F1 2017

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Turrini: Mercedes je u Barseloni imao konstantni problem


    Italijanski analitičar i poznati bloger, Leo Turrini, stoji pri tvrdnji da je tim Mercedesa na zimskim testovima imao neprekidne probleme sa svojim bolidom.


    Mercedes je na kompletnim testovima u Barseloni vozio sa skrivenim problemom vezanim za pouzdanost bolida, tvrdi Leo Turrini.

    Italijanski medijski insider, jako blizak Ferrariju, na svom blogu tvrdi kako je Mercedes, po Ferrariju, još uvek u osetnoj prednosti. Iako je nemački tim proteklih dana zasuo javnost izjavama kako je italijanski tim u prednosti, te je preuzeo vodeću palicu, Turrini ipak ima svoj stav:

    “Čini mi se, u stvari mislim, da je Mercedes u Španiji imao stalni problem. Njihova radilica motora nije opravdala očekivanja. To ustvari nije ništa preterano ozbiljno, ali radi toga ni Hamilton ni Bottas nisu mogli gurati bolid do krajnjih granica mogućnosti. Sigurno je da će Mercedes taj problem rešiti pre Melburna, ali Ferrari ipak poznaje materiju i zato tvrdi kako je nemački tim još uvek u prednosti.” kaze Turrini.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      McLaren se obratio Mercedesu u vezi novih agregata


      Britanski tim navodno je kontaktirao nemačkog proizvođača za usluge izdavanja pogonskih jedinica.


      Loša pouzdanost i manjak snage najveći su problemi Hondinog novog agregata, koji je doživeo nekoliko defekta tokom ovogodišnjih testiranmja. McLaren i Honda trenutno imaju ugvoor o saradnji sve do 2024. godine, ali još jedna loša sezona može doprineti ranijem raskidu predhodno zaključenog dogovora.
      Šef Mercedesa Toto Wolff kazao je da je otvoren za saradnju sa bivšim partnerom iako je njihov međusobni odnos nekoliko puta bio na ivici. Sa druge strane, Honda u McLarenov F1 projekat uplivava sa 100 miliona dolara, kao i da daje dosta novca za plate vozača, što dodatno otežava McLarenovu odluku o ranijem završetku saradnje.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Lowe se pridružio Williamsu kao tehnički direktor i investitor


        Bivši tehnički direktor Mercedesa i zvanično se vratio u svoj nekadašnji tim.



        Paddy Lowe od danas imaće zadatak da vodi tehnolođko odelenje Williamsa kao i da će se pridružiti bordu direktora tima pošto je postao i vlasnik dela akcija ove ekipe.
        “Uvek sam imao veliko poštovanje prema Williamsu, to je moj prvi Formula 1 tim. Velika mi je čast što mi je pripala ovako velika pozicija i prilika da postanem vlasnik dela akcija. Ovo me veoma motiviše. Vizija nove organizacije tima je veoma dobra. Radujem se što ću započeti novi deo moje karijere sa Claire, Mikeom i Nickom kao i Frankom, koji važi za osobu koja je veoma vernja trkanju.” kazao je Lowe.
        Ovaj Britanac je na kraju prošle godine napustio Mercedes, u kome je želeo da ima još veću ulogu, ali nemački tim nije uspeo da mu tu mogućnosti i obezbedi.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Vettel: Mogu do titule ove sezone


          Nemački vozač uveren je da ovoga puta može da vrati titulu u Maranelo.



          Na pitanje novinara magazina Sport Bild, da li veruje da će ove godine imati prilike da se bori za šampionsku titulu, Sebastian Vettel dao je kratak i potvrdan odgovor:

          “Da, jer ako ne verujem u to je ne bih izašao na stazu.”

          Italijanski tim pokazao je veoma dobre performanse tokom zimskih testiranja, pa tako pred početak sezone izgledaju kao najveća pretnja vodećem Mercedesu.
          “Lepo je kada imate dobar timski duh, svi rade zajedno. Za sada nije moguće ništa predvideti. Test u Barseloni nam je dao samo bazičnu ideju, ali će se slika značajno izoštri posle tri ili četri trke.” dodao je nemački vozač.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Honda: Mi smo 100% posvećeni McLarenu


            Japanski proizvođač kazao je da je potpuno posvećen Formuli 1.


            Honda imala razočaravajuća predsezonska testiranja, na kojim je njihova pogosnka jedinica prikazala manjak snage i slabu pouzdanost. Zbog toga, McLaren nije bio u mogućnosti da u potpunosti odradi svoj test plan pa je tim iz Vokinga sada je došao u situaciji da razmišlja o tome da li da nastavi saradnju sa dosadašnjim partnerom.
            “Naravno da ovo nije idealna situacija i nismo se nadali ovakvom početku, ali smo idalje 100% posvećeni McLarenu i našoj saradnji u budućnosti. Mi verujemo u našu saradnju, kao i oni i nadam se da zajedno možemo da prebrodimo i ovaj period. Prioritet je održati otvornu i iskrenu komunikaciju ma koliko to bio teško.”
            Japanski proizvođač naporno radi kako i što bolje spremio svoju pogonsku jedinicu za prvu trku u Australiji:
            “Nema sigurno nije pristojno što imamo toliko problema, ali su stvari takve kakve jesu. Tokom prvog testa imali smo određene probleme, ali smo uspeli da neke od njih prevziđemo tokom druge sesije. Što se tiče performansi, imamo prostora za napredak i želimo da izvučemo što više snage iz samog agregata.” izjavio je Yusuke Hasegawa.


            Last edited by Pro FX-Sniper; 18.03.2017, 16:33.
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Lauda: Ajkulino peraje služi samo za reklamu


              Jedan od šefova ekipe Mercedes Niki Lauda, tvrdi kako ovaj dodatak na poklopcu služi samo za to da sponzori imaju dodatno mesto za reklame.


              Kako je Lauda rekao u izjavi za medijsku kuću ORF, Mercedes je podržavao ekipu Red Bulla, koja je bila izričita u zahtevima da se spreči dodavanja “ajkulinog repa” na poklopce motora bolida. Ovaj dodatak našao se na udaru navijača tokom presezonskih testova u Barseloni, a FIA-a dobila je brojne kritike na račun toga.

              Istini za volju, šef Red Bull ekipe, Christian Horner, sve vreme se žestoko protivio ovom, kako ga sada deklarišu, aerodinamičkom dodatku, iako je očigledno da je on sve, samo ne aerodinamički dodatak bolida.

              Mercedesov ne izvršni predsednik, Niki Lauda, sada otkriva kako je nemački tim sve vreme bio na strani zabrane ovog dodatka:

              “Peraja je bila povod za veliku raspravu u strateškoj grupi, ali je Red Bull preglasan radi uobičajene paranoje u F1. Razlog je jednostavan. Drugi timovi su rekli – Mi možemo staviti natpise sponzora na njega, jer je ustvari veliki pano. I, dodatak je ostao.” kazao je Lauda.
              Ipak, za sada čudi, ako je verovati Nikiju, da niko od F1 timova ovaj prostor na repu bolida nije iskoristio u marketinške svrhe, niti je na njega stavio ime bilo kog sponzora. Možda je sve ovo još u najavi, a prava akcija tek sledi.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Mercedes donosi poslednju specifikaciju agregata u Australiji


                Svi Mercedesovi klijenti koristiće završnu verziju njihovog agregata.


                Prve špekulacije o pouzdanosti Mercedesovog motora pojavile su se još za vreme testa u Barseloni, kada je kružila priča da nemački tim ima potencijalan problem sa radilicom, što bi odložilo uvođenje poslednje verzije agregata za prvu trku u sezoni.
                Ipak, iz nemačkog tabora dolaze drugačije informacije u kojima se odbaciju ovi navodi i da će svi njihovi klijenti prema prvobitnom planu dobiti najnoviju verziju agregata. Mercedes je potvrdio da je tokom prvih dana testa imao sitne probleme sa pouzdanošću, ali da su oni ubrzo rešeni.
                Nemački proizvođač je ove sezone konstruisao novi dizajn pogonske jedinice, koji prema unutrašnjim testiranjima u labaritoriji prikazao 70 konjskih snaga više, ali to za sada nije bilo viđeno na zimskim testiranjima. Zbog toga, analitičari veruju da tim ne koristi agregat u punom modu, kako bi na testiranjima isporobao kontraverzne delove.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Ricciardo: Hamilton je favorit za titulu


                  Vozač Red Bulla kazao je da su trenutno Mercedes i Ferrari ispred njegovog tima.



                  Ovaj Australijanac kazao je da je italijanski tim imao veoma dobra zimska testiranja, ali da će njihov pravi potencijal izbiti na površinu tek na prvoj trci.

                  “Još od prvog dana testa Ferrari je ostavio dobar utisak. Lepo bi bilo da oni ovaj ritam zadrže, kako bi mogli da se bore sa Mercedesom. Uspeli su na svim poljima da se poprave, pa tako veoma dobro kontrolišu potrošnju guma. Takođe znam, da kada Vettel ima dobar bolid, onda je on dosta jak na stazi.” kazao je Ricciardo.
                  On je dodao da bi bilo lepo da se i Red Bull priključi u bobri za titulu:

                  “Ja bih to stvarno želeo. U idealnim uslovima, mi bi smo bili tu negde sa vodećima, ali trenutno trebamo još puno da radimo. Mislim da ćemo pre ili kasnije biti u mogućnosti da se ukljućimo u borbu. U dobroj smo formi samo nam treba malo brzine. Bilo bi stvarno lepo kada bi se sva tri tima borila za titulu.”
                  Ipak, Daniel Ricciardo izdvaja Lewisa Hamiltona kao prvog kandidata za titulu:
                  “Verujem da će borba između Lewisa i Valtterija biti interesantna, ali po meni Hamilton ima prednost. On je veliki favorit ali je Sebastian u naletu.”


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ecclestone i dalje veruje u proširenje kalendara van Evrope


                    Bivši prvi čovek najbržeg cirkusa podržava ideju o širenju kalendara van evropskog kontinenta.


                    Bernie Ecclestone kazao je da ugovori koji Formula 1 ima sa organizatorima u Rusiji, Bahrejnu i Kini dobri za ovaj sport i da su se od njegovog početka stvari značajno okrenule na bolje.
                    “Kada sam stavio trku za VN Mađarske na kalendar, to je bilo proboj iza čelične zavese. Sve pregovore koje sam tada imao realizovao sam sa KGB-om. Želelo sam i da Formulu 1 izvedem van Evrope. Svet je veći od starog kontinenta. Zbog toga su tu Rusija i Baku.” kazao je Ecclestone.
                    On je dodao da u ovim planovima novac nije igrao ključnu ulogu:
                    “Mi smo želeli da idemo na druga mesta a uslov je bio da plate bar istu cenu kao što su to činili i trke u Evropi. Nadam se da oni neće ovo čuti i smatrati da sam ih odrao. Ipak, svi su bili zadovoljni svojim ugovorima.”


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Vettel i Ferrari nadmudrili Mercedes u Australiji


                      Vettel je došao do prilično ubedljive pobede u Australiji zahvaljujući sjajnom tempu i boljoj strategiji od Mercedesa.



                      Vremenski prilike u Melburnu su bile bolje nego bilo kog drugog dana tokom vikenda, a temperatura staze je dostigla 36 stepeni.

                      Velike probleme još pri dolasku na grid je imao Daniel Ricciardo koji se zaglavio u šestoj brzini.
                      On je na kraju trku započeo tek nakon drugog kruga kada je izašao iz boksa.
                      Kao i prošle godine, start je odložen a ovoga puta je Hulkenberg zauzeo pogrešno mesto na gridu.
                      Start je prošao bez većih uzbuđenja. Prvih pet vozača su zadržali svoje pozicije, a Massa je uspeo da preskoči Grosjeana na startu i dođe do šestog mesta. Magnussen i Ericsson su imali udes u krivini 3, ali su se oboje vratili na stazu i nastavili trku.
                      Hamilton i Vettel su relativno brzo počeli da prave prednost u odnosu na ostale, a Nemac je držao priključak. Bottas je zaostajao četiri sekunde za Vettelom, a Raikkonen još isto toliko za drugim Mercedesom.
                      U 17. krugu je Hamilton otišao u boks i prešao je na meke gume. On se na stazu vratio iza Verstappena na peto mesto, dok je Vettel ostao na stazi.
                      Nemac je u boks otišao u 23. krugu i on se na stazu vratio ispred Hamilton i Verstappena. Holanđanin je taman usporio Hamiltona onoliko koliko je trebalo i Ferrari je kroz pot-stop preskočio Mercedes na stazi. Bottas je svoje gume promenio u 25. krugu, a Raikkonen jedan krug kasnije.
                      Verstappen je za razliku od ostalih prešao na super-meke gume a Vettel je imao prednost od šest sekundi u odnosu na Hamiltona kada se staza očistila između njih.
                      U 29. Krugu je Ricciardo i definitivno odustao sa trke kada je stao između krivina 3 i 4.
                      Po završetku prve runde pit-stopova je usledio miran period trke. Vettel je održavao prednost od 6-7 sekundi u odnosu na Hamiltona. Ono što je bilo zanimljivo videti je da se Bottas konstantno približavao Hamiltonu. Verstappen je takođe smanjivao zaostatak u odnosu na Raikkonena, a Vettel je na čelu u jednom trenutku stvorio čak deset sekundi prednosti u odnosu na Hamiltona. Ferrari i Mercedes su generalno imali jako izjednačen tempo i jedine promene u rastojanju su se dešavale u trenucima kada su zaobilazili vozače koji su kasnili po čitav krug.

                      Do kraja nije bilo nikakvih bitnijih dešavanja. Vettel je pobedio sa deset sekundi ispred Hamiltona i Bottasa, Raikkonen je zadržao četvrto mesto, Verstappen je bio peti, Massa šesti, Perez sedmi, Sainz osmi, Kvyat deveti dok je Ocon na svom debiju osvojio prvi bod u karijeri zauzimanjem desetog mesta.



                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Vettel van sebe nakon pobede u Australiji


                        Nemac je bio presrećan nakon što je ostvario pobedu na uvodnoj trci sezone.



                        „Pred nama je dug dug put, ali trenutno sam van sebe. Svi smo presrećni. Iza nas je težak zimski period. Trka je bila neverovatna. Nisam bio potpuno zadovoljan startom, bio sam nervozan i zadnji točkovi su proklizali. Lewis je bio nešto bolji, a ja sam morao da pokrijem Bottasa u krivini 1. Nakon toga sam vršio pritisak i mislim da sam poslao jasnu poruku da smo tu i da smo došli da se borimo. Imao sam malo sreće kada je Lewis izašao iz boksa u gužvu na stazi, ali ja sam se držao, gume su bile u dobrom stanju i ostao sam duže na stazi. Gume su potpuno drugačije. Konstantno možete da pritiskate. Ranijih godina su obično bile dobre par krugova na početku stinta, ali su onda performanse opadale. Performanse opadaju i sada, ali znatno manje i gotovo da nema degradacije. Veoma je zabavno u brzim krivinama. Što se mene tiče, mogao sam još da nastavim da vozim. Bilo je jako zabavno“, izjavio je Vettel.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Hamilton: Prerano smo otišli na zamenu guma


                          Lewis Hamilton nije uspeo da svoju pol poziciju pretvori u pobedu na VN Australije.


                          Nemac je današnjoj trci vodio tokom prvih 17 krugova, ali je posle prve zamene pneumatika izgubio poziciju od Sebastiana Vettela koji je na kraju zabeležio pobedu u Melburnu.
                          “Tokom trke mučio sam se sa gumama. Išao sam ranije na servis jer mi je ponestajalo prijanjanja. Posle toga zaglavio sam se iza Maxa Verstappena, što je dalo priliku Sebastianu Vettelu da me obiđe, koji je uvek imao odgovor na moje brze krugove. Pred kraj trke zbog gustog saobraćaja pregrejao sam gume i opet sam imao problema sa prijanjanjam. Šta da se radi, to je trkanje.” kazao je Lewis Hamilton.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Ricciardo: Danas sam imao različite probleme


                            Ricciardo je prvo stao u krugu na putu ka grudu, trku je započeo sa dva kruga zaostatka, a onda je nakon nekog vremena morao i da odustane.



                            „Problemi koje sam imao nisu bili povezani. Mislimo da je na kraju bio neki problem sa pritiskom goriva pošto se motor samo ugasio. Sve se dogodilo brzo i nisam mogao ništa da uradim. Imao sam nekoliko krugova zaostatka, ali smo prikupljali vredne podatke. Zbog toga je svo vreme koje smo proveli na stazi bilo veoma vredno“, izjavio je Ricciardo.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Bottas: Moramo da ispratimo šta Ferrari radi


                              Finac je svoju prvu sezonu sa Mercedesom započeo podijumom.



                              „Mislio am da će start biti malo bolji, ali u redu je i ovako. Mislim da je kod mene najveća enigma bio prvi stint. Jednostavno nisam imao tempo. Bolid je klizao na ultra-mekim gumama, ali čim smo prešli na meke, bilo je mnogo bolje i bio sam konstantan. Pritiskao sam i bilo je zabavno voziti. Tempo je bio dobar. Pokušavao sam da se približim Hamiltonu, ali sam gubio puno vremena u prljavom vazduhu i nisam imao šanse. Biće teško boriti se sa drugim bolidima na određenim mestima. Mislim da će Ferrari biti veliki izazov za nas. Moraćemo žestoko da radimo ako želimo da ih pobedimo. Danas su bez sumnje bili brži i moramo da popravimo određene stvari. Zadovoljan sam svojim rezultatom. Možda nije moj najbolji u karijeri, ali ima vremena“, izjavio je Bottas.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Alonso: Ovo je najbolja trka u mom životu


                                Vozač McLarena imao je danas puno problema na trci za VN Australije.


                                Fernando Alonso je u trku na Albert Parku krenuo sa 12. mesta, ali je zbog odustajanja pojedinih vozača čak jedno vreme bio u poenima, ali na kraju nije uspeo da izdrži pristisak ostalih i zabeleži jedan bod.
                                “Ovo je verovatno najbolja trka u mom životu. Nekoliko puta sam imao ovako loš bolid koji sam vozio bez ikakve pripreme, pa sam gorivo štedeo na brutalan način. Morao sam da smanjim tempo za oko jednu sekundu po krugu. Za mene ovo je bilo veoma iznenađujuće, ali jedino je to bio način. Po tempu mislim da smo na poslednjem mestu u šampionatu.”


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X