Citroen BX 16V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Automobili tipa lance delte, audija quattro, bx-a 4tc kostaju koliko prodavac trazi, tu nema price o temi skupo je ili nije. To je nesto cega nema na pretek i bas zbog toga imaju zestoku cenu. Istina je da bx nikada nije nista znacajno uradio u reliju, ali ovo je redak automobil. Da imam te pare, kupio bi tog bx-a, makar ga vozio jednom nedeljno kad je suncano, jer ne bi imao srca da ga vozim po bljuzgavici, kisi, snegu.... To su kolekcionarski automobili koje treba sacuvati takve kakvi su... I iz godine u godinu im raste cena...

    Comment

    • Arsa
      CBC Senator XXL
      • 25.09.2007
      • 345
      • Nis
      • MBw210, BMW e32

      Cvrle je u pravu i da znas, nece tom BX-u da raste cena ni priblizno koliko ce da raste audiu ili Lanciji, doduse oni su i u startu skuplji ale ce biti jos skuplji zbog toga sto su to najbolji reli automobili svog vremena i kao takvi imaju ogromnu vrednost koja je iskreno nerealna za nerealna za npr BX-a ili neki drugi reli auto tog vremena!

      Comment

      • Arsa
        CBC Senator XXL
        • 25.09.2007
        • 345
        • Nis
        • MBw210, BMW e32

        Evo i ja da se ogledam u pisanju pesama u Auto-stihu najnovijem pravcu u poeziji!

        Kada Sheta u BX-a seda,
        tata vozi a Junior gleda!

        Vozio bi al' dozvolu nema,
        rodjendan se osamnesti sprema.

        Turbo , nitro, grand turizmo klasa,
        sve ih BX lesi s' pola gasa!

        Puno srce i ocu i sinu,
        lesi BX i to jos na plinu.

        Prst na dugme i vec benzin krece,
        drz' se tata auto nam polece!

        Od siline sesnaest ventila,
        leti bx kao gorska vila

        Ruku pruza otac svome sinu:
        izbegosmo platit' putarinu!!!

        Kad ga tata vozi posle skole,
        masu cure jer sve Shetu vole!

        HIDRAULIK, voznja na visini,
        MALA SALA, SHETICE IZVINI!

        Comment


        • Jeste upravu, i ja se u potpunosti slazem.

          Comment


          • Ti si mi zivot celi,
            bez tebe ne mogu ni dan,
            nikada nisam nasmejan,
            ne svicu mi dani beli.

            Da mogu u tebi bi proveo zivot celi,
            zeli moje srce sediste sa tobom da deli.

            Kad udjem u tebe,
            zaboravim sve svoje probleme

            Najbolja si, tu nema dileme,
            ali ja volim samo CITROENE!

            Comment

            • ĆOMI
              CBC Senator XXL
              • 31.08.2006
              • 1705
              • Braće Jerković,Vozd
              • Stilo JTD 16V

              Originally posted by Arsa
              Evo i ja da se ogledam u pisanju pesama u Auto-stihu najnovijem pravcu u poeziji!

              Kada Sheta u BX-a seda,
              tata vozi a Junior gleda!

              Vozio bi al' dozvolu nema,
              rodjendan se osamnesti sprema.

              Turbo , nitro, grand turizmo klasa,
              sve ih BX lesi s' pola gasa!

              Puno srce i ocu i sinu,
              lesi BX i to jos na plinu.

              Prst na dugme i vec benzin krece,
              drz' se tata auto nam polece!

              Od siline sesnaest ventila,
              leti bx kao gorska vila

              Ruku pruza otac svome sinu:
              izbegosmo platit' putarinu!!!

              Kad ga tata vozi posle skole,
              masu cure jer sve Shetu vole!

              HIDRAULIK, voznja na visini,
              MALA SALA, SHETICE IZVINI!


              L E G E N D O ! ! !

              OPEL CLUB SERBIA

              Comment


              • Uspeo sam nekim cudom sve slike da pobrisem sa photobucketa... Sutra kacim ponovo. Nijednu sliku ne vidim! Ni bx-a, ni bube, ni ulisa...

                Comment

                • subicd
                  CBC Senator XXL
                  • 20.06.2008
                  • 463
                  • Novi Sad

                  @Arsa za rimu.

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    dobro bre juniore nemoj sad da preterujes. poredis tog 4tc sa S1 i HF... nemoj, pusti, zaboravi. ne 4tc nego najskuplji oldtimer citroenov ne moze da dostigne cenu jednog S1. ili gledaj ovo, nije cak ni rally varijanta vec roadlegal tj fabrikana

                    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

                    ili Gr.B ali ne S1

                    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

                    a da ne pricam o necem ovakvom

                    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • Alekre
                      CBC Senator XXL
                      • 12.09.2005
                      • 780
                      • Smederevo

                      Taj ''4TC'' se pojavio u pogresno vreme.
                      Da budem konkretniji, te 1986 kada je startovao ''4TC'' poginuo je Henri Toivonen zbog cega je ''Grupa B'' ukinuta te taj auto nije imao sansu da se dokaze. Imao je potencijal za uspeh.
                      Setimo se kakva je prica kruzila kada se pojavio ''Audi Quattro''? Ljudi su bili poprilicno skepticni, no, kasnije je taj auto promenio mnogo sto - sta.

                      Iskren da budem, Steta me je zaintrigirao svojim ''BX 16V'' pa sam saznao da je pomenuta ''16V'' verzija imala tvrdje vesanje sa drugacijim balans stanglama.
                      Gotovo sam siguran da se poprilicno oseca razlika izmedju ''16V'' verzije i obicne.

                      Zivi bili pa videli, kada Stetica polozi vozacki ispit, doci ce na skup pa cete videti da to nije naivan auto.
                      Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                      Comment

                      • hagor
                        CBC Senator XXL
                        • 05.12.2007
                        • 362
                        • Krusevac

                        svaka cast za stihove, vrhunski su
                        BMW e36 328i cabrio 2.8 193hp 280nm 1995 god.
                        Mercedes 190D 2.0 75ks 1990god

                        Comment

                        • deki-ascona
                          Bio nam je drug! RIP
                          • 10.04.2007
                          • 2118
                          • NI , Trosharina

                          ne mogavsi da odolim, stavih novi potpis...
                          Originally posted by Valent Vudriga
                          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            Dovatili ste decka, koji je nerealan i bez iskustva. Koliko vidim ovde postoji strah od Citroena?

                            Ajmo sad malko da se vratimo tom BX-u, XU9J4 motor od 1.9l sa 160ks i sa 7.4sec do 100km/h i sve to sa 1070kg tezine. Mesta za 4 odrasla coveka. Nije to uopste lose za drugu polovinu 80tih. Naravno da nemoze da leti ali lepo ide, sigurno lepo od mucenice 145tice sa 1.4ts motorom. Hidraulika tj. njegovo vesanje je daleko crvsce uradjeno neko na klasicnom BX-u. Tako da stvarno moze da uradi stosta i da iznenadi svojim ponasanjem na putu.

                            Naravno ako hoce neko da poredi citroene i peglu, preporucujem mu da pogleda Xantiu Activ-u. E to je nesto sto moze da izvede i onaj manevar sa plekom ispred a da vozac ipak nije Cak Noris.

                            P.S. jbg. ko se jednom navikne na LHM tesko se skida...

                            P.S.S. Da nebude zabune:
                            1. Posedovao sam BX-a u raznim verzijama
                            2. Posedovao sam Alfu 145/6 sa 1.4 motorom
                            3. Vozao sam i 156 2.0TS sport vagon i Xantiu Activu i uvek mi je bolja bila Activa
                            4. Presao sam preko 600.000km (bez tate) a sa tatom preko 700.000km
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • Bojan1212
                              CBC Senator XXL
                              • 15.07.2008
                              • 468
                              • Zemun
                              • Honda Accord

                              @ Arsa kralj si
                              Kako je skroji ma svaka ti dala.

                              Ja mislim da je Sheta dosao iz marketinskih razloga. I to je covek uspesno uradio. Pa za mene nikad nisam gledao u BX i ranije nikad ne bi dao kintu za njega, a sad je drugacija situacija. Nisam ni razmisljao da jedan BX dize do 100 ispod 10s, ali gresi se. Znaci Sheta pun pogodak digo si cenu svom retkom BX-u za 300%.
                              Salim se naravno
                              Niko nije ni rekao nista protiv performansi automobila vec su uglavnom padale zamerke na izgled sto je naravno stvar ukusa. Ali kad se pogleda koje performase ima onda mi je i lepsi. Znaci BX 16v kidalica.
                              Sheta cuvaj ga i kad polozis polako, al nemoj puno da ga gusis posto ti je zao da ga cepas. Ne valja ni gusenje

                              Comment

                              • starac vujadin
                                CBC Senator XXL
                                • 27.08.2005
                                • 2617
                                • Stari grad

                                BX 4TC jeste interesantan auto jer je napravljen u 200 primeraka, ali on ne moze uopste da se poredi sa drugim legendama iz Grupe B... u stvari on je daleko najgori predstavnik tih autmobila. Od 200 napravljenih automobila za civilnu upotrebu samo su 62 prodata, a od tih 62 bilo je toliko prituzbi na auto da je Citroen neke otkupio i unistio, tako da se pretpostavlja da ima oko 30 prezivelih primeraka.

                                U konstrukcionom smislu to je bio inferioran auto sa uzduzno postavljenim motorom napred u nosu sa predugackom haubom, motor mu je bio tehnoloski daleko iza konkurencije i mogao je da razvije "samo" 380ks, vozne osobine su mu bile nimalo za pohvalu u odnosu na strahovitu konkurenciju.

                                U samo 15 nastupa na relijima, odustao je na 13. Najveci uspeh mu je bio 6. mesto na jednom reliju.

                                Ako ikada pozelite da kupite ovu stvarnu retkost na tockovima bice dovoljno 20-ak hiljada evra...Nema ih mnogo, ali tu i tamo moze da se nadje











                                jedna lepa slika sa retkim BX-ovima na okupu...

                                Comment

                                Working...
                                X