PA sve vreme pricas kako se trkas po gradu a sad nisi napaljen na lesenje? Nikako da shvatim mladju generaciju?!
Citroen BX 16V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ne trkam se ja nego tata! Ja sam bio u kolima samo par puta od svih tih lesenja! Ja nemam srca za to, mene to plasi! Meni se tresu noge nakon tatine voznje!
Ja volim da uzivam u carima citroena, volim posebno bx-a, a najvise ovog 16v jer ih malo ima i zaista je ozbiljan auto!
Arsa, i ja ne razumem danasnju omladinu...Sve neizivljeno, sve kretenasto, sve ludaci!
Comment
-
-
ono sto svi zanemarujemo u ovoj temi jeste cena i tu je Juniorov BX u velikoj prednosti! Pretpostavljam da te nije mnogo kostao a dobio si auto "za sve pare", i brz i udoban! Ja sam se mozda samo par puta trkao i ne mislimda sam nesto propustio, volim da uzivam u voznji a ne da jurcam kao muva bez glave, narocito ne po gradu, naleti neki pesak i sta onda?!
Comment
-
-
Placen je 2150 evra, ugradjen je plin za 650 evra, plus 100 evra atest, bilo je tu jos nekih popravki, ali cu morati da sacekam da tata dodje kuci da mi kaze sta je tacno uradjeno. Do sada kosta 3500 evra! Kad se odbije gasni uredjaj to mu dodje 2750 evra, sto po meni nije skupo za ovakav auto. Za te pare nemate ni dobrog G2 da kupite... I ne bi dali 2150 evra za njega, da nije bio 16v...
Arsa, ja nisam od onih sto vole jurcanje. Mene to cak i zamara! Ako ti kazem da ja 2 sata nakon tatine voznje ne mogu da dodjem k sebi, onda ti je sve jasno. Nema razloga jurcati i trkati se. Lepo je kao sto kazes uzivati u voznji... Ne daj boze neki pesak ili biciklista da ti se pojavi neosvetljen, sta onda?
Comment
-
-
@ Shonsy, ja sam samo jako iskren... Meni je to sve onako... Ne mora da se juri. Moze da se uziva u voznji. Sa nekim automobilom moras da juris da bi "uzivao", a sa nekim je dovoljno i polako...
Ne bi ja ni sebe ni druge da ugrozvama. Ipak da se ne lazemo, dovoljno je naleteti na blato (ovde kod nas u vojvodini ga cesto ima na putevima) i ode sve u...
Nazalost...
@ Arsa, i ja isto kazem! A sad cu ti reci nesto sto me pece! Bio je prosle godine u ovo doba otprilike crveni bx 16V na prodaju, ubacen drugi 16V motor iz mi-16 jer je stari bio pred generalnu, hidraulika bila dobra, samo je trebao da se ofarba!
E a cena... 1300 evra!!!! Rekao je da ce ga dati za 1200 evra!!!! I pobeze nam greskom prodavca dva puta!!!!
Comment
-
-
samo da ne pocne da se kvari onda ode mas u propas... btw, super su oba klipa samo mene licno nervira to silno naginjanje a drugo ovaj beli cx i nije mogo da se prevrne kad ga lik namesta pred svaku krivinu.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Originally posted by zverkosamo da ne pocne da se kvari onda ode mas u propas...
Comment
-
-
A koliko si ti km presao sa tim bx-om,znaci koliko si ga ti licno vozio?
I uporno pricas kako nisi napaljen klinac zeljan trka i da cuvas bx i da ga ne gazis a naveo si listu od 10 automobila koje je bx navodno dobio...
Uzmi oladi se malo od ove teme,sedi nedelju dana prelistaj malo forum,vidi ko sta pise,ko kako razmislja,i sta se ceni na ovom forumu pa ce ti neke stvari biti jasnije...
Comment
-
-
naravno da ide kod majstora samo ja znam jednog sto je malo pocesto iso kod majstora a takodje znam jednom tj svi ga znamo jer je sa foruma koji je zavrsio u plamenu ispod mostara a inace su poznati da vole da buknu iz cista mira... nedo bog, ne tebi nego nikome ali samo kazem...deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
isictah sve...
prvo,bilo koji motor bi opeglao na pravcu tog citroena. naravno,skuteri nemaju sta da traze,ali motori su napravljeni za potezanje,pa cak i oni enduro idu do stotke za 7,8 sec. da ne pricamo o nekoj zujalici,kakav god vozac bio,dovoljno je da stisne u prvoj do kraja i nema gajbg,tako je.
a sto se tice saxo vs bx,kao sto i ostalo rekose,nema sta da trazi bx po krivinama sa saxom. to je jednostavno karting sa diferencijalomzalepljen za pod,i sluzi upravo za krivine. pa secam se da sam jednom video skijasevog saxa tamo u kosutnjaku kod trim staze (ka groblju). pa ono je bolesno kako auto ide,zalepljen je za patos. ta hidraulika se ponasa u krivinama kao da plivas (bar mi se tako cini)
a drugo,ovaj klip sa cx-om,sto ga lik lozi sa 140.. sve je to lepo,ali to nema poente nigde u saobracaju,niti na trkackoj stazi,niti npr u kostunjaku. lepo je sto on nece da se preturi,ali svako skretanje na snimku je bilo bezveze,bez ikakve kontrole sto bi rezultiralo bankinom na nekom brzincu.. poenta (ako pricamo o lozenju i trkanju) je da prodjes stazu,krivinu sto brze,a ne sto atraktivnije. e zato mislim da bi saxo,kao i kadet gsi objasnio po krivinama bx-u. jednostavno,oni su pravljeni za to.
Comment
-
-
@ Milorad90, ja sam sa bx-om presao ukupno jedan metar, jer sam ga pomerao napred da tata moze da istera bubu. Kao sto sam vec rekao, ne pada mi na pamet da sedam u auto dok ne dobijem dozvolu!
Naravno da nisam zeljan trka, naravno da cuvam bx-a, i naravno da necu da ga gazim. Tata ga malo stisne ponekad, i odatle i ta lista... A nije ih navodno dobio, nego ih je uglavnom pojeo...
Zasto da oladim? Ovde ima nekih koji uporno zele da se trkaju, da vide kako moj bx ide, e pa ne moze. Nema trkanja! Ja hocu da mi taj auto traje.
Ako ti kazem da obigravam stalno oko bx-a kad je napolju (ispred kuce), onda znaj kako ga volim.
@ srdjan_p, eh, tera on opasno, mnogo puta sam mu rekao da je trebao da vozi neke trke... A zasto da vidi gde mu je blokada? Zasto da ga cepa? Pa auto nije pravljen da se cepa! A mozda i nema blokadu...
E da, nisam rekao, ne sedam ni sa kim u automobil, tako da mogu da dodjem, ali cu vas samo posmatrati.
@ remus, joj sta vi radite tim automobilima.... Kakva rucna bre? Pa to nije zdravo za automobil!
Comment
-
-
Originally posted by Andrej55isictah sve...
prvo,bilo koji motor bi opeglao na pravcu tog citroena. naravno,skuteri nemaju sta da traze,ali motori su napravljeni za potezanje,pa cak i oni enduro idu do stotke za 7,8 sec. da ne pricamo o nekoj zujalici,kakav god vozac bio,dovoljno je da stisne u prvoj do kraja i nema gajbg,tako je.
a sto se tice saxo vs bx,kao sto i ostalo rekose,nema sta da trazi bx po krivinama sa saxom. to je jednostavno karting sa diferencijalomzalepljen za pod,i sluzi upravo za krivine. pa secam se da sam jednom video skijasevog saxa tamo u kosutnjaku kod trim staze (ka groblju). pa ono je bolesno kako auto ide,zalepljen je za patos. ta hidraulika se ponasa u krivinama kao da plivas (bar mi se tako cini)
a drugo,ovaj klip sa cx-om,sto ga lik lozi sa 140.. sve je to lepo,ali to nema poente nigde u saobracaju,niti na trkackoj stazi,niti npr u kostunjaku. lepo je sto on nece da se preturi,ali svako skretanje na snimku je bilo bezveze,bez ikakve kontrole sto bi rezultiralo bankinom na nekom brzincu.. poenta (ako pricamo o lozenju i trkanju) je da prodjes stazu,krivinu sto brze,a ne sto atraktivnije. e zato mislim da bi saxo,kao i kadet gsi objasnio po krivinama bx-u. jednostavno,oni su pravljeni za to.
Da da da... Saxo i gsi su pravljeni za to... A ovaj je pravljen da ide samo po auto putu... Nemojte da opet pocinjemo raspravu hidraulika vs ostali...
Ko je raspolozen, moze da dodje na jednu voznju, da iz prve ruke vidi kako lezi... Ali ja necu u kolima da budem zajedno sa vama, jer prosli put kad ga je tata naglo zavio sa magistrale sam mislio da cemo da se prevrnemo ili da se makar okrenemo (morao sam u vw posle toga), a zamislite sta? BX ostao na putu, bez obilazenja zadnjeg kraja je nastavio dalje... Da, to nema primenu sto cx ulazi u krvine tako, aj nek gsi ili saxo udju tako u tu krivinu, pri toj brzini, da vidim...
Comment
-
Comment