lancia k 20v Turbo by lanee

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    sta kaze onaj auto gauge pri punom gasu ?
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      Kaze 1.2!




      Malo je mutna slika, ali se vidi.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        lepo....koliki je fabricki?
        da li pri vecim pritiscima od fabrickog dolazi do izrazaja gas u odnosu na benzin ?
        jel si radio nesto po pitanju dihtunga glave ?
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          Fabricki je overboost na 1.2 bara, a konstantni pritisak na 1 bar.

          U prvoj i drugoj brzini je pritisak ogranicen na 0.8 bara, a od trece je na raspolaganju svih 1.2 bara.
          Imao sam problem da nadjem odgovarajuci WG, kada je na fabrickom pukla membrana, pa kada je i to reseno konacano auto ide kako treba.

          U odnosu na fabricki setup, nije drasticno povecan pritisak, tako da sa dihtungom nije radjeno nista. Ovaj za sada bez ikakvih problema izdrzava trenutno stanje.

          da li pri vecim pritiscima od fabrickog dolazi do izrazaja gas u odnosu na benzin ?
          Bilo koji gasni sistem, tesko izlazi na kraj sa pritiscima turba koji su iznad 0.8 bara. Na samom reduktoru se mora izvrsiti "sitna intervencija" , da bi se problemcic resio. Naravno radi se o opruzi koja je unutar reduktora, da bi se dobila mogucnost viseg pritiska ubrizgavanja gasa. Ovo se odnosi na direktno ubrizgavanje gasa.
          Kod venturi sistema je maximum na nekih 0.7 bara, ali tu u obzir treba uzeti i mesac, koji ce sigurno redukovati max. boost za nekih 10-20%.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            Bilo koji gasni sistem, tesko izlazi na kraj sa pritiscima turba koji su iznad 0.8 bara. Na samom reduktoru se mora izvrsiti "sitna intervencija" , da bi se problemcic resio. Naravno radi se o opruzi koja je unutar reduktora, da bi se dobila mogucnost viseg pritiska ubrizgavanja gasa. Ovo se odnosi na direktno ubrizgavanje gasa.
            ja sam razbusio kuciste opruge na AG isparivacu + plocica preko opruge+sraf+matica lemljena za kuciste da bi mogao da mu stelujem spolja bazni pritisak u toku eksperimenta sa injectionom...plus sam ubusio niplu za ref.pritisak sa u****...

            da li se kod lovata isparivac za turbo injection razlikuje od atmosferskog u smislu da "vidi" pritisak turba preko neke veze (kao venturi turbo isparivac)?

            ...ipak cu odustati od venturija za turbo, detonacija u smislu razletanja intercoolera i sl me ne brine toliko koliko mogucnost ostecenja map senzora....njega tesko da mogu da zastitim, a da ne ugrozim njegovo normalno funkcionisanje...[/quote]
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • civi
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1492
              • Pozarevac

              Ps ja glasam za 18" minimum a ako na leona mecu 20 moze i na kapu, ukucaj www.lexani.com pa trk na firestar
              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
              - Kako to misliš, kočim?

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                da li se kod lovata isparivac za turbo injection razlikuje od atmosferskog u smislu da "vidi" pritisak turba preko neke veze (kao venturi turbo isparivac)?
                Nema razlike u isparivacima kod sekvencijalnih sistema (atmo i turbo), jer u svakom slucaju postoji "veza" sa plenumom, pa se srazmerno povecanju MAP-a povecava i izlazni pritisak isparivaca.
                Vidim da je glas razuma za venturi, uradio svoje.


                @ civi

                nisam bas za takve varijante, pogotovo ne sa 150 karatnim dijamantima
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • civi
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1492
                  • Pozarevac

                  Sto bas se slazu uz "kraljicu" nekako mi ne cuce tolko dobro na impalama....
                  Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                  - Kako to misliš, kočim?

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    Ivane imas li informaciju kako se pokazao motor 2.0 16v turbo.. Tek sada vidim da se on ugradjivao u kappe kao turbo verzija do 1998 godine a da ga je takav kao tvoj zamenio... Da li je taj motor bolja kombinacija od 2.0 petaka atmosferskog za karoseriju kappe... Inace taj motor ima 205ks.. Interesuje me prvenstveno pouzdanost motora, koliko taj motor sa dobrim odrzavanjem moze da predje pa tek onda potrosnja, koja je sigurno manja nego kod petaka turbo, interesuje me da li je mozda manja nego kod 2.0 neturbo? Odnosno, da li je motor kod tebe mnogo bolji nego ovaj 16v ili nema potrebe i ovog izbegavati?
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      Motor 2.0 16v je jos iz perioda Delte, samo je u kappi Bosh ubrizgavanje, umesto Marellia. Turbo je uvek bolja kombinacija od atmosferca.

                      pa tek onda potrosnja, koja je sigurno manja nego kod petaka turbo,
                      Pogresno! Najekonomicniji motor koji se ugradjivao u Kappu je 5cil 20v TURBO. Naravno ne racunam 2.4 JTD.

                      Odnosno, da li je motor kod tebe mnogo bolji nego ovaj 16v ili nema potrebe i ovog izbegavati?
                      Misljenja su mnogo podeljena za ova dva motora. Turbo 16v je obozavan motor od strane lancia-fiat fanova i lako ga modifikovati i od njega napraviti "zver". Trpi bez velikih ulaganja i do 400kS, a korene vuce jos iz zlatne ere TURBA. Prakticno neunistiv motor, ma sta mu se radilo. Podnosi sve! Jedina mana mu je potrosnja, ali i za to ima leka. Vozis ga sa gorivom koje ima cenu od 36din po litri, pa neka trosi! Nemoze da ide a da ne trosi nista.

                      Turbo 20v se pojavio 1997. godine u FIAT Coupeu i bio je REDAK motor koji iz zapremine od 1998ccm3 fabricki "izvlaci" 225kS i 310Nm (retkost i dan danas). Svoje poreklo, motor vuce iz Ferraria, kao i svi Lancia agregati sa 5 cilindra. Odlikuje ga savrseno miran i tih rad, manja potrosnja u odnosu na 16v varijantu, kao i dugovecnost. Kod tjunera je daleko skuplji za modifikacije, jer je relativno nov i nema tako dugu istoriju kao 16v turbo.

                      Kappa sa bilo kojim od ova dva motora je pun pogodak. Nema greske ni u jednom slucaju.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        Originally posted by IvanT
                        Turbo je uvek bolja kombinacija od atmosferca.
                        Nisam ni sumljao da ces nesto drugo reci...

                        Pogresno! Najekonomicniji motor koji se ugradjivao u Kappu je 5cil 20v TURBO. Naravno ne racunam 2.4 JTD.
                        Kako, ovaj je 4 cilindra a kod tebe 5, zar ne bi trebalo da ovaj sa 5 vise trosi?
                        Kazes da ovaj 16v moze bez nekih vecih modifikacija da se nagura na 400ks i da je neunistiv, jer to znaci da 20v ne moze? Ako ostavimo to po strani, znaci stock varijanta, koji je motor laksi za odrzavanje, koji je dugovecniji, kultivisaniji? Koliko uopste mogu da predju ti motori... Uzmimo reper za poredjenje 2.0 atmosferski koji moze da predje 500.000km kao sto si rekao.. Pod uslovom da se turbo isto tako dobro odrzava koliko on moze da predje?
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          Originally posted by Srdjan
                          Kako, ovaj je 4 cilindra a kod tebe 5, zar ne bi trebalo da ovaj sa 5 vise trosi?
                          Srle...kubikaza je kubikaza (zapremina) i konjaza konjaza bez obzira imao 2 ili 12 cilindara stim sto je 5-tak motor novije generacije zato manje trosi (kultivisaniji rad, uskladjenije komponente, bolje iskoriscenje gorivne energije, preciznije doziranje smese)
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • lakii011
                            CBC Član
                            • 13.04.2006
                            • 10
                            • Beograd

                            U subotu sam se provozao

                            radio sam plin kod Ivana u servisu, malo viska vremena, i op ajde da se provozamo.

                            Reci su suvisne, dobro mu nisam onaj ruko drzac iscupao.

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara







                              Stigao je novi TURBO!

                              Hibrid TB28 i GT2860RS. Spreman je podrzi motore od 250-360kS, sto mi je i neki cilj.

                              Namontiran pre jedno sat vremena i sledeca dva dana se vozam polako pa javljam rezultate!
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                Bravo Ivke
                                jedva cekam rezultate......samo nemoj bas 2 dana da se vozis bez prestanka.....ko ce vodi posao

                                PS: Mislio sam da pitam koliko moze sad da razvije


                                Obavezno Dyno kad sve legne kako treba
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X