Jos jedna CRX 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • markokg1982
    CBC Senator XXL
    • 19.05.2007
    • 409
    • Kg-Bg

    konacno malo osmeha na lice!!
    sad uzeh auto od Dexonija i totalno je drugacija prica posle skidanja klapne za plin. auto jede malu decu u odnosu na prosli put tj sa glupom klapnom. miran je na malim obrtajima ali zato rezi i urla preko 5k.
    sad sam se trkao sa Igorom tj type R-om i izgubio naravno (sta ste ocekivali da cujete)?
    inace sredjivan je i trap: homokineticki zglob, gumice upornih spona, desna sipka spone, manzetna do menjaca, grejanje ponovo radi-sipan lique moly (valjda se tako pise) i mali hladnjak za grejanje je prociscen tj izbacio je sut mulj.
    dino zakazan za sutra u Boban centru pa ako je neko zaintresovan da dodje (nedelja je, valjda vam odgovara koga zanima), vidimo se tamo u 12:30h ocekujem bar 10hp vise ovog puta.
    ostace tajna koliko je zapravo stvarno imao hp jer je merenje vrseno sa klapnom za plin koja mu je hebala kevu koliko ga je gusila, dizne ociscene + je sada razradjivan na benzin
    http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

    Comment

    • marinac
      CBC Senator
      • 13.03.2006
      • 277
      • Beograd
      • Alfa 156 JTS

      Mozda se vidima u centru Boban sutra.

      Comment

      • markokg1982
        CBC Senator XXL
        • 19.05.2007
        • 409
        • Kg-Bg

        marinac, slucajno sam napisao da je merenje u nedelju tj merenje je danas, izvini..nadam se da ces videti ovu poruku (ili ce ti neko vec javiti) da ne dolazis sutra

        merenje obavljeno sa razradjenom i dotegnutom glavom bez klapne plina koja je suzavala prostor vazduha..
        pre friziranja glave tj prvo merenje sa klapnom za plin je pokazalo da auto ima 115ks a sada .. 111,6ks tj slabiji je 3 ks sto govori da nije dobijeno nista
        na zalost, razlika u snazi zbog koje sam se radovao i ocekivao da bude povecanje snage, potice zbog skinute klapne za vazduh koja prividno daje vise snage u prvoj i drugoj brzini jer auto u tom prenosu ima vise snage tj treba mu vise vazduha koji moze da iskoristi pa je bolje vukao u startu.. klapna za plin vracena-ponovo sve po starom tj kao u stock verziji..
        http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

        Comment

        • V-Tec
          CBC Senator XXL
          • 30.06.2006
          • 1615
          • Beograd
          • '89 Civic d16a6

          Nije mi jasno kako nista nije dobijeno obradom glave?Znaci kad se skinula klapna vuce bolje?

          P.S.Gde si mu sipao gorivo?Mozda je lose pa da nije do toga...
          shuto-expressway.com

          Comment

          • dexony
            CBC Veteran
            • 02.06.2007
            • 182
            • Beograd

            MARKOKG@
            konacno malo osmeha na lice!! lool
            sad uzeh auto od Dexonija i totalno je drugacija prica posle skidanja klapne za plin. auto jede malu decu u odnosu na prosli put tj sa glupom klapnom. miran je na malim obrtajima ali zato rezi i urla preko 5k.


            Pitam?! Pa kako onda ide isto kao i pre???????

            Evo sta je uradjeno.... Skinut leptir u**** i opran,oprana usisna grana,prosirena usisna grana i usaglasena sa usisnim kanalima na glavi,prosireni usisni i izduvni kanali i napravljen VENTURI, ventili ispolirani do visokog sjaja,poravnata glava,zamenjen dihtung na izduvnoj grani posto je prethodni izgoreo zbog zalomljena 2 brezona i nestrucnog montiranja,ociscene dizne,resetovan ECU,nastelovani ventili i paljenje. Konstatovano da lambda sonda ne radi i da je neodgovarajuci ECU posto je za SOHC motor ,a ne za DOHC(2 bregaste). PM7 ECU pomera paljenje na kasnije da se ne gubi obrtni momenat na visokim obrtajima, dok PM6 ECU to ne radi. Blokada obrtaja na PM6 ECU je 6800,a na PM7 7600.
            Skinuta klapna sa usisne grane od plinskog uredjaja koji je FI 35milimetara i auto ide isto kao i pre a dino pokazao manje za 4 ks.
            Dogovorio sam se sa Markom da mu kanale ne sirim previse i ne spustam glavu previse da bi motor bio dugotrajniji i da bi ipak mogao da vozi na PLIN

            KAKO neka mi neko objasni.
            CIVIC COUPE

            Comment

            • markokg1982
              CBC Senator XXL
              • 19.05.2007
              • 409
              • Kg-Bg

              Deki, ja smatram da smo mi koliko toliko prijatelji van ovog projekta, a ovo sto ja pisem na forumu je totalno druga stvar tj JA SAM DUZAN da javim forumasima sta se zapravo desava sa mojim autom jer ako vidis koliko je puta pogledana ova tema, doci ces do zakljucka da je ispracena sa oko 5500 gledanja (bez 2700 gledanja koje su ponistene spajanjem dve teme) tj postoji interesovanje za nju i ne mogu tek tako da se povucem i zatvorim oci.
              stojim iza svake recenice koju sam gore rekao i ponavljam pogotovo ono sto si citirao a to je da auto urla bez klapne za plin i da bolje ide pogotovo u prvoj i drugoj brzini posle razradjivanja na benzin i to bogami dobrog razradjivanja. upravo sa takvim autom sam ja isao na dino a pre toga ga takodje drzao na obrtajima, ali dino je pokazao sta je pokazao.
              posle vracanja klapne, ponovo je auto isti kao stok ( ako ima potrebe i to da ponovim)
              sve sto si nabrojao da je radjeno trebalo je da pokaze rezultate ali nije, postoji pismeni dokaz za to.
              KAKO, pitas se..ja to ne mogu da ti odgovorim jer ne znam! uradio sam sve sto mi je receno sa tvoje strane i to apsolutno sve!
              pominjes zamenu ECU-a.. rekao sam ti da pm6 mnoogo bolje vuce a pogotovo na vecim obrtajima kako se meni cini.
              kazes da se remeti rad sa njim.. ne bih rekao tj sa tim kompjuterom si ti probao auto i rekao da odlicno ide i ja sam sa njim isao na dino a ako mislis da bi izbacio vise sa pm7, ja sam tu, auto je tu, komp je tu, volja je tu!! ako pokaze vise za onoliko konja koliko si pricao da ce glava da donese SA BILO KOJIM KOMPOM (tvoji postovi su u ovoj temi na jednoj od 11 strana) ja placam dino a ako pokaze manje, ti placas jer ja vise stvarno ne mogu da bacam novac ovako jer mnogo toga drugog moram da radim.
              auto ti je i dalje na raspolaganju, za bilo koju ideju! ti jesi odlican majstor! popravka auta i zamena delova su ti u malom prstu i znam da si se upravo zbog toga bacio na nesto ozbiljnije tj tjuning.. nadam se da cemo i dalje saradjivati i popravljati stvari koje su nam u planu
              http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

              Comment

              • V-Tec
                CBC Senator XXL
                • 30.06.2006
                • 1615
                • Beograd
                • '89 Civic d16a6

                Mare, vrati mu PM7 komp pa ga oteraj ponovo na dyno.
                Sa PM7 ce ipak jos 1000 obrtaja da na vrti, mozda ce znaciti nesto...
                shuto-expressway.com

                Comment

                • shone190
                  CBC Senator XXL
                  • 10.12.2004
                  • 1877
                  • Beograd
                  • Dodge Charger 8.1l

                  Odlicna tema za nauk da se KS ne dobijaju tako lako kako neki misle (stavio KN, dobio 15KS, stavio zadnji lonac, jos 10KS i slicno).

                  Pozdrav!

                  Comment

                  • markokg1982
                    CBC Senator XXL
                    • 19.05.2007
                    • 409
                    • Kg-Bg

                    pm6= 7000 obrtaja
                    pm7= 7500 obrtaja

                    u ovo nema sumnje jer sam na merenju svaki put terao do blokade a na ostampanom papiru se takodje vidi da je ovo gore istina.
                    snaga sa oba kompa je najveca na oko 6100 obrtaja a kasnije blago opada tako da to ne bi nista promenilo
                    http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

                    Comment

                    • Type_R
                      CBC Senator XXL
                      • 26.05.2007
                      • 900
                      • Valjevo

                      mozda je uzrok slaba kompresija o kojoj smo raspravljali par strana u nazad.
                      3SG(T)E EXPERT

                      MAN service

                      Comment

                      • V-Tec
                        CBC Senator XXL
                        • 30.06.2006
                        • 1615
                        • Beograd
                        • '89 Civic d16a6

                        @Marko: Koliko si ti preso sa njom, tacnije motor koliko je preso?
                        shuto-expressway.com

                        Comment


                        • Ja sam dosta neuk po ovom pitanju, tj. jos me tuning ne zanima u toj meri, posto je mnogoooooo skuplji nego styling, ali cisto trezveno, ne kostaju dzabe onoliko sistemi za povecanje snage, svi nacini, koje nude aftermarket proizvodjaci, ali etablirani...

                          Dok nisu dosli do zakljucka, ko zna koliko su motora, kombinacija i sl. potrosili. dok nisu dobili svoj zakljucak..

                          Mali primer, prateci ovu temu, pocelo je i mene da zanima koliko kosta recimo turbo kit za moju Elantru..

                          Najjaci aftermarket turbo proizvodjac(zaboravi ime, ali reference su mu.. ), nudi sledece:

                          na motor 2.0 Dohc, sa nekih 120 ks na tockovima(143 na radilici), u stage 3 verziji, dolazi se do 290 ks na tockovima...

                          Ali, ali, taj kit kosta 4.5k dolara...Pa moj auto sada mozda vredi 5k evra, i jos toliko da upucas u motor...Dakle, ono sto radi, provereno i daje garanciju, mora da kosta...

                          Sve ostalo, domaca radinost, moze da donese nesto, a i ne..

                          Gledacu da na 5. skup dovedem jednog momka, tj. coveka, koji je radiou Meduricu, i ekspert je za Honde, kao i Robi...On ima isti auto kao Dexony, ali zelene boje(kupljen u BGD), i cackano je svasta, tipa stavljana glava od ovog, izduvni sistem, od onog, itd.Ja se ne razumem, ali vidim kako auto ide..

                          U njegovu strucnost ne sumnjam, a znam ko mu je prodao auto, bivsi drzi Honde u malom prstu...Tako da cete verovatno moci da popricate o tome sa njim..

                          Mozda je off, ali mislim da ide uz temu.

                          U svakom slucaju, samo napred Marko, ne odustaj..

                          Comment

                          • coco
                            CBC Senator XXL
                            • 24.10.2004
                            • 476
                            • i`am from the land that is placed nowhere

                            turbo kit "on bolt" za crx-a, best buy je greedy. cijena mu je ok 1500-1600 dolara. slovenci ga vec odavno trpaju u crx i civice.

                            markokg, jesi li razmisljao kupovati Intake Manifold od spoona? ja ga namjeravam kupiti u roku od 2 mjeseca, zajedno sa spoon amortizerima i oprugama. air intake chamber i klapna kostaju bez postarine carine i poreza oko 250 usd.
                            "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              Originally posted by markokg1982
                              pm6= 7000 obrtaja
                              pm7= 7500 obrtaja

                              u ovo nema sumnje jer sam na merenju svaki put terao do blokade a na ostampanom papiru se takodje vidi da je ovo gore istina.
                              snaga sa oba kompa je najveca na oko 6100 obrtaja a kasnije blago opada tako da to ne bi nista promenilo
                              Cekaj...prvo merenje je vrseno sa kompom na 7500 a drugo na 7000.

                              Promenilo bi...kako ne bi iako je max snaga na 6100 na oba....na drugom sada a na prvom pre konverzije.

                              Druga svar sta vam tu nije jasno...fali goriva.
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • V-Tec
                                CBC Senator XXL
                                • 30.06.2006
                                • 1615
                                • Beograd
                                • '89 Civic d16a6

                                @coco: Sta je air intake chamber?Daj neki link...
                                shuto-expressway.com

                                Comment

                                Working...
                                X