Jos o jednom yugicu DejanV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DejanV
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2005
    • 682
    • Beograd

    #31
    Hvala Ivvane, pratim tu temu vec neko vreme.

    Medjutim, tu na zalost nema odgovora na moje pitanje - bez obzira sto je zanimljivo za citanje. To je vise kako sve to ugraditi, a ja taj problem nemam, ja imam ko ce to da ugradi.

    Izgleda da cu ipak morati da sacekam ...

    Pozdrav,
    DVV
    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

    Comment

    • Danilo
      CBC Senator XXL
      • 02.10.2004
      • 908
      • Beograd, Dorcol

      #32
      Blue Thunder:















      www.blindmanmotorsport.com

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #33
        plasticne zabice sto svetle na vratima ..pod htno da se skinu,i rucica menjaca da se zameni..ova je ko u GSP
        lepo je ofarba...
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • DejanV
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2005
          • 682
          • Beograd

          #34
          Plasticne zabice na vratima ti skini, ja necu. Toliko puta su mi zastitila vrata, koja su ugrozena svaki dan obzirom na mesta gde parkiram, da ih imamo na svim vozilima. Cak imam i rezervni set u gepeku.

          Sto se rucice menjaca tice, nju cu sefte, poslednju. Zapravo, moram da dam da mi jedan majstor napravi zavrsetak rucice menjaca i jednu drvenu dasku za mesto ispred suvozaca u istoj vrsti i boji drveta kao volan, ne bih da saram sto pedeset boja.

          Boja jeste policijski plava, ali ja tu stvarno nisam imao izbora, mogao sam da biram jedan od jedan. Ince je taze okrecen pre 3 meseca.

          Koga zanima, mogu da mu privatni mail posaljem skeniran rezultat merenja na dinamometru, koji ipak ima 700K cak i kada se maksimalno sabije, ali tako da ipak mogu da se vide btini detalji. Koga zanima, neka mi se javi.

          Pozdrav,
          DVV
          Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

          Comment

          • Lucky
            CBC Veteran
            • 08.12.2004
            • 184
            • Prokuplje

            #35
            Ovo je cuvena jedna serija policijski plavih Yugica s' kraja '94.g. 55c, ima veci hladnjak, plasticni vakum far (koji ste vidim uredno zamenili), i ficin volan (takodje zamenjen)...

            U ovom topicu ste rekli da u 5. na 4000rpm imate oko 135-140km/h, pa mi nije jasno koji prenos i koje gume imate, jer ja sa std. 17/64 i 165/65 r13 gumom na 4000rpm imam nesto manje od 125km/h, i po satu i po racunici...

            A za gust ste potpuno u pravu jer sam vrlo cesto na auto-putu sa rezimom voznje izmedju 4500-5000rpm celim putem bez puno zamora i kad vidim reakciju likova sa 'poljoprivrednim masinama' kako stede gorivo voznjom 110-120km/h...


            Sa kog auta su el. podizaci stakla?
            Ja imam sa Ardjente i sasvim sam zadovoljan njima,

            Da, rekli ste da imate diskove pozadi ??

            Cudi me da nemate sanke a ni upornicu izmedju koseva , jer dodatne varove ne vidim, a motor nije nimalo slabasan ...

            Comment

            • DejanV
              CBC Senator XXL
              • 19.07.2005
              • 682
              • Beograd

              #36
              Prvo, hajde da se resimo onoga "Vi", ovde smo svi drugari, obicno "ti" je sasvim dovoljno. Zaboravi eventualnu razliku u godinama, ona ovde nije bitna.

              Potpuno si u pravu, auto je preuzet 16 novembra 1994 godine. Dakle, potpuno se slaze sa policijskom serijom.

              Prenos je isti onaj koji sam dobio sa kolima, nista tu nije menjano, samo je menjac otvoren aprila ove godine i u njemu zamenjeno sve sto je bilo makar i sumnjivo. Zamena 1:1, bez cackanja i petljanja. Felne su Allesio 5.5 J (ili mozda cak i 6J, vise se ne secam, a ne skida mi se da procitam), gume su Tigar 635 185/60 R 13. Brzine su ocitane sa Veglia-Borletti brzinomera, koji je inace pokazao cak rekao bih IZUZETNU tacnost merenja u poredjenju sa kontrolnim PC notebook-om i Egonovim dinamometrom. Naravno, ne mogu bas da se zakunem da je 135 ili 137, ali tu je negde.

              A jeste vala milina kada ga podignem na oko 4.000 o/min i samo ga drzim tako, konstantno. Naidje uspon iza Pojata, a auto ide i ne pita, drzi brzinu bez po' muke, naravno uz manju kompenzaciju na pedali gasa. Samo te gledaju i ne veruju.

              Podizaci stakla su ugradjeni ganc novi u servisu Scorpio, na uglu Takovske i ???, preko puta Botanicke Baste. Kostali su lepih 80 evra komad, ali sam ipak pristao kada sam ih video - casna rec, na one celicne sajle bih celog Yuga mogao da vucem bez problema. A ja volim masivno i posteno uradjeno, i eto posla.

              Diskovi pozadi su Tipa koji je imao motor od 2 litra. Ne znam ternutno stanje, ali ima ih da se nadju po radnjama kao sto su AP Sport, pa onih par u Ugrinovackoj u Zemunu, itd.

              Podbocenje i ojacanje nisam radio i necu dok se motor ne finalizuje. Jos mu treba ugraditi 4 leptira sa novim plenumom, a mi ne znamo tacno kako ce to stajati, pa je logika bila daj da to prvo ugradimo, pa onda cemo da ojacavmo i podbocujemo. Da ne bude ona cuvena - ijao, gde bas tu poprecni stabilizator, a tako mi treba tih 5 milimetara ...

              Doduse, zadnji gibanj je strogo custom, ima ne dva ili tri, vec cetiri lista. Auto je (naravno) tvrdji, ali zato nema propinjanja i nema setanja repa kako mu se hoce kada naidje neka ostrija krivina. Sada treba napraviti isti takav za sina.

              Inace, iako se ne vidi na slikama, motor ima modifikovano drzanje, sa dodatim veznim (uporisnim) mestom. Sve vezne tacke su ojacane, ali bogami i sa ubacenim gumenim prstenovima, pa su vibracije osetno smanjene, mada je celina i dalje daleko od nezne i fine. Najzad, to mu nije ni namena.

              Sve ovo je radjeno kako je radjeno delimicno i zato sto sam ja promenio koncepciju motora u hodu. Prvobitno je ideja bila oko 90 KS u motoru sa jednim dvogrlim karbom, pa sam se onda ja popismanio i odlucio da zgazim do kraja. E, onda je uletelo ubrizgavanje i sve ostalo, sa ciljem da motor na kraju dobije 122 +/-2 KS na zamajcu. Zato ce neki koraci morati da budu odradjeni naknadno.

              Pozdrav,
              DVV
              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

              Comment

              • Lucky
                CBC Veteran
                • 08.12.2004
                • 184
                • Prokuplje

                #37
                ....185/60 r13...

                eto stvar je u obimu tocka, ja sa 165/65 imam 11km/h manju brzinu na istim obrtajima...



                Gearbox:- Yugo 17/64
                Tyre:- Michelin all patterns 185/60 x 13
                --------------------------------------------------------------------------------------
                Top Gear gives 33.520 KPH/1000 RPM and a top speed of 134.079 KPH at 4000 RPM
                Engine speeds in top gear:-
                40 KPH = 1193 RPM 50 KPH = 1492 KPM 60 KPH = 1790 RPM 80 KPH = 2387 RPM
                100 KPH = 2983 RPM 110 KPH = 3282 RPM 130 KPH = 3878 RPM 160 KPH = 4773 RPM

                Top Speed in 1 gear = 28.284 KPH
                And changes into 2 gear at 2185 RPM dropping 1815 RPM
                Top Speed in 2 gear = 51.772 KPH
                And changes into 3 gear at 2629 RPM dropping 1371 RPM
                Top Speed in 3 gear = 78.768 KPH
                And changes into 4 gear at 2840 RPM dropping 1160 RPM
                Top Speed in 4 gear = 110.940 KPH
                And changes into 5 gear at 3310 RPM dropping 690 RPM
                Top Speed in 5 gear = 134.079 KPH
                ************************************************** *************************

                Comment

                • DejanV
                  CBC Senator XXL
                  • 19.07.2005
                  • 682
                  • Beograd

                  #38
                  Pa predji i ti na 185/60 R 13.

                  Jedini problem, koji mozes imati je da ti zadnji tockovi malo, ali stvarno malo, kace plasticnu oblogu amortizera, koja ce brzo da nestane.

                  Inace, moram da kazem da sam prezadovoljan Tigar gumama, prvo i pre svega, a iznad svega na mokrom. Sve gume su dobre na suvom, ali na mokrom ima i te kako mnogo razlika. To kazem sa pozicije coveka koji vec dugi niz godina koristi Cooper-Avon gume, koje se trenutno nalaze i na Nubiri (195/60 R 14), i na sinovljevom Yugu (175/65 R 13).

                  Pozdrav,
                  DVV
                  Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                  Comment

                  • Darko_NS
                    CBC Senator XXL
                    • 02.12.2004
                    • 557
                    • Srpska Atina

                    #39
                    ovaj plavi jugo je prelep, boja se presijava. svaka cast na ovakvom jugicu.
                    ima sve potrebno i nista mu ne bih vise dodao. vidim puno truda je ulozeno i to se ovde ceni pre svega..

                    p.s. sta mislis da stavis plavi rupicasti spojer sto ide ispod prednjeg branika?!

                    Comment

                    • sri98
                      Admin od Trpeze
                      • 24.10.2004
                      • 7262
                      • Republic of Konjarnik
                      • Toyota Corolla E 210

                      #40
                      Originally posted by DejanV
                      Pa predji i ti na 185/60 R 13.

                      Jedini problem, koji mozes imati je da ti zadnji tockovi malo, ali stvarno malo, kace plasticnu oblogu amortizera,
                      To se i meni svojevremeno desavalo sa istom dimezijom na Yugu.
                      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                      Comment

                      • DejanV
                        CBC Senator XXL
                        • 19.07.2005
                        • 682
                        • Beograd

                        #41
                        Originally posted by Darko_NS
                        ovaj plavi jugo je prelep, boja se presijava. svaka cast na ovakvom jugicu.
                        ima sve potrebno i nista mu ne bih vise dodao. vidim puno truda je ulozeno i to se ovde ceni pre svega..

                        p.s. sta mislis da stavis plavi rupicasti spojer sto ide ispod prednjeg branika?!
                        Nije bas tako ...

                        Na njemu treba jos uraditi:

                        1. Podici mu kompresiju sa trenutnih 9,3 na 10,5...11:1. To ne bih radio sa karbom, ali posto ipak ima ubrizgavanje, mislim da ce moci bez problema;

                        2. Ugraditi mu zeljenu bregastu, kupljenu ali jos uven neprimljenu. Trenutna je slabija od originalne, na njoj gubim 3-4 KS u odnosu na standradnu bregastu, a sa kupljenom bi trebao da dobijem 4-5 KS, dakle u totalu imam dobitak od 7-9 KS na bregastoj;

                        3. Ugraditi mu 4 leptira, koje vec imam (Bing, Nemacka, 4x34 mm), sa novim plenumom (kupljen) i

                        4. Prebaciti filter za vazduh tako da u****va hladan vazduh, a ne topao kao sada.

                        Sa time uradjenim, posao oko motora ce biti definitivno zavrsen, auto bi trebao da ima 122 +/-2 KS na zamajcu, a koliko na tockovima, videcemo.

                        Zatim treba postaviti poprecne stabilizatore i napred i pozadi.

                        Ispitujem mogucnosti da se plasticni "branici" zamene alu cevima. Ispitujem mogucnost da mi se napravi prednja maska po zelji.

                        Ima tu jos posla. E da, i da mu ugradim merac za temp. ulja i voltmetar od instrumenata. Ja mnogo volim da znam sta se desava ispod haubne.

                        Pozdrav,
                        DVV
                        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                        Comment

                        • DejanV
                          CBC Senator XXL
                          • 19.07.2005
                          • 682
                          • Beograd

                          #42
                          Zanimaju me tudja iskustva u vezi tjunovanja Yuga. Da se odmah razumemo, ne trazim i ne ocekujem da mi iko isprica sve "cake" koje je koristio, ili koje mu je neko drugi ugradio, ali ipak bih voleo da cujem neke osnovne stvari.

                          Ovo pitam ne zbog nedostatka iskustva, vec obrnuto, zbog vrlo zanimljivih iskustava od ranije. Na primer, licno sam video kako je jedan Yugo pripremljen za nacionalnu klasu, deklarisan na 70 KS, odrao paket drugih Yuga, deklarisanih u rasponu 85-90 KS.

                          Nije zlato sve sto sija, ali ni sve sto smrdi nije samo g***o.

                          Isto tako, naravno da sam voljan da odgovorim na sva postavljena pitanja ako znam odmah, ako ne znam odmah, cim saznam. U krajnjoj liniji, ko zeli, moze i licno da ga gleda iznutra, odozdo i uopste odakle hoce do mile volje.

                          Posto je moj Yugo vec postavljen na odredjenu stazu, time sto mu je ugradjeno custom ubrizgavanje, njegov put je utrt i tu nema skretanja. Medjutim, sinovljev Yugo je tek zapocet i treba da se radi, on ce ostati na karbu, pa bi mi mogla biti jako korisna tudja iskustva.

                          Neki opsti plan za njega je da se podigne na 1,5 litara i nekih 100-105 KS. To je realno sa jednim dvogrlim karbom, ali bez sumanutih kompresija i ludackih obrtaja. Poenta je vise na precizno sklopljenom motoru, nula na nulu gde god moze, jer se od njega ocekuje da traje, a sem toga, sinu je to jedini auto.

                          Sta mislite, dokle se moze gurnuti Yugo sa 1.1, a dokle sa 1.3 blokom? Uslov je da se mora koristiti DMB blok, dakle nista transplantacija.

                          Pozdrav,
                          DVV
                          Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                          Comment

                          • No name
                            CBC Veteran
                            • 28.02.2005
                            • 164
                            • Novi Sad

                            #43
                            Originally posted by DejanV
                            Na primer, licno sam video kako je jedan Yugo pripremljen za nacionalnu klasu, deklarisan na 70 KS, odrao paket drugih Yuga, deklarisanih u rasponu 85-90 KS.

                            Neki opsti plan za njega je da se podigne na 1,5 litara i nekih 100-105 KS. Sta mislite, dokle se moze gurnuti Yugo sa 1.1, a dokle sa 1.3 blokom? Uslov je da se mora koristiti DMB blok, dakle nista transplantacija.
                            Po meni je bolje ici sa 1.3 blokom pa ako nije dovoljno povecati ga na 1.5.Tesko je reci dokle se tacno moze gurnuti koji motor,jer sve odredjuje lova.Evo iz mog licnog iskustva,ja sam sedi ubacio 1.5,odradio sam mu samo kanale u glavi i stavio dvogrli Weber 32/32.Na prolece cu komplet zavrsiti glavu tako da ce se tek onda videti sta sam konkretno dobio (sve radim sam tako da nema onih prica "Ma nesto mi uradio majstor,ne znam sta tacno."itd..Inace evo ovih dana ovde na Miseluku idma dosta trkackih Yugica sto se vozaju (treniraju na stazu),pa sam bas hteo da vidim kako mi ide Yugic u poredjenju sa njima i mogu da kazem da sam na pravcu dobijao mali N,ne nesto posebno ali ipak se vidi kako ga dobijam (inace ko ne zna oni vataju na kocenju oko 160km/h).Kao sto si vec rekao oni su deklarisani na nekih 70-75ks.Koristim standard 17/64 petostepeni menjac,a oni skraceni 13/53.

                            Da li si poredio svog Yugica sa N-om ili tako nekim,mislim kako ide

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #44
                              Procitaj malo ovu temu, sa posebnim osvrtom na diskusiju o obradi siceva ventila u radijus, 3 strana pa nadalje:

                              http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... sc&start=0
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • DejanV
                                CBC Senator XXL
                                • 19.07.2005
                                • 682
                                • Beograd

                                #45
                                Hvala na linku, 206.

                                Veliki deo onoga o cemu se pise sam vec pregurao preko glave sa mojim Yugom. U vezi ventila - sireni su (naravno!), ali i oblikovani. E, to kako su oblikovani, to je jedina stvar koju drugar koji je radio motor nece da mi kaze. Naravno, ne ljutim se, nemam pravo da se ljutim posle svega sto je uradio a posebno nakon toga kako je to uradio, cisto primecujem.

                                U vezi sina. On u Yugu ima 138 blok, sto znaci da ima 6 mm veci precnik, i shodno tome, vise "mesa" za povecavanje ventila. Moji usisni su 37,6 mm nakon prosirenja (bili 36), a njegovi mogu da budu 39,5 mm, primera radi. Drugo, ako bi i njemu kao i meni zamenili radilicu, klipnjace i klipove, pa produzili hod sa 55,5 na 63 zarez nesto, dobio bi tacno 1.499 ccm. Znas staru izreku - there's no replacement for displacement.

                                Dakle, povecavanjem zapremine za 200 ccm, zamenom njegove glave onom sa 128 bloka, koja je prirodno niza, kompresiju podizemo sa serijskih 9,1:1 na 10:1, zamenom njegove bregaste (inace neznije od one u 1.1 bloku) onom sa 1.1 bloka koja je inace vec razbusena za moj Yugo, i onim sto je vec ugradjeno u njega (Weber/Abarth 34/34 karb, Abarth usisna grana, izduvna sa Floride 1.4, SF Sport Filter, hladnjak za ulje, Bosch svecice), racunam da bismo trebali da ga doteramo do nekih 100-105 KS. To nam je otprilike i cilj.

                                Ostali radovi su na lezanju i kocenju. Vec imamo Uno Turbo celjusti, Bosch samoventilirajuce diskove, Pagid plave (trkacke) plocice, Lucas diskovi pozadi, gibanj sa 4 lista je porucen, treba da kupimo sportska ramena, da ukrutimo celu stvar, felne vec ima AEZ sa Cooper-Avon 175/65 R 13 gumama (koje ce se menjati sa Tigar 635 185/60 R 13, ja ih imam i prezadovoljan sam njihovim ponasanjem pre svega na mokrom), salt tabla mu se pravi.

                                Ispitujem mogucnost nanosa keramike na radilicu. Ako se pokaze da to jeste moguce, i ako cena nije bas ubilacka, mozda i to uradimo; takva radilica je dobra za bar 2 miliona km. Tu problem nije u nanosenju, tu je problem u obradi nakon nanosenja, odnosno dovodjenju na potrebnu meru; alati za to su krvavo skupi jer je keramika ludacki tvrda, to jedino mozes obradjivati dijamantskim vrhovima, a oni su sve samo nisu dzabe.

                                No, ocigledno je da cemo ponoviti pricu sa mog Yuga, pa ce se na lezanje i upravljivost, kao i kocenje, dati isto koliko i za motor, ako ne i vise.

                                Mene prevashodno zanima sta su ljudi izvlacili iz tog bloka i kako, sa kojim delovima, itd, sa dvogrlim karbom. U krajnjoj instanci, i njemu moze da se ugradi ubrizgavanje, po nasim proracunima potencijal takvog motora je 135-140 KS, ali ta sala kosta oko 2.000 evra, suma od koje se ipak ne rastajem ni najmanje lako. A nisam ni siguran da treba juriti ekstreme, ipak je sin jos taze vozac sa 9 meseci staza, nije bas pametno staviti mu niskoleteci mlazni avion u ruke bez ozbiljnijeg iskustva.

                                Pozdrav,
                                DVV
                                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                                Comment

                                Working...
                                X