F1 2017

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Massa bi mogao da ostane u Williamsu i nareedne sezone


    Samo šest meseci posle povratka u Formulu 1 ovaj Brazilac mogao bi da produži ugovor sa Williamsom.



    Tim iz Gruva se tokom zime našao u malo nezavidnoj poziciji, jer je morao da promeni već ranije zacrtanu vozačku postavu. Mercedes je jarko želeo da u svojim redovima vidi Valtterija Bottasa a to je jednio bilo ostvarljivo ukoliko Felipe Massa želi da se vrati u tim. Ipak, obe stvari su se desile pa je tako brazilski veteran nastavio da vozi tu gde je i stao, a pre neki dan je izjavio da je veoma zadovoljan dosadašnjim učinkom.

    “Sve se dobro odvija da ja već razmišljam da ostanem i naredne sezone. Razvoj je mnogo bolji i agresivniji. Dolazak Paddya Lowa bio je pun pogodak, jer sada radimo drugačije u drugim odelenjima. Pre njega, svaki deo na bolidu se razvijao posebno za sebe. Sada je sve to ujedinjeno u jednu celinu, kao kod velikih timova.” kazao je Massa.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Abiteboul: Red Bull kao i uvek sve izvuče iz konteksta


      Prvi čovek Renaulta uzvratio je na kritike Red Bulla o stanju i razvoju njihove pogonske jedinice.



      Cyril Abiteboul kazao je da njihov klijent Red Bull uvek neke stvari pogrešno izvuče iz konteksta, kao i da oni očekuju veliko poboljšanje pogonske jedinice na VN Kanade.
      “Red Bull obično sve loše shvati kada je u pitanju naš dalji razvoj motora. Ja sada želim da stavim tačku na ovu svar i da kažem da se motor svakog vikenda unapređuje. Prvi naš problem bila je puzdanost, jer tako nismo mogli da pokažemo naše performanse. Mi smo pre VN Španije završili određene testove u labaritoriji sa agregatom i već u subotu svi naši klijeti su dobili rezultate sa testa.”

      “Znamo da sve nije crno i belo, da još ne možemo da pariramo Merecdesu, ali svakog vikeda pravimo određena poboljšanja. Još puno toga će doći u Monaku.” kazao je Abiteboul.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Button spreman za povratak na stazu


        Jenson Button se za VN Monaka vraća u bolid McLarena kako bi odmenio Fernanda Alonsa.


        Ovaj Britanac možda nije očekivao da će da se vrati u šampionat posle trke za VN Abu Dabija, koja mu je bila 305 u karijeri. Ipak, ukazala mu se dobra prilika, jer se Ferando Alonso odlučio da zajedno uz podršku McLarena nastupi na trci Indijanapolisa 500, pa će tako Button moći da se takmiči na trci VN Monaka na kojoj je pobedio 2009. godine.

        “Osećaj je prosto neverovatan. Kada sam dobio poziv od Erica nisam imalo toliku euforiju, ali sada je to sve drugačije. Jedva čekam da sednem za volan bolida, jer je ovo jedna od najboljih trka u sezoni. Monako je jedinstvena staza, koja zahteva puno rada i dosta sitnih podešavanja na bolidu. Za sve nas je to veliki izazov, pa je zbog toga to i moja najdraža trka. Iskreno, ja još nisam testirao MCL32, ali verujem da sam spreman. Stazu znam dosta dobro a već sam odradio neko vreme u simulatoru. Fizički sam spreman, jer sam se pripremao za triatlon.” kazao je Button.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Vettel veruje da može da prekine Ferrarijev post u Monaku


          Nemac insistrira da nema čega da se plaši i da Ferrari ima velike šanse da zabeleži pobedu u Monaku.



          Trka za VN Monaka trenutno drži jedan od najdužih postova Ferrarija bez pobede na ovoj stazi, a poslednji trijumf za crvene ostavrio je Michael Schumacher još davne 2001. godine. Ipak, tim iz Maranela je ovu sezonu započeo veoma konkurentno, pa je tako Sebastian Vettel pun samopouzdanja pred VN Monaka.
          “Mislim da imamo veoma jak paket i da smo svi timski dosta dobro spremni, pa zbog toga nemam čega da se plašim. Ako pogledate nekoliko poslednjih godina, tačno je da je Mercedes bio dosta jak ovde, ali sam uveren da i mi možemo da imamo dobar vikend.” kazao je Vettel.
          Ferrari je u ovoj sezoni uspeo da na kvalifikacijama za VN Rusije dođe do pol pozcije, a u Monaku to je poslednji put učinio 2008. godine.

          “Da mislim da je moguće da dođemo do pol pozicije. Potrebno je da uđemo u ritam u Monte Karlu, pa tako moramo da verujemo našem bolidu. Znam da možemo pronaći pravi setup za ovu stazu.” dodoa je Nemac.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Vozači nezadovoljni novim ivičnjacima na stazi u Monaku


            Romain Grosjean i Sergio Perez nisu zadovoljni veličinom ivičnjaka koji je postavljen na stazi na krivini pored bazena.



            Organizatori trke u Monaku odlučili su se da naprave nekoliko izmena na samoj stazi kao i pored nje. Na krivinama Ste Devote, Casino, Tabac i pored bazena stavljenje su nove zaštitne ograde, kao i da ovoj poslednje pomenutom zavoju postavljen i visoko podignut ivičnjak, što svakako nije oduševilo vozače.

            “Ja stavrno ne znam zašto je to urađeno. Nadam se da neću imati kontakt sa njim, inače izgubiću neki deo bolida. Posebno ako ga zakačite prednjim krilom, jer i mala greška vas ovde može naterati da odete u zid. Bolje je onda da izgubite na vremenu.” kazao je Romain Grosjean.
            Isto mišljenje imao je i Sergio Perez.
            “Mislim da je prevelik i da nemamo potrebe za takvim ivičnjakom. Biće ga teško zaobići i kada bi ga neko udario odmah bi završio u zidu.”


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Kvar na Bottasovom motoru je sasvim nov za Merecdes


              Nemački tim u Barseloni se po prvi put sreo sa takvim kvarom na svom agregatu.


              Valtteri Bottas nije mogao da završi trku za VN Španije pre svega zbog kvara na motoru. Finac se povukao sa staze posle velike borbe sa Sebsatianom Vettelom, ali je uspeo da dovoljno zadrži Nemca i tako svom timskom kolegi obezbedi da lakše stigne do prvog mesta i pobede na trci.
              “Bilo je veoma bolno za nas što smo izgubili 15 važnih poena. Uspeli smo da idetifikujemo koren problema. Do sada nam se ovo nije događalo, što nam je sada pokazalo da trebamo da budemo veoma oprezni. Pokušavamo da na tehničkom planu dostignemo limite, pa se zbog toga dešavaju i problemi. Idalje očekujemo veliku borbu sa Ferrarijem. Sa jedne strane to je jako dobro jer možemo da povećamo naše limite.” kazao je Toto Wolff.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Ricciardo: Monako je šansa i za Red Bull


                Australijanac veruje da VN Monaka može biti dobra šansa za njegov tim da dođe do boljeg rezultata u ovoj sezoni.


                Red Bull je u 2016. važio za najvećeg rivala tada već dominatnom Mercedesu, ali tim nije uspeo da profitira sa novim setom aero pravilima koja su uvedena za 2017. sezonu. Ferrari je bio taj koji je opasno izazvao nemački tim, dok je sada tim iz Milton Kinsa treća sila u karavanu. Ipak, Daniel Ricciardo veruje da staza u Monte Karlu može dobro odgovarati novom bolidu.

                “Teško je sve predvideti. Mislim da smo u Bahreinu pokazali da smo dosta dobri u kvalifikacijama, gde nismo imali odgovora za neke stvari. Kasnije smo doneli nove delove a razlika je bila manje-više ista. Verujem da je ovaj vikend dobra šansa. Moramo da damo sve od sebe na kvalifikacijama kao bi sklopili dobar krug. Jednostavno to je cena koju moramo da platimo na ovom vikendu. Zato i volim ovu stazu.” kazao je Ricciardo.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Lewis Hamilton sa P1 poveo karavan na FP1 VN Monaka


                  Lewis Hamilton je tokom FP1 sesije nadigrao svog šampionskog rivala Sebastiana Vettela, postavivši rekordno najbrže vreme zabeleženo na legendarnim ulicama Monte Carla.


                  Mercedesov vozač je postavio 1m13.425s na Pirelijevim ultrasoft gumama, čime je nadvisio Vettela za 0.196s na ulicama kneževine. Svih top 5 vozača su završili ispod pola sekunde.

                  Vettelov Ferrari je je pretrpeo neznatnu nezgodnu kada je dodirnuo barijere, dok je trećeplasirani Max Verstappen pretrpeo pucanje pneumatika.
                  Red Bull je startovao po prvi put sa T-wing konceptom, postavivši najbrži prvi sektor, ali uz gubitak u srednjem sektoru, čime je postavljeno vreme od 0.346s zaostatka za vodećim. Daniel Ricciardo je odvezao 45 krugova i bio peti najbrži, upravo iza Valteri Bottasovog Mercedesa.
                  Ferrari i Red Bull su odmah stupili u akciju sa ultrasoft gumama, dok se Mercedes fokusirao na rani izlazak sa supersoft gumama. Na toj mešavini je Daniil Kvyat došao do odlilčne šeste pozicije, ostavljajući Kimi Raikkonena, obe Force Indije i timskog kolegu Sainza, iza.
                  Izuzevši Grosjeanov spin i nekoliko kasnijih kočenja i kontakata sa barijerama, sesija je bila bez nekih značajnih incidenata i štete na bolidima, što je retkost za Monako. Osim Nico Hulkenberga i Marcus Ericssona koji su pogođeni tehničkim problemima bili sprečeni da započnu trening.
                  Svojim neplanskim povratkom u kokpit McLarena, Jenson Button je priredio jako izdanje, ostavivši utisak da nikad nije ni napuštao F1 karavan. Fokusirajući se primarno na duže stintove i aklimatizaciju sa MCL32, ostvario je P14, pritiskajući timskog kolegu Vandoornea, čak i dok je bio na soft gumama, naspram Belgijanca sa supersoft.



                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ferrari ispred svih na trećem treningu u Monaku


                    Oba vozača italijanskog tima dominirala su pred početak kvalifikacija.


                    Vremenski uslovi pred početak trećeg treninga za VN Monaka bili su malo vrući nego inače. Temperatura staze bila je 34 a vazduha 25 stepeni, što bi mogalo da timovima poremeti planove.
                    Prvi brži mereni krug postavio je Valtteri Bottas koji je na stazi u Monaku izvezao ua 1.15.249s i to na ultra mekim gumama. Finac je koji krug kasnije poboljšao svoje vreme ali je Kimi Raikkonen u tim momemntima zabeležio najbrži krug od 1m3.586s na mekim gumama. Romain Grosjean bio je vesnik prve lokalne žute zastave, jer je morao da proširi putanju na ulasku u petu krivinu.
                    Već posle uvodnih 20 minuta, vozači Ferrarija zadržali su prve dve pozicije a prvo mesto imao je šampion iz 2007. godine (1m13.013). Sebastian Vettel uspeo je da bude prvi vozač koji je danas imao krug ispod 73 sekunde, pa je tako ostavrio vreme od 1m12.890s.

                    Na polovini treninga i Max Verstappen pridružio se Sebastianu Vettelu i tako postao drugi vozač koji je izvezao krug ispod 1m13s i tako dospeo na drugo mesto (1m12.940s). Nemac u Ferrariju je uskoro odgovorio na stazi, pa je tako uspeo da postavi vreme od 1m12.558s a u stopu ga je pratio Kimi Raikkonen. Mercedeseovi vozači pokušali su da pariraju timu iz Maranela, ali to im nije pošlo za rukom, jer su imali zaostata od oko pola sekunde. Na to, Vettel je uspeo da još poboljša vreme na 1m12.395s.
                    U smom finišu treninga udes na stazi kod bazena imao je Esteban Ocon. Mladi Francuz je zakačio zid na spoljnoj strani krivine, koji mu je pritom oštetio prednji desni točak, što ga je odbacilo u zaštitnu ogradu. Prekid je trajao oko 5 minuta posle čega su vozači imali prilike za još jedan brz krug ali je Daniel Ricciardo ranije završio trening jer mu je kočioni sistem otkazao.




                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Raikkonen osvojio pol poziciju za VN Monaka


                      Fincu je ovo prva pol pozicija posle VN Francuske iz 2008. dok je drugo mesto zauzeo Sebastian Vettel.


                      U Monaku je danas bio baš lep dan, pa su tako temperature otišle dosta visoko. Temperatura vazduha bila je 25 stepeni dok je staza dostigla zagrejanost do 52 stepena.
                      Pošto su ovo najvažnije kvalifikacije u sezoni, odmah po početku prvog dela svi vozači izašli su na stazu kako bi što ranije obezbedili potrebno vreme za dalji prolaz. Prvo vreme beleži Kimi Raikkonen krugom od 1m14.269s a u stopu ga je pratio Sebastian Vettel. Nemački vozač u Ferrariju je uspeo da u narednom krugu poboljša učinak na 1m13.289s dok su se na trećem i četvrtom mestu nalazili vozači Mercedesa.
                      Na polovini sesije Max Verstappen došao je do najboljeg kruga od 1m13.278 i tako za 11 hiljaditinki bio brži od Sebastiana Vettela, ali je vodeću poziciju odmah zatim preuzeo Daniel Ricciardo (1m13.219s). Mladi Holanđanin je uspeo je ponovo da spoji krug od 1m13.078s što mu je ponovo doleoo prvu poziciju. U tim momemtima na stazi se pojavio i Esteban Ocon koji je doživeo udes na trećem treningu. Romain Grosjean opet je imao problema na ulasku u petu krivinu, kada se tom prilikom okrenuo na stazi, ali je uspeo da ponovo uhvati ritam. Do kraja Q1 8 vozača vodilo je bitku za prolaz dalje a vizu Q2 nisu izborili Ocon, Palmer, Stroll, Wehrlein i Ericsson koji je ranije zaostavio bolid zbog problema sa zadnjim levim točkom.
                      Kao i prvi i drugi deo kvalifikacija počeo je dosta burno, jer su svi vozači odmah izašli na stazu. Prvi krug zabeležio je Kimi Raikkonen (1m12.780s) dok je Lewis Hamiton jedva ukortio bolid na prilazu za četvrtu krivinu i zamalo završio u zidu. Posle prve runde vozači Ferrarija držali su prva dva mesta, dok su se iza njih našli Verstappen, Bottas, Ricciardo i Vandoorne. U drugim pokušajima Stoffel Vandoorne je napravio grešku na prilazu na krivini kod bazena, gde ja završio u zaštitnoj ogradi. Zbog toga je izbačena žuta zastava pa su tako vozači morali da prekinu sa svojim brzim krugovima. Zbog toga, u Q3 nisu prošli Danil Kyat, Nico Hulkenberg, Kevin Kevin Magnussen, Lewis Hamilton i Felipe Massa.

                      Kimi Raikkonen prvi je otvorio završni deo kvalifikacija krugom od 1m12.296s a pratili su ga Daniel Ricciardo i Sebasatian Vettel. U finalnih 3 minuta svi vozači su izašli na stazu dok je Raikkonen uspeo da poboljša vreme na 1m12.178s. što je na kraju bilo dovoljno za novi pol pozicju, prvu posle VN Frncuske iz 2008. godine. Drugo mesto zauzeo je Sebastian Vetel dok je treće mesto pripalo Valtteriju Bottasu. Četvrti je bio Verstappen, peti Ricciardo, dok su spisak prvih deset zaključili Sainz, Perez, Grosjean, Button i Vandoorne kojie se nije pojavio na stazi.




                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Vettel: Bio sam previše pohlepan na stazi


                        Nemački vozač izjavio je da je želeo više ali da to trenutno nije mogao da ostavri.


                        Sebastian Vettel zabeležio je drugu poziciju odmah iza svog timskog kolege, ali su zajedno uspeli da zauzmu prvi startni red.
                        “Mislim da je bolid bio dobar, lepo ga je bilo voziti danas. Izgleda da sam malo preterao sa krugom u Q3, jer sam otišao preširoko u petoj krivini. Drugi pokušaj je bio sličan, ali sam u drugom sekoru želeo mnogo ali nisam uspeo to i da ostavrim, odnosno bio sam pohlepan.” kazao je Vettel.



                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Raikkonen: Pol pozicija mi ne garantuje pobedu


                          Finac kaže da mi nepredvidivost trke u Monaku ne garantuje pobedu i pored osvajanja pol-pozicije.



                          „Pol-pozicija je svakako najbolje mesto za start u Monaku, ali ona ne garantuje ništa. Ovo je do sada bio sasvim dobar vikend. Malo smo se mučili sa nekim stvarima i pokušavali smo da otklonimo nedostatke. U kvalifikacijama je bilo bolje, ali svakako ne savršeno. Na kraju je to bilo dovoljno i bio sam zadovoljan bolidom. Ovde uvek možete da budete brži i to je normalan osećaj. Stvari su dobro funkcionisale kada smo izašli na stazu i odmah sam mogao da idem do limita. Zadovoljan sam zbog sebe i zbog tima“, izjavio je Raikkonen.




                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Bottas: Ferrari je imao prednost


                            Finac je priznao da je Ferrari ovog vikenda jednostavno bio brži od Mercedesa.



                            Za nas je sve počelo kako treba na prvom treningu, ali smo se na drugom izgubili sa podešavanjima bolida i to nas je koštalo. Na trećem treningu smo manje više postavili stvari na svoje, a u kvalifikacijama sam imao najbolji osećaj tokom celog vikenda. Ipak, i tada nije bilo lako složiti dobar krug. Mislim da je Ferrari od samog početka bio u prednosti“, izjavio je Bottas.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Mercedes krivi setup za loš Hamiltonov rezultat


                              Niki Lada kazao je da su podešavanja bila ta koja su napravila veliki problem Britancu tokom kvalifikacija.


                              Lewis Hamilton dosta se mučio tokom kvalifikacija za VN Monaka, gde je teško prošao u Q2 u kojima je takođe imao velikih problema. Britanac je u samom finišu druge sesije izašao na stazu kako bi popravio vreme i potražio prolaz dalje, ali nije uspeo jer je sesija zaustavljnja zbog udesa Stoffela Vandoornea.

                              “Nismo uspeli da odradimo Hamiltonov setup kako treba. Ovo su katastrofalne kvalifikacije za njega. Kod Bottasa stvar je bila bolja i on je bio blizu vrha. Sada moramo da analiziramo situaciju i razliku između podešavanja na oba bolida i šta je ono što pravi razliku.” kazao je Lauda.
                              “Lepo je to što je Valtteri uspeo da pokaže dobre performanse. Stvar je delikatna i moramo da vidimo o čemu se radi. Još nisam pričao sa inženjerima.” kazao je Hamilton.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Ricciardo kritikuje sebe zbog greške u kvalifikacijama


                                Australijanac kaže da je Red Bull pogrešno tempirao njegov poslednji pokušaj u Q3.



                                „Q1 i Q2 su bili odlična osnova i delovali smo dobro. Ipak, činilo se da možda malo više oštećujemo zadnje gume. Do kraja Q2 smo shvatili da ćemo imati samo jedan krug za zagrevanje pre svakog pokušaja. Znali smo da nam je neophodan čist izlazni krug ako želimo da dobro zagrejemo gume. Prvi pokušaj nije bio savršen. Napravili smo neke promene u boksu pre poslednjeg pokušaja, ali smo izašli u gužvu na stazi. Izašao sam odmah iza Maksa, a iza mene je bilo 20 sekundi do Pereza. Nije mi jasno zašto nismo iskoristili taj prostor. To je bila jasna greška i nisam mogao da dovoljno zagrejem gume“, izjavio je Riccairdo.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X