Citroen BX 16V

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • remus
    CBC Senator XXL
    • 25.12.2004
    • 695
    • Zrenjanin

    [quote=Sheta_Junior]
    Originally posted by remus
    Originally posted by "Sheta_Junior":37h3m4cf
    @ Shonsy :Moj bx je 1.9 gti 16v sa katalizatorom, za nemacko, svajcersko i austrijsko trziste. Ima 148ks.

    E dobro znaj da je hidraulika bolje oslanjanje od bilo kog drugog. Jos je takoreci kod 16v bx-a "tvrdje stimovana", tako da je tvrdji malo od ostalih bx-eva, bas zbog lezanja u krivinama. Hidraulika u krivinama radi na prostom principu. Ako skreces ostro ulevo, auto bi trebao da se nagne desno, ali ga hidraulika "Prepeglava", tako sto prenosi na drugu stranu deo tezine da ne bi bilo moguceg izletanja, a ne daj boze i prevrtanja. Hidraulika ti je zakon sto se lezanja tice... Mozes da imas kakve god hoces opruge i amortizere, opet ce uvek u svakoj krivini hidrauliar biti makar za nijansu brzi. Imam negde cak snimak da vidis sta su nase lude komsije madjari radili jednom cx-u (kazem lude komsije jer se to ne radi automobilu), a na to dodaj da je bx kompaktniji i tvrdje stimovan...

    Uostalom, dodji kad budes imao vremena, provozaj se do ZR-a da se malo ispricamo, upoznamo i provozamo!

    Citro pozdrav!

    @ Hagor, nisam...
    Mora da su ovi na rally-ju i formuli biiiip! sto koriste opruge i amortizere. Mislim mogu oni 200 kroz krivinu ali ti bi mogo garant 407 ko max brzina veyrona. A da i jesi ti chuo za balans stangle? I cemu oni sluze?
    E covece, stvarno si nemoguc!

    Kakav reli, kakva formula? Forumula je prakticki bez vesanja. Ipak automobil sluzi da se prevezes sa jedne tacke na drugu, pa da ti bude malo i udobno, a ne ko u skolskoj stolici... [/quote:37h3m4cf]

    Ako je tako onda nemoj da pricas o lezanju u krivinama,jer nema smisla ulaziti velikim brzinama ako hoces samo da se prevezes od tacke A do tacke B i onda sva ta tvoja potezanja i ostalo nemaju smisla.
    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      cek cek... prvo mnogo si subjektivan, drugo dezinformisan si a na ovom forumu obitavas svakodnevno. to je apsurd jer ovde imas temu o nitru koju pise covek koji je to apsolvirao pa procitaj malo i informisi se. a sto se hidraulike tice, znam da bombe mogu da se repariraju ali te munje sa bakarnim crevima mi se nikako ne dopadaju ipak to nije fabricka varijanata nego budzevina. vozio sam svasta pa i tog BXa i odlicno znam o cemu pricam. meni licno se takav vid udobnosti ne dopada jerbo sam svaki put bio u tripu da cu da dobijem morsku bolest. tacno je da ima i fotelju i sve ali lupka, skripucka , tandrce... to kod mene ne prolazi. ne kazem da je tvoj takav jer ga verovatno extra cuvas i pazis ali ima tendenciju ka tome pa stalno moras da dotezes, podmazujes i hebavas ale...
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment


      • @ Remus, ovo je sve pride...

        @ Zverko, procitacu danas u skoli temu o nitru. Bombe mogu da se repariraju, a mogu i da se kupe nove. Mi smo zamenili, jer su bile katastrofa.
        Pa vidi, ja sam se navikao na udobnost citroena i sad mi je sve ostalo strasno tvrdo... Umeju citroeni da plivaju, sve zavisi od toga kakva mu je pumpa visokog pritiska, kakve su mu bombe, kako je podesen... A to za lupkanje, skripuckanje, tandrkanje, pa ima ih raznih... Od kanti do pefrektnih modela... Kod mog se nista ne cuje...Umeju da se "odrombolje", da ti ne pricam sta je predhodni vlasnik radio ovom bx-u... On je zicama vezivao nesto na bx-u 16v i nesto cackao da mu smanji potrosnju i hteo je da mu ubaci "specijalan" plinski uredjaj za 300 evra!!!!

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          e da, jos jedna stvar. na cipu realno dobijas 13 do 15ks max takod aje po meni to mnogo ulozeno za malo dobijeno.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • Bojan1212
            CBC Senator XXL
            • 15.07.2008
            • 468
            • Zemun
            • Honda Accord

            Ja sam pre par meseci vozio Xantiu 2.0i automatik. Motor slican mom u Asconi (po snazi naravno), ali automatik i tezina su mu veeeliki hendikep pa ne moze ni da joj pridje, ali zato je udobnost vrh. Ne secam se da sam se vozio u udobnijem autu. Sto se tice stabilnosti par puta sam isao malo brze u krivine, ali nedovoljno da bih stekao neki veci utisak. Medjutim i moje je misljenje da je taj BX extra za udobnost i potezanja na pravcu, ali da ne bi mogao da uleces u krivine ni blizu kao neki sa tvrdim oslanjanjem kao sto je Skijash.

            Comment

            • Arsa
              CBC Senator XXL
              • 25.09.2007
              • 345
              • Nis
              • MBw210, BMW e32

              ja ne bi nista menjao , i bez turba chip-a i nitra on lepo vuce, najbolje je fabricki ali bi mu ubacio neko dobro ozvucenje da uzitak bude bolji! Sta mislis o tome?

              Comment

              • Arsa
                CBC Senator XXL
                • 25.09.2007
                • 345
                • Nis
                • MBw210, BMW e32

                A sto se tice bombi, reparacija je dovoljna jos ako se uradi kako treba onda je problem dugorocno resen, gledao sam kako to radi moj tast i mislim da je to dobro resenje!

                Comment

                • hagor
                  CBC Senator XXL
                  • 05.12.2007
                  • 362
                  • Krusevac

                  samo jedna ispravka golf 3 GTI 16v ne ide isto kao gsi 16v (i to mislim na astru, o kadetu necu ni da pricam...), naime trenutno vozim mk3 gti 16v chipovan, i mogu samo reci da mi je astra gsi 16v(prethodni auto) bolje isla, a nije bila chipovana... e, sad o kadetu nema price on ima oko 900kg i 150hp, tako da...
                  BMW e36 328i cabrio 2.8 193hp 280nm 1995 god.
                  Mercedes 190D 2.0 75ks 1990god

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    niko nije ni reko da G3 ide isto kao GSI. ja sam samo dao poredjenje ta dva auta sa ovim BXom
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment


                    • @ Zverko, na sajtu koji mi je Testera dao, ima 2 veste chipa. Jedan od 14ks a drugi od 20. Ako se bude stavljalo icice taj od 20. Onda ce u dlaku biti isti po snazi sa cx-om gti turbom samo sa jedno 300 kg manje... Za 200 ili 300 evra, mislim da nije lose...

                      @ Bojan1212,Xantia jeste jako udobna, ali je teska, pa jos je ta bila automatik.... Xantia 2.0 c.t. turbo ne moze sa ovim da ide.... Ni ne trebam da ulecem u krivine kao karting... Pa ljudi ja da sam hteo auto za trke, uzeo bi M3. Evo sad ima jedan E30 M3 3.6 od 315ks... Sa njim oderes sve chipove, turbine i nitrove...

                      Citroen se ne kupuje za lesenje, a to sto ovaj moj dobro ide mu je plus! DA ME JE ZANIMALO POTEZANJE NIKADA NE BI KUPIO CITROENA!

                      @ Samo chip moze da dodje u obzir ako ista bude radjeno... Glasnu muziku ne volim, mozda mu uzmem neki obican mp3. Lepse muzike od one koju stvara motor i remus nema...

                      Bombe mogu da se repariraju i da bude sve super za male pare...

                      @ Hagor, kadet nema 900 kg, ima 1070kg...

                      Comment

                      • shonsy
                        CBC Senator XXL
                        • 11.05.2007
                        • 1391
                        • London/Beograd
                        • Honda CBR 125R

                        Cek bre, nemoj da blatis citroene sad! Mogao si da uzmes vts-a za potezanje i on je citro, a za krivine jos bolji! Nego te ljudi smaraju za oslanjanje zbog toga sto si rekao da bi me dobio i po krivinama, a tu si se zahebo! heheheh

                        Xsara vts ide vrhunski, kao i gomilu ctiro - sport modela!

                        A sto se kadeta tice, ima on mnogo manje!

                        Comment

                        • stefan148
                          CBC Senator
                          • 17.09.2007
                          • 228
                          • beograd-zvezdara-lion

                          to da kadet ima preko tone obesi macku o rep.

                          Comment


                          • Shonsy, kakav bre saxo? 935kg i 118ks ima odnos kilogram/konj 7.92, a bx ima 1070kg i 148ks, sto mu dodje 7.23 kg/ks, Znaci po svakom konju sam laksi 700 grama... Prema ovome moj bx ide kao saxo sa 130 ks... Negde sam spomenuo da ne volim neudobne automobile, tako da su i saxo i xsara otpali, iako su i oni udobniji od vw-a, alfi, bmw-ova. Hteo je tata jedno vreme da kupi onu xsaru vts iz Novog Sada koja je bila kao lutka, presla svega nekih 80.000, jedinstvena, koza, klima, 17-tice felne ako se dobro secam, ali posto je video da mene nece odvojiti time od bx-a, odustao je... Super je saxo, mala trkalica, ali kad mene to ne zanima... Saxo je pezo sa citroenovim znakom, tako da bi mi bilo isto da kupim njega, punta HGT, itd...

                            Nije valjda da sam ovog bx-a kupio za trkanje? Pa da je tako, bio bi najveci magarac ako mislim da sa 150ks i 1100kg mogu svakog da preteknem... U zrenjaninu mozda mogu, ali malo dalje... On opasno ide, i po meni ne treba uopste vise. Ko hoce vise, neka ne kupuje citroena, nisu oni pravljeni za arcenje...

                            Da hocu da se trkam nikada ne bih kupio auto sa "samo" 150ks... Kupi se nesto preko 200 ks najmanje i onda pocinje tjuning...

                            Kakve turbine, nitro, chipovi... Kupis odmah pravi auto ako hoces da se trkas, a ne tu nesto da budzis... Pa onda npr na tog bmw-a stavi turbo, nitro i ostale stvari... Ne moz' i da prdnes i da stisnes...

                            Comment

                            • ostres
                              CBC Senator XXL
                              • 01.06.2008
                              • 305
                              • Zemun

                              Sta znam, BX sa 1.7 turbo dizelom isto opasno dobro ide iako je cadjavac. Ja licno ne volim dizele ali ovaj je stvarno solidan. Preko izmedju 1800 i 4000 bas lepi za sediste. Pri tome je i dosta trajan tako da je pored 1.9 GTI/16V ovo jos jedan motor sa kojim se moze biti brz.
                              Inace sto se tice polemike oko lezanja hidraulicara BX tu svakako nije neki prvak, ali zato XM/Xantia sa aktivnim ogibljenjem objedinjuju ove dve stvari.
                              Live together, die alone.

                              Comment


                              • @ Shonsy, kao sto sam rekao, mozes da ulozis 5000 evra na tjuning, kad ce neki stock bmw ili nissan da te pojede sa sve asfaltom! I onda ces da se zapitas, na sta sam li ja potrosio pare...

                                Za lesenje ne znam, i necemo vise o tome

                                Ti imas Citroena, ja imam Citroena, obojica smo srecnici!

                                Ma kakvi cadjavci! Ne volim ja to... Doduse imali smo bx-a turbo dizela, koji kao sto ostres kaze jako lepo ide. Danas cadjavci nemaju neku svrhu pored lpg-a. Em tandrcu, em smrde, em su svi turbo...

                                Sto se lezanja tice, ja samo znam da ovaj lezi opasno...

                                @ Ostres, imali smo bx-a 1.7td, jako dobro ide... Da ne verujes da je samo 90 ks!

                                Comment

                                Working...