E lanee da znaš da mi je drago što se privodi kraju skoro kao da ću ga ja sutra voziti a ne ti Želim ti sreću u potrazi za djelovima koje je pogubio prijašnji majstor Brzo češ sve zaboraviti kad zaurla elektrana pod haubom
ako je sa servom ima odlican majstor za remont letve ali je u Mladenovcu. meni za letvu Alfe 155 uzeo 150e (12 meseci garancija, overena) uracunate demontaza i montaza. ako ti treba javi
ako je sa servom ima odlican majstor za remont letve ali je u Mladenovcu. meni za letvu Alfe 155 uzeo 150e (12 meseci garancija, overena) uracunate demontaza i montaza. ako ti treba javi
@Lanee: izvini sto sam uleteo s off-om, poruka nije bila upucena tebi, vec odgovor na poruku ranije (by srle1)
@Vujke: nemam trenutno kontakt kod sebe, ali mislim da nema drugog, svi znaju za njega. mlad decko, skoro preuzeo posao od caleta. inace imam i vizitku i overen racun+garancija. ne znam ga licno. dobio sam najbolje moguce preporuke bas za njega i nije mi bilo gadno za 100e ustede da odem cak tamo da mi srede letvu koja je bila gadno propiskila, odjednom. (u Bgd (bez preporuke) su mi trazili 250-350. pitao na tri mesta)
ako bi neko mogao da mi sazna
da li je na lanciji kappi menjan dizajn (chitaj deo) letve volana i da li se menjala od 94 ili je korishcena ista svo vreme
ako nije i ako postoji razlika izmedju letvi iz 99` (kappa turbo) i 96` (stranac) onda imam poveci problem
Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino
ako nemas ePER, da ti narezem. tamo sve lepo pise. ukucas broj jedne kape i pogledas, zatim broj druge i uporedis. nema greske. ovako, mogu sto ljudi da ti daju potpuno kontradiktorne informacije. moja letva, npr. je jedinstvena sto se 155ca tice. da moram da je menjam, morao bih da nadjem istu seriju ako nisam raspolozen za budzenje... a pricali mi ma da to je ta, kao - i u ePER-u proveravali. a ono nema veze s mojom. ni nalik!
pratim ovu temu. nisam imao do sad puno saveta da bih se aktivnije ukljucio a ovu originalnu malu sam pratio dok je jos kod IvanaT bila. a video sam je i posle sudara na sta je licila. sve cestitke (na volji prvenstveno) da isteras stvar do kraja!
sto se tice letve, odlicne vesti!!! treba i malo srece imati...
(zar ona nije vec imala gas, btw? nesto sam bio skoro siguran da jeste...)
to sad deluje kao extra troshak (ugradnja sequenta) ali tada mi je auto bio jeftniniji kad sam ga kupovao od ivana
i pritom je taj squent sistem pao za blizu 400 evra
tako da je to sad ustvari ushteda shto nisam kupio plinski uredjaj
btw. u nekoj od predhodnih poruka sam napisao da se je nadjen savrshen plin za azdaju i da se najbolje do sada od svih uredjaja pokazao kao extremno dobar za turbo motre, a pritom je cena STVARNO prava sitnica (sobzirom da je landirenco bio 1200 eura za 5 cilindara, ovaj bi trebao da bude vishe od 400 evra jeftiniji !!! pa vi rachunajte a da imam jedan cilindar manje imao koshtalo bi 650 jura, ali onda ne bi imao zvuk petaka heheh)
hvala na podrshci ponekad bash padnem u bedak, pa onda brzo na forum da vidim shta rade ljudi po godinu, dve pa mi bude malo lakshe
ali ponekad se stvarno zapitam da li je svo ovo vreme moralo ovako da se protraci...
p.s. ne mora sve u ovoj temi da bude pametno kao savet pa bi mi ipak bilo drago da se napishe, ako nishta barem onako kao drugarska podrshka
Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino
Comment