Dobro auto nema sta, svidja mi se sto je turbo kako vidim po postovima izgleda ide bas do 00. Jel imas u planu jos nekih modifikacija (veci intercooler, vweci turbo itd) takodje mislim da bi malo vece felge i spustanje napravilo auto da izgleda bas strava, lep je i ovako a ovo bi ga ucinilo bas ekstra
Dobro auto nema sta, svidja mi se sto je turbo kako vidim po postovima izgleda ide bas do 00. Jel imas u planu jos nekih modifikacija (veci intercooler, vweci turbo itd) takodje mislim da bi malo vece felge i spustanje napravilo auto da izgleda bas strava, lep je i ovako a ovo bi ga ucinilo bas ekstra
Trenutno su felne 16" i planiram da na prolece stavim neke 18-ice.
Veci interkuler je dosta problematican zbog nedostatka prostora, tako da za sada on ispada iz igre.
Nadam se da ce veci turbo doci u toku godine.
Kolika je bila kilometraza kada si je uzeo?
Koliko si uopste presao sa njom i jesi li dosada imao kakvih problema?
Koliko su cene delova u odnosu na Fiata, ima li nekih zajednickih delova ili koliko su u odnosu na druge proizvodjace?
Kakvo je stanje sa dostupnoscu delova, ima li takvih modela po otpadima?
Sto mu je tako skupa zamena kaiseva? Kazes oko 500eura, sta sve ulazi u tu cenu, i jel ta cena ista i za 2.0 20v non-turbo?
Na kojoj kilometrazi treba da se odradi taj servis?
Sta je sa cenama ostalog potrosnog materija, filteri, diskovi, disk plocice... i sta se vec menja?
Negde si pomenuo u textu 2.0 20v VIS, sta je to VIS?
Koje ulje koristis, koje specifikacije i kakva je situacija sa potrosnjom istog?
Jesi li nekad merio potrosnju i performanse na benzinu i koliko se procentualno razlikuju od onih kada vozis na plin?
Ova sam odavno hteo da te pitam pa evo skupio sam sva pitanja na jednom mesto...
Pozdrav!
1. Kada sam je kupio imala je predjenih 135.000 km
2. Presao sam oko 20.000 km i najveci problem je bio pucanje membrane u WG ventilu. (u principu kvar koji se sredjuje za 15min, kada zivis u normalnoj zemlji, ali su kod nas svi WG ventili isti, tako da nema problema. )
3. Naravno da ima zajdnickih delova sa FIATom, ovaj isti motor je u Coupeu. Ostali delovi nisu skuplji u odnosu na automobile u klasi. Stavise, mozda su i povoljniji.
4. Delovi dostupni, u prodavnicama! Kappe nema na otpadu! (naravno ima delova i na otpadima. Beograd, Sabac, Mladenovac)
5. Nije to mnogo skupo. Zamena ukljucuje sve kaiseve i spanere i radi se svakih 120.000 km. To je cena za sve originalne delove, a moze da se prodje i za 250 sa onim nepoznatnog porekla.
6. Pogledaj pod 5. Ista je cena za oba modela
7. Opet zavisi sta od potrosnog materijala hoces da montiras na auto. U principu nije skupo ni jedno ni drugo.
8. VIS=Variable Intake System- model iz 1998-2001
9. Motul 300v Competition 15W50, ester. Trosi ga oko 2-3dl na 1000km. Probao i SELENIU Racing, takodje odlicno ulje. (jeftinije)
10. Ko jos meri potrosnju! Performanse su tu negde. Neprimetna razlika, posebno za normalnu upotrebu. Neka bude da je nekih 5% razlike.
Ajde i potrosnju da ti kazem, kad sam vec na sve odgovorio. http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... c&start=50
Negde na sredini strane!
Najmanje sto sam uspeo da potrosim je oko 9l (plina u proseku) na putu BGD-Atina sa brzinom oko 120-160.
Comment