F1 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Renault razmatra mogućnost prebacivanja fokusa na 2019.


    Posle samo pet trka u sezoni francuski tim možda se uskoro okrene ka 2019.


    Renault je u poslednjih par godina pokazao da ima veliku želju da se vrati u sam vrh Formule 1, ali po trenutim performansama tim se bori za sam vrh sredine grida. Tim iz Enstona ima nameru da se od 2020. bori za titulu, pa zbog toga tehnički direktor Bob Bell sugeriše da bi oni uskoro mogli da odluče da li će veliki deo svojih resursa usmeriti ka narednoj godini.
    “Mi trenutno razmatramo da li trebamo da redukujemo razvoj ovogodišnjeg bolida.” kazao je Bob Bell. “Još nismo odlučili jer smo trenutno u borbi za sam vrh u sredini grida gde nam je potreban konstantan razvoj. Zbog toga trebamo dobro da razmislimo.”



    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • YUgisa
      CBC Senator XXL
      • 05.06.2008
      • 793
      • Subotica
      • Yugo 1.1 EFI

      Originally posted by Pro FX-Sniper View Post
      Vidi...mlad je, drzak, bezobrazan, nema porodice (zena i deca), uz to je jos i klinac i ne razmislja sta moze da mu se dogodi. Upravo zbog toga radi to sto radi. E sad....da si u pravu...jesi. Sa njim trkanje i jeste zanimljivije i on upravo daje ono sto ljudi ocekuju. A jos, kao sto vidis, nema respekta ni prema kome.
      Mene samo plasi, da ne napravi neko veliko, veliko sranje. Do sad je odradio mnogo toga i mogu ti reci da je imao i dosta srece. Pitanje je samo koliko ce mu tolerisati.

      Ako se secas....i Hamilton je bio skoro isti on, sve dok nije preterao i dok mu jednom prilikom Niki Lauda nije skrenuo paznju da ce ili sebe ili nekog drugog ubiti, nastavi li tako. Nakon toga, stvari su krenule za njega u veoma dobrom smeru. Iskreno, ja ga ne volim, ali da je jedan od najboljih...pa, tu je u vrhu. E sad...recimo da Alonso ima neki malo bolji bolid....
      Imamo prilicno slicno razmilsljanje
      Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Sta da ti pricam...i sam znas koliko ih je bilo poput njega

        Nisam siguran, ali mislim da je on ubedljivo namladji vozac koji je starovao u F1.
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • sri98
          Admin od Trpeze
          • 24.10.2004
          • 7262
          • Republic of Konjarnik
          • Toyota Corolla E 210

          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Hvala Sri.

            Najmladji je i bez iskustva. Da je dobar-jeste, ali daleko od odlicnog. Da nema respekta prema drugima - nema, pogotovo prema velicinama kakvi su Fetel, Hamilton, Alonso... Naspram njih, zaista treba jos puno da uci. On je mnogo gresaka napravio svojom krivicom, prosto preceni se. Kada vidi da ce ga neko prestici, ne daje ni mrvu prostora. Sece krivine i vise nego sto treba, tako da masu puta protivnik zavrsi van staze, a recimo kada on izleti, onda trazi najblizi put da se vrati nazad i ako se desi da opet izadje ispred protivnika, nece da mu prepusti poziciju. Takodje, jedno od pravila u F1 je da kada izadjes na pravac, imas samo jednom pravo da promenis stranu, dok recimo on to radi dva ili cak stavise tri puta. Imam osecaj da ponekad vozi, kao da je u video igri...a F1 to nije i glava je svakog trenutka u torbi.
            Zato me cudi koliko mu stvari tolerisu, a definitivno u Formuli 1 to ne bi smelo da se radi.

            Mlad je, zasad dobar vozac (daleko bolji nego sto mu je otac ikad bio). Da je bez iskustva, jeste. Takodje, nije razborit kao ona trojica koju sam pomenuo gore na pocetku teksta, i to mu zadaje velike probleme, ali to ce se vremenom popraviti. Da smiri hormone, to ce morati nauciti, na laksi ili tezi nacin. Ali bez obzira na sve ovde sto napisah, da je uneo neku "zivost" u F1 - jeste. Mozda na neki bezobrazan nacin, ali je ipak uspeo.

            Ostaje samo da nastavimo da gledamo i da se nadamo da ce biti jos zanimljivije, kao recimo nekada...
            Last edited by Pro FX-Sniper; 23.05.2018, 12:59.
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              FIA i dalje proverava određene detalje oko sagorevanje ulja u motorima


              Izgleda da saga sa sagorevanjem ulja u agregatima još nije gotova.


              Iako su prošle godine definisana nova pravila oko količine sagorevanje ulja u samom motoru, FIA je na svoju adresu dobila još niz pitanja oko dozvoljenih granica koje treba da se poštuju na ovom polju. Sada se sav fokus prebacio na turbopunjač.
              Kako prenosi Autosport, jedan od Mercedesovih šefova za proizvodnju agregata Chris Jibert upitao je Charlie Whittinga da li se upotreba ulja dozvoljava u turbopunjaču i da li ovaj deo zapravo ulazi u računicu od dozvoljenih 0.6l na 100km. Takođe, isti izvor navodi da je FIA odgovorila potvrdno na ovo pitanje.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Sainz: Hipermeka guma napraviće pravi lom u Monaku


                Vozač Renaulta očekuje da će nova vrsta pneumatika učiniti vikend potpuno zanimljivim.


                Iako se odavno znalo da će Pirellieva nova komponenta guma debitovati na VN Monaka, Red Bull, Williams i Renault rešili su da za svoje vozače selektuju 11 od 13 dozvoljenih setova hipermekog pneumatika, pa će tako pored njih imati samo po jedan set supermekih i mekih.

                “Ova guma je totalno drugačija.” kazao je Sainz. “Lagano vam daje jednu sekundu po krugu i sa njom smo mogli da u Barseloni vozimo na limitu u trećem sektoru. Zbog toga ova komponenta može biti nešto specijalno u Monaku. Potpuno je sigurno da ćemo prisustvovati novom najbržem krugu. Kvalifikacije će zbog toga biti potpuno ludilo. Prošle godine je takođe bilo zabavno, jer smo imali novu specifikaciju bolida, ali sa još mekšim gumama biće nešto sasvim novo.”




                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • YUgisa
                  CBC Senator XXL
                  • 05.06.2008
                  • 793
                  • Subotica
                  • Yugo 1.1 EFI

                  Zar nije ukinuto to pravilo promene pravca pri preticanju? Meni se cini da sad mogu da menjaju kako hoce.
                  Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Iskreno ne znam.

                    Ali zar ne bi bilo besmisleno...pokusavas da preteknes, a ovaj ispred ti ne da? Mada sam se cudio par puta...mislim da je upravo bilo tako kao sto ti rece.
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • sri98
                      Admin od Trpeze
                      • 24.10.2004
                      • 7262
                      • Republic of Konjarnik
                      • Toyota Corolla E 210

                      ukiuta je zabrana promene pravca na kocenju
                      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Svake godine, masa novih pravila.
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Ferrari se vraća na stari sistem vešanja u Monaku


                          Italijanski tim odlučio je da isproba stari sistem vešanja na treningu za VN Monaka.


                          Ferrari je za vreme VN Španije doneo kao deo svojih poboljšanja, novi sistem vešanja, koji na prvi momenat nije uspeo da zadovolji očekivanja, pa su se tako Vettelove gume mnogo brže trošile nego kod ostalih. Tokom testa posle trke tim iz Maranela želelo je da pre svega nađe uzrok za svoje loše performanse.

                          “Mislim da je fer reći da trka u Barseloni nije bila laka za nas. Tako da smo imali prilike da na testu ispitamo stvar i razumemo gde je naš tempo nestao.” kazao je Sebastian Vettel.
                          Za sada Ferrari je najavio da će promeniti samo sistem vešanja, jer se sumnja da je upravo to ubilo tempo sa početka sezone.
                          “Imamo nekoliko stvari na koje sumnjamo šta je zapravo uzrok problema. Pitanje je za sada da li će to biti relevatno jer je staza u Monaku nešto sasvim drugačije.” dodao je Nemac.




                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Renault: Red Bull nam još ništa nije odgovorio po pitanju motora


                            Ove dve strane imaju rok do kraja meseca da se izjasne da li će sarađivati i posle 2019. godine.


                            Šef Renaulta Cyril Abiteboul izjavio je da je Red Bullov tretman prema njihovoj kompaniji u prošlih nekoliko godina bio zaista loš, što je dovelo da uzburkanih odnosa između ovih dveju strana.

                            “Kada Red Bull kritikuje svog dobavljača motora to sada nije ništa novo. Mi smo sa njima zajedno već 12 godina, osvojili smo osam šampionata i dovedeni smo u ovu situaciju. Navikli smo se na to. Oni moraju da se nauče da cene potrebu za lojalnošću i privrženosti. Za sada od njih nismo dobili nikakav odgovor za narednu sezonu.” kazao je Abiteboul.





                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Ricciardo predvodi Red Bull na FP1 VN Monaka


                              Daniel Ricciardo je sa timskim kolegom Verstappenom, uz pozicije 1-2 postavio Red Bullove na čelo kolone – otvarajuće trening sesije VN Monaka.


                              Red Bullovci su postavili stvoje najbrže vreme na pink hypersoft komponenti guma, kao i njihovi pratioci Lewis Hamilton, Sebastian Vettel and Kimi Raikkonen.

                              Glavnica karavana je počela sa FP1 i instalacionim krugovima na Pirelijevoj hypersoft gumi, mešavini koja će biti svepristuna ovog vikenda. Hamilton i Bottas su smenjivali pozicije na vrhu tabele u ranoj fazi sesije, ali Daniel Ricciardo je svojim naletom ubrzo nadvisio obe Srebrne strele. Ovog vikenda prve žute zastave su se vijorile posle samo 15 minuta, zahvaljujući Williamsovom Sergey Sitorkinu, koji je udario pitwall sa unutrašnje strane, dok je izlazio iz poslednje krivine.

                              Verstappen je preuzeo vođstvo na šta je Australijanac ubrzo odgovorio vraćanjem na P1, dok je Vettel postavio svoj Ferrari u top tri nakon 30 minuta sesije. Red Bullov dvojac je nastavio sa smenom na vrhu, no Ricciardo je potvrdio svoju top formu.

                              U međuvremenu, niže u poretku – Fernando Alonso se žalio na svoj McLaren i probleme sa kočnicama. Inicijalna dijagnoza nije našla ništa pogrešno, ali sa upornim ponavljanjem problema, tim je odlučio da povuče Španca i njegov MCL33, kako bi temeljnije ispitali problem.

                              Polovinom sesije, Lewis Hamillton je ubrzao ritam, postavivši top vreme od 1m12.480s, ispred Verstappena za 0.243s. Dvadesetogodišnjak je odmah uzvratio, nadvisivši Mercedes za 0.144s, pre nego što je uleteo u Ste Devote izlaznu krivinu, posle masivnog lock-upa.

                              Povratni manevar vozača Red Bulla je uz neodobravanje inicirao istragu stewarda, pod izgovorom nebezbednog povratka na stazu. Ostatak karavana je bio bez značajnih incidenata. Renault, trenutno četvrtoplasirani u poretku, je sa Sainzom u vodećoj ulozi još jednom nadvisio svoje rivale u “best of the rest kategoriji”. U priču se umešao Valteri Bottas, sa bledim izdanjem na P7 poziciji, praćen od strane Sergio Pereza i Grosjeana na P8 i P9. Williamsov novajlija Sirotkin je kompletirao P10.

                              Na dnu začelja, Alonsu se, takođe usled problema i sa minimalnim brojem odvezenih krugova, priključio Haasov Kevin Magnussen , dok su McLaren i Američki tim aktivno radili na rešavanju problema.

                              Na dvadeset minuta do kraja sesije, Ricciardo je ponovo svrguno timskog kolegu uz krug od 1m12.126s , što ga je stavilo u liderstvo od 0.154s ispred Verstappena. Time su vodeće pozicije ostale neizmenjene i ekipa iz Milton Keynesa je potvrdila njihov status favorita za predstojeći Monaco Grand Prix.

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Ricciardo, Verstappen i na vrhu FP2 VN Monaka


                                Daniel Ricciardo je u raspoloženju da impresionira u Monaku ovog vikenda, gde je Red Bullov as postavio novi rekord staze, predvodeći karavan po drugi put ovog četvrtka.


                                Timski kolega Max Verstappen je bio dve desetinke nazad, dok je najbliži izazivač u rivalskom bolidu, Ferrarijev Sebastian Vettel, bio preko pola sekunde iza.

                                Efikasno izdanje Red Bulla nije ni zasenio minorni kontakt Verstappena sa Grosjeanom, gde je Holanđaninovo prednje krilo zakačilo zadnji pneumatik Haasovog bolida. Uprkos tome, na oba bolida nije bilo nikakvih oštećenja.

                                Lewis Hamilton, koji je predvodio Mercedes sa četvrtim mestom, je pričao o Red Bullovom pobedničkom potencijalu u sredu na pres konferenciji, što su dotični potvrdno demonstrirali svojim tempom u Monte Karlu, vezujući jedan-dva na oba treninga, sa još jednim veoma uverljivim jednoipočasovnim izdanjem.

                                Raikkonen se plasirao kao peti za Ferrari – 0.702s iza vodećeg Ricciarda, blisko praćen od strane svog zemljaka Finca Valtteri Bottasa u drugom Mercedesu. Renault je bio četvrti najbrži tim na prvoj trening sesiji, što su upravo i ponovili na FP2. To je ovaj put bilo u ulozi Nica Hulkenberga, koji se plasirao kao sedmi a ne Calrosa Sainza, koji se morao zadovoljiti sa P10.

                                McLaren je razdvojio Renaultov dvojac, sa Stoffel Vandoorneom na P8 i Fernandom Alonsom na P9, koji je uspešno odvezao 42 kruga, nakon što je u F1 bio uskraćen sa 16 krugova, usled problema sa kočnicama na njegovom MCL33.

                                Duo Force Indije se takođe našao omeđen, između dva Torra Rosa, van top 10 plasmana. Haas je imao još jednu veoma razočaravajuću sesiju, gde su se oba vozača – Magnussen i Grosjean, plasirali na niske P16 i P18.

                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X