico Rosberg je došao do četvrte pobede u sezoni."

                  La Gazzetta dello Sport: "Ovaj vikend mogao je da bude još gori. Problemi sa bolidom i incident u prvom krugu su naljutili Vettela i Arrivebenea a to niko nije očekivao. Kimi je došao do podijuma, ali je nekoliko puta zasapo na trci."
                  I bivši vozač Ferrarija, Fernando Alonso prokomentarisao je ovu situaciju: "Tačno je da su oni imali nekoliko nesrećnih trka, ali problem je u tome što Mercedes ima preveliku prednost. Jasno je da Ferrari oseća veliki pritisak, ali problem je u Mercedesu, oni su previše dominantni."


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Analiza trke za VN Rusije


                    Nico Rosberg zabeležio je svoju četvrtu pobedu u sezoni a evo kakvu trku su imali i ostali vozači.



                    Nico Rosberg - 1. mesto - 25 poena



                    Nemački vozač bio je skoro pa neprimetan na trci u Sočiju. Posle dobrog starta Nico je napravio razliku a jedinu pretnju doživeo je od strane Lewisa Hamiltona u trenucima kada je Britanac izbio na drugo mesto. Rosberg je tokom trke imao manjih problema da zaobiđe zaostale vozače na stazi, što je omogućilo njegovim rivalima da smanje zaostatak. Na kraju, šef Mercedes Toto Wolff kazao je da trka nije niti malo bila laka za Nemca, jer je njegov bolid slao čudne sigale preko telemetrije, što svakako zahteva dublju analizu. Nico je u trku startovao na korišćenim super mekim pneumaticima, dok je u 21. krugu montirao nove meke gume sa kojima je i završio trku.



                    Lewis Hamilton - 2. mesto - 18 poena



                    Težak vikend za Lewisa Hamiltona. Njegovi problemi javili su se još za vreme drugog dela kvalifikacija, kada je u drugom krugu osetio da je ostao bez snage u motoru. Tim je odradio odličan posao, našao je rupu u pravilima, pa su tako stari delovi koji su korišćeni u Australiji stigli Laudinim privatnim avionom iz Briksforta. Britanac je imao uspešan start, izbegao incident na drugoj krivini pa se tako našao isperd Masse, pa posle prvog stinta i ispred Raikkonena i Bottasa. Od tada Hamilton je krenuo u poteru za timskim kolegom, ali je zbog problema sa pritiskom vode morao da smanji tempo. Lewis je do 17. kruga koristio korišćene super meke gume iz kvalifikacija, posle čega je stavio nove meke pneumatike.



                    Kimi Raikkonen - 3. mesto - 15 poena



                    Finac nije bio zadovoljan balansom bolida tokom vikenda, mada su njegova osećanja bila pomešana posle kvalifikacija. Kimi je bio srećan što je uspeo da dođe do drugog startnog reda ali ne i tako da vidi Bottasa ispred sebe. Finac je uspeo da na startu obiđe sunarodnika, koji mu je uzvratio istom merom prilikom restarta trke, posle čega se bacio u poteru za vozačem Williamsa. Jedna greška na 4. krivini omogućila je Hamiltonu da ga obiđe, ali je Bottas kasnije izgubio dosta vremena iza Alonsa, što je imali ključnu ulogu u preticanju posle prvog servisa. Raikkonen je do 20. kruga koristio stare super meke gume, da bi posle odrađenog pitstopa u 20. krugu prebacio na novu meku komponentu.



                    Valtteri Bottas - 4. mesto - 12 poena



                    Bottas je uspeo da na ovaj trci prikaže svoju formu sličnu onom koju je prikazivao još 2014. godine. Na kvalifikacijama uspeo je da se ubaci u prvi startni red zbog Vettelove kazne. Na startu je izgubio mesto od Kimija Raikkonena, ali je na restartu trke uspeo da uzvrtai udarac. Finac je uspevao da se lepo brani od naleta Lewisa Hamiltona, ali je dosta vremena izgubio iza Fernanda Alonsa, što je omogućilo Kimiju Raikkonenu da ponovo povrati treće mesto. Kasnije, njegov Williams nije imao tempa da održi korak za fabričkim vozačima. Valtteri Bottas se odlučio da nešto ranije ode do boksa na zemnu korišćenih super mekih pneumaticika, odnoso već je u 16. krugu odardio zamenu. Od tada pa sve do kraja Finac je koristio meku komponentu.



                    Felipe Massa - 5. mesto - 10 poena



                    Massa se tokom cele trke mučio da gume dovede i održi na radnoj temperaturi, što je bolje za rukom polazilo Valtteriju Bottasu. Zbog toga, Brazilac nije mogao da u ranoj fazi održi korak sa vodećima a u boks je otišao dva kruga kasnije u odnosu na timskog kolegu, montirao nove meke gume, ali je u finišu trke imao dovoljno prednosti nad Fernandom Alonsom, pa se tako u 46. krugu odlučio da odradi još jedan pitstop gde je stavio još jednom korišćene super meke pneumaticike.



                    Fernando Alonso - 6. mesto - 8 mesto



                    Imajući u vidu da je satartovao sa 14. mesta, ovaj podvig svakako klasifikuje Fernanda Alonsa za nagradu vozač vikenda. On je takođe uspeo da izbegne gužvu na prvoj krivini, što mu je omogućilo da se nađe na 7. mestu. Španac se dugo vremena nalazio na tom mestu, sve do odustajanja Maxa Verstappena zbog problema sa motorm. Alonso je od tada vodio usamljenu trku, što mu je omogućio da dođe do prvih bodova u sezone. Vozač McLarena startovao je sa novim super mekim gumam koje je u 21. krugu zamenio za novu meku komponentu.



                    Kevin Magnussen - 7. mesto - 6 poena



                    Danac je u trku krenuo sa 17. mesta ali je uspeo da izbegne gužvu u prvom krugu, pa je tako Magnussen zauzeo 10. mesto. I pored toga Renault nije biod ovoljno brz, Kevin je uspeo da zadrži bolid ispred naleta ostalih. Kvyatovi problemi i kazne dozvolile su Magnussenu da ode na 9. poziciju pa je tim dobrom taktikom uspeo da stavi svog vozača i ispred Romaina Grosejana. Do tada vozač Renaulta vodio je mirnu trku ali je uspeo da dođe do dodatne pozicije koju je zaradio Verstappenovim odustajanjem. Magnussen je prvih 16. krugova koristio nove super meke gume da bi ih u 16. krugu zamenio za takođe nove meke.



                    Roman Grosejan - 8. mesto - 4 poena



                    Francuz se u prve četri trke čak tri puta našao u poenima, gde je Haas ovoga puta i najteže došao do novih bodova. Roman Grosejan je u ovoj sezoni prikazao da ga je veoma teško obići na stazi, zato je Kevin Magnussen pokušao da ranije ode na prvi servis kako bi se našao ispred Francuza. Istu stavr je planirao i Grosejan ali je meta bio Sergio Perez, što se na kraju ispostavilo kao greška, pa je vozač Haasa izgubio poziciju od Danca u Renaultu. Francuz je do 17. kruga koristio nove super meke gume koje je kasnio zamenio za nove meke.



                    Sergio Perez - 9. mesto - 2 poena



                    Perez je u ovoj trci bio primoran da da sve od sebe, pošto je njegova starta pozicija bila uništena u incidentu u prvom krugu. Meksikanac je u trku krenuo sa šeste pozicije, ali je zbog kontakta na drugoj krivini doživeo defekt pneumatika. Perez je u prvom krugu svoje super meke gume zamenio za korišćene meke kao i da je uzeo drugi set istih već 27. krugu. Posle druge zamene pneumatika pao je na 13. mesto, ali dobrom taktikom uspeo je da dođe do 2 nova poena.



                    Jenson Button - 10. mesto - 1 poen



                    Za razliku od vozača koji su na ovoj trci zabeležili bodove, Jenson Button je posle prvog kruga startovao u rikverc. On je sa 12. mesta pao na 15 poziciju. Britanac je imao dugačak prvi stint na novim super mekim gumama koji je trajao 20. krugova, da bi posle prešao na nove meke pneumaticike. Button je kasnije bio bolji u duelima sa Palmerom i Sainzom, što mu je omogućilo da zabeleži prvi bod u sezoni.



                    Daniel Ricciardo - 11. mesto



                    Ricciardo nije bio baš srećan posle trke, jer je i on bio žrtva incidenta u prvom krugu. Njegov bolid pretrpeo je velika oštećenja ali je u prvom krugu morao do boksa. Ujedno ovu priliku iskoristio je da zameni super meke gume i pritom je koristio novu meku gumu. Na ovom komponenti izdržao je 28. krugova posle čega je stavio nove meke gume. Ipak, puno vremena proveo je iza Carlosa Sainza, ali kada je mladi Španac otišao na odsluženje kazne Daniel Ricciardo dobio je 11. mesto, pa je tako bio prvi ispod crte za raspodelu bovova.



                    Carlos Sainz - 12. mesto



                    Može se reći da na ovoj trci mladi Španac nije imao sreće. Sainz je imao dobar start ali je njgov bolid nakupio dosta prljavštine posle udesa koji su imali Kvyat i Vettel na trećoj krivini. Ovi sitni delovi nakupili su se u otvorima za hlađenje motora, pa se tako njegova pogonska jedinica prebacila u zaštitno stanje, zbog čega je gubio dosta vremena. Vozač Toro Rossa pokušao je da održi meku skoro 40 krugova u trci, ali je zbog odguravanja Palmera sa staze na kraju trke dobio još 10 sekundi na svom vremenu.



                    Jolyon Palmer - 13. mesto



                    Britanac je bio mnogo srećniji tokom subotnjeg treninga, pošto mu je tim posle petka zamenio pod na bolidu. Ipak, on nije uspeo da materalizuje dobar start gde se posle prvog kruga nalazio na 10. poziciji. Palmer je u 14. krugu zamenio svoje super meke gume, ali od tada nije uspevao da se približi vozačima u borbi za deseto mesto. Pored toga imao je i incident sa Carlsom Sainzom.



                    Marcus Ericsson - 14. mesto



                    I pored toga što je startovao sa poslednjeg mesta na gridu, Sauber je pokazao da nema konkurentan bolid za borbu koje bi donele poene. Ipak, Ericsson je još jednom prikazao dobru vožnju i pored toga što je takođe bio žrtva incidenta, ali ovoga puta onoga koji se desio na začelju grida. Posle prvog kruga Šveđanin je morao do boksa gde je i zamenio svoje meke za nove super meke. Istu komponentu vozač Saubera izbaraio je i u 28. krugu. Na kraju, njegova dobra vožnja nije bila dovoljna da se domogne poena.



                    Danil Kvyat - 15. mesto



                    Možda i najveći tragičar na trci. Prvu grešku napravio je kada je pogrešno procenio tačku kočenja, pa je tako nos Red Bullovog bolida završio u difuzoru Vettelovog automobila. Kasnije, usledila je još veća greška, kada je Rus opet udario Nemca koji je ovog puta završio u ogradi. Zbog toga je Danil Kvyat dobio kaznu stajanja od 10 sekundi u boksu. Ipak, on je u prvom krugu morao da zameni svoje oštećene super meke gume, posle čega je izvezao velikih 52 krugova na novim medijum gumama, odnosno do samog kraja.



                    Felipe Nasr - 16. mesto



                    Brazilac je za ovu trku od tima dobio potpuno novu šasiju, posle čega je bio znatno zadovoljniji performansama bolida. To mu je dozvolilo da kvalifikacije završi ispred svojeg timskog kolege, ali ovaj uspeh nije umeo da ga prenese i u trci. Već u 12. krugu Nasr je imao defekt na levoj super mekoj gumi, kada se odlučio da ih zameni za nove meke gume sa kojima je došao i do cilja.



                    Esteban Gutierrez - 17. mesto



                    Vozač Haas je imalo slučnu sudbinu kao i Danil Kvyat. Meksikanac je takođe pogrešno procenio kočenje za drugu krivinu posle čega je završio u repu Huleknbergovog bolida. Gutierrez je zbog toga u prvom krugu morao na zamenu prednjeg krila a kasnije je dobio i kaznu stajanja od 10 sekundi. Sve o uticalo je da ovaj vozač trcku provede na začelju kolone, ali je 52 krugova proveo na korišćenim medijum gumama.



                    Pascal Wehrlein - 18. mesto



                    Ovo nije bila baš najbolja trka za Nemca, koji je patio od visoke degradacije guma i slabo odrađenih pitstopova. Ipak, to nije sprečilo Wehrleina da napravi nekoliko preticanja sa vozačima Saubera, ali te pozicije nije mogao da zadrži zbog problema sa gumama. Vozač Manora se odlučio da u 13. krugu zameni svoje super mekim za meke a u 39. krugu se ponovo vratio na najmekšu komponentu.



                    Max Verstappen - Nije završio trku - problemi sa motorom



                    Posle dobrog starta Max Verstappen našao se na šestoj poziciji. Od tada on je uspevao da pobegne vozačima iza sebe i ujedno se približavao Felipeu Massi. Na kraju, Holađanin je na 20. krugova do kraja doživeo defekt na motoru, zbog čega je morao da trku završi ranije.



                    Sebastian Vettel - Nije završio trku - udes



                    Nemac je psole prvog dana vikenda morao da zameni menjač što mu je automatski proizvelo kaznu pomeranjem za pet mesta na startu. Na kvalifikacijama je zabeležio drugo mesto, ali je u trku krenuo sa sedme pozicije. Posle starta on je držao unutrašnju stranu na drugoj krivini posle čega je dobio udarac od Danila Kvyata. Njegov Ferrari je zatim oštetio i bolid Daniela Ricciarda, ali je ujedno Vettelu probušena zadnje guma. Ipak, do treće krivine, Kvyat je opet udario u nemca posle čega je on završio u ogradi.



                    Nico Huleknbergo - Nije završio trku - udes



                    Huleknberg je imao skoro pa istu neserću kao i njegov sunarodnik Sebastian Vettel. Esteban Gutierrez je na drugoj krivini udario u zadnji deo Force Indije, što je njegovom bolidu nanelo dosta oštećenja. To je i označilo i kraj njegove trke.



                    Rio Haryanto - nije završio trku - udes



                    Vozač Manora imao je veoma dobar start ali je takođe uleteo u neprilike koje su se stvorile u drugoj krivini. Haryanto je naleteo na bolid Marcusa Ericssona što ga je odbacilo van staze, posle čega je dobio i udarce od Gutierreza i Hulkenberga. Indonežanin je imao dobar vikend ako se izuzme trka, jer je dosta smanjio zaostatak za svojim timskim kolegom pre svega u kvalifikacijama.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Verstappen menja Kvyata u Red Bullu već od VN Španije?


                      Max Verstappen mogao bi da se nađe u bolidu Red Bulla već od VN Španije.



                      Kako prenose pojedini mediji, ovaj mladi Holanđanin mogao bi da u timu iz Milton Kinsa zameni svog ruskog kolegu već od trke u Barseloni. Danil Kvyat priznao je da se nalazi pod pristiskom posle incidenta u prvom krugu za VN Rusije, kada je u dva navrata udario Sebastiana Vettela.

                      Pored toga spominje se i mogućnost da će Verstappen već ovog vikenda biti u Milton Kinsu kako bi dao svoj otisak za sedište, što znači da bi mogao da se pojavi kao trkački vozač u Red Bulu već za vreme VN Španije. Zbog toga Danil Kvyat bi mogao da se vrati u tim iz Faence, kako bi dokazao Helmutu Marku da kompanija i dalje može da računa na njega.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Mercedes još nije siguran kakva je prava snaga Ferrarija


                        Niki Lauda kazao je da odustajanje Sebastiana Vettela sa trke u Sočiju ostavila njegov tim u neznanju po pitanju pravih performansi tima iz Maranela.



                        I pored određenih problemai sa pouzdanošću, Mercedes je još jednom pokazao svoju dominaciju u Rusiji.

                        "Više bih voleo da Kvyat nije izbacio Vettela iz trke, jer bi na taj način saznali koliko su dobra poslednja poboljšanja Ferrarija na motoru, odnosno znali bi koliko su nam se pribrližili. Ako anliziramo podatke sa trke, onda znamo da je Merecdes bio za 4 desetinke brži od Kimija." kazao je Niki Lauda.
                        On je dodao da mu je šef Ferrari čestitao pobedu posle trke.
                        "On je pravi sportista, ali sam mu rekao ovog puta da smo imali sreće. Imamo dobar odnos se Ferrarijem i nadam se da će tako i ostati."


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Button umalo na kraju prošle sezone nije prešao u Williams


                          Prema navodima britanskih medija, Jenson Button umalo se nije vratio u tim iz Grova.



                          Britanac je svoju karijeru u Formuli 1 započeo baš u Williamsu još davne 2000. godine, ali su se na kraju prošle szeone pojavili navodi da bi Button zbog isticanja ugovora sa McLarenom mogao ponovo stići u Williams.

                          "Jenson umalo nije završio u Williamsu na kraju prošle sezone." kazao je novinar Sky Sporta David Croft. "Veltteri Bottasa je imao neke opcije da napusti tim, zato se i toliko čekalo sa njegovom potvrdom, koja je usledila posle objave McLarena da će Button ostati u Vokingu. Naredne sezone Massi i Bottasu ističu ugovori, pa tako očekujem da će Button biti kontaktiran od strane Williamsa."


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Ruski milijarder Rotenberg želi svoj tim u Formuli 1


                            Ovaj Rus želi da u najbržem cirkusu stvori svoj tim.



                            U februaru bivši vozač Renaulta Vitaly Petrov kazao je prilikom potpisivanja ugovora sa SMP timom da mu je sada to trenutna opcija, i da čeka da se stanje stvari u Formuli 1 popravi kako bi mogao da se vrati u šampionat. SMP tim je samo ogranak istoimene banke, koja je u vlasništvu Borisa Rotenberga i koja već godinama gaji interesovanje za Formulu 1.

                            Ova firma je pre samo nekoliko dana potpisla ugovor sa Renaultom tokom VN Španije, kada je Sergey Sirotkin dobio šansu da se nađe na prvom treningu.
                            "Naravno je da mi želimo da imamo tim u Formuli 1. Radimo na tome, ali sve ne zavisi od nas. Za sada, mi učimo kako da budemo najbolji." kazao je Rotenberg.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              POTVRĐENO: Verstappen menja Kvyata u Red Bullu


                              Već od VN Španije Max Verstappen zameniće Danila Kvyata u Red Bullu, dok će Rus krenuti u superotnom smeru.



                              Posle loših performasni Danila Kvyata za VN Rusije, kada je u prvom krugu dva puta udario Sebastiana Vettela, uprava tima iz Milton Kinsa odlučila je da na njegovo mesto postavi maldog Maxa Verstappena.

                              "Max se dokazao da je veliki talenat. Njegove performanse u Toro Rossu su nam omogućile da ga unapredimo u fabičkog vozača Red Bulla. Mi smo u jedinstvenoj poziciji da imamo četiri vozača na raspolaganju, pa tako možemo da ih menjamo po timovima." kazao je Christain Horner.
                              Zbog ovoga Danil Kvyat vratićese u timu Toro Rossa, kako bi ponovo zadobio poverenje uprave Red Bulla.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Marko objasnio zbog čega je Kvyat prebačen u Toro Rosso


                                Konsultant tima iz Milton Kinsa izneo je svoje razloge zbog čega je izvršena promena između Danila Kyata i Maxa Vesratppena.



                                I pored toga što je Rus zabeležio jedini podijum za Red Bull ove sezone, loše performanse za VN Rusije uticale su na to da Verstappen i Kvyat zamene mesta u svojim timovima.

                                "Glavni cilj bio nam je da skinemo pritisak sa Danila, koji je očito bio prisutan ove godine. On nije prikazao iste performanse kao i prošle sezone, odnosno bio je prosečno tri do pet desetinki sporiji od Ricciarda. Prošle godine bili su izjednačeni. Takođe, Kvyat je imao dosta uspona i padova, nešto je bilo dobro kao što je bila trka za VN Kine, ali posle velikog pritiska pao je u Sočiju. Naš luksuz je to što imamo prilike da ga vratimo u Toro Rosso. Roman Grosjaen bio je u sličnoj situaciji pa je uspeo da je prebrodi." kazao je Helmut Marko.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X