Jos o jednom yugicu DejanV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • just win
    CBC Veteran
    • 18.04.2005
    • 127
    • N.BGD

    #16
    Originally posted by M-power
    Slusajte ovamo!!! Ti Aco i ti Dejane. U stvari samo DejanV
    Imas svoju temu vezanu za svoj auto i nema diskutovanja o istom u temi just win-a. Znaci pripazi, tamo ga mozes pitati stvari vezane za njegov auto i malo se prozivati kao i on tebe u tvojoj temi.
    Ako zelis drugaciji naslov teme ti reci da promenim.

    Moj predlog je da dodjes na taj Drag jer se tamo dolazi prvenstveno radi druzenja (tu smo mi CB-ovci) i ljubavi prema automobilima i trkama. Malo se oprobate cisto da vidimo (dokazemo) just-u da mu auto nema nesto vise konja od tvog
    Mozes se potrkati i sa ostalima jer je svaka trka bez obaveze cisto radi zezanja a ako ti se ne trka ne moras u opste. Mada kome se ne trka kada dodje tamo
    PS: Urose ti umesto da pomognes ti.....

    Justova tema ce biti zakljucana dok ne ocistim postove koji su prebaceni ili neko to vec drugi ne uradi.
    O tome i pricam crta pa da vidimo
    ALL EYEZ ON ME!!!

    Comment

    • Danilo
      CBC Senator XXL
      • 02.10.2004
      • 908
      • Beograd, Dorcol

      #17
      Originally posted by DejanV
      To je proizvod firme Valeo. Polovan se moze naci 80-100 evra, nov kosta oko 150 evra u Nemackoj.

      Nije da te dekuraziram, ali ipak dobro razmisli o tome da li ti treba. On radi posao na vecim brzinama i na visokim turama (tj. od recimo 5.000 o/min nagore), u gradskim guzvama u kojima milis maltene da nema efekta. Kod mene je ugradjen jer ja volim da izletim na drum i zavrtim Plavog Groma na 5K i vise. Kod sina je ugradjen vise kao anticipacija onoga sto ce auto tek da bude, nego trenutnih potreba. Meni ga je inace nabavio pomenuti Nikola Radenkovic, u Nemackoj.

      Pre nego sto to ugradis, razmisli o zameni termostata i termo davaca. Ako nadjes i kupis obe stvari od Lancie, na konju si. Mene su silno namucili original Zastava delovi. Od kada sam stavio Lancia termostat, problema ni na vidiku. A njihov termo davac je dvostepen, mali i veliki gas ventilatora, tako da ti prakticno zakuca temp. motora cak i uzasnim gradskim guzvama. I pride to kosta mnogo manje, a daje strava efekat.

      Pozdrav,
      DVV
      Ahaa... Ako je tako, onda mi nije potreban. Nisu mi merak ogromni obrtaji, vec potezanja.

      Jos nesto... Razmisljam o sportskoj bregastoj, recimo 280* za gradsku varijantu, a sledeceg meseca idem u Italiju, Venecija, Verona, Firenca. Da li ima sanse da tamo nadjem to? Imacu oko dva slobodna poslepodneva u Italiji....
      www.blindmanmotorsport.com

      Comment

      • DejanV
        CBC Senator XXL
        • 19.07.2005
        • 682
        • Beograd

        #18
        Originally posted by mire
        e nemoj tako, ja sam se prvi javio sa podsecanjem na racunarsku istoriju

        btw kad ce biti neko okupljanje da mozemo da se vidimo i razmenimo par reci?
        Kada se dogovorimo. Jednostavno.

        Ja sam zemunac
        Pa ko ti kriv?

        Salim se. Ja sam Palilulac, i to Krajisnik, na odbrambenoj liniji opstine; moja polovina Ruzveltove je Palilula, druga strana je Zevzdara. Samo, mi Palilulci smo bolje naoruzani, jer je mesara sa nase strane.

        Pozdrav,
        DVV
        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

        Comment

        • DejanV
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2005
          • 682
          • Beograd

          #19
          Originally posted by cosworth
          Ahaa... Ako je tako, onda mi nije potreban. Nisu mi merak ogromni obrtaji, vec potezanja.

          Jos nesto... Razmisljam o sportskoj bregastoj, recimo 280* za gradsku varijantu, a sledeceg meseca idem u Italiju, Venecija, Verona, Firenca. Da li ima sanse da tamo nadjem to? Imacu oko dva slobodna poslepodneva u Italiji....
          Stvarno ne znam, ali moram reci da sam pomalo skeptican, imajuci u vidu muke koje smo Nikola i ja imali da meni nadjemo bregastu. Ispade da je to bio najtezi posao od svih, samo je naci.

          I ni malo jeftin. Jos ne znam koliko ce da me kosta, ali mislim da nema teorije da me kosta manje od 250 evra, doduse ganc nova iz Italije, od ovlascenog prodavca (dakle, ne sa nekog otpada).

          Pozdrav,
          DVV
          Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

          Comment

          • Danilo
            CBC Senator XXL
            • 02.10.2004
            • 908
            • Beograd, Dorcol

            #20
            I ni malo jeftin. Jos ne znam koliko ce da me kosta, ali mislim da nema teorije da me kosta manje od 250 evra, doduse ganc nova iz Italije, od ovlascenog prodavca (dakle, ne sa nekog otpada).
            Hmmm... Ta cena vise odgovara nekoj bregastoj sa 300+ stepeni.

            CAMSHAFTS:

            224° 12-52-52-12 shift 9.1mm $40
            260° 20-60-60-20 shift 9.4mm $75
            280° 30-70-70-30 shift 9.8mm $150
            300° 40-80-80-40 shift 10.5mm $220
            310° 45-85-85-45 shift 11.5mm $350

            KARBURATORI:

            Weber 40DCOE (repaired) .......... $110 (for a pair)
            Weber 45DCOE (repaired) .......... $200 (for a pair)
            Weber 40DCNF (repaired) .......... $110 (for a pair)

            RADILICE:

            55.5mm stroke (stock 1100/1300) .......... $70
            63.9mm stroke (stock 1300/1500) .......... $100
            67.4mm stroke (1400/1600) .......... $120


            www.blindmanmotorsport.com

            Comment

            • tenzo RS
              CBC Senator XXL
              • 01.11.2004
              • 309
              • Krusevac
              • Saab 9-3 TiD

              #21
              Originally posted by cosworth
              224° 12-52-52-12 shift 9.1mm $40
              ...244°...
              8 i 300...u firungu !!!

              trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                #22
                Originally posted by cosworth
                Hmmm... Ta cena vise odgovara nekoj bregastoj sa 300+ stepeni.

                [i]CAMSHAFTS:

                224° 12-52-52-12 shift 9.1mm $40
                260° 20-60-60-20 shift 9.4mm $75
                280° 30-70-70-30 shift 9.8mm $150
                300° 40-80-80-40 shift 10.5mm $220
                310° 45-85-85-45 shift 11.5mm $350

                ...
                Stvarno ne znam, rekao sam cenu onako pesimisticki, lako moze da se dogodi da sam preterao. Bice ili ona od 280, ili ona od 300, nije moja odluka, vec coveka koji radi motor. Ma, daj boze da sam preterao, pa da me kosta manje! Bar jednom!

                Pozdrav,
                DVV
                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment

                • Danilo
                  CBC Senator XXL
                  • 02.10.2004
                  • 908
                  • Beograd, Dorcol

                  #23
                  Originally posted by tenzo RS
                  Originally posted by cosworth
                  224° 12-52-52-12 shift 9.1mm $40
                  ...244°...
                  Da, kec specijal...
                  www.blindmanmotorsport.com

                  Comment

                  • DejanV
                    CBC Senator XXL
                    • 19.07.2005
                    • 682
                    • Beograd

                    #24
                    Imam jedno pitanje - ima li ovde ikoga sa nabildovanim motorom koji koristi ubrizgavanje, i specificno ima li neko ubrizgavanje sa 4 leptira?

                    Znatizeljan sam, ne ceka mi se da ga ugradim, a svi EFI automobili koje sam do sada vozio su imali samo po jedan leptir.

                    Pozdrav,
                    DVV
                    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                    Comment

                    • tenzo RS
                      CBC Senator XXL
                      • 01.11.2004
                      • 309
                      • Krusevac
                      • Saab 9-3 TiD

                      #25
                      Originally posted by cosworth
                      Da, kec specijal...
                      ...jock...standard serijska za 1.1 a i 1.3...
                      8 i 300...u firungu !!!

                      trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                      Comment

                      • Danilo
                        CBC Senator XXL
                        • 02.10.2004
                        • 908
                        • Beograd, Dorcol

                        #26
                        Cek, cek, cek...

                        Zar nije kod obicnog Yuga i keca 220*, a kod specijala 244?
                        www.blindmanmotorsport.com

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #27
                          Nije.


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • Lucky
                            CBC Veteran
                            • 08.12.2004
                            • 184
                            • Prokuplje

                            #28
                            Originally posted by DejanV
                            Imam jedno pitanje - ima li ovde ikoga sa nabildovanim motorom koji koristi ubrizgavanje, i specificno ima li neko ubrizgavanje sa 4 leptira?

                            Znatizeljan sam, ne ceka mi se da ga ugradim, a svi EFI automobili koje sam do sada vozio su imali samo po jedan leptir.

                            Pozdrav,
                            DVV

                            Evo ovaj Zastavin motor ima leptirasto kuciste na sva cetiri cilindra, samo sto je napravljen jedan model a i za karakteristike se obratiti 'Yugo Sportu'


                            Comment

                            • DejanV
                              CBC Senator XXL
                              • 19.07.2005
                              • 682
                              • Beograd

                              #29
                              Evo, obracam se Yugo Sportu.

                              Medjutim, pored karakteristika, ono sto me zanima jeste razlika u osecaju u voznji izmedju klasicnog EFI sa jednim leptirom i sa 4 leptira. Na primer, da li se tako moze dobiti onaj osecaj eksplozivnosti koji imaju karbovi? Onaj osecaj da je neko upravo ukljucio forsaz?

                              Mislim, vuce on kao blesav i sada, sa jednim leptirom od 48 mm, vice mnogo ravnomernije od bilo kog karba, vuce mnogo bolje na visokim obrtajima (iznad 6k), ali mi opet nekako nedostaje ona prgavost karbova (mada mi njihova potrosnja uopste ne nedostaje).

                              Pozdrav,
                              DVV
                              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                              Comment

                              • Ivvan
                                Moderator
                                • 29.09.2004
                                • 1574
                                • Nis
                                • SAAB 9000

                                #30
                                Dejane, prelistaj malo OVU temu ,mislim da ces naci odgovore na neka tvoja pitanja
                                Turbos make torque,and torque makes fun

                                Comment

                                Working...
                                X