Originally posted by M-power
Jos o jednom yugicu DejanV
Collapse
X
-
Originally posted by DejanVTo je proizvod firme Valeo. Polovan se moze naci 80-100 evra, nov kosta oko 150 evra u Nemackoj.
Nije da te dekuraziram, ali ipak dobro razmisli o tome da li ti treba. On radi posao na vecim brzinama i na visokim turama (tj. od recimo 5.000 o/min nagore), u gradskim guzvama u kojima milis maltene da nema efekta. Kod mene je ugradjen jer ja volim da izletim na drum i zavrtim Plavog Gromana 5K i vise. Kod sina je ugradjen vise kao anticipacija onoga sto ce auto tek da bude, nego trenutnih potreba. Meni ga je inace nabavio pomenuti Nikola Radenkovic, u Nemackoj.
Pre nego sto to ugradis, razmisli o zameni termostata i termo davaca. Ako nadjes i kupis obe stvari od Lancie, na konju si. Mene su silno namucili original Zastava delovi. Od kada sam stavio Lancia termostat, problema ni na vidiku. A njihov termo davac je dvostepen, mali i veliki gas ventilatora, tako da ti prakticno zakuca temp. motora cak i uzasnim gradskim guzvama. I pride to kosta mnogo manje, a daje strava efekat.
Pozdrav,
DVV
Jos nesto... Razmisljam o sportskoj bregastoj, recimo 280* za gradsku varijantu, a sledeceg meseca idem u Italiju, Venecija, Verona, Firenca. Da li ima sanse da tamo nadjem to? Imacu oko dva slobodna poslepodneva u Italiji....
Comment
-
-
Originally posted by miree nemoj tako, ja sam se prvi javio sa podsecanjem na racunarsku istoriju
btw kad ce biti neko okupljanje da mozemo da se vidimo i razmenimo par reci?
Ja sam zemunac
Salim se. Ja sam Palilulac, i to Krajisnik, na odbrambenoj liniji opstine; moja polovina Ruzveltove je Palilula, druga strana je Zevzdara.Samo, mi Palilulci smo bolje naoruzani, jer je mesara sa nase strane.
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Originally posted by cosworthAhaa... Ako je tako, onda mi nije potreban. Nisu mi merak ogromni obrtaji, vec potezanja.
Jos nesto... Razmisljam o sportskoj bregastoj, recimo 280* za gradsku varijantu, a sledeceg meseca idem u Italiju, Venecija, Verona, Firenca. Da li ima sanse da tamo nadjem to? Imacu oko dva slobodna poslepodneva u Italiji....
I ni malo jeftin. Jos ne znam koliko ce da me kosta, ali mislim da nema teorije da me kosta manje od 250 evra, doduse ganc nova iz Italije, od ovlascenog prodavca (dakle, ne sa nekog otpada).
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
I ni malo jeftin. Jos ne znam koliko ce da me kosta, ali mislim da nema teorije da me kosta manje od 250 evra, doduse ganc nova iz Italije, od ovlascenog prodavca (dakle, ne sa nekog otpada).
CAMSHAFTS:
224° 12-52-52-12 shift 9.1mm $40
260° 20-60-60-20 shift 9.4mm $75
280° 30-70-70-30 shift 9.8mm $150
300° 40-80-80-40 shift 10.5mm $220
310° 45-85-85-45 shift 11.5mm $350
KARBURATORI:
Weber 40DCOE (repaired) .......... $110 (for a pair)
Weber 45DCOE (repaired) .......... $200 (for a pair)
Weber 40DCNF (repaired) .......... $110 (for a pair)
RADILICE:
55.5mm stroke (stock 1100/1300) .......... $70
63.9mm stroke (stock 1300/1500) .......... $100
67.4mm stroke (1400/1600) .......... $120
Comment
-
-
Originally posted by cosworth224° 12-52-52-12 shift 9.1mm $40
Comment
-
-
Originally posted by cosworthHmmm... Ta cena vise odgovara nekoj bregastoj sa 300+ stepeni.
[i]CAMSHAFTS:
224° 12-52-52-12 shift 9.1mm $40
260° 20-60-60-20 shift 9.4mm $75
280° 30-70-70-30 shift 9.8mm $150
300° 40-80-80-40 shift 10.5mm $220
310° 45-85-85-45 shift 11.5mm $350
...
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Originally posted by tenzo RSOriginally posted by cosworth224° 12-52-52-12 shift 9.1mm $40
Comment
-
-
Imam jedno pitanje - ima li ovde ikoga sa nabildovanim motorom koji koristi ubrizgavanje, i specificno ima li neko ubrizgavanje sa 4 leptira?
Znatizeljan sam, ne ceka mi se da ga ugradim, a svi EFI automobili koje sam do sada vozio su imali samo po jedan leptir.
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Originally posted by cosworthDa, kec specijal...
Comment
-
-
Cek, cek, cek...
Zar nije kod obicnog Yuga i keca 220*, a kod specijala 244?
Comment
-
-
Originally posted by DejanVImam jedno pitanje - ima li ovde ikoga sa nabildovanim motorom koji koristi ubrizgavanje, i specificno ima li neko ubrizgavanje sa 4 leptira?
Znatizeljan sam, ne ceka mi se da ga ugradim, a svi EFI automobili koje sam do sada vozio su imali samo po jedan leptir.
Pozdrav,
DVV
Evo ovaj Zastavin motor ima leptirasto kuciste na sva cetiri cilindra, samo sto je napravljen jedan model a i za karakteristike se obratiti 'Yugo Sportu'
Comment
-
-
Evo, obracam se Yugo Sportu.
Medjutim, pored karakteristika, ono sto me zanima jeste razlika u osecaju u voznji izmedju klasicnog EFI sa jednim leptirom i sa 4 leptira. Na primer, da li se tako moze dobiti onaj osecaj eksplozivnosti koji imaju karbovi? Onaj osecaj da je neko upravo ukljucio forsaz?
Mislim, vuce on kao blesav i sada, sa jednim leptirom od 48 mm, vice mnogo ravnomernije od bilo kog karba, vuce mnogo bolje na visokim obrtajima (iznad 6k), ali mi opet nekako nedostaje ona prgavost karbova (mada mi njihova potrosnja uopste ne nedostaje).
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
Comment