F1 2017

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Perez veruje da je sedmo mesto bilo maksimum


    Meksikanac veruje da je izvukao maksimum iz bolida Force Indije.



    „Veoma sam zadovoljan rezultatom i ne verujem da smo mogli bolje danas. Sedmo mesto je bilo maksimum i ekipa je morala da donosi prave odluke kako bi došla do ovog rezultata. Strategija je bila dobra, čuvali smo gume i to nam je omogućilo da osvojimo bodove. Morali smo da napadnemo Kvyata i Sainza i uspeli smo da ih obiđemo iako nije bilo lako“, izjavio je Perez.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Vestappen: Bolid je bolji na trci nego u kvalifikacijama


      Holanđanin se iskreno nije nadao da će imati ovakav trkački ritam.



      Vozač Red Bulla trku za VN Australije završio je na petom mestu, odmah iza Kimija Raikkonena sa kojim je u finišu pokušao da vodi borbu za četvrtu poziciju.

      “Baš sam iznenađen što sam bio ovako blizu Kimija. Mislim da se bolid dosta dobro ponašao, bolje je bilo danas nego juče. Imamo dosta pozitivnih stvari, ali na kraju daleko smo iza Ferrarija i Mercedesa koji su imali mnogo bolji ritam. Po novim pravilima teško je voziti iza drugih bolida, jer kada dođete na određenu razdeljinu, lako možete da osetite kako vam se gume uništavaju. Sada nam ostaje da se pripremimo za VN Kine jer je to sasvim drugačija staza.”


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Razočarani Raikkonen očekuje bolju formu


        Finac je rekao da je očekivao više od četvrtog mesta.



        „Mnogo toga je zavisilo od kvalifikacija i starta. Mučio sam se sa ultra-mekim gumama na početku, ali je na mekim sve bilo u redu. Nisam bio previše zabrinut zbog Verstappena pošto je ovde jako teško preticati. Dosta smo i štedeli gorivo. Na kraju sam pritiskao i što se toga tiče, nema šta da se žalim. Razočaran sam, ali smo naučili neke bitne stvari i očekujem da ću biti na nivou na sledećoj trci. Ovo nije idealan početak sezone, ali osvojio sam bodove i četvrto mesto svakako nije kraj sveta. Imamo mnogo bolju osnovu u odnosu na prethodne sezone. Samo moramo sve dobro da pripremimo i neće biti problema. Sezona je duga i svašta može da se desi“, izjavio je Reikkonen.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Massa: Zadovojan svojim performansama


          “Povratnik” u F1 karavan bio je zadovoljan rezultatom na VN Australije.



          Felipe Massa je kao glavnog rivala na današnjoj trci okarakterisao Romaina Grosjeana, koji je odustao zbog problema sa bolidom posle čega je Brazilac vodio usamljenu trku.
          “Da bduem iskren, srećan sam zbog rezultata. Nije loše za starog momka. Bila je to dobra trka. Znao sam da Ferrari, Red Bull i Mercedesa su veoma brzi. Žao mi je zbog Daniela Ricciarda koji je imao određenih problema na svojoj domaćoj trci. Uspeo sam da još na početku obiđem Grosjeana, ali posle njegovog odustajanja vodio sam usamljenu trku.”


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Sainz: Sada imamo mnogo više samopouzdanja


            Španac kaže da su današnje performanse Toro Rossa veliki podsticaj za tim da nastavi sa dobrim radom.



            „Osmo mesto je solidan rezultat i zadovoljan sam. Šteta je što smo odmah nakon pit-stopa izgubili poziciju od Pereza. Mučio sam se nakon što sam morao da propustim Daniila i dok su me obilazili Verstappen i Mercedesi. U tim trenucima sam izgubio temperaturu u gumama i bilo je teško vratiti se u ritam. Pred kraj trke sam bio sve brži i sustizao sam Force Indiju, ali na kraju nije bilo dovoljno vremena za napad. Ove performanse na m ulivaju novo samopouzdanje. Juče smo sa oba bolida bili u Q3, danas smo sa oba bolida u bodovima i moramo ovako da nastavimo“, izjavio je Sainz.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Giovinazzi presećan što je završio trku


              Mladi Italijan dobio je šansu da nastaupa na VN Australije posle povrede Pascala Wehrleina.



              “Za mene ovo je bila dobra trka i zadovoljan sam mojim perforamansama. Moj cilj je bio da steknem što više iskustva kao i kilometražu sa bolidom. Ceo vikend proveo sam sa inženjerima kako bi analizirao oblasti gde mogu da se popravim. Želim da se zahvalim Sauberu i Ferrariju na ukazanoj šansi. Za mene ovo je neverovatan vikend.” kazao je Antonio Giovinazzi.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                FIA produžava DRS zone nakon VN Kine?


                FIA razmatra ovu opciju nakon VN Australije gde je postalo jasno da će preticanje sa novim pravilima biti znatno teže.



                Nove gume i aerodinamička pravila stvaraju stvaraju znatno veći otpor na pravcima i veruje se da bi duže DRS zone mogle da pomognu kod preticanja. Ipak, konačna odluka o ovoj promeni će biti doneta tek nakon VN Kine.
                „Na testovima je teško utvrditi efikasnost DRS sistema. Imali smo određene podatke, ali nismo videli neku veću razliku. Zato smo odluči da vidimo kako će se stvari odvijati tokom prve dve trke. Međutim, staza u Australiji nije baš reprezentativna i baš zbog takvih mesta smo uveli dvostruke zone sa jednom tačkom detekcije razmaka između vozača. Do sada je koncept funkcionisao, ali u Australiji nismo mogli da produžimo zone ni da smo hteli jer jednostavno nema prostora. Zato moramo da pričekamo još malo“, izjavio je Charlie Whiting.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Mercedes upozorava da će preticanje biti problem ove godine


                  Nemački tim plaši se da će zbog nove promene pravila ove godine biti manje preticanja.



                  “Volim nove bolide. Kada pogledate snimak iz vozačeve prespektive, sve izgleda superiorno. To je ono što smo i želeli. Ali preticanje nije baš tako sjajno. Trka u Melburnu nam je pokazala drugačije, ali možda situacija bude malo bolja na onim stazama gde su DRS zone duže.” kazao je šef Mercedesa Toto Wolff.

                  Njegovi vozači Lewis Hamilton i Valtteri Bottas zauzeli su drugo i treće mesto na VN Australije i pored toga što je Britanac imao i pol poziciju.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Verstappen: Naš zaostatak je veliki


                    Holanđanin je trku za VN Australije završio na petom mestu.



                    Red Bull nije se najbolje pokazao na prvoj trci sezone u Melburnu, pošto je Daniel Ricciardo morao zbog problema sa bolidom da odustane od trke, dok je Max Vesratppen kroz cilj prošao na petom mestu. Holanđanin je tek pred kraj uspeo da se približi Kimiju Raikkonen što je ovaj momenat okarakterisao kao prijatno iznenađenje.

                    “Razlika između nas je dosta velika. Moramo biti spremni na dobar rad. Čak i kada donesemo nove delove, čeka nas dug put kako bi sve skockali na pravi način. Tada ni naša konkurencija neće sedeti mirno. U trci nisam očekivao da mogu da se približim Kimiju, a kada se to desio za mene je to bilo poprilično fino iznenađenje.”
                    “Rezultat koji smo postigli je možda bolji nego što smo očekivali, jer je naš trkački tempo bio bolji od kvalifikacionog. Kimija sam neko vreme mogao da pratim a iza mene nisam imao nikakv pritisak. Lepo je to videti ali još uvek zaostajemo za Mercedesom i Ferrarijem.” kazao je Max Verstappen.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Abiteboul: Renault nije dobro pripremljen kao drugi timovi


                      Prvi čovek francuskog tima kazao je da oni trenutno zaostaju za ostalima na polju pripreme ekipe.



                      Vikend Jolyana Palmera na VN Australije nije pošao na najbolji način, pošto je Britanac imao velikih muka sa bolidom. Ni trud Nica Hulkenberga se nije isplatio, pošto je posle trke bio prvi ispod liste za raspodelu bodova.
                      “Prva trka po novim pravilima nas je naučila nekoliko lekcija. Naši rezultati ukazuju na to da mi nismo tako pripremljeni kao i ostali timovi. Tokom testova nismo izvezli onoliki broj kilometara koji smo želeli, što znači da smo u zaostataku. Svi znamo da u Formuli 1 stvari trebaju da budu perfektno izvedene, pa tako nama treba jači strat, bolji pitstopovi, strategija, setup i balans.” kazao je Francuz.
                      Ipak, po Abiteboulovim rečima bilo je i pozitivnih stvari: “Bio je period trke kada smo imali dobar tempo i to smo mogli da demonstriramo. Tim je uspeo da pokaže svoj talenat ali moramo još puno da radimo.”


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        I Volkswagen prisustvuje FIA sastanku u Parizu


                        Vodeće svetsko telo motosporta održaće sutra sastanak u Parizu.



                        Nemački Auto Bild izvijestio je juče kako će i Audi prisustvovati sastanku F1 proizvođača sutra u Parizu. U izvještaju je pojašnjeno kako će ustvari Volkswagen grupacija na ovaj sastanak poslati zaposlenika Lamborghinija, Stefano Domenicalia, kao svog predstavnika gde je jedna od glavnih tema biti budućnost pravila o F1 motorima.

                        Glavni čovjek Mercedesa, Toto Wolff pojasnio je ovu sitaciju novinarima:
                        “Cilj sastanka u petak jeste dobiti mišljenje proizvođača o tome kuda bismo trebali usmjeriti razvojni put F1 agregata u bližoj budućnosti. Generalno, neće biti prisutni samo proizvođači koji trenutno učestvuju u F1 šampionatu.”

                        Da pomenemo da su sada u F1 učesnici Ferrari, Renault, Honda i Mercedes. Auto Bild deklariše kako će na sastanku u petak biti ukupno osam proizvođača.
                        Broj bi trebao dopuniti nedefinisani japanski proizvođač, kao i verovatno Cosworth.

                        Na osnoavu svega ovoga, izvor iz Audija je rekao:
                        “Čak i ako budemo prisustvovali ovom sastanku, trenutno je ulazak u F1 najmanji problem, u odnosu na ostale probleme.”
                        Bild još navodi kako će od poznatih sastanku prisustvovati i Mario Illien, šef Ilmora i donedavni saradnik Renaulta i Red Bulla. U izvještaju se navodi kako Illien sada radi sa McLarenom.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Mercedes radi na smanjenju težine svog bolida


                          Ova najnovija informacija pojavila se kao jedna u nizu od navoda, a svi tvrde isto, kako Mercedes ubrzano otklanja nedostatke novog bolida.



                          Još u fazi oporavka od poraza prošle sedmice u Melburnu, Mercedes aktivno radi na nekoliko segmenata bolida, od kojih svaki faktor može donijeti značajna poboljšanja na bolidu.

                          Šef nemačke ekipe, Toto Wolff, obećao je “hitnu reakciju” na izazov Ferrarija posle pobede italijanskog tima u Melburnu. Sa druge strane, njemački Auto Motor und Sport javlja kako je cilj ekipe smanjenje težine bolida za čitavih 5 kg, na planiranih 728 kg. Iz tima Mercedesa nisu ni potvrdili niti negirali ovu tvrdnju.
                          Wolff se ipak dotakao teme smanjenja težine, otkrivajući da je to jedno od područja gdje se bolid može optimizovati za narednu VN Kine:
                          “Ne mogu ići previše u detalje, ali to je područje gdje se svakako možemo dosta popraviti. Sa novim propisima, i veličinom automobila, morate čitavo vreme imati optimalan balans između performansi delova i same težine bolida. To takođe ulazi u sklop priprema koje trenutno izvodimo.”


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Horner: Nedostaje nam pola sekunde za vodećim


                            Šef struke u ekipe Red Bull smatra kako njihov zaostatak za vodećim nije preveliki, te da su zauzeli pravi pristup prema novim pravilima.



                            Max Verstappen se u Melburnu kvalifikovao kao peti, da bi na istoj poziciji i završio trku, sa 28. sekundi zaostatka iza prvoplasiranog Sebastian Vettela.
                            Horner priznaje da je Red Bull na ovoj trci imao treći najbolji paket, te da se nedostaci mogu podijeliti ravnopravno, kako Red Bullovoj šasiji, tako i motoru Renault:


                            “Da budem iskren sa vama, u vezi Mercedesa, ne mislim da smo daleko od njih.”
                            Međutim, priznao je kako je razočaran trenutnom formom Red Bulla:
                            “Mi imamo, tako ja mislim, da pronađemo nekih pola sekunde zaostatka koji nam fale za vodećim. U Australiji, Ferrari je bio vrlo impresivan, i oni sigurno imaju najbrži auto u ovom trenutku. Mi imamo treći najbrži tim. Moramo pronaći, opet kažem, dobrih pola sekunde, jer smo vidjeli, Max je pritiskao Kimija i to jako, ali nije imao ni približan tempo Vettela i Hamiltona. Bio je daleko ispod tog ritma.”

                            Horner je naglasio da Red Bull i dalje smatra kako je sa novim bolidom našao pravi pristup definiciji novih pravila:
                            “Još je rano za detaljne analize. Odabrali smo drugačiji koncept, i vjerujem da imamo jako dobar razvojni potencijal u ovom konceptu bolida.”
                            Upitan za Melburn Park, Horner je odgovorio:
                            “Puno pozitivnih stvari za uzeti iz ovog trkačkog vikenda. Što se tiče prošlih godina, mi ovdje nismo bili konkurentni, to je činjenica. Tradicija se nastavlja i sada.”

                            Da napomenemo da će Renault ove sezone nadogradnje motora obaviti u Španiji, te za VN Kanade.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Sauber razmatra prelazak na Hondine ili Mercedesove agregate


                              Švajcarski tim razmišlja da naredne sezone promeni svog dobavljača motora.



                              Tim iz Hivila je još pre nekog vremena bio povezivan o mogućoj saradnji sa Hondom, ali ovi navodi značajno su pojačali posle trke u Melburnu, kada McLaren nije bio zadovoljan uslugama japanskog proizvođača. Sa druge strane tim ima i opciju saradnje sa Mercedesom, jer u svojim redovima imaju mladog Pascala Wehrleina, gde bi Sauber trebalo da dobije određen popust na nemačke agregate.

                              Sve u svemu konačna odluka trebalo bi da bude uskoro donešena, jer po propisima proizvođači trebaju da do 9. maja prijave sa kojim timovim će raditi u narednoj sezoni.
                              “Sve što vam mogu reći jeste to da mi pregovaramo sa ostalima. Otvoreni smo po pitanju dobovljača motora. Mislim da imamo nekoliko opcija. Znamo da odluka treba uskoro da se donese iz više razloga.” kazala je šefica tima Monisha Kaltenborn.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Formula 1 dogovorila plan za uvođenje jeftinijih i zvučnijih motora


                                Izgleda da su svi timovi spremni da odbace trenutne hibridne agregate iz takmičenja.


                                Predsednik FIA-e je u petak imao sastanak sa predstavnicima svih proizvođača u Formuli 1 a ovom događaju prisustvovali su i ljudi iz Volkswagen grupe a glavna tema bila je uvođenje drugačije verzije agregata. Posle diskusije sve strane složile su se oko novog razvojnog puta a kao razultat toga najverovatnije biće odbacivanje trenutne konfiguracije 1.6 turbo agregata a za novu specifikaciju pogonskih jednice biće potrebno određeno vreme.
                                Sve u svemu zaključak sastanka bio je da agregati ostanu zasnovani na kasnijoj primeni u automobilskoj industriji ali da budu manje složeniji, jefitini i da daju dosta jači zvuk. Takođe, navodi se da bi ujedno trebalo da nestane i pravilo štednje goriva u trci.
                                “Veoma sa zadovoljan sastankom, gde je nekoliko strana uspelo da se složi po pitanju različitih stvari a to je dalji razvojni put šampionata. Naravno je da ćemo se mi još nekoliko puta sastati i dogovoriti oko raznih detalja i kakve ćemo motore imati 2021. godine.” kazao je Jean Todt.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X