F1 2017

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Vandoorne raspoložen nakon uspešnog dana testiranja


    Belgijanac je danas imao prvi dan bez problema sa McLarenovim bolidom u 2017.



    „Današnji dan je bio verovatno najbolji od početka sezone. Ovo je bio prvi dan da nismo imali veće probleme i da smo mogli da provedemo program do kraja. Mislim da smo pokrili sve što smo želeli i odradili smo dosta stvari oko podešavanja bolida za koje nismo imali vremena u Barseloni. Današnji dan je bio dobar, ali neophodno je da i svaki sledeći bude ovakav. Moramo pažljivo da analiziramo današnje podatke, ako želimo poboljšanja na budućim trkama“, izjavio je Vandoorne.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Vettel: Problemi sa elektronikom odvojili su nas od staze


      Nemački as kazao je da je ovaj problem uveliko uticao na njihov test program.



      Sebastian Vettel jučerašnji dan proveo je u svom Ferrariju ali testirajući novu generaciju Pirellijevih pneumatika. Danas su ipak stvari bile drugačije, pa se Nemac pokušao da nastavi sa razvojnim planom sa italijanskim timom, ali su ga određeni problemi zadržali u garaži.

      “Bilo bi lepo da smo imali prilike da odradimo još neki krug. Danas smo imali nekoliko problema što je normalno za testiranja. Ali tokom popodneva izgubili smo vremena zbog nestanka struje u bolidu. Sve u svemu, vozeći dobar bolid je uvek zadovoljstvo, pa ti u nekom trenutku ne znači koliko si uradio sa svojim planom.” kazao je Vettel.




      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Ojjeh: Honda nam je puno toga obećala


        Jedan od suvlasnika McLarena Mansour Ojjeh izjavio je da njegov tim trenutno prolazi kroz svoju najveću krizu.



        U intervjuu koji je dao za mazagin Auto Hebo, Ojjeh je dao osvrt na trenutnu situaciju u timu.

        “Razočarenje je veliko, čak i za Hondu. Puno toga nam je obećano, ali razočarenja su sve veća. Oni su prihvatili krivicu ali teško šta može da se učini kako bi se situacija popravila.”
        Prema poslednjim navodima McLaren je već stupio u pregovore sa Mercedesom.
        “Mi trenutno radimo na različitam scenarijima i o tome ne mogu da javno govorim. Ulažemo puno rada i truda kako bi smo rešili situaciju. I to brzo. Mi imamo kulturu pobeđivanja i ne možemo više ovako da nastavimo.”


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Vettel: Hladnije temperature odgovaraće Ferrariju u Rusiji


          Nemački vozač kazao je da sledeća trka trebala bi da odgovara njegovom timu po pitanju vremenskih uslova.



          Mnogi analitičari imali su velike sumnje da li će toplije temperature odgovarati Ferrarijevom bolidu, pa je tako Sebastian Vettel pobedio na dve od tri trke na početku sezone. Nemac je jednom prilikom rekao novinarima da topliji uslovi nisu škodili njegovom timu i da su i pored toga mogli da pokažu svoje performanse.
          “Mislim da nećemo imati problem sa vremenskim uslovima u Sočiju, gde je temperatura znatno niža nego u Bahreinu. U Kini je bilo slično pa smo bili konkurentni. Naš zadatak je da nastavimo da vršimo pritisak na naše konkurentne, pre svega na Lewisa Hamiltona. Sve do sada, Ferrari je imao perfektnu taktiku i moram da im čestitam na dobro obavljenom poslu.” kazao je Vettel.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Red Bull traži nezavisnog dobavljača motora


            Helmut Marko izjavio je da uvođenje ovakvog dobavljača agregata jedna od ključnih stvari po pitanju opstanka Red Bulla u Formuli 1.


            Sportski direktor Formule 1 Ross Brawn naporno radi kako bi osigurao što bolju budućnost samog šampionata posle 2020. godine, kada na snagu trebaju da stupe novi tehnički propisi. Ovaj Britanac naporno radi kako bi osigurao što bolji odnos između finansijke strane kao i da se trenutna tehnologija može što bolje primeniti u automobilskoj industriji.
            Jedan od vodećih ljudi Red Bulla Helmut Marko dodao je da ova platforma treba da bude usagalašena do kraja godine, kao i da je uvođenje nezavisnog dovaljača motora ključno pitanje za opstanak Red Bulla u Formuli 1.
            “Jedna od stavki mora da bude uvođenje nezavisnog proizvođača agregata do 2021. godine. To je neophodno. Motor treba da bude prost, bučan i da košta ispod 10 miliona. Mi pričamo o ne tako komplikovanom agregatu. Ima puno kompanija koje to mogu da izvedu. Zbog toga očekujemo da novi vlasnici zajedno sa FIA-om nađu rešenje. Ako se to ne sedi, naš ostanak ovde neće biti siguran.” kazao je Austraijanac.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Boullier: Honda želi da snabdeva još jedan tim u 2018.


              Trkački direktor McLarena potvrdio je da njihov partner želi da proširi saranju u podoku.



              Nije tajna da japanski proizvođač već neko vreme pregovara sa Sauberom o korišćenju Hondinih agregata od naredne sezone a Eric Boullier potvrdio je da sada McLaren neće uložiti veto na ovu akciju njihovog partnera.

              “Mi ćemo pomoći Hondi da nađe novog klijenta. Ovo godine nismo mogli to da uradimo, ali sada su stvari drugačije. Ali sada moramo da uradimo sve kako ne bi ugrozili našu saradnju. Šta god se desi mi smo partneri, znali smo da će se u nekom trenutku pojaviti još jedan tim i mi to moramo da podržimo.” kazao je Boullier.

              “Više timova za njih je dobro, jer će tako Honda sakupiti više podataka. Svakako ćemo i za to da platimo određenu cenu ali šta je tu je. Sezona je krenula drugim putem od planiranog, pripremili smo plan oporavka i ićićemo korak po korak.” dodao je trkački šef McLarena.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Red Bull donosi novu šasiju za VN Španije


                Tim iz Milton Kinsa planira da u Barseloni znato poboljša svoju šasiju.


                I pored velike prmene aerodimaničkih pravila, Red Bull nije uspeo da se prilagodi novih regulativama i tako se ove godine uključi u borbu za sam vrh. Max Verstappen je na VN Kine uspeo da dođe do podijuma, ali Red Bull već sada zaostaje 55 poena za vodećim Ferrarijem u konkurenciji konstruktora.
                Helmut Marko izjavio je da je za trenutni neuspeh zalsužan i Renault, koji trenutno kroisti prošlogodišnju specifikaciju MGU-K.
                “Mi imamo dva problema: Renault ima problem sa pouzdanošću što ih je usporilo na polju razvoja agregata a mi nismo isporučili šasiju kakvu smo trebali. Ali, svi radimo noć i dan kako bi rešili sve ove probleme. Optimistični smo i verujem da u Barseloni možemo napraviti veliki korak napred. Za VN Španije očekujemo novu šasiju a Renault planira nešto novo tek za VN Kanade.” kazao je Marko.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Ferrari demantovao da SF70H ne odgovara Raikkonenu


                  Italijanski tim demantovao je navode da novi bolid trenutno više odgovara Sebastianu Vettelu nego Kimiju Raikkonenu.



                  Kimi Raikkonen nije imao baš najbolji početak sezone, pošto se više mučio sa bolidom za razliku od njegovog timskog kolege koji je u tri trke zabeležio dve pobede.
                  “Imao sam razgovor sa Ferrarijevim inženjerom Jock Clearom koji je kazao da Kimi traži bolid koji je bolji pri prvoj korekciji volana. Prošle godine, bolid je bio tako podešen i Kimi je mogao da parira Sebastiajnu.” izjavio je bivši vozač Mika Salo.
                  Ali, tehnički direktor tima Mattia Binotto dao je svoje mišljenje:
                  “Ja ne bi to tako rekao. Bolid je dobar na aerodinamičkom polju i sve radi kako treba na polju motora a naša dva vozača su svetski šampioni. Uveren sam da će Kimi postići dobre rezultate.”

                  I Sebastian Vettel trenutno ne zna gde se njegov kolega tačno muči sa bolidom:
                  “Ne znam. Na testu smo obojica imali dobre rezultate i ja trenutno nemam odgovor na to pitanje, jer ne znam gde imam problema.”
                  Sa druge strane i Kimi Raikkonen je na kraju zadovoljan performansama bolida:
                  “Da budem iskren, dug je put pred nama. Trebao sam da od početka krenem sa boljim rezultatima, ali nisam. Izgleda da ima puno razloga, ali nismo uspeli da neke planove sprovedemo u Kini. Zadovoljan sam kako se bolid ponaša, lepo odgovara svim našim zahtevima. U Bahreinu sve je bilo kako treba ali ja sam imao loš prvi krug. Sada radimo na nekim detaljima ali generalno zadovoljan sam.”




                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Šta zna dete šta je 1000KS…


                    Budućnost F1 što se tiče mladih vozača ne deluje svetlo ali…



                    Ako ste gledali čuvenu parodiju Nikad Izvini, jedan od likova kaže drugom na račun zaplenjene količine alkohola – šta zna mali šta je trista kila viskija. Metafora koja tako lako može danas da se primeni na F1, samo što ćemo umesto viskija koristiti konjske snage.

                    Zapravo, gledano kroz rezultate mladog Lensa Strola, ali i Palmera kao i Vandorna ne možemo a da se ne otmemo utisku da mladi vozači u F1 baš ne pokazuju svoj talenat ili da su jednostavno precenjeni. Posebno, ako u tu sliku dodamo Djovanacijeve udese na VN Kine, ista postaje jako loša.
                    Sa druge strane, tu su Paskal Verlajn i Esteban Okon, koji u Fors Indiji i Zauberu ovu sliku bistre za dobru nijansu. Paskala ne mozemo smatrati novajlijom ali nakon udesa na ROC-u, njegova povratnička vožnja je pokazala da nije uzalud potrošio prošlu sezonu u Manoru. Okon je takođe, doduše od VN Belgije je bio član Manora, mada je pre toga imao mesto test vozača za isti tim.
                    Ova dva momka u svojim biografijama imaju jako lepe rezultate pre F1 – Okon je šampion GP3 serije a Verlajn DTM-a.
                    Sada dolazimo do dve crne ovce ovogodišnjeg šampionata – Strola i Palmera. Strol je, činjenica, tatin sin, momak koji je rođen da ne diže ništa teže od kašike (masivnije od kašike) ali neosporno je sledeće – bio je šampion evropske F3.

                    Palmer je isto tako sin slavnog oca – ali i šampion Gp2 Serije.
                    Dodajmo i Vandorna koji je uspešno zamenio Alonsa prošle godine na VN Kine nakon stravičnog udesa španca na predhodnoj trci, ali njemu moramo progledati kroz prste – McLaren Honda je sve samo ne dobar bolid. Dok Strol i Palmer imaju relativno konkurentne bolide, a da ne govorimo o kvalitetu bolida Verlajna i Okona, Đovanaci je, ruku na srce, ipak bio dobar u Australiji sa Zauberom koji je posle Meklarena najslabiji bolid na gridu.

                    U čemu je problem zapravo?
                    Ako se malo bolje zagledamo u današnju Formulu 1, ali i u serije koje prate takmičenje, odgovor se može nazirati u sledećem – prevelika tehnološka razlika. Koliko god mi imali primedbe na ove vozače, moramo da se setimo da Gp2, danas F2, zatim F3 i GP3, i naravno pomenuti DTM bolidi su daleko iza F1. A tek u 2017, taj zaostatak je toliko veliki da zaista ne možemo više da poredimo te mašine. Imajući u vidu da danas, ako hoćete da budete koliko-toliko konkurentni morate da uložite značajna sredstva u razvoj bolida i to ne kao ranije za par trka već bukvalno za svaku, ne čudi pojava recimo Rija Harijanta u timu. Takođe ne čudi i povratak penzionera Felipea Mase koji je prekinuo svoje mirne dane i vratio se trkanju. Ne ulazeći u prirodu ugovora sa Vilijamsom, Masa je ipak bio potreban da bi služio i kao siguran vozač u poenima ali i tutor mladom Strolu oko bolida – svemirskih brodova. Mala digresija – ako bi bolidi iz 2016. bili recimo Spejs šatl, onda su ovi danas bukvalno Enterprajz ili ko više voli Milenijum Falkon (nisam fan ni Star Vorsa ni Star Treka, eto čudno ali tako je).

                    Što se talenta tiče (još jedna digresija, talenat je bilo ime za novac, tj. mera mase za zlato – 58,9kg za jedan) Verlajn i Okon možda malo odskaču, pogotovu Verlajn koji je došao iz serije koja je u potpunosti suprotna trkačkim bolidima, ali ne možemo osporiti rezultate i ostalih pomenutih. Ipak su niže serije koliko-tolkio konkurentnije međusobno, jer je i cena samog šampionata uslov da se isti i održi. Primerice, za jedan stari Mercedesov motor imate najmanje 2-3 tima u F2 i F3 sa komplet postavom i mehaničarima. A da ne govorim da je motor tih istih nižih serija u odnosu na F1 današnje motore – bicikla ako ne i skejtbord.

                    Zato možda treba da mladim vozačima malo progledamo kroz prste. Veliki timovi, sa izuzetkom Red Bula, drže se vozača sa dužim stažom u F1, jer smatraju da sa novajlijama gube šansu za osvajanje titule u obe konkurencije. Zapravo, besmisao akademije Ferari dolazi ovde do izražaja – sem Bjankija koga na žalost sudbina nije dovela do željenog cilja, Ferari svoje akademce prepušta slučaju. Đovanaci je imao malo sreće ali to je najviše što će videti od SF-70H, test i ništa više. Vožnja u Zauberu koji je sada najdalje od Ferarija (Has je postao tim br.2 Ferarija) pokazala je da je potrebno da se još izbrusi. Drugim rečima, ako ovakvo stanje ostane nakon 2020, akademci Ferarija bi mogli da pocekaju ili jednostavno da odu iz Akademije jer za njih nema mesta u top timovima osim test vozača – a testovi su postali krajnje beskorisni. Barem za male i srednje timove.
                    Kod Red Bula situacija je drugačija, mada moramo priznati da od 2015, rotiraju Kvjata i Ferštapena.

                    Mercedes je uspeo da pogura Verlajna i Okona ali oni su jedan u Zauberu, a drugi u Fors Indiji koja je doduše opremljena Mercedesovim motorom. Malo sreće za Okona. Sa druge strane, Perez koji je isto bio akademac Ferarija, sada kao prvi vozac FI, čeka šansu koja će se možda pojaviti krajem ove godine – mesto u Ferariju. Ali tu su i Grožan i možda Hulkenberg.


                    Šta bi moglo za kraj da se još doda – možda ovo – dokle god F1 bude ovoliko odlazila daleko, mladim vozačima biće teško. Što zbog prekomplikovane tehnologije, što zbog politike tima, što zbog prevelike razlike između serija hranilica i glavne serije.
                    Nekada je F1, u vreme atmosferaca, bila koliko toliko bliska F3000, pa su vozači dolazili na testove i žalili se na prevelike sile u krivinama i na kočenjima. Danas, mladi testeri iako fizički spremniji, žale se na prevelike modove i komande na bolidu.



                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Force Indija donosi novi pod u Barseloni


                      Force India svoj novi pod bolida predstaviće na VN Španije, a sve to u cilju nadomještanja i prevazilaženja trenutnih aerdoinamičkih problema koje imaju sa ovogodišnjim bolidom


                      Prošlogodišnji “best of the rest” odnosno ekipa koja je bila najbolja od ostatka grida, ove godine spriječena je u ostvarivanju takve zadaće određenim korelacijskim problemima. Da prevedemo, podaci prikupljeni ispitivanjima u vazdušnom tunelu nisu vjerodostojni onom što se replicira na trkačkoj stazi.

                      Iako su sezonu otpočeli sa bodovima na sve tri trke, direktor tima Bob Fernley smatra kako je samo pitanje vremena, kada će ekipa moći da bude maksimalno agresivna na zadnjem danu trkačkog vikenda, odnosno trci:
                      “Mi tačno znamo šta je problem. Tehnički direktor Andy Green i ostatak tima su ustanovili da postoji problem korelacije i to smo znali i na testovima u Barseloni.”
                      “Učinci su identifikovani, rješenja stavljena na sto, i sada od proizvodnog procesa zavisi da li ćemo rješenja dobiti u Španiji. To je povezano sa našom aero platformom. Problem je u tome, vi odaberete jedan bit, koji može biti neispravan. Morate se vratiti kroz operaciju, ispraviti bit, a zatim napraviti kompletan novi dio, jer prošli nije valjao. Novi pod, i dodaci biće dostupni za Barselonu.”
                      Bob Fernley je na kraju dodao i osjećaj kojim vozači definišu vožnju bolida:
                      “Nisu zadovoljni. Postoji utisak povećane nestabilnosti i ona direktno utiče na bolid prilikom kočenja. Takođe, auto je jako nestabilan na izlasku iz sporih i srednje sporih zavoja. Bahrein je posebno istakao ovaj problem. Rusija će vjerovatno označiti isto, ali mi već tamo možemo odraditi neke testove. Nećemo potpuno riješiti ovaj problem, ali ga možemo ublažiti.”



                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Perez: Mercedesov motor je samo bolji od Hondinog


                        Prema rečima ovog Meksikanaca Mercedes više nema dominaciju na polju agregata.



                        Kao što se i očekivalo Ferrari je ove sezone napravio veliki pomak na polju agregata a potvrda stigla je i od vozača fabričkog tima tako i od vozača njihovih klijenata.

                        Sa druge strane ovu činjenicu primetio je i Sergio Perez:
                        “Ja definitvno mislim da je Ferrari na istom nivou kao i Mercedes. Renault je menje-više tu. Mi kao Mercedes, sada imamo jednu čistu prednost samo nad Hondom. Ferrari i Renault odradili su velike korake kako bi sustigli Merecdes.”


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Raikkonen najbrži na prvom treningu za VN Rusije


                          Bottasa je na drugom mestu od Raikkonena delilo samo samo 0,045s.



                          Na supermekanim gumama, Kimi Rakkonen našao se ispred Valterija Bottasa ali i trećeplasiranog Hamiltona koji je zaostajao skoro šest desetinki za fincem. Međutim, Hamilton je nekoliko puta imao male ekskurzije van staze. Na četvrtom i petom mestu našli su se pre svega Max Verstappen pa Sebastian Vettel koji nije imao mogućnost da materjalizuje svoj leteći krug na supermekim gumama.
                          Daniel Ricciardo zauzeo je 6. mesto, a pratio ga je Perez. Za njima se našao i dvojac Williamsa Massa i Stroll.
                          Prvo najbrže vreme na relativno toploj stazi postavio je Bottas nakon 10 minuta od početka sesije.
                          Domaći vozač Sergey Sirotkin, koji je danas vozio umesto Hulkenberga, nije imao sreće – njegov Renault jednostavno nije mogao da se pokrene danas kako treba. On je završio sesiju odmah nakon izlaska iz boksa.
                          Nakon 25. minuta od početka sesije, Hamilton i Vettel su postavili najbrža vremena, najpre Hamilton a zatim Vettel.
                          Međutim, ubrzo je na prvo mesto izbio Bottas i to sa impresivnih 1,3s bržim vremenom od Vettela.
                          Na samo 25 minuta pre kraja, Esteban Ocon je izgubio poklopac motora na kočenju i to je prouzrokovalo crvenu zastavu. Nakon kraćeg prekida sesija je nastavljena.
                          Nakon nastavka Vettel je u krivini 13 napravio greški koja mu je pokvarila leteći krug i tako nije uspeo da popravi svoje vreme. Takođe je bio neuspešan i u drugom pokušaju kada se okrenuo u krivini 16 nakon preagresivnog prelaza preko ivičnjaka.
                          Trenutak kasnije Hamilton takođe greši i izbegava udarac u zid. On je takođe prvi “overio” novoinstaliranu prepreku na krivini 2 nakon pogrešnog kočenja.
                          Raikkonen je svoje najbrže vreme ujedno i najbolje za ovu sesiju postavio na 30 minuta pred kraj, koristeći super meke pneumatike.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Fetel najbrži na drugom treningu


                            Na drugom treningu u Sočiju najbolja vremena postavili su vozači Ferarija, slede vozači Mercedesa



                            Najbolje vreme na drugom slobodnom treningu u Sočiju postavilo je Sebastijan Fetel na ultra mekim gumama. Sledi ga timski kolega Kimi Raikonen, koji je imao najbolje vreme na prvm treningu, a zatim vozači Mercedesa – Valteri Botas i Luis Hamilton.

                            Vozači Mercedesa su imali problema da dovedu gume na optimalni nivo funkcionisanja.
                            Peto vreme postavio je Maks Ferstapen, koji je dvadesetak minuta pre kraja treninga morao da zaustavi svoj bolid prijavivši nedostatak snage.
                            Sledi Danijel Rikarno u drugom Red Bulu, a zatim Felipe Masa, Niko Hilkenberg, Kevin Magnusen, Serhio Perez, Esteban Okon i Fernando Alonso.
                            Za Toro Roso trening nije prošao baš najbolje, Karlos Sajnc je postavio petnaesto vreme, dok je Danil Kvjat kome je ovo domaća trka tek na sedamnaestom. Između njih se našao Stofel Vandorn koji će trku u nedelju startovati sa zaćelja pošto je ceo motor morao biti promenjen posle prvog treninga.
                            Trinaesto i četrnaesto vreme postavili su Džolion Palmer i Roman Grožan.
                            Lens Strol, jedini vozač koji nije koristio ultra meke gume, postavio je devetnaesto vreme, našašvši se između vozača Zaubera - Paskala Verlajna i Markusa Eriksona.



                            Vozač

                            Tim Vreme Broj krugova
                            1. Sebastijan Fetel
                            Ferari 1:34.120 36
                            2. Kimi Raikonen Ferari 1:34.383 36
                            3. Valteri Botas Mercedes 1:34.790 36
                            4. Luis Hamilton Mercedes 1:34.829 34
                            5. Maks Ferstapen Red Bul 1:35.540 15
                            6. Danijel Rikardo Red Bul 1:35.910 26
                            7. Felipe Masa Vilijams 1:36.261 39
                            8. Niko Hilkenberg Reno 1:36.329 38
                            9. Kevin Magnusen Has 1:36.506 31
                            10. Serhio Perez Fors Indija 1:36.600 38
                            11. Esteban Okon Fors Indija 1:36.654 39
                            12. Fernando Alonso Meklaren 1:36.765 27
                            13. Džolion Palmer Reno 1:36.771 22
                            14. Roman Grožan Has 1:37.039 31
                            15. Karlos Sajnc Toro Roso 1:37.083 36
                            16. Stofel Vandorn Meklaren 1:37.125 25
                            17. Danil Kvjat Toro Roso 1:37.300 35
                            18. Paskal Verlajn Zauber 1:37.441 30
                            19. Lens Strol Vilijams 1:37.747 36
                            20. Markus Erikson Zauber 1:37.819 29
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              1-2 za Ferrari na drugom treningu


                              Vettel je ostvario najbolje vreme na drugoj sesiji u Sošiju, ispred timskog kolege Kimija Raikkonena.



                              Mercedesovi vozači su u početku imali najbolja vremena na super-mekim gumama, ali je Ferrari imao prednost na ultra-mekim, pa je na taj način ostavio nemački tim iza sebe u plasmanu.

                              Vettel je vozio krug 1m34.120s i imao je par desetinki prednosti u odnosu na Raikkonena, dok su Bottas i Hamilton zaostali sedam desetinki za četvorostrukim prvakom sveta.
                              Ferrari i Mercedes su ujedno jedini timovi koji su imali vremena ispod 1m35s, a Red Bullovi vozači su imali sekundu zaostatka za Vettelom.
                              Tim iz Maranella je prikazao odličan tempo i u dužim izlascima na stazu i pored tvrdnji da je staza u Sočiju kao krojena za Mercedesov bolid.
                              Verstappen je imao četiri desetinke prednost u odnosu na Ricciarda, ali je u finišu sesije imao problem sa bolidom zbog koga se ranije povukao sa staze.
                              Massa je bio sedmi u Williamsu sa dve sekunde zaostatka, dok su Hulkenberg, Magnussen i Perez kompletirali prvih deset.
                              Ocon je nakon problema na prvom treningu ostvario jedanaesto vreme, dok je malo iza njega bio Alonso. Vandoorne je sa druge strane propustio dobar deo prve polovine sesije, pošto je McLaren morao da promeni motor u njegovom bolidu, zbog čega ga u nedelju čeka kazna od petnaest mesta na gridu. Palmer i Gorsjean su bili 13. i 14. sa po pola sekunde zaostatka za svojim timskim kolegama. Sainz i Vandoorne su imali petnaesto i sedamnaesto vreme, dok je između njih bio Vandoorne. Wehrlein je bo osamnaesti u Sauberu ispred Strolla, koji jedini nije koristio ultra-meke gume, i timskog kolege Ericssona.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Vettel: Mercedes nije pokazao punu snagu


                                Nemac kaže da Ferrarijev najveći rival verovatno nije prikazao pravi tempo na današnjim treninzima.



                                „Mislim da će sa njima biti sve u redu. Ovo je staza koja im odgovara i verovatno će sutra biti jaki. Prošle godine su ljudi posle treninga smatrali da će Williams imati najbolji tempo, a na kraju se ispostavilo da je Mercedes najbrži. Ima dosta stvari sa kojima inženjeri mogu da se igraju na ovoj stazi i imate priliku da pokažete i sakrijete neke stvari. Ja sam uspeo da napravim napredak između treninga i zadovoljan sam zbog toga“, izjavio je Vettel.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X