Svaka cast za radove i upornost, jel ti obrtaji brze padaju na saltanju sad kad si olaksao set kvacila? Nesto nevidim na slici dobro koliko ima ulja u occ i koliki mu je kapacitet, mada kako kazes nisi ga bas naprezao za tih 5oo km pa nije ni mogao da izbaci puno ulja
Yugo 1.1 EFI Power
Collapse
X
-
500km je od ranije i jeste ganjan onda, od tih 500km je 40km vozeno maksimalnom brzinom.Kapacitet je 0.2l, a napunjen je oko 1/20 toga.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Dok se ceka resavanje problema oko spera, resio sam da se posvetim nekim sitnicama...
Modifikovano kacenje nosaca menjaca je izmenilo ili bolje reci vratilo motor u normalan polozaj, pa je dodatan cetvrti nosac bio koji mm kraci nego sto treba, pa sam napravio stelujuci:
Plastike gde se kaci naslon sedista su prilicno dotrajale, mozda su problem i G sile () ali verovatno njihov ocajan kvalitet, pa sam iskoristio priliku da upotrebim jos jednom Pa6:
Mozda izgleda kao kozmetika, ali ima bitnost i po tuning jer su lakse cak 15g po strani (), zamenjene kvakice za otvaranje vrata sa because race car trakicama:
I deo zbog cega nisam kul medju pravim cunerima
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Pa za ovo je odlicno
Salu na stranu, nisam bas nesto lud za telefonima pa ne mogu biti nesto kvalitetnije dok mi ne uvale nov telefon, niti ja imam dara za slikanjeJedino sto mogu je da ih ne smanjujem na 640x480
Last edited by YUgisa; 02.08.2017, 20:34.Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Kao sto je prethodno receno, poceo sam da pravim branik posle skromnih 10 godinaPrvo sam prestelovao blatobrane kako bi zazori na spojevima karoserije bili barem u nekoj normali za Yuga. Ispeglano ostecenje na "novom" donoru braniku, napravljena dodatna ojacanja na sini, modifikovana sina zbog hladnjaka ulja i drugacijeg dizajna branika, modifikovano kacenje branika na karoseriju i napravljene ivice pod 90 stepeni na dodiru karoserije plus pojacane neke sabe tacke branika i maske gde najcesce puca fabricki, prepravljen nosac hladnjaka ulja. Takodje stara poliesterska (mozda bolje reci git) obloga (barem deo sto je ostao od nje) je vrhunskih 6kg, dok je nova obloga kompletnog branika 3.5kg
Kupljeni 21 oktobar zmigavci, brdo prohromskih srafova matica i napravljene specijalne aluminijumske matice, mreza...
I nakon svih uklapanja sa karoserijom, pocelo se sa vizuelnim prepravkama, prvo sto je letelo je Z znak sa maske.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Struganje/glodanje i varenje metala ne radim ja licno, sve ostalo na autu kao sto je projektovanje, pripremu, sklapanje, farbanje, podesavanje itd ja radim. Cak i reglazu trapa sam radimLegenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
Comment