Jos jedna CRX 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • coco
    CBC Senator XXL
    • 24.10.2004
    • 476
    • i`am from the land that is placed nowhere

    ispravka : Intake Manifold. nasao sam od skunka. spoonov trazim ali ga ne nalazim.
    "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

    Comment


    • Ako sacekate jos dve, tri meseca, prodavacu i ja Greddy turbine, i jos mnogo toga..

      Comment

      • markokg1982
        CBC Senator XXL
        • 19.05.2007
        • 409
        • Kg-Bg

        coco: nije mi crx 'kao casa' pa da ulazem toliko u njega tj izasao me je do sada na 5.500 evra mogao bih da uzmem max oko 3000 pa mislim da bi bila veelika greska da ulazem jos toliko, zar se ne slazes?

        Originally posted by M-power
        Originally posted by markokg1982
        pm6= 7000 obrtaja
        pm7= 7500 obrtaja
        u ovo nema sumnje jer sam na merenju svaki put terao do blokade a na ostampanom papiru se takodje vidi da je ovo gore istina.
        snaga sa oba kompa je najveca na oko 6100 obrtaja a kasnije blago opada tako da to ne bi nista promenilo
        Cekaj...prvo merenje je vrseno sa kompom na 7500 a drugo na 7000.

        Promenilo bi...kako ne bi iako je max snaga na 6100 na oba....na drugom sada a na prvom pre konverzije.

        Druga svar sta vam tu nije jasno...fali goriva.
        da, tako je vrseno merenje. iako je na izgled glupo sto je tako radjeno, ustanovilo se da PM6 daje vise goriva i snage (oseca se razlika a takodje kada sam NemaN u vratio njegov PM7, kaze da mu je auto sada dosta tromiji) a s obzirom da postoji dokaz na papiru da snaga opada sa pm7 posle 6100 obrtaja, ne znam kako zakljucujes da bi dino pokazao vise snage tj na osnovu cega?
        sa druge strane, pominjes da je moguce da je u pitanju manje goriva.. e to si verovatno 100% u pravu.. zato se i igram sa ECU-ima

        TRIO, hoces li da ugradis jedan za dz u moju crx, reklame radi?
        http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          Tako sto je pm7 na tih 6100 davao max snagu...sada na tim obrtajima ima bolju volumetriju i ako ima da isprati sa gorivom imace vise snage.
          Ostatak na pp
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • markokg1982
            CBC Senator XXL
            • 19.05.2007
            • 409
            • Kg-Bg

            Originally posted by M-power
            veoma mi je krivo kada vidim tako nesto, ulozio si novca dosta a dobitak nikakav.

            To sto sam procitao da je dexoni uradio na motoru je dobitak reda 4-6KS, jer glava nije spustana i nisu frezovani sicevi vec je samo odradjen venturi na njima. To sto je razbusivao kanale nema neke preterane veze na konkretnom motoru.

            Svaki auto ima mapu ispisanu do jedno 5% obrtaja pre blokade.
            U tvom slucaju ti na 6100 imas max. snagu a uspevas motor da navrtis cak 25% u vislje obrtaje za celih 1500obrtaja vise od obrtaja gde je postigao max snagu sto je znak da motoru disanje ne predstavlja problem. Treba ispratiti gorivom i motor koji se vrti na 7 ili 7,5 soma treba da ima maximalnu snagu na jedno 6700 ili za drugi na jedno 7100 o/min sto ti ocigledno nemas sto se ocigledno vidi da nemas goriva jer ti snaga kroz obrtaje ostaje identicna sto znaci da ecu daje max. kolicinu goriva a obrtaji rastu samo padom opterecenja motora.
            Za taj tvoj hondin motor 7 hiljada nije nista i on tu treba da razvija max. snagu.
            Tu ti radi matematika 900 obrtaja koji ti fale je 15% povecanja snage sto je 15-20KS koji ti fale.

            Resenje je chip ili regulator pritiska ili vece dizne sa jedno 15% vise protoka ili kombinacija svega ovoga
            Potreban mi je i fabricki podatak za taj motor koja je max snaga i pri koliko obrtaja.

            Dexoni nije mogao tu nista da ti s****...nego jednostavno su pare potrosene na pogresne stvari- mnogo para malo dobitka.

            Hondinim motorima nikada nije bio problem disanje vec gorivo
            Nadam se da si razumeo sta sam hteo da ti objasnim.

            Ako hoces mozes i ovaj post da prekopiras u svoju temu.
            D16A8

            * Found in:
            o 1988-1995 Civic/CRX/Concerto (UK/Europe/Australia)

            + Displacement : 1590 cm³
            + Bore and Stroke : 75 mm X 90 mm
            + Compression : 9.5:1
            + Power : 125 hp (93 kW) @ 6800 rpm & 108 ft·lbf @ 5900 rpm
            + Valvetrain : DOHC
            + Fuel Control : OBD-0 MPFI
            + ECU Code: PM7[/quote]
            http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              Eto...ocigledan problem imas negde sa ubrizgavanjem kada ti ne mozes da isteras max snagu ni do deklarisanih 6800o/min. a sada bi trebao barem na 6900 jer i dalje nemas chip i goriva. Kompresija ne predstavlja problem.
              Dobro bi ti dosao jedan lambdatronic!
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Boki GTI
                CBC Senator XXL
                • 16.08.2007
                • 505
                • Beograd - Vozdovac

                Au........ sunce ti zatrko al ste se raspisali... nego Marko kazi ti lepo kartko i jasno jel to valja sto ste odradili ili ne!?

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  To moze biti tako subjektivno da je to strasno.
                  Ako nije imao za reper nekog pre dorade vrlo tesko za proceniti.
                  Dexoni je uradio preduslov za rad na povecanju goriva gde bi sada bio mnogo veci dobitak nego pre sredjivanja glave.

                  Boki...to je kao kada stavis protocan lonac i on se sada dernja i ti se tripujes da si brz. 4,5konja se dobija samo redovnim servisom
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • markokg1982
                    CBC Senator XXL
                    • 19.05.2007
                    • 409
                    • Kg-Bg

                    vecina vas, koja mi pomaze oko ovog mog problema me poznaje!
                    imam zivaca na pretek ali za sve u zivotu, ali za ovaj projekat VISE NEMAM jer se sada vracam sa parkinga sa saznanjem da mi ulje jedva dodiruje merac ulja tj daleko je ispod minimuma posle jucerasnjih predjenih oko 350km!
                    postoji idealno resenje za APSOLUTNO SVE
                    predlazem dexoniju sledece
                    donosim ti karike, 4l ulja i filter, dihtung na glavi motora a ti mi uradi generalnu i svi moji i tvoji problemi su reseni!
                    ako sumnjas na ovu napakovanu friziranu glavu da ona ne valja i da je izaziva trosenje ulja (pre bilo kog zahvata je uradjen hidro test i poravnata je) postoji druga glava tj moja koja je skinuta koja je netaknuta i ti mi lepo nju vrati i na taj nacin si mi se oduzio!
                    oko ovog projekta si ulozio mnogo vise vremena i zivaca,, ostalo ti je da se iscimas jos 3-4 dana i jos jednom ponavljam, NA TAJ NACIN RESAVAMO SVE MOJE I TVOJE PROBLEME!
                    zapravo, moja zelja da predstavljam honda club serbia na drag race propada ali moram da zivim sa tim jer NE MOGU DALJE DA ULAZEM U OVAJ AUTO
                    kada ovo sredim, planiram prodaju i kupovinu novijeg i boljeg modela
                    ako bilo ko od vas misli da je moj predlog nerealan posle svega sto se izdesavalo, neka ovde javno kaze i argumentuje
                    i da se zahvalim svima jos jednom sto i dalje pratite ovaj projekat
                    http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      To ostre voznje i testiranja ili normalne?
                      Ako pitas da li ce ti nove karike vratiti 15-20 konja...nece.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • NemaN
                        CBC Senator XXL
                        • 29.11.2004
                        • 1560
                        • munze

                        evo upravo pricam sa Markom telefonom, jednostavno on sad hoce da mu auto ne troshi ulje i da bude siguran da ga nece ostaviti na putu. Kad smo bili na dinu primetili smo u jednom trenutku da je pored dosta belog dima izasao i kolutic crnog na 4-5000rpm ....inace od samog uzimanja auta od dexonija auto je dosta pusio ali je dexoni rekao da je to sagorevanje zaostalog ulja u auspuhu....tako da
                        I'm not caucasian, I'm championship white

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          Pa to sto je izasao kolutic crnog to je super...treba da izlazi plavi i to stalno a ne samo jednom i na toliko i toliko obrtaja
                          pogotovu u mestu treba to da se vidi.
                          To da li ce samo karikama resiti problem p[otrosnje ni to se ne zna. Nemoj da se onesvesti kada se cena nadogradi 3X
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • PINHEAD
                            CBC Senator XXL
                            • 30.03.2005
                            • 373
                            • BG, Vidikovac

                            Ako nista, Marko barem si bio hrabar da pokusas i nisi se stedeo nimalo!
                            Kao sto se iz prilozenog vidi, tuning motora nije luk i voda i cak i kad se sve uradi po ps-u u praksi se desava nesto sasvim drugo..........

                            Ja ti skidam kapu za trud!
                            EI9, EJ9, EK9......

                            Comment

                            • sale vti
                              CBC Senator XXL
                              • 05.12.2007
                              • 316
                              • bgd-zemun
                              • ctr

                              Sta reci...i za trud i zivce svaka pohvala, a mnogo vise srece kad se bude radio sledeci tuning...
                              Mess with the best, die like the rest!!!

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                Honda je to...nema tu sta da pipas mozes samo da pokvaris.
                                Salim se...ne odustaj probaj sa nekim drugim diznama.
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X