Sto, jel sto sam pomenuo "zardjao"? Salim se ja malo Bas, bas lepo ide, samo sto je volan mnogo direktan (jos se navikavam) pa se i najmanja neravnina lepo oseca. Da, naleteh prilikom jednog ubrzanja na saht, pa sam ostao bez pogona kada je jedan tocak djipnuo u zrak.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Ja sam saxa uzeo sa fabrickim oprugama i za mene je taj auto lezao
dok nisam skupio pare i kupio eibach -5 i koni sport stelujuce amorte,
koji su naravno nastelovani nna najtvrdje e da vidis onda osmeha na licu
neuporedivo bolje lezi....
jos da skupim lovu uzecu i zadnje koni sport....
VTS
Originally posted by QV lale
Jos jedan....
Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
where real Saxomans live...
E bas mi je drago da si konacno pokrenuo zlacanog!
I ja jedva cekam to merenje. hehehe, zovem te cim bude suv asfalt ovih dana... Inace GoranBG je odvozao u Osijeku 15.5 na 402m, tako da cemo taman lepo u odnosu na njega da vidimo gde smo otprilike...
15.9 je vreme sa reakcijom,15.5 je vreme auta,a na kvalifikacijama je bilo 15.44,mada to je bilo sa izvadjenim enterijerom,tako da ne znam kako cemo se sad uporedjivati jer je sve vraceno,sutra ce biti extra vreme pa se vidimo
Veceras sam imao vatreno krstenje. Ako ste videli dva jako bucna saksonija i jednog tihog koji ih prati kao senka, to smo bili mi Dakle, Shonsy, GoranBG i moja malenkost smo odmerili snage i rezultati su na moju zalost ocekivani. Ipak, kao prvo, zutko je izdrzao 100 km nemilosrdnog maltretiranja bez zalbi
Start sam izvezbao tek malopre na makisu (i nisam siguran da mogu svaki put da ga ponovim ), tako da smo najrelevatnije rezultate dobili "letecim startom" iz prve. Goran me je ostavio skoro dve duzine, a mozda i toliko, a Shonsy barem 4-5. Kasnije je bilo zanimljivih momenata sa Shonsyjem i ivicnjacima Ja sam ga tako hipnotisano gledao pa je malo zafalilo da ja overim onaj sa druge strane.
Elem, najbitnija stvar. Automobil je izmeren na makisu i vise nema nagadjanja. Oprema je solidna i sa njom inace merimo automobil na testu. Testovi se vrse tri puta, kako bi videli sta prosecan vozac moze da izvuce. U ovom slucaju ja sam bio uporniji. Sa saputnikom teskim oko 100 kg, 2/3 rezervoara i svom zakonskom opremom iz prve sam odradio ravno 9.0 do 100 km/sat i 16,5 400m. Sledeca dva su bila bezveze 9,3 i 16,7 i vec sam postajao ocajan, pa sam zamolio saputnika da izadje.
Sledi 8,8s, pa 8,6 i na kraju idealan start 8,1 sekundi Mogao sam jos da pokusavam, ali i sa ovim sam zadovoljan. S obzirom da su momci bili brzi od mene ja racunam da mogu ici ispod 8. Toliko o fabrickih 8,7 sekundi.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Nisi me razumeo Napisao sam: "S obzirom da su momci bili brzi od mene ja racunam da (ONI) mogu ici ispod 8". Opet, zavisi koliko dobro mogu da odrade start.
Meni je lamela pri kraju, pa je vrlo tesko napraviti idealan start. Posto hvata dosta visoko moram da dignem kvacilo taman mm pre nego sto uhvati. Pokusavao sam dakle 6 puta sa 3-4k rpm i svaki put sam proklizao previse. Na kraju sam nekako ubo tako da je kazaljka obrtomera uz minimalno proklizavanja tockova prosto, onako fino krenula gore - bez skakanja na 6-7 k dok se tockovi vrte u prazno. Tesko da mogu bolje bez dodatnog olaksavanja automobila. Racunam da je onih famoznih 7,7 moguce sa fabrickim automobilom u specificnim uslovima i sa vrsnim vozacem (posebna tehnika saltanja).
Ono sto posebno utice na dobro ubrzanje je sto se moze drugom izvuci 100 km/sat pa ne treba velika vestina.
Na kraju ovog mini "elaborata" , ja sam sa ubrzanjima zavrsio. Ostaje jos kasnije da izmerim elasticnost. Ja od ovog automobila trazim vise od ubrzanja na pravcu, koje je uzgred zaista impresivno za automobil ove snage. Svidja mi se kako lezi u krivinama. Tako je neutralan i tesko je i sa ovim fabrickim ogibljenjem naci granicu. Led, klizav asflat i rupe nije naravno, ali ja govorim o idealnim uslvima
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Moram ti reci da je bilo zaista zanimljivo Pitao sam se kako to momci testiraju i moram reci da je bilo jako kulturno, ako se može upotrebiti taj izraz. Merenja su bila na nekom mestu kada nije bilo nikoga zivog na vidiku, a po gradu smo bili uzdrzaniji od 80% vozaca. Cesto ne mogu da odrzim prikljucak ni sa najslabijim automobilima A klase i pikapovima, jer voze kao da sutra ne postoji.
Njih dvojica zvuce opako, ali ja nisam spreman za takvu vrstu eksponiranja. Stali smo i na semaforu ispod terazijskog tunela i onda je usledila simfonija. Falilo je jos par saksonija da to bude pravi orkestar Verujem da dosta ljudi ima negativan stav ili nije nimalo impresionirano ovim automobilima, ali onako u grupi stvarno deluju i zvuce atraktivno. Gledao sam odmeravanje Gorana i Shonsyja i prizor, a i zvuk je za ovako pristupacne automobile vise nego sjajan.
Elem, ako si cuo nesto u Ivana Ribara to su bila njih dvojica, ja nisam zalazio tamo Jedan mini skup sa jos par saksonija bio bi prava mala atrakcija.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Comment