E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Snejk
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2008
    • 704
    • BG

    Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

    Evo i ovde - felne/gume sa drift podešene mazde RX7

    http://www.rx7club.com/showpost.php?p=9 ... stcount=27

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

      Mislim da ce i uz par modifikacija koje ce biti gotove do veceras auto biti DRASTICNO drugaciji, i bez rastezanja guma po felni. Uostalom, nema sta puno da mudrujemo, gledali smo E36 od dvojice Italijana i onaj od Slovaka, voze maltene identicne prepravke na automobilima. To cemo iskopirati i mislim da nema potrebe izmisljati toplu vodu vise oko toga, jer njihovi automobili tako podeseni ocigledno rade posao, i to KAKO.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Snejk
        CBC Senator XXL
        • 14.02.2008
        • 704
        • BG

        Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

        Šta je Pagani imao od motora? Ono vuče samo tako..

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

          Nista specijalno, E46 M3 motor.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Snejk
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2008
            • 704
            • BG

            Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

            Koji je (valjda) em lakši em osetno jači od Bokijevog.

            Malo trap, malo motor, malo gume.. Nakupi se tu dosta. Može Boki dosta toga da nadoknadi svojom vožnjom, ali će svako pa i najsitnije unapređenje sigurno značiti.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

              Taj motor je 8kg tezi od Bokijevog, i ima 365Nm@4900 i 343KS, u poredjenju sa 286KS i 420Nm@3900rpm. Razlika jeste 80KS, ali je taj M3 kratak za 60Nm, a i za ovo malo momenta sto pravi treba mu 1000 obrtaja vise. Za drift je MNOGO bitniji obrtni moment, koji koristite konstantno - nego krajnja snaga koja se ostvaruje na najvisim obrtajima u kojima ste prilicno retko, iskopaj negde grafikone snage i momenta ta dva motora, videces da je V8 konstantno jaci u obrtnom momentu kroz obrtaje, snaga im se poklapa u velikom opsegu obrtaja i jedino na jako visokim obrtajima M3 pravi vecu snagu. V8 je opusteniji motor koji mnogo manje morate terati u obrtaje, vuce odakle vam treba.

              Uostalom, snaga nije problem ako zatreba, samo pritisak dugmeta daleko, ali za tim zaista nema nikakve potrebe ni na jednoj stazi ove godine, osim Grcke, koja je neverovatno brza i trazi dosta snage.

              Trap ce biti iskopiran kao i kod ostalih sa E36, motor moze da se pojaca u roku od 2 sata koliko treba da montiramo N2O na njega, gume...sta sa njima? Vozimo istu dimenziju guma i felni kao 90% ljudi na E36, i to RADI.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Snejk
                CBC Senator XXL
                • 14.02.2008
                • 704
                • BG

                Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                Nisam mislio na dimenziju.. Mislio sam na vrstu/model gume kakvu je Dunev vozio. Nije svejedno voziti Tigar i Advan - a što bolje prianjanje guma ima, to je potrebniji jači motor.

                Na stazi je Pagani imao osetno agresivnije ubrzanje od Bokija. Pitanje je koji i kakav čip je on imao, pa zatim stepen prenosa i šta sve već ne.

                Možda bi onda optimum bio V8 motor iz BMW 540i (zaboravih godište) sa fabričkih 340+ ks.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                  Mislis da ne bih voleo da Boki vozi Advane svaku trku? Ili mislis da Dunev vozi svaku trku na njima? Par tih Advana ili bilo kojih poluslikova u toj dimenziji je reda velicine 400E, a traje 10 krugova u najboljem slucaju. Stavio covek za finale, pocepao i gume i auto...usput budi receno, taj isti Dunev je izgubio od Bokija u E30 vec jedno 2-3 puta, tako da nije samo stvar u gumama. Medjutim, ako se neko nudi za donaciju, nije problem, ali to da finansira nema ko.

                  Pagani je imao agresivnije ubrzanje i generalno bolje vozio, po stoti put - zato sto je covek doktorirao na tom odlicno podesenom E36, a Boki u svoj potpuno napamet podesen, seo 2 dana pred trku. Bio bi Boki u ozbiljnom problemu sve i da ja sednem u taj Paganijev auto...

                  540i sa 340+ KS ne postoji. Ubacivanje 4.6 ili 4.8 motora iz X5, 645 ili 550 zahteva MILION prepravki, uglavnom oko elektronike i jednostavno ne vredi truda. Jedina dobra alternativa je E39 M5 V8 sa 400KS, ali taj motor kosta koliko i ostatak auta. Opet, ako neko pokloni taj motor, odlicno, ali mi za sada bolje nemamo.

                  Optimum...sta je optimum, ja mislim da je optimum neki E46 sa M5 V8 unutra, ili kakav dooooobar S15 sa jedno 500KS - ali sipak.

                  Sasvim ce se dobro snaci i sa ovim autom cim ga napravimo da radi kako treba i dok stekne malo prakse. Vozio je i mnogo gore tarabe i pravio odlicne rezultate, ne znam otkud taj nedostatak poverenja odjednom.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Snejk
                    CBC Senator XXL
                    • 14.02.2008
                    • 704
                    • BG

                    Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                    Svojevremeno je bila velika fama oko toga - E39 540i (proverio sam koja je oznaka) sa V8 4.4 je imao osetno nižu deklarisanu snagu od prave, kako bi se M5 bolje prodavao. Nekoliko ljudi iz USA sa kojima sam ja bio u kontaktu u to vreme preko E30M3 mailing liste je sa stock 540i automobilima guralo celih 340ak ks. Sličnih primera ima gomila - npr najnoviji reno Megan RS je deklarisan na 250 ks, a ljudi 'na keca' izmeriše preko 270.

                    p.s.
                    Ako budete uzimali S15 prvi ću da vam doniram 100€.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                      Pa eto, taj motor u Bokijevom autu je deklarisan na 286KS, pa ako ima vise po tim pricama, jos bolje.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                        Snake ne lupaj
                        Sto se tice snage za ovu stazu snaga koju ima je sasvim dovoljna. Hrvatska kockica je imala mnogo i najslabiji motor pa je decko vozio rame uz rame sa svima i izgubio iz drugih razloga ali snage nije nedostajalo moze se videti i na onim snimcima. Jedino za sta snaga treba je za neke druge staze i onu u Grckoj gde kad izlazis iz krivine mora da ubrzavas jos jedno 20m u driftu. I eno madjarica mlada dobila 500 konja i ne zna sta ce s njima, bolje vozila sa 250 konja.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                          eMe: Marino je vozio super gledano sa tribina i prvi sam podigao masu oko mene protiv sudijske odluke, ali se na snjimku jasno vidi koliko su mu bili loshiji uglovi drifta. Jednostavno je parirao samo na brzini, ali ne i sa uglom nije imao dovoljno snage za oboje.

                          206: Imam dve 225/45 za donaciju, jedna odlicna a druga upitnog kvaliteta (vozeno na ispumpanoj).
                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • Snejk
                            CBC Senator XXL
                            • 14.02.2008
                            • 704
                            • BG

                            Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                            Izgleda da su ti 'jači' samo oni bez VANOS-a, dakle 1997. i 1998. godište:



                            Comment

                            • GSi
                              CBC Senator XXL
                              • 15.04.2007
                              • 1018
                              • Zemun

                              Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                              Polako, tek je seo u ,,novi" auto, nek se uhoda, kako je onu kockicu vrteo, ovo ce jos bolje
                              Dr. Fritz Indra

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                                Pa koliko vidim na snimku nije ga izuvao, vec nije imao dovoljno gripa da isprati toliki minus a da ima brzinu. Kad ga je bacio u drift nije mu problem da doda jos malo gasa da ga jos minusira al zato onaj drugi onda ode. Sigurno da fali jos koji konjic ali generalno ne puno bitno na ovakvoj stazi vozio je Bokii 335 pa je izgledalo ko da ima 400KS dim, uglovi sve, sve je u tehnici
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X