sta kaze onaj auto gauge pri punom gasu ?
lancia k 20v Turbo by lanee
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
lepo....koliki je fabricki?
da li pri vecim pritiscima od fabrickog dolazi do izrazaja gas u odnosu na benzin ?
jel si radio nesto po pitanju dihtunga glave ?http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Fabricki je overboost na 1.2 bara, a konstantni pritisak na 1 bar.
U prvoj i drugoj brzini je pritisak ogranicen na 0.8 bara, a od trece je na raspolaganju svih 1.2 bara.
Imao sam problem da nadjem odgovarajuci WG, kada je na fabrickom pukla membrana, pa kada je i to reseno konacano auto ide kako treba.
U odnosu na fabricki setup, nije drasticno povecan pritisak, tako da sa dihtungom nije radjeno nista. Ovaj za sada bez ikakvih problema izdrzava trenutno stanje.
da li pri vecim pritiscima od fabrickog dolazi do izrazaja gas u odnosu na benzin ?
Kod venturi sistema je maximum na nekih 0.7 bara, ali tu u obzir treba uzeti i mesac, koji ce sigurno redukovati max. boost za nekih 10-20%.
Comment
-
-
Bilo koji gasni sistem, tesko izlazi na kraj sa pritiscima turba koji su iznad 0.8 bara. Na samom reduktoru se mora izvrsiti "sitna intervencija" , da bi se problemcic resio. Naravno radi se o opruzi koja je unutar reduktora, da bi se dobila mogucnost viseg pritiska ubrizgavanja gasa. Ovo se odnosi na direktno ubrizgavanje gasa.
da li se kod lovata isparivac za turbo injection razlikuje od atmosferskog u smislu da "vidi" pritisak turba preko neke veze (kao venturi turbo isparivac)?
...ipak cu odustati od venturija za turbo, detonacija u smislu razletanja intercoolera i sl me ne brine toliko koliko mogucnost ostecenja map senzora....njega tesko da mogu da zastitim, a da ne ugrozim njegovo normalno funkcionisanje...[/quote]http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Ps ja glasam za 18" minimum a ako na leona mecu 20 moze i na kapu, ukucaj www.lexani.com pa trk na firestarJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
da li se kod lovata isparivac za turbo injection razlikuje od atmosferskog u smislu da "vidi" pritisak turba preko neke veze (kao venturi turbo isparivac)?
Vidim da je glas razuma za venturi, uradio svoje.
@ civi
nisam bas za takve varijante, pogotovo ne sa 150 karatnim dijamantima
Comment
-
-
Sto bas se slazu uz "kraljicu" nekako mi ne cuce tolko dobro na impalama....Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Ivane imas li informaciju kako se pokazao motor 2.0 16v turbo.. Tek sada vidim da se on ugradjivao u kappe kao turbo verzija do 1998 godine a da ga je takav kao tvoj zamenio... Da li je taj motor bolja kombinacija od 2.0 petaka atmosferskog za karoseriju kappe... Inace taj motor ima 205ks.. Interesuje me prvenstveno pouzdanost motora, koliko taj motor sa dobrim odrzavanjem moze da predje pa tek onda potrosnja, koja je sigurno manja nego kod petaka turbo, interesuje me da li je mozda manja nego kod 2.0 neturbo? Odnosno, da li je motor kod tebe mnogo bolji nego ovaj 16v ili nema potrebe i ovog izbegavati?Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Motor 2.0 16v je jos iz perioda Delte, samo je u kappi Bosh ubrizgavanje, umesto Marellia. Turbo je uvek bolja kombinacija od atmosferca.
pa tek onda potrosnja, koja je sigurno manja nego kod petaka turbo,
Odnosno, da li je motor kod tebe mnogo bolji nego ovaj 16v ili nema potrebe i ovog izbegavati?
Turbo 20v se pojavio 1997. godine u FIAT Coupeu i bio je REDAK motor koji iz zapremine od 1998ccm3 fabricki "izvlaci" 225kS i 310Nm (retkost i dan danas). Svoje poreklo, motor vuce iz Ferraria, kao i svi Lancia agregati sa 5 cilindra. Odlikuje ga savrseno miran i tih rad, manja potrosnja u odnosu na 16v varijantu, kao i dugovecnost. Kod tjunera je daleko skuplji za modifikacije, jer je relativno nov i nema tako dugu istoriju kao 16v turbo.
Kappa sa bilo kojim od ova dva motora je pun pogodak. Nema greske ni u jednom slucaju.
Comment
-
-
Originally posted by IvanTTurbo je uvek bolja kombinacija od atmosferca.
Pogresno! Najekonomicniji motor koji se ugradjivao u Kappu je 5cil 20v TURBO. Naravno ne racunam 2.4 JTD.
Kazes da ovaj 16v moze bez nekih vecih modifikacija da se nagura na 400ks i da je neunistiv, jer to znaci da 20v ne moze? Ako ostavimo to po strani, znaci stock varijanta, koji je motor laksi za odrzavanje, koji je dugovecniji, kultivisaniji? Koliko uopste mogu da predju ti motori... Uzmimo reper za poredjenje 2.0 atmosferski koji moze da predje 500.000km kao sto si rekao.. Pod uslovom da se turbo isto tako dobro odrzava koliko on moze da predje?Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Originally posted by SrdjanKako, ovaj je 4 cilindra a kod tebe 5, zar ne bi trebalo da ovaj sa 5 vise trosi?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Stigao je novi TURBO!
Hibrid TB28 i GT2860RS. Spreman je podrzi motore od 250-360kS, sto mi je i neki cilj.
Namontiran pre jedno sat vremena i sledeca dva dana se vozam polako pa javljam rezultate!
Comment
-
-
Bravo Ivke
jedva cekam rezultate......samo nemoj bas 2 dana da se vozis bez prestanka.....ko ce vodi posao
PS: Mislio sam da pitam koliko moze sad da razvije
Obavezno Dyno kad sve legne kako trebaTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment