Pre bih isao peske Salu na stranu, namestio sam tako da mi odgovara tako da nema problema dok sam za volanom I stolica za racunar gde trenutno sedim je napravljena od Yugovog sedista
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Opran tepih u gepeku ali nazalost nije pomoglo, iz nekog razloga je promenio boju, ali iskoristio sam komad tepiha koji sam nabavio da usecem parce za zadnji vezni lim da prekrijem:
Druzimo se zvanicno 13 godina zajedno Takodje je Yugo postao punoletan, ako nakon 18 godina ne treba dozvola za brak od roditelja, zasto meni treba atest za prepravke?
I napokon u garazi kakvu zavredjuje
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Nista bitnije nije uradjeno u prethodna 3 meseca, ali planiram neke ozbiljnije radove u narednih mesec dana
Prvo je crkao kompresor za airlift, pa je premotan, izbalansiran, ulakiran, zalemljen i obradjen kolektor, sad radi bolje nego nov:
Maznuli mi ljubicaste kapice, pa stavljene crne da manje privlace paznju:
Stavljene Philips X-tremeVision sijalice u farove, hteo sam vec godinama ali mi nekako uvek bilo skupo naspram Osram Night Braker-a, ali sad sam iskopao jeftinije. Nisam jos video ovakve neke male sijalice kao sto su Philips, morao sam farove da prestelujem zbog toga:
Levo Philips, desno Osram (istina test nije bas najrealniji jer su Osram par godina stare):
Dobio sam kacigu za rodjedan, tako da sad imam svu opremu
Zamenili smo Bilstein nalepnicu sa novom:
Nov prohromski gearfix tj zamena za elastican zglob na polugi menjaca:
I za kraj cevi za nov izduv:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Napravljen stelujuci presostat koji gasi kompresor za Airlift sistem za podizanje prednjice na 11bara:
Nakacena opruga na merac nivoa ulja, cisto kao sigurnosni mehanizam:
Modifikovan zastitni lim izduvne grane i montiran nazad na motor nakon 12 godina (skinut zbog konstantnog vibriranja):
Napravljen nov auspuh, 2x40mm, 1x45mm aluminizirane cevi, pie cuts krivine, cevni kolektor, anti reversion chamber, navoj za wideband, modifikovano kacenje na karoseriju (zadrzan stari alu/prohrom lonac):
I par slika:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Posto sam imao probleme pre sa gorenjem fabrickih gumenih nosaca, osigurao sam ih sad sa selnama:
Naravno nije sve proslo glatko, stari izduv skinut nakon 10 godina bez problema, skinut i montiran brdo puta tokom izrade i onda poslednji put kad odlucim da ga skinem radi motanja trake, uspem da iskinem 3 navoja iz 4-2 kolektora. Pa sam iskoristio priliku i prosirio kolektor koji sam imao u rezervi, ulaz sa 26.5 na 29mm i izlaz sa 32 na 36mm. Ujedno povadjeni svi brezoni i stavljeni prohromski:
Kad se vec skida usisina i izduvna grana, zapusio sam kanale za rashladnu tecnost koji vode u usisinu granu kod karburatorskih motora. Slabo se vidi na slici, ali usisini kanali su cist aluminijum, bez ikakvih naslaga:
Prosirena usisina grana, ulaz prosiren sa 51.5mm (fabricki 47mm) na 53mm, kanali sa 26.3 prosireni na 28.5mm:
I za kraj sve vraceno na mesto uz malo ciscenja motornog prostora i farbanja par nosaca:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment