jkoliko su teski ti prikljucci za pecurke,pa neces valjda haubu rezat i pravit usize na njoj
moja 75-ica
Collapse
X
-
ALFA ROMEO CLASIC CROATIA CLUB
www.forums.cjb.net/alfa75.html
LADA NIVA CLUB
http://forums.cjb.net/ladanivaclub.html
-
-
ne, ne, pogledaj sta je uradio Vlada Romeo sa crnkom, njegov cale je uradio najlepse obrvice, kao fabricke su.
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... torder=asc
mozda je veca frka pomiriti crvenu i crnu, Vlada je imao laksi posao (sve crno...). ne znam. probaj onu prvu varijantu koju si bio nalepio i probaj samo da ispratis donju spoljnju ivicu da se gadja sa bocnom lajsnom. nema druge.
u stvari sto vise gledam ovu crvenu poslednju, sve mi se cini da ti je to najbolje resenje....
Comment
-
-
@Ts
Upravu si tesko moze da se nadje 75 koja je lepo namrstena,jedino mi se svidja ova sto sam gore postavio!!!!!
I dobro mi je dala ideju za one kopce za haubu...od uvek sam ih hteo imati na kolima!
@Ljube
Razmisli dobro za obrvice,probaj u programu da napravis neke kao ona crvena sto sam postavio gore!!!!
Comment
-
-
ma jos uvek nije kasno za prepravku ostavio sam ih tanke i mekane da moze da se oblikuje,ali mi vreme ne ide na ruku pa se jako sporo susi,a i trenutno mi je zauzeta dedina radionica,to je u stvari stolarska radionica a posto deda farba dvorisne klupe ja sam liferovan iz nje,to mi je ostalo smole kad sam popravljao corsin branik pa u momentu dobio ideju gde da iskoristimko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
nastavljaju radovi oko motora,pronaslo se poprilicno podataka sto iz knjige sto sa neta,tako da je motor otvoren i klipovi su dobili prepravku nisu vise dimenzije odnosno sirine karika standardne,bile su 1.5-1.75-4mm a sad su 1.75-2-4mm,napasovane od drugog precnika,cilindri su relativno dobri,pa sam zato i radio ovo
sutra nastavak radova i dorada glaveko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
danas je ubacena servo letva a sutra moram da napravim nosac za spaner i pumpu,auto se polako razradjuje od one budzevine sa karikama,a bregaste sam malo prezupcavao,usisnu sam isao za dve rupice a izduvnu za jednu,i auto se mnogo lepse ponasa sad ima daleko vise snage,e sad jedno malo strucnije pitanje,na usisnoj bregastoj je lift 11.1 a na izduvnoj 9.2,da li to tako treba ili da jurim tupe bregaste,negde sam pronasao da od nekog 1300 gt ili gta fabricki su isle tupe,sa nekim cudnim dimenzijama
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Ima li neshto u knjizi o bregastim za tvoj motor?
Pogledaj shta rade Colombo e Bariani. Tvoja mashina, kapiram spada u derivat Giulia-e obzirom da je karb verzija i nord blok - dakle gledaj prvu grupu.
Na ovom (gore) linku cene zakivaju (kao i uvek za tipske bregaste), ali obrati pazhnju na podatke pa probaj da upasujesh neku izduvnu sa tom lepom usisnom.
Comment
-
-
Originally posted by ljube-kuglaa bregaste sam malo prezupcavao,usisnu sam isao za dve rupice a izduvnu za jednu,i auto se mnogo lepse ponasa sad ima daleko vise snage,e sad jedno malo strucnije pitanje,na usisnoj bregastoj je lift 11.1 a na izduvnoj 9.2,da li to tako treba ili da jurim tupe bregaste,Ako saznaš bilo bi lepo da napišeš...
Dve rupice ranije, kasnije?
Comment
-
-
Comment