Pa Yugo se i moze srediti sasvim lepo za MNOGO manje para. Na primer, Yugo moga sina je kupljen nov za 4.000 eura, In 1.3, na zalost, nije EFI, to nije moglo da se dobije nikako, a ne poznajem direktore Zastave, pa preko veze.
Elem, onako ganc novog, bukvalno narednog dana od kupovine, nakon prve noci kada je neko pokusao da ga obije i ukrade, ugradimo mu centralnu bravu, alarm, imobilajzer, elektro podizace, Pioneer radio/CD i Bose zvucnike (kao audio freak sa stazom od preko 40 godina, za mene je kvalitet zvuka bitan).
Zatim, zadnji gibanj zamenjen custom rolovanim gibnjem sa 4 lista, amortizeri zamenjeni Monroe SensaTrac gasnim, prednji diskovi postaju Ferodo samoventilirajuci, celjusti TRW-Girling, plocice Pagid plave, felne ispadaju (odnosno postaju nosece za zimske gume) ulaze Allesio felne sa Tigar 185/60 R 13 gumama, auto se spusta 45 mm, vadi se serijska glava i stavlja ona sa 1.1 motora, cime se kompresioni odnos podize na 10:1, ubacuje se Abarth usisna grana, Weber/Abarth 34/34 dvogrli karb, SF filter, 4-1 izduvna grana se menja za 4-2-1 izduvnu granu sa Keca, ugradjuje se Valeo hladnjak za ulje, ugradjuje se MAN glavni filter za gorivo i FRAD predfilter, ubacuje se FACIT elektricna pumpa za gorivo, ubacuju se Bosch svecice, ELF rashladna tecnost, Castrol ulje i jos par sitnica. Prednja ramena se menjaju onima sa uniball-om, ugradjuju se sanke. Sve zajedno, ne vise od 2.000 eura.
Kod Egona na dinamometru, dobijamo 66 KS na tockovima, sto znaci oko 80 KS na zamajcu.
I mogu ti reci, taj auto sasvim lepo ide, mnoge bas iznenadi. Bas danas smo se vozali malo sa njime, jako, jako lepo ide.
Medjutim, ono sto je najbitnije je to da je pripremljen kao baza da se naprolece izvadi Zastava/DMB blok i strpa neki FIAT 159A blok. To je lepih 1.580 ccm, sa postojecim delovima, ocekujemo oko 100-105 KS na zamajcu. I naravno, zadnji dobosi izlaze i dolaze diskovi, kao i kod mene.
I opet sve to nece kostati vise od 3.000 eura preko cene auta. Jeste da je to sada Yugo od ne 4.000 nego 7.000 eura, ali to ide strava dobro i to ce VREDETI 7.000 eura. To je ono sto moj sin hoce. Ja se jos dvoumim da li da i njemu ugradim EFI, posto veci deo delova imam, ali opet, to bi kostalo daljih 1.000 eura. Ne znam, videcemo.
U svakom slucaju, ne radim ja to bez veze, on je bas takvo, sredjeno, vozilo posteno zasluzio. Vukovac kroz osnovnu, Vukovac kroz gimnaziju, cepa ispite sada samo tako, juce dobi 10 iz statistike (ekonomski fakultet), koliko znam, jedinu takvu ocenu u celom ispitnom roku, u ponedeljak upisuje drugu godinu bez problema i sa odlicnim prosekom. Zato i kazem - posteno je zasluzio, a nisam skot da me mrzi.
Pozdrav,
DVV
Elem, onako ganc novog, bukvalno narednog dana od kupovine, nakon prve noci kada je neko pokusao da ga obije i ukrade, ugradimo mu centralnu bravu, alarm, imobilajzer, elektro podizace, Pioneer radio/CD i Bose zvucnike (kao audio freak sa stazom od preko 40 godina, za mene je kvalitet zvuka bitan).
Zatim, zadnji gibanj zamenjen custom rolovanim gibnjem sa 4 lista, amortizeri zamenjeni Monroe SensaTrac gasnim, prednji diskovi postaju Ferodo samoventilirajuci, celjusti TRW-Girling, plocice Pagid plave, felne ispadaju (odnosno postaju nosece za zimske gume) ulaze Allesio felne sa Tigar 185/60 R 13 gumama, auto se spusta 45 mm, vadi se serijska glava i stavlja ona sa 1.1 motora, cime se kompresioni odnos podize na 10:1, ubacuje se Abarth usisna grana, Weber/Abarth 34/34 dvogrli karb, SF filter, 4-1 izduvna grana se menja za 4-2-1 izduvnu granu sa Keca, ugradjuje se Valeo hladnjak za ulje, ugradjuje se MAN glavni filter za gorivo i FRAD predfilter, ubacuje se FACIT elektricna pumpa za gorivo, ubacuju se Bosch svecice, ELF rashladna tecnost, Castrol ulje i jos par sitnica. Prednja ramena se menjaju onima sa uniball-om, ugradjuju se sanke. Sve zajedno, ne vise od 2.000 eura.
Kod Egona na dinamometru, dobijamo 66 KS na tockovima, sto znaci oko 80 KS na zamajcu.
I mogu ti reci, taj auto sasvim lepo ide, mnoge bas iznenadi. Bas danas smo se vozali malo sa njime, jako, jako lepo ide.
Medjutim, ono sto je najbitnije je to da je pripremljen kao baza da se naprolece izvadi Zastava/DMB blok i strpa neki FIAT 159A blok. To je lepih 1.580 ccm, sa postojecim delovima, ocekujemo oko 100-105 KS na zamajcu. I naravno, zadnji dobosi izlaze i dolaze diskovi, kao i kod mene.
I opet sve to nece kostati vise od 3.000 eura preko cene auta. Jeste da je to sada Yugo od ne 4.000 nego 7.000 eura, ali to ide strava dobro i to ce VREDETI 7.000 eura. To je ono sto moj sin hoce. Ja se jos dvoumim da li da i njemu ugradim EFI, posto veci deo delova imam, ali opet, to bi kostalo daljih 1.000 eura. Ne znam, videcemo.
U svakom slucaju, ne radim ja to bez veze, on je bas takvo, sredjeno, vozilo posteno zasluzio. Vukovac kroz osnovnu, Vukovac kroz gimnaziju, cepa ispite sada samo tako, juce dobi 10 iz statistike (ekonomski fakultet), koliko znam, jedinu takvu ocenu u celom ispitnom roku, u ponedeljak upisuje drugu godinu bez problema i sa odlicnim prosekom. Zato i kazem - posteno je zasluzio, a nisam skot da me mrzi.
Pozdrav,
DVV
Comment