Nije isto, razlikuje se i cak 1.6 8v i 1.6 16v torzione osovine su nesto deblje kod 16v, ali ako stavljas ceo zadnji trap verovatno moze da se stavi samo ce ti auto biti meksi pozadi i nestabilniji u krivinama...
White SAXO VTS
Collapse
X
-
Za samu centralnu cijev nisam siguran jel ista, moze biti i da jeste. Al torzije, one crvene sipke, one se sigurno razlikuju. VTS 16V ima najcvrsce - to jest najdeblje. Ja ti rekoh, u Sarajevu kompletna reparacija trapa kosta oko 350 KM. Kaze lik koji radi da ti njegovi reparirani ovjesi bez problema izdrze preko 50.000 KM. Samo taj servis ih godisnje uradi 500, to je na PSA vozilima potrosna roba. Jos kazu da su ovi noviji modeli osjetljiviji od starih i to im cesce odlazi. Kako ti sasa13 rece, ak ugradis taj ovjes od 1.4, dobit ces malo na udobnosti i mirniji straznji kraj na neravninama, no stabilnost bi mogla lagano opasti, na onoj samoj granici.
Comment
-
-
jasno pitam cisto informativno jer imam neke dobre ponude da to ipak odradim
torzije su crvene boje ali tuba je crna, a na mom je zuta ..
ovde je remont nazao sam u gradu servis koji uglavnom to radi 250evra sa njihovim delovima, ali ide prica da dok se otvori se ne zna sta je, da ako mora i ruka neka da se menja moram da kupujem polovan pa njega da remontujem a to bih pre onda cenu korigovao pa sl. vlasnik da zna sta je radio ako uopste i mora da se radi bilo sta sem tih 250evra jer niko mi nece priznati u ceni i ove pare koje sam ulozio a tek jos to ..
Comment
-
-
saxo je od danas dobio novog vlasnika, otisao je u bas prave ruke !
na kraju trap uopste ladno nije otisao, to je utvrdio majstor od kupca, nego neka osovinica i zbog toga je tocak dobio ugao, sto ce za dosta manje pare da se uradi, a ja tripovao svo vreme da je trap
nadam se da ce sadasnji vlasnik da nam se pridruzi na forum uskoro
moze lock do tada
Comment
-
-
posto jos tema nije zakljucana da dodam
decko koji je kupio auto, kada smo ga gledali smo oterali kod njegovo majstora, prijatelja, i on ga je detaljno pregledao i tvrdio da je trap odlican, ni rec o lezajevima a meni je desni tocak bio bas ukrivo, i da neka osovina unutra sad tesko objasniti bas na glavcini tocka je iskrivljena i sada mi decko javlja da je upravo to popravio i idem da vidim auto sad, znachi ne verujem koliko losih majstora ima kod nas ..
znachi svaki samo spomenem da mi tocak pod uglom odmah lezajevi trap, cene od 250e pa se prosipaju do 500evra.. strasno, ovo je popravljeno za manje od 100evra.. bas bi me zanimalo sto bi bilo da sam ja onda otisao i dao pare za lezajeve 250evra i trap i opet pod uglom tocak kojih bih li se prica nacuo ..
malo je reci da sam od svakog isto cuo, dvojica su gledala bas u poslednje vreme , i masa ljudi isto... da covek prosto ne poveruje koliko sam se cimao oko toga i polovno gledao sve zivo .. strasno
Comment
-
-
Svakog dana, u svakom pogledu...
Puno srece novom vlasniku i puno trouble-free predjenih kilometara zhelim, a ovde zhelim da ispunim mishio zhelju i zato...
...lock
Comment
-
-
eee pa da otvorimo ponovo ovu temu.....zovem se Nenad i zivim u BG bla bal bla...pa da vam predstavim moju dragu (KRISTINU)
koju vec svi poznajete.....auto sam kupio pre 3 meseca od Mishia u inzvanrednom stanju...sa kolima sam prezadovoljan i ne bi ih menjao ni zasta na svetu
Sto se tice modifikacija na kolima....dosta stvari sam promenio...ustvari sve mozete videti sa slika....evo malo slicica
Comment
-
-
Pa lepo lepo. Ofarbaj felne u belo, znak na masci u crno, stavi beli vizir, distancere obavezno - saxo je mnogo lepsi kad su mu tockovi u ravni sa rubom i mnogo bi lepo bilo kad bi enterijer ofarbao u belo.
Mozes pogledati kako je kod mene (zlatno) ili kod skijasha (plavo), a tebi bi se bela vrhunski uklopila.
Jel planiras nesto oko motora da cackas? Koji je to lonac? Sta si uradio sa ostalim komponentama izduva?
Comment
-
Comment