SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bruno
    CBC Veteran
    • 22.03.2006
    • 146
    • Beograd

    naravno da bi se radilo vesanje i sl. to nisam naveo.
    mislis da je pretvrdo ...
    ima tu nesto ...

    ne znam
    Naši ...
    Kako znaš ?
    Rečnik im poznajem ...

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      Brate...


      Ne bih mogao da kazem shta, jer definitivno TuRbo jeste OVIST!!!

      ali....

      Mozda bih ishao na TD04HL-19T koliko sam razumeo to ima snage do oko 310-340 KS i 500NM... Mozda bih ishao na tako neshto, i naravno dizne, pa zachin C, ili ti kako Ti kazesh ECU... InterCOOLER... i da mislim da jeste potreban... ipak je to dosta veliki pritisak, sa velikom volumetrijom vazduha, pa mislim da stock IC nemere gurati tu konfiguraciju.

      A 330KS i 470-500 NM na 2.0 motoru... ih mislim da bi bio EXPLOZIVAN SAMO TAKO.

      I iskreno preko 450-470 NM meni nebi trebalo nish vishe.
      To je ono shto mislim da bi bilo OK.

      PS Shta mislish sa Plinskim uredjajem, instalacijom, nisam siguran da ta konfiguracija moze da gura ovo shto imash, znachi i to mora da se menja.

      Comment

      • bruno
        CBC Veteran
        • 22.03.2006
        • 146
        • Beograd

        pa pazi, ajde krenemo odozada:
        sto se tice plina, ce ga nastelamo, pa makar budzili na onu moju prvu ideju iskljucenja apc ventila kad je na gasu, pa vozi sa 0.6 ...

        a sto se tice 2.0 ili 2.3
        tu je meni najveca dilema. po prirodi stvari 2.3 litra ima veci Nm.
        po novcanoj stvari, jeftinije je 2.0 samo za konverziju na 2.3
        sve ostalo je isto
        znaci, ako se tom doplatom dobija stabilniji motor, dugotrajniji onda se isplati

        a sto se tice turbine, slazem se da je 19 bolja od 18, ali tu ce da budu presudni dostupnost i cena, jer razlika u performansama je, da citiram BOOST-a, 3%
        Naši ...
        Kako znaš ?
        Rečnik im poznajem ...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          1. Ostani na 204 konfiguraciji

          234 trazi :

          Kuciste menjacha FM57001 ili 57101 od 1997-1998 god.
          Poznaje se po svim srafovima koji drze menjach u sklopu koji su M10 ane M8
          Razlika unutra je: Simetricni diferencijal.
          Razlog: Asimetricni diferencijal ima venac postavljen ne na sredini diferencijala vec malo izvan.
          Uglovi subaca digerencijala i pinjon osovine su odredjeni od strane konstruktora da prilikom max napadne sile prenosa (Nm) dodje do dinamickog izjednacenja na obadva lezaja diferencijala.
          U slucaju tuninga, sto ovde pricamo, prelazak preko 400Nm donosi probleme, jer sa tim pogonskim uglovima i silama dolzai do dinamickog prenosa sila na jedan lezaj i natezanja diferencijala po axisu , sto opterecuje kuciste menjacha do te mere da popusta i dolazi do zabacivanja i izmene ugla nalaeganja pinjon-venac.

          Sve to = brza havarija.

          Da li teras sa menjachem FM54001 ili sa FM57x01 ?
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • bruno
            CBC Veteran
            • 22.03.2006
            • 146
            • Beograd

            pogledacu ...

            ok, znaci vise glasova za 204
            super
            Naši ...
            Kako znaš ?
            Rečnik im poznajem ...

            Comment

            • TAZZ
              Banovan
              • 30.05.2005
              • 1409
              • NBGD,SERBIA

              Ja mislim da je FM54 001

              40.5 km V na 1000 rpm, i auto je `94 kraj...

              Tako da ... FM 54 001...

              Comment

              • bruno
                CBC Veteran
                • 22.03.2006
                • 146
                • Beograd

                nesto se iskristalisalo da je najmanje ulaganje a ipak vece uzivanje sledeca konfiguracija:
                ostaje se na 2.0 motoru ali se ide na stage 4, stabilno i tu se zaustavlja radi podesavanja celokupnog auta (farbanje, ogibljenje itd)
                e sad ja tu imam par pitanja:

                1. preporucuje se turbo garett tb25/28

                2. wastegate actuator sa podesenjem na 0.45 base

                3. kvacilo od aera (to imam)

                i ne pise da se preporucuje onaj 3 bar map sensor, dok u njegovom opisu pise da je jako preporucljiv preko stage 3

                moje pitanje je dakle: da li je on potreban, odnosno da li moze da smeta u ovoj konfiguraciji

                kao i da li je dostupan ovaj turbo u polovnoj varijanti i koji je odnos cena/isplativost u odnosu na novi (naravno uracunato da ide na reparaciju)
                Naši ...
                Kako znaš ?
                Rečnik im poznajem ...

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  Svi garretti iz serije koju opisujes ako se voze kakko je zamisljeno sa tuningom, koksaju ulje.

                  Mitsu TD04-18T ili 19T volvova R kucista, koso kuciste sa 3" otvorom je resenje.

                  MAP od 3 bara , OK, dakle treba da radis i dodatno hladjenje uja vodom posto ciljas na vece temperature izduva.

                  Map koji imas ima opseg do 1,5 Bara overloada takod a sa 19T neces ici preko.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    Originally posted by BOOST
                    dakle treba da radis i dodatno hladjenje uja vodom posto ciljas na vece temperature izduva.
                    Pojasni molim Te kako se ovo radi...

                    Da shirimo riznicu znanja...

                    PS...
                    Interesuje me...

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      Skinuti crevo od hladnjaka do vodene pumpe, na tu liniju prikaciti izmenjivach toplote , na izmenjivach toplote prikluciti ulje koje ide od filtera do vazdusnog hladnjaka ulja, iz izmenjivacha na vazdusni hladnjak ulja.
                      Dakle, izmenjivach toplote ide na seriju sa vazdusnim hladnjakom ulja a rashladjena voda pre nego li dodje do pumpe za vodu oduzima temperaturu ulju.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • bruno
                        CBC Veteran
                        • 22.03.2006
                        • 146
                        • Beograd

                        znaci ne gine mi td04
                        ja taman mislio da sam se izvukao
                        ok ...
                        to za hladjenje ulja i mene jako zanima jer sam se malo edukovao i mislim da bi to trebalo izvesti ... znaci i meni objasnjenje

                        ali ono sto me vise zanima ... ajde polagano spisak sta uraditi da bude stabilno 300 ks i koliko vec Nm

                        znaci redom, koji turbo, sta od dodatka i sl
                        Naši ...
                        Kako znaš ?
                        Rečnik im poznajem ...

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          1. MHI TD04HL-19T VOLVO R KUCISHTE
                          2. DIZNE
                          3. VECI IC
                          4. IZMENJIVACH TOPLOTE ZA ULJE
                          5. ECU
                          6. AKO SE IDE PREKO 440NM TREBACE TI I SPEC SET KVACHILA


                          Valjda nisam zaboravio neshto, a ako jesam...
                          BOOST ce popravi...

                          Mozda treba i Pumpa Goriva Jacha...

                          Comment

                          • bruno
                            CBC Veteran
                            • 22.03.2006
                            • 146
                            • Beograd

                            polako ...
                            ako sam dobro svatijio ...
                            i ako stavim td04 (neku reviziju) ali zadrzim moj map sensor imacu snage i Nm u granicama da izdrzi motor

                            odnosno, ako nije jasno
                            uradim stage 4 ali umesto garett 25/28 stavim npr td04-18 i njegov wastegate aktuator, i ostavim moje aero kvacilo, ostavim moje dizne (crvene), uradim to hladjenje ulja i narucim takav ecu - dobicu nesto sto radi bez opasnih segmenata (pritisci, temperatura i sl)

                            jesam dobro svatio ?
                            Naši ...
                            Kako znaš ?
                            Rečnik im poznajem ...

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              Dobro si shvatio

                              PS: Nezaboravi da ugradis pojaseve u 4 tachke
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • bruno
                                CBC Veteran
                                • 22.03.2006
                                • 146
                                • Beograd

                                pazi ... nije to ni tako losa ideja ...

                                e sad BOOST ... gde da nadjem tu turbinu da vredi ...

                                jel ima tamo gore neka za mene
                                Naši ...
                                Kako znaš ?
                                Rečnik im poznajem ...

                                Comment

                                Working...
                                X