E,ajde jedan dan da dodjem da me provozas u tom cudu! Iskreno i ja bi isto tako postupio sa 16v...jer auto zaista izgleda neotesano..ono - ni s od sportskog izgleda,ali...plasim se da bi me to cudo pojelo sa asfaltom.Covece...nisam verovao da to cudo ima takav motor...pa to kida i GSi...
Citroen BX 16V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dodji, bice nam drago! Car ovog automobila je to sto niko ne zna sta je... Pomisle "Ah taj Citroen...." i nasmeju se...Jedan sa golfom dvojkom se pre neki dan poplasio kada je tata stao iza njega sa BX-om, ovaj stisnuo golfa... Kad je Citric zaurlao, tacnije remus..... pa ga preskocio onako za tren... Ovaj se nasao sam u cudu... A za GSI ne znam, i oni idu opasno...
Comment
-
-
Pazi, ni ja nisam znao da je ''BX'' djavo, tipa tvog do sadaSto rekose gore izgled vara.
Nego, 'de 'leba ti, objasni mi foru sa hidraulikom... Mora li uvek da se spusti kada iskljucis motor ili moze da ostane visini?Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.
Comment
-
-
Nije bas super ocuvan, zacesan je malo na levoj strani, i malo su korozirala zadnja desna vrata. Ali je auto redovno bio garaziran (i sada jeste), i boja jos ima sjaj nakon 17 godina! Ja bi rekao "Dobro je ocuvan". Sto se izduva tice, to je pravi remus , i tako je (valjda) morao da viri, jer je kompletan remus od motora do izduvne
Alekre, malo ljudi i zna da postoji BX 16V... U srbiji ih je bilo 6 komada, od toga su u 3 ubaceni dizel motori, ima jedan crveni u jagodini, ima ovaj moj i jos jedan.... Osnovni razlog zasto auto tako dobro ide je njegova tezina, negde oko 1070kg...
HIdraulika, tacnije auto uvek lagano pada kad se ugasi motor, a kad ga upalis on se dize... Ako hoces da ostane ( da ne padne), stavis ga u visi stepen visine...
Bice jos slika....
Comment
-
-
Pozdrav.
Vozio sam i vozio sam se u ovom BX, i mislim da je ovo jedan od najudobnijih automobila ikada napravljenih,
prosto ne oseca rupe i neravnine na putu.Do duse imao je motor valjda 1.7 turbo dizel od 90ks.
K&N filter ce ti dati malo bolji odziv na gas, naravno u zavisnosti gde ces da ga stavis, i extra zvuk.shuto-expressway.com
Comment
-
-
Originally posted by Sheta_JuniorHvala puno...
Koliko K&N filter dodaje snage? Imate li neke ideje za tjuning?K&N filter ce ti dati malo bolji odziv na gas, naravno u zavisnosti gde ces da ga stavis, i extra zvuk. Mig
Sorry V-tec
Kraj ofaa
Comment
-
-
Malo laicko pitanje, a gde moze sve da se stavi K&N filter? Ako on moze negde da doda 15ks, interesuje me to mesto
I kakvu nalepnicu treba da dobijem?
Zvuk vec ima lep od remusa, tako da mi to nije prioritet.
Ide tata danas u MS Chip tuning ovde kod nas u ZR, da vidi za chip da li moze...
Comment
-
-
Sheta_Junior: Daj nam sliku motora, reci cu ti gde mozes da ga stavis.
Ijjaaao chip-tjuning na NA benzincu...Jel to onaj covek sto placa rucak ako auto ne ide bolje?
Originally posted by skijashA mnogi ljudi su protiv njega i tvrde da se snaga i gubi.
Evo klasicnog primera:
Crvena strelica oznacava tok vrelog vazduha iz hladnjaka koji izbacuje ventilator kada se ukljuci, i pravo ulazi u usis.shuto-expressway.com
Comment
-
-
Gresis, postoji nesto sto se zove cold air intake, ili ti dovod hladnog vazduha.
To ima da se kupi, a i moze da se napravi za skoro svaki auto, samo da imas odgovarajuce cevi/creva.
Evo kako to izgleda za CRX-a:
Standardno mesto za filter u**** kod Hondinog B16 motora (CRX VTEC)
Dovod hladnog vazduha
Kao sto vidite, usis-pecurka je maltene u braniku, skroz izolovana od motornog prostora i uvlaci "spoljasnji vazduh",
koji je dosta hladniji od vazduha u motornom prostoru.shuto-expressway.com
Comment
-
Comment