SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    Kad i shta...

    Koliko znam auto je upaljen, provozan i odvezen...
    ceka se da se vrati Bruno sa mora...

    I bez shirenja dezinformacija... molicu...
    10X

    Comment

    • Zeljoni
      CBC Senator
      • 04.05.2007
      • 200
      • Beograd, Vračar

      Mali off

      Ajd dok se Bruno ne vrati sa gnjuranja mali off.

      Danas negde oko 17i30 vidjen SaaB 9000 (ne znam koji mimoisli smo se) jarko crvene boje i prilicno dobrog stanja na Dedinju kod bol. Dragisa Misovic. Jel to neko sa 4uma?
      Hm, tablice, nisam siguran... Jel zna neko?

      Pozdrav Zeljko

      Comment

      • CLD
        CBC Senator XXL
        • 08.02.2005
        • 1225
        • Belgija - ranije Luna-Chico



        Da nije ovaj, ako jeste bice da je Sloba Zivotic!

        Comment

        • Zeljoni
          CBC Senator
          • 04.05.2007
          • 200
          • Beograd, Vračar

          Pa izgleda da jeste, samo bez onih delova u "hepeku"
          A igleda i da radi

          Pozz za Slobu

          Comment

          • *Egon*
            CBC Senator XXL
            • 31.12.2004
            • 1232
            • Beograd, Dorcol, N 44

            Originally posted by TAZZ
            Kad i shta...



            I bez shirenja dezinformacija... molicu...
            10X
            Covek je upravu, nisu dezinformacije, ali nije doslo do nikakvog defekta na motoru, intervencija je bila, ali u pitanju je ljudski faktor...
            Garaza
            1996 SAAB 900 NG Cabrio

            Comment

            • itza
              CBC Senator XXL
              • 28.12.2004
              • 658
              • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
              • -

              netje valjda stvarno da ga prodaje sad ... ?
              "Brano sine , vozi POLAKO..."

              Comment

              • bruno
                CBC Veteran
                • 22.03.2006
                • 146
                • Beograd

                za sada nece
                znaci vako ...
                proslo je oko 600 km od poslednje intervencije (a i te intervencije su bile zbog ljudskog nemara kombinovano sa losom srecom)
                za sada auto ide ko da ga jure na giljotinu
                pu pu pu
                medjutim sada su na redu dodatni agregati:
                crko anlaser, sve zamenjeno
                onda crko automat, pa shebo opet anlaser
                zamenjen automat i ponovo poravljen anlaser
                ne rade zmigavci (otiso automat, izgleda)
                i, naravno, ne radi klima ...
                e sad zasto ne radi je mnogo zanimljivo (kao i sve oko ovog auta)
                kad je motor vracen i konacno proradio, bila je ispraznjena klima, itd.
                nema problema, napunimo klimu (odnosno odradi se "servis")
                sve super
                radi klima, lep se ladimo. ali ne lezi vraze. kad se upali klima grejanje motora ode skoro do crvenog. i tako svaki put. kad iskljucis, posle malo vremena vrati se na normalu (malo iznad pola)
                ajd nema vremena sad da se zezam sa time, a i voda je u motoru, kad sipam g12, onda cu da vidim sta se desava.
                ali ne ... iz cista mira kompresor sikne freon napolje ... ja sam vec mislio kako je puko hladnjak, i vec razmisljao koja je velika litica blizu da ga frljnem nizbrdo, kad ono nije
                odma u servis gde su radili, bleje u mene dok im objasnjavam.
                kaze to se ne desava
                uf ... pricaj mi o tome ... srki je svaku analizu motora pocinjao sa tim recima ...
                tako da za sada je sve u redu ali ne radi klima i zmigavci ... i malo curi ulje na turbini ... i tako
                zbog ogromnog posla koji radim nemam vremena da odem na servis klime da mi opet uzmu pare za punjenje ...
                ali vec verovatno koliko sutra
                Naši ...
                Kako znaš ?
                Rečnik im poznajem ...

                Comment

                • bruno
                  CBC Veteran
                  • 22.03.2006
                  • 146
                  • Beograd

                  e da
                  a sto se tice snage motora, potpuna siva zona
                  APC je iskljucen, turbina (kazu) zavrnuta do kraja
                  meni na Maptun BarBoost-u pokazuje oko 1 bar pritiska kad mu ga dam, sto nije po JUS-u sto bi rekli

                  e da, i auspuh nisu uspeli da vrate kako treba pa sad opet treba u N. Sad kod Bate na druzenje

                  eto
                  misljenja, sugestije i reci utehe primamo 24 sata
                  Naši ...
                  Kako znaš ?
                  Rečnik im poznajem ...

                  Comment

                  • itza
                    CBC Senator XXL
                    • 28.12.2004
                    • 658
                    • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                    • -

                    kume .. ishti popa i ne prodaji ako boga znash ..
                    iako moj burazer hotje da kupi pa sam zato i pitao ...
                    "Brano sine , vozi POLAKO..."

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      Originally posted by bruno
                      e da
                      a sto se tice snage motora, potpuna siva zona
                      APC je iskljucen, turbina (kazu) zavrnuta do kraja
                      meni na Maptun BarBoost-u pokazuje oko 1 bar pritiska kad mu ga dam, sto nije po JUS-u sto bi rekli

                      e da, i auspuh nisu uspeli da vrate kako treba pa sad opet treba u N. Sad kod Bate na druzenje

                      eto
                      misljenja, sugestije i reci utehe primamo 24 sata
                      Klima u ovim ektremnim uslovima dize temperaturu motora, kad malo preracunas prijemnu povrsinusunceve energije na autu sve biva jasno.

                      Sporija voznja daje manji protok vazduha kroz 3 slojni paket ladnjaka a temp vazduha koji se koristi za je spoljni koji je oko 40 plus stepeni. Kada isti prodje kroz hladnjak klime pokusava se dakle hladiti motor sa vazduhom od 80 ak stepeni dok radi klima a to nije da ce da ide

                      Iskljucenje strujnog kola na APCu treba da da max pritisak od 0,5 Bara ni malo vishe. Zavrnuta turbina = nesto na srpskom sto nerazumemo ni ja ni SAAB
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • bruno
                        CBC Veteran
                        • 22.03.2006
                        • 146
                        • Beograd

                        to zavrnuta turbina je srkijev izraz
                        turbina je bila na remontu, i po mom misljenju je podesena na fabricka podesavanja
                        ja sam trazio u servisu da provere i odgovor je bio doticni
                        eto
                        juce sam malo probo: pri duzem ubrzavanju varira izmedju 0.8 i 1 bar (ako je tacan merac)
                        ni govora o 0.5
                        ali nema veze

                        sto se tice klime i moj je to bio zakljucak, ali sam ceko nekog upucenijeg da mi potvrdi

                        itzo sto se tice tvog brata: ako je zainteresovan reci mu da mozemo da pregovaramo ali nece ici dzabe samo da ga se oslobodim
                        Naši ...
                        Kako znaš ?
                        Rečnik im poznajem ...

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          Za dalje
                          pri duzem ubrzavanju varira izmedju 0.8 i 1 bar (ako je tacan merac)
                          ni govora o 0.5
                          ali nema veze
                          uz Boziju pomoc.. over & out

                          // Boost
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Goran
                            Moderator
                            • 06.10.2004
                            • 535
                            • Vrbas

                            Brate Bruno places li za astrom?
                            Originally posted by Dora
                            Banovao me Goran
                            Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                            Comment

                            • bruno
                              CBC Veteran
                              • 22.03.2006
                              • 146
                              • Beograd

                              ... tesko pitanje ...

                              vidimo se u subotu ...
                              Naši ...
                              Kako znaš ?
                              Rečnik im poznajem ...

                              Comment

                              • Goran
                                Moderator
                                • 06.10.2004
                                • 535
                                • Vrbas

                                Kako drzi auspuh?
                                Originally posted by Dora
                                Banovao me Goran
                                Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                                Comment

                                Working...
                                X