F1 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Vettel: Strategija sa jednim zaustavljanjem nije bila moguća za nas


    Nemački vozač kazao je da on i njegov tim nisu nikako mogli da trku u Španiji odrade sa jednim zaustavljanjem.


    Vodeći vozači odlučili su se da trku za VN Španije započnu na mekim gumama koje su oko 20 kruga menjali za medijum komponentu. Ovim kursom kretao se i Sebastian Vettel koji je zbog veliki potrošnje zadnjih pneumatika morao još jednom zameni medijum gume i tako sa druge pozicije ode čak na četvrto mesto.
    “Mi nismo mogli da ostanemo na stazi. Imali smo velikih problema sa gumama danas, njihova potrošnja bila je velika i tako smo morali da još jednom odemo na servis.” kazao je Vettel.

    Pirelli je za ovu trku kao za trke u Francuskoj i Velikoj Britaniji odlučio da promeni dubinu gazećeg sloja za 0.4mm zbog straha da ne dođe do pojave plikova.

    “Teško je reži šta bi se sve dešavalo da nije bilo te promene, ali izgleda da je ona više uticala na nas nego na druge. Ipak, iz sve situacije mislim da smo imali pristojan vikend a videćemo kako će to biti na Pol Rikaru i Silverstonu.” dodao je vozač Ferrarija.



    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Grosjean: Nisam mogao ništa više da uradim


      Francuski vozač učestvovao je u incidentu tokom prvog kruga.


      Romain Grosjean imao je dobar start ali je već u trećoj krivini izgubio kontrolu nad bolidom posle čega se okrenuo na stazi. U tom momentu na njega su naleteli Nico Hulkenberg i Pirerre Gasly što je označilo i kraj njihove trke.
      “Izgubio sam zadnji deo bolid i pokušao sam da vratim kontrolu na bolidom ali jednostavno nije mi uspelo. Mislim da nisam mogao ništa više da uradim. Da sam kočio bolid bi nastavio istim putem. Pokušao sam da dodam gas kako bi zaokrenuo auto na drugu stranu ali ništa nije dalo rezultata. Bukvalno ovo je bio ljudski refleks a da sam kočio mislim da bi ostao na sredini staze i stvari bi bile još gore. Situacija je bila dosta teška.” kazao je Romain Grosjean.



      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Alonso nije verovao da može do poena na VN Španije


        Vozač McLarena je na domaćoj trci zabeležio osmu poziciju.


        Fernando Alonso je trku u Barseloni završio na istom mestu sa kojem je i startovao.
        “Očigledno je da smo imali plan, jer smo u trku krenuli na super mekoj gumi. Znao sam da sam primoran da u prvom delu krenem dosta agresivno jer smo se zbog strategije morali ranije na servis od ostalih. Ali, nažalost, zbog incidenta ja sam izgubio nekoliko mesta u prvom krugu pa zbog toga nisam verovao da mogu da poena. Ipak, u nastavku smo sve odardili kako treba i sa jednim zaustavljanjem došli do bodova.” kazao je Alonso čija je ovo bila peta trka za redom koju je završio među osvajačima poena.



        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Leclerc stigao do važnog boda na trci u Barseloni


          Mladi Modagašanin zadovoljan je činjenicom da je po drugi put zaredom stigao do poena u sezoni.


          Chares Leclers je na trci za VN Španije stigao do desetog mesta i tako zabeležio jedan vredan bod za svoj tim, što je svakako uspeh za vozača Saubera i tako se upotpunio dobar rezulatat koji je zabeležio i na VN Azejberdžana.
          “Veoma sam srećan, ali ima stvari koje sam morao bolje da obavim. Deseto mesto je odlično jer smo pre početka vikenda mislili da će biti teško stići i do 15. pozicije. Imao sam i veoma dobar start. Zadovoljan sam početkom sezone, naučio sam puno pre svega sa poslednje dve trke koje su bili dosta pozitivne za nas. Ova trka je bila interesantna, vetar je pravio probleme pre svega u oblasti potrošnje guma. Nadam se da ćemo nastaviti sa ovako dobrim radom.” kazao je Leclerc.




          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Lauda: Mercedes želi da zadrži oba svoja vozača


            Jedan od vodećih ljudi u nemačkom timu kazao je da oni žele da zadrže trenutnu vozačku postavu.


            Za sada dalji pregovori između Mercedesa i Lewisa Hamiltona su trenutno odloženi, pre svega zbog loših performansa bolida na stazi, ali sa druge strane pojavila se špekulacija da bi Daniel Ricciardo mogao doći na mesto Valtterija Bottasa, kao i da je u ovoj igri i Fernando Alonso.

            “Mislim da je od odličan vozač.” kazao je Toto Wolff o Fernandu Alonsu. “Da nije imao neke padove u poslednjih par godina mislim da bi do sada imao 10 šampionskih titula. Formula 1 je sada drugačija nego što je to bio slučaj pre deset godina. Po meni, Alonso i dalje pati od nekih stvari koje su se tada desile čak i ako je sada potpuno druga osoba.”

            I dok su pregovori između Hamiltona i Mercedesa odloženi, Niki Lauda izjavio je za nemački list Bild am Sonntag da oni ne osećaju nikakav pritisak po pitanju odabira vozačke postave:
            “Mi smo se dogovorili o svemu sa Lewisom, a kada će se potpis desiti to sada nije važno. Što se tiče Bottasa on je na poslednje tri trke bio brži od Hamiltona. Odradio je odličan posao, isto kao što smo imali sa Rosbergom.”



            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Vettel: Mislim da vozači dosta manipulišu sa vremenom kada je na stazi VSC


              Ferrarijev as kazao je da trenutni sistem virtuelnog sigurnosnog automobila ima određene rupe.


              Tokom VN Španije kada je na stazi zbog udesa uvedeno stanje virtuelnog sigurnosnog automobila, Sebastian Vettel otišao je na svoju drugu zamenu pneumatika i tako trku posle toga završio na četvrtom mestu. Nemac je posle trke izjavio da ovaj sistem za usporavanje ima određenih mana, pa su tako po njemu određeni vozači mogli da idu brže nego što je dozvoljeno.

              “Mislim da je za sve nas isto, FIA nam je obezbedila sistem koji nas tera da pratimo određeno vreme, svi mi moramo da dignemo nogu sa gasa, ali već vidim da su svi pronašli način kako da idu brže poštujući vreme ali su ostvarivali prednost na stazi. Tako da verujem da moramo pronaći novi sistem koji nema ovu manu, jer smo svi primorani da idemo nekim smešnim putanjama i svi to znamo da nije tajna. Organizacija po ovom pitanju mora da bude bolja jer moramo da imamo program koji nema neće dozvoljavati da profitiramo iz ove situacije.” kazao je Sebastian Vettel.
              Na ovu temu svoj odgovor je dao i direktor trka Charlie Whiting, koji je izjavio da je ovaj sistem perfektno kalibriran i umeren.
              “Ne znam o čemu iskreno priča. Svaki vozač u ECU ima mapu koja je za 30% sporija od pravog kruga. Vozači moraju da poštuju to vreme. Merenja se vrše na svakih 50 metara i vozač dobija razliku.”




              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Verstappen najbrži na prvom danu testa u Barseloni


                Vozač Red Bulla ostvario je najbrže vreme na prvom sezonskom testiranju.


                Max Verstappen danas je izvezao 147 krugova, što je ekvivalentno dve trkačke distance za VN Španije koje je odražana pre neki dan. Holnđanin je ostvario najbrže vreme od 1m17.528s na suprmekim gumama. Carlos Sainz je bio drugi sa 0.034s zaostatka dok je Sebastian Vettel zauteo treću poziciju na današnjem testu.
                Roman Grosjean imao je prilike da danas koliko-toliko nadoknadi propušteno sa nedeljne trke, dok je Lewis Hamilton isprobavao nova zadnja svetla na svom bolidu ali je ujedno bio i vozač koji je izvezao najviše krugova od 151 ali je zabeležio samo šesto mesto. Ispred njega našao se i Nicholas Latifi koji je ovoga puta imao prilke da se nađe za volanom Force Indije.
                Stoffel Vandoorne zauzeo je sedmo mesto, ali je veći deo jutra proveo u garaži ali su sa druge strane Lando Norris i Oliver Turvey delili starateljstvo nad drugim McLarenom koji je služio za testiranje Pirellijevih penumatika. Antonio Giovinazzi se ovoga puta vratio u bolid Saubera dok je Oliver Rowland bio u bolidu Williamsa. Sa druge strane Sean Galael u Toro Rosso odradio je samo 50 krugova jer je Honda morala da promeni motor.





                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Vettel: Prošli bi gore da smo na trci koristili standardne gume


                  Vozač Ferrarija veruje da je na kraju Pirelli doneo pravu odluku što je promenio specifikaciju guma pred VN Španije.



                  Italijanski tim dosta se mučio sa potrošnjom guma tokom VN Španije, što je rezultiralo dominacijom Mercedesa pa je na kraju Sebastian Vettel zauzeo četvrto mesto. Kimi Raikkonen je zbog problema morao da odustane sa trke, ali tim iz Maranela nije uspeo da kod Nemca sprovede u delo strategiju sa jednim zaustavljanjem. Naime, staza u Barseloni je tokom zime dobila novi sloj asfalta, što je tokom testova prouzrokovalo velike probleme sa pregrevanjem pneumatika kod nekoliko timova, zbog čega se italijanski dobavljač odlučio da malo izmeni specifikaciju. Nova guma bila je tanja za 0.4 milimetara i ona kao takva nikako nije odgovarala Ferrariju.

                  “Današnji test bio je solidan. Sada smo imali šansu da uvidimo zbog čega su takve odluke i donešene. Da smo u nedelju imali normalne gume kao što smo i očekivali, mislim da bi smo zabeležili još gori rezultat. Mislim da je ovo prava odluka koju je doneo Pirelli a naša je greška što nismo mogli da imamo istu potrošnju pneumatika kao i ostali.” kazao je Vettel.




                  P.S. "mnogo buke ni oko cega"...ali da su mehanicari odradili zamenu guma onako kako je trebalo, zna se na kom bi mestu zavrsio...ovako.....


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ferrari: Elektronika je popustila na Raikkonenovom motoru


                    Italijanski tim objavio je da je problem sa elektronikom uticao na to da Finac ne završi trku za VN Španije.


                    Kimi Raikkonen nije završio trku na stazi Katalunja jer je njegov bolid u jednom momentu prestao da isporučuje dovoljno snage. Finac je uspeo da doveze bolid do garaže a posle urađene analize utvrđeno je da je problem bio u šestom cilindru. Ovo je bio drugi Raikkonenov motor koji je tim stavio tokom VN Španije, ali da on nije pretrpeo oštećenja jer se problem desio na elektronike i to do povezivanja određenih žica. Zbog toga, Finac će imati priliku da isti agregat koristi i u Monaku.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Bottas najbrži na drugom danu testiranja u Barseloni


                      Finski vozač ostavrio je najbrže vreme na poslednjem danu testa.


                      Vozač Merecedesa je nešto pre ručka zabeležio vreme od 1m16.904s što je na kraju dana bilo dovoljno da se ostane na prvoj poziciji. Bottas je bio brži za 0.068s ispred Antonia Giovinazzia koji je sa druge strane okrenuo 148 krugova, najviše od svih ostalih vozača. Na trećem mestu bio je vozač McLarena Lando Norris koji je uštopovao vreme od 1m18.039s na mekim Pirellijevim pneumaticima. Britanac je tokom dana izazvao i jednu crvenu zastavu jer je na 12. krivini morao da zaustavi bolid.

                      Iza njega našao se Kvin Magnussen koji je takođe imao jednu eksurziju van staze jer je između 2 i treće krivine izgubio kontrolu nad bolidom. Nikita Mazepin je sa Force Indijom bio peti ispred još jednog mladog vozača Jacka Aitkena koji se ovoga puta našao u Reanultu. Charles Leclerc je danas bio na dužnosti u Sauberu kao i na oduševljenje publike u priliku u Williamsu dobio je Robert Kubica. Pierrge Galsy je imao tek deveto vreme sa 2.506s zaostatka za Valttreijem Bottasom, dok je za Pirellijeve potrebe ovoga puta u McLarenu radio Stoffel Vandoorne.





                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Ferrari na radaru FIA-e u Monaku


                        Bolid italijanskog tima biće još jednom pregledan od strane zvaničnika vladajućeg tela.


                        Izgleda da Ferrarijevi inženjeri gledaju da na najbolji način iskoriste nove propise, ali sa druge strane ostali timovi ulažu proteste kako neki od njih ne bi otišao i preko dozvoljenih granica. Italijanski tim je u Španiji prikazao svoj novi dizajn ogledala, ali ih je FIA već za narednu trku zabranila.
                        Zbog toga i nekolliko timova uložilo je protest FIA-i i tražila ponovno objašnjenje za Ferrarijev distributivni sistem električne energije, jer se sumnja da tim propetog konjića na ovaj način proizvodi dodatnih 20 konjskih snaga. Kako prenosi Auto Motor und Sport sumnja se da Ferrari na neki periodičan način zaobilazi merne senzore i tako proizvodi veću snago od 4 MJ.
                        Pre toga zvaničnici FIA već su pregledali pod bolida, zadnje krilo, Vettelovu treću pedalu na volanu kao i ispitali sistem zbog čega se Ferrarijev zadnji kraj dimi.




                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Lowe: Još posle prvog kruga na testu znali smo da smo u problemu


                          Tehnički direktor britanskog tima izjavio je da su od početka testiranja svesni svojih mana.


                          Svima je poznato da je Williams na levu nogu započeo ovu sezonu, pa je tako FW41 na predhodnih tri od pet trka po tempu bio sporiji od svog predhodnika.
                          “Od prvog minuta kada smo pustili bolid na stazu bilo je jasno da ćemo imati problema, koji su se stalno ponavljali. Mi još nismo doneli delove koje će popraviti probleme, tako da još ne očekujemo bolje rezultate. Ali, radimo na tome.” kazao je Lowe tokom VN Španije.
                          Za sada inženjeri tima prepoznali su određene slabosti bolida, dok za nekima još uvek tragaju.
                          “Postoje neki problemi koje razumemo, bar tako mislimo, jer ništa ne možemo da garantujemo u ovom poslu. Dobra stvar je u tome što ako uspemo da nađemo koren problema i rešimo ga na pravi način, onda nas ćeka bolje vreme. To bi za nas bila najveća pobeda u sezoni.” dodao je tehnički direktor Williamsa.




                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Honda priznala da bi ugovor sa Red Bull na njih stavio dodatan pritisak


                            Japanski proizvođač ima želju da sarađuje sa velikim timovima ali je priznao da će za njih to biti veoma izazovno.


                            Honda trenutno dobavlja juniorski tim Red Bulla, pa je tako ova postava iz Faence uspela da na VN Bahreina zabeleži visoko četvrto mesto. Od tada pa do VN Španije Toro Rosso ubeležio je samo jedan poen što svakako nije ono što su obe strane očekivale.

                            Ipak, tokom VN Azejberdžana Helmut Marko priznao je da su se desili prvi razgovori između Red Bulla i Honde o mogućoj saradnji u narednoj sezoni, ali ukoliko do toga ne dođe tim iz Milton Kinsa nastaviće da koristi agregate iz Vira Šatijona, a veza između njih i Renaulta imala je svoje određene uspone i padove.

                            “Mi moguću saradnju sa Red Bullom ocenjujemo kao lepu i pozitivnu stvar, ali da bi smo je sproveli u delo potrebne su nam dodatne konsultacije. Saradnja sa Red Bullom ta nas bi bilo nešto veliko. To bi nam stavilo dodatni pritisak kao proizvođača, moramo da razmislimo i razmotrimo o svakom aspektu i da li možemo da se nosimo sa ovim projektom. Velika je ovo odgovornost.” kazao je šef Hondinog odelenja Masashi Yamamoto.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Marko objasno zbog čega je Mercedes glasao za promenu pravila


                              Prvi čovek Red Bulla izneo je svoje mišljenje zbog čega je nemački tim glasao za promenu pravila za 2019. godinu.


                              Pre samo dve nedelje F1 komisija usvojila je predloge za izmenu prednjeg i zadnjeg krila kako bi se u narednim sezonama unapredilo preticanje na stazi. Christian Horner bio je jedan od onih koji su se usprotivili ovom predlogu i da trenutno nema potrebe za dalju izmenu pravila, dok njegov saradnik Helmut Marko veruje da će iz ove situacije najviše profitirati Mercedes.

                              “Mercedes želi nova pravila jer se oni trenutno nalaze na kraju svog aerodinamičkog koncepta. Žele da ponovo krenu iz početka, što ostalima ne bi odgovaralo.” kazao je Marko.
                              Kako prenosi Auto Motor und Sport za predloženu promenu pravila glasali su samo Mercedes i Force Indija.





                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                McLaren primio veliki finasijsku injekciju


                                Tim iz Vokinga je dobio je 220 miliona funti od strane kompanije koju vodi otac F2 vozača Nicholasa Latifia.


                                McLaren Grupa u čijem sklopu se nalazi i trkačko odelenje tima dobio je kapitalnu investiciju vrednu 220 miliona funti pošto je kompanija Nidala kupila određene njihove akcije. Ovu priču potvrdio je i tim, koji nije izneo mnogo detalja:
                                “Mi trenutno nemamo slobodu da govorimo o detaljima i investitoru. Znate da to nije uobičajna praksa.”
                                Ipak, kako se špkuliše Micheal Latifi, otac F2 vozača Nicholasa Latifia nalazi se na ćelu ovog projketa a od samog početka ova kompanije pratilia je mladog Kanađanina kroz njegovu trkačku karijeru. Za sada nije poznato da li će se on naći u McLarenovom timu.



                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X