jeli zuxu, ovo si radio u DMB??? vidjao sam auto na klocnama pored, pa reko da nisu komsije pomagale
kako si ti loood, pa to je sa svaku pohvalu
Ko je viknuo "šta vidis ČičA"???
Sreća je sto glupost ne boli, inače bi sa svih strana odjekivali jauci "Ulažite u stomak! To ulaganje daje brze i vidljive rezultate. Ulaganje u glavu je dugotrajno i neizvesno. " D. Radovic
pa ti si lood svaka cast zux!
tebe kad vidim sta sve radis svojim ljubimcima imam utisak da mi je auto debelo zapusten[bogu hvala kad ti daje toliko para]
pozzzz ljudi
nije me bilo malo duze, malo sam zaglavio sa vektrom...
neke stvari su se iskomplikovale (tj. sve sto je moglo i sto nije moglo da se iskomplikuje je krenulo naopako...muka ziva ), ali da ne davim previse, ponestaje mi snage i volje, ali nadam se da cu se nekako izboriti sa tim
auto nije ni blizu gotov, neke stvari su odradjene (mehanicke prirode), na izgledu se jos nista nije uradilo
uskoro ce i cika sifacca da me obraduje jednim paketom pa cu biti mnogo raspolozeniji (hvala druze )
sve u svemu oko vece ima jos mnogo posla, a motivacija se polako gubi
preostaje mi samo da gledam kakvi se sve projekti rade i zavrsavaju po forumima i divim se ljudima na upornosti i spremnosti da se odreknu mnogo cega zbog komada gvozdja
ovaj purpenko je bolestan, u principu svaka bud(j)ala bi moglo da upropasti ovakav auto, tako da mislim da mu i nije bilo mnogo tesko
pogledas mu samo bundu i odmah ti je jasno kakav je lik
eh...
i ja bih voleo da je to tako jednostavno, ali..
ako zanemarim saznanje da mi je auto presao oko 600.000 km, radilica na drugoj specijali, 2 raspale karike i sl.
nastavak...
prepakovan i sredjen ceo motor, od kartera do poklopca ventila, sve odradjeno stvarno lepo i pedantno (vidi se i na slikama) i sve to proslo relativno jednostavno bez nekih problema
ubacivanje motora u auto, stezanje menjaca, stezanje desnog nosaca motora, puca glava srafa, vadjenje motora iz auta da bi se izvadio sraf iz bloka, cimanje oko toga, vracanje motora nazad i novo stezanje nosaca motora
sve povezano, ali motor nece da upali, bobina ne baca varnicu, menjaj bobinu, menjaj ECU proveravaj el.instalaciju (masu i ostala cuda), posle par sati setim se moguceg uzroka problema...
senzor radilice, izgleda da ga nisam dobro udzekovao, samim tim ECU nije imao podatke o okretanju radilice (tj.startovanju motora), tako da nije bacao ni varnicu niti gurao gorivo
napokon motor upalio, radi relativno OK, ali nesto pisti i zupcasti se seta, tj. neka remenica baca, a i zupcenje omaseno za jedan zub
razupcuj, uzupcuj...
usput TPS senzori na 2 naizgled identicna motora se potpuno razlikuju, jer se razlikuju i same elektroinstalacije i ECU (jedan je motronic 1.5, a drugi 4.1)
pored TPS-a razlicita su i kucista leptira, tj. nisam mogao da menjam senzore na postojecem kucistu
menjanje leptira povlaci i menjanje poklopca ventila, jer imaju drugaciji iberlauf
napokon sve to zamenih i motor sada radi bas mirno, tj. ler gas je stabilan, ali je motor malo bucniji nego sto sam ocekivao i dalje pisti zupcasti kais
buka dolazi iz bregaste, ali sam se ponadao da ce se to smiriti posle par km., tj. kad sve legne na svoje mesto
radio u leru sat vremena, krecem u probnu voznju i nakon 500m puca zupcasti kais
slepovanje, rasturanje...
dijagnoza: zaribala bregasta, pa je zupcanik radilice pokidao kais
bregasta skroz suva, tj. lose podmazivanje
pretpostavka je da je losa uljna pumpa
skidanje glave, bregaste, stavljanje druge bregaste, stezanje glave, skidanje kartera, rasturanje remenica i zupcanika radilice, zamena uljne pumpe, vracanje svega nazad, drugi zupcasti, zupcenje...
upalio iz prve, opet nesto pisti, ali radi
radio u leru 2 sata, probna voznja od 15km i opet puca kasi (tj. pokidano 10ak zuba), opet zaribala bregasta
slepovanje, rasturanje...
znaci uljna pumpa nije uzrok problema, sumnjam na zapusene uljne kanale,
opet skidanje glave, skidanje kartera i svega ostalog (ostaje samo blok), kompresor i provera svih uljnih kanala i zakljucak da su svi prohodni
preostaje jos samo dovod ulja u pumpu, tj cevka sa sitom koje ide u karter, i to je to...sito potpuno zapuseno (puno neke garezi, neke cudne mase slicne lepku, blatu i sta je znam cemu sve), stavljanje drugog dovoda sa sitom, vracanje svega nazad, novi dihtung glave, nova bregasta i jos milion drugih cuda...
preostaje mi da se nadam da je to kraj problema sa motorom
pogledajte samo koliki je post, a onda pomislite koliko sam se iscimao i nervirao dok sam sve to milion puta radio
jos ako se ima u vidu da je "radionica" pod otvorenim nebom, da dizalicu zamenjuju 2 klocne, da sam na betonu ispod motora proveo bar 20ak sati i jos toliko iznad motora, onda i ne cudi sto mi je svega dosta
nadam se da ce se posle malog odmora motivacija opet vratiti
Citam i ne verujem, znaci ne da bi mi ponesalo volje, vec bi litrom benzina i sibicom pocastio ljubimca.
Iskreno ne nadam da je mukama kraj i da ces se sada navozati u vectri, a da ces samo one "sitne" prepravke da upraznjavas.
Nije smak sveta, ali kako to vec kazu lako je tudjim q^#(%&(m kupine mlatiti.
Ko je viknuo "šta vidis ČičA"???
Sreća je sto glupost ne boli, inače bi sa svih strana odjekivali jauci "Ulažite u stomak! To ulaganje daje brze i vidljive rezultate. Ulaganje u glavu je dugotrajno i neizvesno. " D. Radovic
ccc poskupeo benzin, tako da nema rasipanja i paljevine
Comi ko kaze da sam ostao normalan
sve u svemu, pametniji popusta, tako da...
tik-tak tik-tak, tj. motor sredjen i sada radi kao sat
nazalost od visestrukog silnog rasturanja motora malko je pokvaren estetski utisak, ali lagano i to dovodim u red
napokon sve radi kako treba, a izgleda ovako
sa mehanikom je zavrseno, sad se treba postarati da auto ponovo zalici na nesto
Comment