F1 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Formula 1 ne želi drugačiju upotrebu DRS sistema


    U sklopu paketa novi aerodinamičkih pravila za 2019. godinu ne spada i izmena trenutno DRS sistema.


    Nova pravila koje se spremaju za novu sezonu trebalo bi da lakše omoguće da vozači prate jedni druge. Zbog toga u 2019. imaćemo drugačija prednja i zadnja krila kao i moguću izmenu DRS sistema. Danas ovaj sistem može da koristi smo onaj vozač koji se nalazi u manje od jedne sekunde za vozačem ispred, dok u drugim šampionatima kao što su nemački DTM i nekadašnja Formula V8 3.5 mogli da ga svi vozači koriste u svim situacijama ali u određenom broju po vikendu. Charlie Whiting ne misli da takav sistem je trenutno potreban Formuli 1:

    “Nije to pravi način. Znam da postoje podelenja mišljenja kako bi DRS mogao da upotrebljava, ali po meni ovakva konfiguracija za nas radi dosta dobro. To je ono što nam treba. Ja ne razumem zbog čega bi morali da damo priliku nekom ko bi trebao da se brani na stazi. Ali to je samo moje mišljenje. Po meni nije lako doći u zonu za preticanje. Za to je potrebno mnogo vremena. Možda to samo tako izgleda.”



    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Bottas cilja na dvogodišnji ugovor sa Mercedesom


      Finski vozač izjavio je da bi želeo da se malo duže obaveže na saradnju sa nemačkim timom.


      Valtteri Bottas od momenta kada se priključio Mercedesu bio je u prilici da potpiše samo jednogodišnje ugovore, ali je već u drugoj godini sa nemačkim timom prikazao odlične performanse pa tako Finac veruje da zaslužuje i duži ugovor.

      “Voleo bih da ostanem sa timom, nadam se na mnogo duže vreme. To je moj cilj. Sve dok budem zadržao visoke performanse nadam se da će sve da bude u redu. To je uvek tako kada imate jednogodišnje ugovore, više bih voleo da imam bar dogovor na dve sezone. Sa timom sa pričao dosta. Oni su uvek otvoreni po pitanju mojih performansi kao i bolida. Mi još nismo pričali o novom ugovoru, mislim da je još rano za to.” kazao je Valtteri Bottas.



      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • YUgisa
        CBC Senator XXL
        • 05.06.2008
        • 793
        • Subotica
        • Yugo 1.1 EFI

        Mogli bi DRS produziti na jedno 2s.
        Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Iskreno, nisam bio za DRS, nisam ni sad. Nema tu nikakvog umeca. Nekad je F1 bila mnogo zanimljivija. Danas je prepuna elektronike. A i dosta vozaca je poput baba...samo se zale na nesto.
          Kad bi presli na V8, mislim da bi tada druga prica bila. Do tad...
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Brown: McLaren razmatra mogućnost ulaska u WEC šampionat


            Prvi čovek britanskog tima najavio je njihov mogući povratak u ovo endurans takmičenje.


            Svetski Enduras šampionat (WEC) sprema veliku promenu pravila za 2020. godinu koja još uvek nisu sasvim potvrđena. Ipak, članovi McLarena imali su prilike da prisustvuju sastancima na kojima se pregovaralo o novim pravilima pa tako Zak Brown ponovo vidi svoj tim na u ovoj prestižnoj seriji.

            “Nova pravila koja su predložena praktično su neodoljiva. Mi razmišljamo da prihvatimo njihov poziv. Veoma je uzbudljivo vratiti se na Le Man i pokušati da pobedimo tamo. To je najprestižnija trka na svetu.” kazao je šef McLarena.

            McLaren je prošle godine pustio Fernanda Alonsa da učestvuje na trci Indijanapolisa 500, što znači da je tim otvoren i za neke druge trkačke serije.
            “McLaren ima dugu istoriju i svim formama motorsporta ma kako se one nekada zvale kao što su CanAM, IndyCar čak smo i pobedili na Le Manu. Mi smo ljubitelji Le Mana. Sve dok smo finansijski stabilni, nije problem da širimo brend McLarena. Naši vlasnici su ljubitelji trkanja i zabavno je raditi za njih.” dodao je Brown.



            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • YUgisa
              CBC Senator XXL
              • 05.06.2008
              • 793
              • Subotica
              • Yugo 1.1 EFI

              Pa nisam siguran kakve bi veze bilo koji je motor u pitanju, ne fali apsolutno nista trenutnim motorima, nego sto je prateca tehnologija takva da ne dozvoljava obilazenje. Da nema ogranicenja goriva i guma islo bi to mnogo brze. I ja bih voleo da gledam sada ono sto je bio 80ih i pocetkom 90ih na trkama
              Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Vidi...sam zvuk motora govori sve. Cisto da se podsetimo:




                Po meni, V8 i V10 su neprikosnoveni.

                V6 jeste snazan motor, mislim da imaju veci obrtni moment nego V8 i V10, ali im je manji broj obrtaja, sto upravo dovodi i do slabijeg zvuka F1 (vristanja), a naravno tu je u turbokompresor koji ga jos umanjuje. Takodje i limit protoka goriva utice na sve to. Nekad se motor vrteo i preko 20.000, sto bi dosta nas reklo, usiljen rad motora. Ali to je upravo ona draz koja nas je vodila da uzivamo u svemu tome.
                E sad, seti se kolika je tezina bolida bila nekad, a koja je danas. Danas su tezi minimum 120kg.

                Iskreno da ti kazem, ne mogu docekati trenutak kada ce se V6 povuci, a na scenu opet vratiti V8 ili V10. A to ce se ubrzo sasvim sigurno dogoditi.
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Renault sprema unapređenja na motoru za VN Kanade


                  Remi Taffin potvrdio je da će francuski proizvođač u Montrealu donesti unapređenu pogonsku jedinicu.


                  Šef odelenja za agregate Remi Taffin izjavio je da njegov tim spremio unapređenu verziju agregata koja će biti puštena u pogon za VN Kanade:

                  “Na sedmoj trci u sezoni prikazaćemo našu novu pogonsku jedinicu. Nadam se da će opravdati naša očekivanja. U Monaku nećemo ništa mnogo menjati u odnosu na prvih pet trka, jer tu više do izražaja dolaze neke druge stvari. Naravno je da želimo na unapredimo naše performanse, ali ova staza je dosta jednistvena sa dosta sporih krivina i tako se motor vrti na dosta manje obrtaja.” kazao je Taffin.
                  Renault je posle VN Španije pretekao McLaren u konkurenciji konstrultora pa tako sada zauzima četvrto mesto odmah iza vodeće trojke.




                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • YUgisa
                    CBC Senator XXL
                    • 05.06.2008
                    • 793
                    • Subotica
                    • Yugo 1.1 EFI

                    Iskreno nisam nikad skontao poentu oko zvuka kraj malih ekrana, da neko prati uzivo trke onda ajd, ali ne verujem da ima takvih puno iz Srbije, mada mozda je problem u meni sto nisam nesto zaludjen "tehnlogijom" pa nemam dobro ozvucenje U svakom slucaju mislim da dodatna tezina ne dolazi samo iz komplikovanijeg motora a i vrtenje je samo direktno povezano sa ogranicenjem goriva sto bih licno ja ako nista barem drugacije formulisao ako bas mora da postoji 100kg po trci (tj mislim da je povezano na nesto tipa 105). Jednostavno bih uveo ako ima 20 trka da je dozvoljeno 2000kg po sezoni pa nek svako rasporedi koliko kg hoce na kojoj trci. Na taj nacin ako je Ferariju bitno da pobedi u Monci mogu da roknu 200kg a da stede na drugim stazama... Stvar je da se samo kalkulise, imas toliko kg po trci i moras voziti taj prosecan tempo da bi ti to bilo dovoljno i onda ne mozes da forsiras ni motor a onda je isplativije jednom menjati gume. Mozda i nisam objektivan jer je meni najomiljenije doba F1 nekadasnja turbo era

                    Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Pa iskreno, ne treba imati neko posebno ozvucenje da bi se osetio i cuo dobro prepoznatljiv zvuk

                      Ali i cuti uzivo F1 je prosto fascinantno. Osetiti zvuk i snagu je nesto sto se pamti citavog zivota.

                      Ono sto mi znamo o F1 i sto cujemo od komentatora je ko zna koliko mali deo te slozene tehnike, tako da nema potrebe da ista komentarisemo, nego jednostavno da se prepustimo svemu tome koliko god mozemo. Mada je po meni bilo zanimljivije pre, dok se takodje i vodila neka taktika u kojoj je bilo zastupljeno dolivanje goriva i menjanje guma, a takodje smo imali Bridgestone i Michelin...Ali da ne duzim...znas sve
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Nekad...prava borba...



                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • YUgisa
                          CBC Senator XXL
                          • 05.06.2008
                          • 793
                          • Subotica
                          • Yugo 1.1 EFI

                          Mislim ono, ljudi ga vecinom ne vole ali budimo realni Verstapen je primer da trkanje moze da bude zanimljivo i sa sadasnjim bolidima
                          Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Vidi...mlad je, drzak, bezobrazan, nema porodice (zena i deca), uz to je jos i klinac i ne razmislja sta moze da mu se dogodi. Upravo zbog toga radi to sto radi. E sad....da si u pravu...jesi. Sa njim trkanje i jeste zanimljivije i on upravo daje ono sto ljudi ocekuju. A jos, kao sto vidis, nema respekta ni prema kome.
                            Mene samo plasi, da ne napravi neko veliko, veliko sranje. Do sad je odradio mnogo toga i mogu ti reci da je imao i dosta srece. Pitanje je samo koliko ce mu tolerisati.

                            Ako se secas....i Hamilton je bio skoro isti on, sve dok nije preterao i dok mu jednom prilikom Niki Lauda nije skrenuo paznju da ce ili sebe ili nekog drugog ubiti, nastavi li tako. Nakon toga, stvari su krenule za njega u veoma dobrom smeru. Iskreno, ja ga ne volim, ali da je jedan od najboljih...pa, tu je u vrhu. E sad...recimo da Alonso ima neki malo bolji bolid....
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Mercedes se pridružio Ferrariju u pretanjama o napuštanju šampionata


                              Kako Niki Lauda navodi postoje mogućnosti da od 2020. i nemački tim napusti Formulu 1.


                              Za sada samo je Ferrari na čelu sa svojim predsednikom javno izjavljivao da može da posle 2020. napustiti ovo takmičenje, ali sada i Mercedes se priključio ovim navodima. Glavni razlog za to jestu česta prepiranja timova sa novim vlasnicima oko budućih pravila koja trenutno sadrže drugačiji tip motora i uvođenje ograničenja budžeta.

                              “Postoji granica za svaku stvar. Moguće je da neko od nas napusti šampionat ukoliko stvari krenu da idu u drugom smeru.” kazao je Lauda.
                              Baš tako se sada Mercedes sprema za svoju prvu sezonu u Formuli E.
                              “Pre tri godine ja Formuli E ne bih dao šansu. Ali, vremena su se promenila. Ipak, Formula 1 je globalni projkeat koji odgovara našem brendu.” kazao je šef tima Toto Wolff.



                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Toro Rosso otvorio vrata za Nireia Fukuzumija


                                Šef italijanskog tima izjavio je da će oni pre ili kasnije imati japanskog vozača u svojoj postavi.


                                Trenutno juniorsku ekipu Red Bulla čine Pierre Gasly i Brendon Hartley, koji od početka sezone ne uspeva da bude na onom nivou performansi koji se od njega i očekuje. Zbog toga Helmut Marko i dalje provodi dosta vremena u garaži tima dok se veliki broj medija bavi njegovom potencijalnom zamenom. Honda trenutno potpuno podržava trkačku karijeru Nireia Fukuzumija i Tadasuke Makina a izgleda da prvi pomenuti u ovom lancu ima veće šanse za trkačko mesto u Toro Rossu.

                                “Naravno da postoji veza sa Hondom, jasno je da ćemo mi pre ili kasnije imati njihovog vozača. Sve je u Fukazumijevim rukama. Mora da pokaže dobre performanse kako bi zaslužio šansu.” izjavio je Tost.



                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X