F1 2017

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Vettel: Reagovao sam previše burno


    Vozač Ferrarija po prvi put dao je svoje mišljenje o incidentu koji je imao sa Lewisom Hamiltonom na VN Azerbejdžana.



    FIA je tokom dana izdala sapštenje u kome neće preduzimati nikakve dodatne akcije protiv Vettela i tako na ovaj način zatvorila ovaj slučaj. Pritom, Nemac je izdao saopštenje u kome se izvinio svima za svoje nedolično ponašanje na stazi.
    “Tokom restarta, bio sam iznenađen Lewisom potezom, posle čega sam udario u zadnji deo njegovog bolida. Mislim da Lewis nije imamo nikakve loše namere. U žaru borbe, reagovao sam previše burno i želim da se i njemu da izvinim za ovaj potez, kao i svim ljudima koji su to videli. I sam sam shvatio da nisam poslao najbolji primer. Nisam imao nameru da stavim Lewisa u nikakvu opasnost. Takođe, želim da se izvinim FIA-i, kao i da ću poštovati njihovu odluku i prihvatam kaznu koja mi je izrečena na trci u Bakuu.” kazao je Sebastian Vettel.




    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Verstappen zatražio od Red Bulla da ga pusti u Ferrari?


      Sudbina ovog mladog Holanđanina postala je jako zanimljiva tema u padoku.


      Pojedini mediji navode da je Max Verstappen zatražio od svog tima da ga ranije oslobodi ugovora, kako bi mogao da napusti Red Bull i već sledeće godine dođe u Ferrari. Problem je u tome što Holanđanin ima važeći ugovor sa timom iz Milton Kinsa sve do kraja 2018. a Helmut Marko već se jednom oglasio po ovom pitanju:
      “Čisto da odgovorim na glasine, mi nemamo klauzulu po pitanju timskih performansi sa Verstappenom. Sve dok ga mi ne pustimo on ne može da pređe u Ferrari.”

      Takođe, šuška se da se Marko tek početkom ove nedelje sastao sa šefom Ferrarija Mauriziom Arrivabeneom kako bi razgovarali o Verstappenovoj izlaznoj klauzuli.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Vettel najbrži na trećem treningu u Austriji


        Sebastian Vettel postavio je najbrže vreme pred početak kvalifikacija.


        Vremenski uslovi pred početak trećeg treninga bili su pravi letnji u Austriji. Temperatura staze bila je 29 stepeni dok je temperatura vazduha bila oko 22 stepena.
        Već u instalacionim krugovima Calos Sainz je stao na stazi jer je imao problema sa motorom. Zbog toga je izbačena žuta zstava već u prvom sektoru pa su tako redari morali da ukolne špančev bolid sa staze. Prvi bolji mereni krug postavio je Max Verstappen koji je zabeležio vreme od 1m06.015s a pratio ga je timski kolega sa zaostatkom od 0.150s a njihova vremena zabeležena su na ultra mekim gumama.
        Sebastian Vettel je u svom prvom izlasku na stazu ostavrio krug od 1m06.036s što je bilo trenutno dovoljno za drugo mesto ali je već posle par momenata uspeo da bude još brži i tako postavi vreme od 1m05.384. Iza njega u tim momentima bili su Valtteri Bottas i Lewis Hamilton.
        Na polovini treninga na stazu se pojavio i Carlos Sainz, pošto su mehaničari Toro Rossa uspeli da osposobe njgov bolid. Lewis Hamilton je u završnoj trećini sesije dodao gas i tako izbio na prvo mesto krugom od 1m05.361s na ultra mekim gumama ali je Sebastian Vettel odgovorio svojim krugom i tako opet zauzeo vodeću poziciju – 1m05.092s.
        Hamilton je ima jedno malo izletanje sa staze kada je promašio kočenje na trećoj krivini, ali se vartio na stazu. Britanac se dosta sporo vratio do boksa a prema prvim navodima Hamilton je doživeo defekt prednjeg levog kočionog diska.

        Vettel je tako zadržao prvo mesto na trećem treningu ispred Hamiltona koji je zbog incidenta ranije završio sesiju. Treći je bio Bottas, četvrti Raikkonen dok je dvojac Red Bulla bio odmah iza.




        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          FIA prikazala prve slike novog zaštitnog štita


          Prvi test ovog projekta održaće se već na treninzima za VN Velike Britanije.


          Vladajuće telo ovog sporta već neko vreme radi na projektu poboljšanja sigurnosti vozača, pa je tako na redu došao da se isproba novi dizajn zaštite na vozačevoj kabini. U pitanju je dizajn koji se zove Štit i koji će već biti testiran na prvom treningu za VN Velike Britanije a prvi prototip predstaviće Ferrari.
          Štit je providan panel koji kreće od nosa vozača i završava se na početku vozačeve kabine i koji pruža veću vidljivost od svog Halo predhodnika. Ukoliko se testovi tokom ove godine pokažu kao dobri, onda bi moglo da sa njegovom upotrebom počne već od naredne sezone.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Bottas na pol poziciji u Austriji


            Valtteri Bottas je imao najbolje vreme ispred Vettela, dok je Hamilton bio tek treći, pa će sutra startovati sa osmog mesta nakon kazne zbog promene menjača.



            Vreme se pred početak kvalifikacija naoblačilo, kao što je bilo i prognozirano, ali je sesija prošla bez padavina.
            Prvi deo kvalifikacija je pripao Hamiltonu koji je sa vremenom 1m05.064s bio desetinku brži od Raikkonena i pola sekunde od Vettela. Treba napomenuti da je Nemac svoje vreme zabeležio na super-mekoj komponenti za razliku od Hamiltona i Raikkonena koji su bili na ultra-mekoj.
            Potpuna katastrofa je zadesila Williams čiji vozači su već nakon Q1 morali da se oproste od kvalifikacija. Massa i Stroll su bili tek 17. i 18. iza Palmera koji je takođe ispao, dok su na začelju po običaju bili vozači Saubera u čijoj je maloj internoj borbi ovoga puta pobedu odneo Ericsson.
            Bottas je bio ubedljivo najbrži u Q2 sa vremenom 1m04.316s koje je postavio na ultra-mekoj gumi. Vettel je imao skoro pola sekunde zaostatka, dok je Hamilton bio malo iza njega na trećem mestu, ali sa vremenom postavljenim na super-mekim gumama.
            Od konačne borbe za pol-poziciju su se oprostili Hulkenberg, Alosno, Vandoorne, Kvyat i Magnussen, koji nije ni učestvovao u Q2 pošto je u prvom delu kvalifikacija oštetio zadnje vešanje.
            Borba za pol poziciju je završena već nakon prvog pokušaja koji su vozači imali. Bottas je sa krugom 1m04.251s bio pola desetinke ispred Vettela i skoro dve ispred Hamiltona. Kada su vozači po drugi put izašli na stazu da probaju da poprave vremena, delovalo je da neće biti poboljšana, ali je onda u samom finišu Grosjean imao kvar na bolidu i morao je da se parkira na sred staze zbog čega su istaknute žute zastave. Raikkonen je zauzeo četvrto mesto na kvalifikacijama ispred Ricciarda, Verstappena, Grosjeana, Pereza, Ocona i Sainza.
            Hamiltona čeka kazna od pet mesta zbog promene menjača, tako da će on sutra krenuti sa osme umesto sa treće pozicije.



            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Bottas i Hamilton u različitim raspoloženjima


              Finac je logično bio srećan nakon druge pol-pozicije u karijeri, dok je Britanac rekao da nije siguran koliki će napredak moći da napravi na sutrašnjoj trci.


              „Definitivno smo dobro podesili bolid za kvalifikacije. Dobijao sam na samopouzdanju kako je sesija odmicala i to je preko potrebno na ovakvoj stazi koja je veoma brza. Obavili smo odličan posao kao tim tokom vikenda. Mislim danas sutra čeka zanimljiva i dobra borba. Cilj je pobeda i siguran sam daće i Lewis imati dobru trku“, izjavio je Bottas.

              „Teško da ću moći da ponovim podvig iz 2014. Tada smo bili mnogo brži od ostalih timova, ali daću sve od sebe i biću srećan ako završim u vrhu. Sesija je protekla bez problema. U Q3 sam jednostavno izgubio ritam koji sam imao i nisam mogao bolje od trećeg mesta. Mislim da moja strategija sa gumama neće napraviti neku veću razliku. Prvi stint će se svesti samo na to da ga maksimalno produžimo. Ali svašta može da se desi, uključujući i vozilo bezbednosti, pa ćemo videti“, izjavio je Hamilton.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Vettel: Moramo da se fokusiramo na našu trku


                Vozač Ferrarija izjavio je da on i tim moraju da se foksiraju na svoju trku.


                Nemački vozač trenutno ima 14 bodova više u odnosu na Lewisa Hamilona, koji je pred trku za VN Austrije dobio kaznu pomeranja za pet mesta zbog promene menjača. Ipak, pol pozicija na stazi Red Bull Ring pripala je Valtteriju Bottasu koji je za 24 hiljaditinke bio brži od Vettela.
                “Q3 je bio dosta dobar, veoma sam zadovoljan krugom. Da budem pošten, teško je voziti ovde jer bolid ume dosta da se zanosi u krivinama. Ovoga puta Valtteri je bio brži ali i ja sam zadovoljan učinkom. Možda sam mogao da bolje izađem iz poslednje krivine ali šta je tu je. Bilo kako bilo napravili smo korak napred tokom vikenda. Biće teška i duga trka.” kazao je Vettel.



                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Massa i Stroll iznenađeni lošim performansama


                  Williamsovi vozači nisu mogli da objasne šta je razlog njihovog ispadanja iz kvalifikacija već nakon Q1.



                  „Ovaj vikend je baš težak za nas. Pokušavali smo da radimo na balansu i njegovom unapređenju, ali smo gubili mnogo vremena u svim brzim krivinama. Jedino što je pozitivno je da je naš trkački tempo delovao bolje i to nam daje neku nadu, ali ovo je bio težak dan za ceo tim“, izjavio je Stroll.

                  „Celog vikenda se mučimo sa gumama, pogotovo kada su potpuno nove. Danas smo ih jako teško zagrevali i to je bilo razočaravajuće pošto ne bi trebali da budemo u ovoj poziciji. Juče je na starijim gumama trkački tempo bio dobar, ali moramo da ustanovimo šta se tačno dogodilo ovog vikenda i zašto smo ovako podbacili u kvalifikacijama“, rekao je Massa.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Alonso: Od sada možemo da računamo na Q3


                    Španac veruje da je McLaren sada u poziciji da se u normalnim uslovima konstantno bori za prolaz u Q3.



                    „Nije bilo loše. Zadovoljan sam svojim krugovima i performansama koje smo pokazali. Mislim da je osećaj u bolidu bio dobar tokom celog vikenda i ova pozicija je danas bila maksimum. Ekipa naporno radi kako bi popravila našu situaciju. Na svakoj trci imamo veliki broj novih delova i kada god možemo, koristimo nove specifikacije motora. Sada smo blizu Q3 i mislim da u normalnim uslovima možemo da računamo na plasman među prvih 10. Ima još prostora da se poboljša pouzdanost i nadam se da ćemo videti dalji napredak u narednim nedeljama. Mislim da sutra uz dobru strategiju imamo šansu da se borimo za bodove. To nam je cilj“, izjavio je Alonso.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Ricciardo: Četvrto mesto je bilo naš maksimum


                      Australijanac će se zahvaljujući Hamiltonovoj grešci pomeriti za jedno mesto unapred.



                      „Mislim da nismo mogli da očekujemo više od ovoga. Bili smo blizu Kimija i bilo je lepo naši se u toj borbi. Četvrto mesto je najbolja pozicija sa koje sam startovao ove godine. Pomerili smo se za jedno mesto zbog Lewisove kazne. Šteta je što nismo završili poslednji krug. Svi su pokušavali da pronađu limit i to je nešto sto često viđamo ove godine. Sutra postoji šansa za padavine oko podneva i mislim da će trka biti zanimljiva.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Grosjean imao problem sa elektronikom u Q3


                        Francuz je izjavio da je bio primoran da zaustavi bolid na stazi u samoj završnici kvalifikacija.


                        U samom finišu kvalifikacija za VN Austraije, Romaina Grosjeana zadesio je problem sa eletronikom, zbog čega se njegov bolid zaustavio na stazi. Zbog toga izbačene su žute zastave pa su tako vozači bili primorani da odustanu od svojih brzih krugova.
                        “Od kada sam izašao na stauzu u Q3 odmah sam primetio problem na bolidu. Pokušao sam da promenim neka podešvanja i tim mi je rekao da usporim. Odjednom izgubio sam kontrolu nad menjačem i od tada nisam mogao da ubacim bolid u brzinu. Mi mislimo da je to problem sa električnim sistemom.” kazao je Grosjean.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Perez hvali napredak Force Indije


                          Indijski tim je danas uspeo da napravi odličan pomak u Austriji nakon jučerašnjih problematičnih treninga.


                          „Zadovoljan sam našim performansama danas. Mislim da su ovo bile jedne od mojih najboljih kvalifikacija kada se u obzir uzme teška pozicija u kojoj smo se našli juče. Osmo mesto je dokaz da smo napravili velike korake preko noći. Svi su uložili veliki trud. Na kraju nismo imali sreće sa žutim zastavama pošto sam imao šansu da popravim svoje vreme. Jedva čekam trku pošto je naš trkački tempo još bolji“, izjavio je Perez.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Teške kvalifikacije za Sauber u Austriji


                            Oba vozača tima trenutno zauzimaju poslednji startni red.


                            “Današnji dan bio je malo bolji, ali svakako ne možemo biti zadovoljni 19. i 20. mestom. Ipak, uspeli smo da smanjimo razliku za našim rivalima. Svakako je da smo napravili napredak, ali moramo da nastavimo sa poboljšanjima. Trka će sutra biti izuzetno teška.” katao je Marcus Ericsson.
                            “Nažalost, nismo ništa više mogli da uradimo na kvalifikacijama. Upeli smo da poboljšamo tempo u odnosu na juče, pogotovu na pravcima. Kao i obično, daću svoj maksimum sutra a vremenski uslovi mogu igrati značajnu ulogu.” dodao je Pascal Wehrlein.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Nekoliko novih proizvođača prisustvovalo sastanku oko novih motora


                              Čak četiri nova proizvođača prisustvovali su sastanku koji je bio vezan za nova pravila oko agregata.


                              Kako se i ranije pisalo, nekoliko novih proizvođača motora zainteresovano je za ulazak u Formulu 1 a to se pokazalo na sastanku koji je održan tokom vikenda za VN Austrije. Domaćin ovog skupa bio je šef Mercedesa Toto Wolff a pored trenutnih proizvođača motora na sastanak su došli i predstavnici Porschea, Lamborghinia, Aston Martina i Coswortha.
                              Kako je poznato Formula 1 želi da od 2020. godine u bolidima se vrte jeftiniji, snažniji i zvučniji agregati, jer su trenutno V6 turbo hibridni motori preskupi i previše složeni.
                              Sa druge strane pored ovih novih proizvođača za ulazak su još zainteresovani Audi, Alfa Romeo i Zytek.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Valtteri Bottas pobednik VN Austrije


                                Vozač Mercedesa uspeo je da zabeleži svoju drugu pobedu ispred Sebastiana Vettela.


                                Pred početka trke stigla je informacija da će Pascal Wehrlein startovati iz pitlejna pre svega zbog zamene turbo punjača na njegovom motoru. Svi timovi i vozači su već u tim momentima gledali u nebo jer je prema najavama bilo 60% šansi za kišu. Iako je bilo oblačno, temperature su bile veoma visoke pa je tako temperatura staze iznosila 46 a vazduha 28 stepeni.
                                Od prvih deset vozača, samo je Lewis Hamilton izabrao da startuje sa super mekim pneumaticima dok su svi ostali imali ultra meku gumu. Bottas je odlično krenuo u trku i tako poveo kolonu ispred Vettela dok je Raikkonen pao na peto mesto iza Grosjeana i Ricciarda. Max Verstappen je imao incident na prvoj krivini zbog čega je mora da odustane sa trke. Ista sudbina je dočekala i Fernanda Alonsa koji je parkirao svoj McLaren u garaži.
                                U trećem krugu Raikkonen je uspeo da povrati jednu poziciju od Grosjena dok je Bottas već imao 2 sekunde u odnosu na Vettela. Hamilton se u tim momentima nalazio na šestom mestu dok je Kvyat bio pod istragom zbog incidenta sa Alonsom. Već pole nekoliko momenta Hamilton je uspeo da na četvrtoj krivini obiđe Grosjena i tako napreduje za još jednu poziciju. Ipak, sudije su izrekle kaznu “prođi kroz” Danilu Kvyatu koji je on odmah i odradeo. Već u 15. krugu Nico Hulkenberg je otišao prvi na redovan servis i tako montirao meku komponentu pneumatika.
                                Hamilton se od tada upustio u pohod za Raikkonenom ali je Finac uspevao da odgovori svojim brzim krugovima. U 30. krugu Kevina Magnussena zadesio je problem sa bolidom pa je zbog toga morao da završi trku. To je iskoristio Lewis Hamilton da ode do boksa i odardi svoj redovan servis i tako zaduži ultra meku gumu. Sledeći na redu bio je Daniel Ricciardo koji je uzeo super meku komponentu a odgovor je spremio i Sebastian Vettel koji je takođe uradio istu stvar.
                                Valtteri Bottas uspeo je da sa ovim gumama izdrži skoro do 40. kruga, kada je otišao na servis. Finac je tada kao i ostali uzeo super meke pneumatike ali je tako izgubio prvoizorno prvo mesto od strane Kimi Raikkonena. Sa druge strane Sebastian Vettel uspeo je da smanji razliku za vozačem Mercedesa koji se u tim trenucima nalazio u sendviču Ferrarija. Bottas je samo 3 kruga kasnije uspeo da obiđe Raikkonena koji je odmah posle toga otišao na zamenu guma.
                                45. krug na donosi odustajanje Carlosa Sainza zbog problema sa bolidom a Bottas je posle povratka na prvo mesto imao 4.3 sekunde prednosti nad Vettelom. Treći je bio Ricciarda ispred Hamiltona i Raikkonena dok se na šestom mestu nalazio Massa. Vettel je na 20 kruga pred kraja dodao gas i počeo je da smanjuje razliku za Bottasom, a Raikkonen je činio istu stvar sa Hamiltonom. Vodeći dvojac je polako nailazio na vozače koji su zaostajali za po jedan krug, pa je tako razlika između njih iznosila oko 2.9 sekundi.
                                Hamilton je uspeo da smanji razliku za Ricciardom, ali su i oni obilazili zaostale vozače. Bottas je uspevao da održi razliku od 2 sekude za Vettelom, ali ona je na 4 krugova do kraja pala na 1.4 sekunde. Hamilton je jako pritiskao Ricciarda a istu stvar činio je Vettel nad Bottasom. Na kraju Bottas je uspeo da se odbrani od Vettelovih napada i tako dođe do svoje druge pobede dok je treće mesto na podijumu zauzeo Daniel Ricciardo koji se odbranio od napada Lewisa Hamiltona. Peti je bio Kimi Raikkonen a spisak prvih deset zaključili su Grosjean, Perez, Ocon, Massa i Stroll.




                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X