Vidi. Citroen ide tako jer je stavljen sekvent, sto bi i tebi toplo preporucio. Plina trosi kao i benzina, a na plinu ide jos malo bolje, jer nas benzin ne valja. A mozes i tvog da ustelujes da ide bolje na plin, ali ce ti potrosnja drasticno skociti. BX trosi u proseku 10l gasa... Sto nije nista za takav auto... Svaki automobil od 2000 kubika ce ti trositi 10l gasa najmanje. Alfa 75 2.0 koju smo imali je trosila i do 15l gasa i isla slabije nego na benzin. Citroen CX 2.0 kojeg smo takodje imali je trosio 12-13l gasa sa lenjom voznjom...
Aj snimi pa okaci neki klip na youtube da ga cujemo.
@Sheta_Junior: Na plinu ti auto ide bolje jer ga verovatno 90% vremena vozis na plinu pa ti se malo natalozilo "mulja" u filteru i dovodima goriva.
A takodje imas verovatno i restrikciju na usisu jer plinu treba manje vazduha da bih smesa bila idealna, dok to benzinu ne odgovara.
kod sekvent plina ima razlike u snazi tj "idenju" automobila nego na obicnom venturi sistemu, tj na sekventu je razlika u snazi minimalna i to nekih 3-5% manja sto se veoma tesko primeti tako da auto ide isto ka na benzinu a i u potrosnji je takodje minimalna razlika koja se tesko primeti pa se moze reci da je ista ili jedva malo veca nago benzin, sekvent je prava stvar i definitivno najbolje resenja za savremene automobile i automobile sa ubrizgavanjem uopste...tako da ima logike kad decko kaze da mu auto ide,mozda bolje,mada ipak je to subjektivno misljenje ili osecaj, ali sigurno isto kao na benzinu jer kao sto rekoh razlika je jedva primetna ....
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
A takodje imas verovatno i restrikciju na usisu jer plinu treba manje vazduha da bih smesa bila idealna, dok to benzinu ne odgovara.
kod sekventa nema veze to sa restrikcijom na usisu, bar tako mislim
drugar skoro ugradio sekvent na astri G 1.8 16v i auto ide extra dobro pa cak po njegovom,ali ne i mom misljenju malo bolje nego na benz, bolje povlaci iz nizih sto je logicno ali recimo da ide isto po mom misljenju, ali prema nekim testovima ispade da mu po gradu i na otvorenom pri neki 130-140km/h trosi ipak manje plina cak i do 1l manje
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Aj snimi pa okaci neki klip na youtube da ga cujemo.
@Sheta_Junior: Na plinu ti auto ide bolje jer ga verovatno 90% vremena vozis na plinu pa ti se malo natalozilo "mulja" u filteru i dovodima goriva.
A takodje imas verovatno i restrikciju na usisu jer plinu treba manje vazduha da bih smesa bila idealna, dok to benzinu ne odgovara.
Plin je ugradjen pre oko mesec ipo dana, a pre toga je stalno vozen na benzin. I kad je stavljen plin, auto lepse radi, tisi je, i u najmanju ruku ide isto kao na benzin. Svako paljenje je na benzinu, i na odredjenom broju obrtaja se prebacuje na plin.... Mislim da nemam rekonstrukciju na usisu...
Vidi, chip na atmosferskom motoru snage oko 150ks malo znaci... Prosto ga ne vredi i stavljati... Nisam siguran da bi puno doneo... Gde si radio chip i da li imas dokumentovano koliko ti je ks dodao?
Kupljen je chipovan. Nema blokadu motora. Moj majstor je na svom renault19 16v `96. god, (nema plin) koji je inace opasno isao jer je uvek vozen pun gas, ubacio kompjuter sa mog auta i otisao sa svojim ortakom da ga probaju. Kada su dosli, kazu: Ono nije normalno, auto ide kao lud, baca zivo gorivo na auspuh, ono nije dobro za motor!!!
Comment