Citroen Saxo VTS 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Milorad90
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2007
    • 975
    • Beograd

    i uplašismo sve prolaznike i ljude na stanici....

    Comment

    • shonsy
      CBC Senator XXL
      • 11.05.2007
      • 1391
      • London/Beograd
      • Honda CBR 125R

      Danas stavio srednji lonac (fabricki vts-ov) - fala ti Gorane, sila si!

      Dobio malo tisi zvuk, ali lepsi, dublji, bez prduckanja i ostalih golubova!

      Ocekivao sam mnooogo vise, ali jbg bez kata i sa ovom loncinom ne moze da bude tih nikako!

      E sad, sta mislite, da li da vratim i zadnji - fabricki lonac (sta bih ja bez tebe Gorane) ili da probam sa kucistem katalizatora koje ima u sebi perforiranu cev? Poenta je da bude sportski zvuk ali sto tisi. Naravno da se ne gubi na performansama! Ako se odlucim za fabricki izduv onda se pozdravljam sa zvukom!

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        sportski zvuk i tisina ne idu zajedno...
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • shonsy
          CBC Senator XXL
          • 11.05.2007
          • 1391
          • London/Beograd
          • Honda CBR 125R

          Pa dobro pod tisinom podrazumevam, recimo, rodjin zvuk. Kod njega mi je divno. U leru i na niskim obrtajima nista, al se ipak nazire, a kad ga stisnes...uh...honda cbr-vts!

          Videcu ja od ponedeljka da vratim taj katalizator koji bi trebao da bude visoko protocni i sa kojim ne bi trebala chek lampica da gori. Taman da mu (nadam se) jos malo utisa zvuk, pa da vidimo... Imam svoje dyno-e!

          A strasno me kopka kako bi isao i sa fabrickim zadnjim, tj. da li bi bilo bolje?!

          Comment

          • shonsy
            CBC Senator XXL
            • 11.05.2007
            • 1391
            • London/Beograd
            • Honda CBR 125R

            Evo da javim da sam ga utisao onako kako sam zeleo! Jes da do 4 krpm diiivno zvuci, a posle krene neko vristanje duhova.. jbg..
            U svakom slucaju, na leru je tih, u voznji takodje, a kad se stisne onda bude fino!
            Dakle sad imam protocni kat, protocni srednji (fabrika) i protocni zadnji.
            Auto je isao maalo bolje i onda je pocelo nesto cudno, sto kaze Vuk, neki gremlini rade 100%!

            Evo malo pre udjoh, ne znam kako cu da spavam u opste...
            Auto nakon svakog potezanja ide sve losije, tj. svako sledece je gore od prethodnog.

            Dyno je bio Vuk. Prvo potezanje smo isli skoro identicno, tek me je u cetvrtoj dobio, a prve tri sam mu na kvaci (hocu dudjem) .
            Drugo potezanje me dobija za duzinu i po, a trece me razbija, bukvalno, za dve-tri duzine! Posle toga oladili ih malo. Seo on sa mnom u kola, utisak odlican! U povratku stiskam opet, a ono bar 30% slabije. Stao na semafor, krecem ponovo pun gas, a on da ne verujes, spooroo vrti katastrofa, dok napuni obrtaje prodje vecnost. Treca spooorraaaaa!

            E sad, on puno smrdi nazad na zivo gorivo. Znaci da mu ili trpa vise goriva i da ga bukvalno davi (i ne sagori sve) ili paljenje nije u redu. U svakom slucaju ne bi trebalo da ima veze sa mehanikom vec me komp i njegovi "saradnici" gadno zahebavaju!

            To je moje misljenje, a vas molim da mi pomognete ako drugacije vidite stvari!

            Gumetina mi je puno pomogao tako sto mi je objasnio na koji nacin temperatura moze da utice na sagorevanje smese tj. njihov odnos.

            Nesto je njemu oko struje shebano 100% i verovatno ima veze i sa onim problemom brljavenja ventilatora, tj. termodavaca i uopste svega sto je vezano za temp.
            Ispravite me ako gresim.

            Zamislite vi koja je to razlika kada dok je hladniji (postignuta radna temp. ali prvo potezanje) dobijem GoranaBG (koji je bio sa ortakom u saxu) i to lako za duzinu i po, a onda bar da ide slabije toliko da idemo isto, nego me on dobije i to odere za dve duzine sa sve covekom viska! Kad izadjem iz kola izgledam kao da mi je neko umro! Bas sam se smorio!

            Comment

            • reaper_HGT
              CBC Senator XXL
              • 05.09.2007
              • 888
              • Beograd

              potpisujem sve shto reche kolega, nije se istripovao, auto vuche super prvo potezanje posle sve slabije i slabije, razbismo glavu sta mu je, ako neko ima ideju dajte pomagajte ovaj ce da skace s'most

              Comment

              • Markedjani
                CBC Senator XXL
                • 24.07.2007
                • 968
                • BG-Cerak
                • Ford Escort RS2000 M

                A jel ti se pre to desavalo dok auto nije imao sve te silne lonce ?
                fordclubserbia.org

                Comment

                • shonsy
                  CBC Senator XXL
                  • 11.05.2007
                  • 1391
                  • London/Beograd
                  • Honda CBR 125R

                  Originally posted by Markedjani
                  A jel ti se pre to desavalo dok auto nije imao sve te silne lonce ?
                  Nije. Ali mislim da nema veze sa tim. Lonci ako ga guse, gusili bi ga stalno.
                  Ne moze zbog lonca da prvo punjenje leti, a drugo zimi!

                  @manfrede - da znas da pomisljam na te zice budilnika sto je neki "strucnjak" spajao sa zicama bobine.... cim on ne radi kako treba, mozda zbunjuje nesto, nemam pojma vise!

                  Comment

                  • skijash
                    CBC Senator XXL
                    • 07.09.2007
                    • 1354
                    • Beograd
                    • wrx

                    More počupaj ga ti svejedno, dugo te već mračimo za to

                    Comment

                    • reaper_HGT
                      CBC Senator XXL
                      • 05.09.2007
                      • 888
                      • Beograd

                      e da mogao bi da skines obrtaljku, mislim da ce kod mene na 4 da radi bolje

                      Comment

                      • Trile
                        CBC Član
                        • 17.06.2008
                        • 50
                        • Podgorica

                        tj do ECU-a sigurno...

                        toliko cackanja oko auspuha a ECU nije radjen... Trebao bi poci kod nekoga (ako ima) da ti fino odradi remap na dyno pa ces da vidis razliku.
                        U najgorem slucaju ako nema niko u blizini podji u dastek (skupo ali...)

                        poz

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          kakav bre remap.jesi ti cackao nesto oko ecua? ako nisi onda te hebe termo davac koji salje los signal compu. kad je ladan on po defaultu ide sa bogatom smesom i zato nema problema a kad postigne radnu temperaturu ecu izgleda i dalje dobija signal da je motor ladan pa zaliva i gusi se. kolko se secam i pre te je zezao taj davac. nadji na netu kolike su mu vredosti otpora na koliko stepeni pa izmwerite unimerom.

                          btw, tebe je ovaj auto mngo kostao i para i zivaca a sve samo zato sto si imao veliku zelju da kupis vtsa i zatrco s ena prvu banderu. aj ti lepo sredi taj davac pa lepo auto u oglase posto se definitivno ne kapirate vas dvojica. mozda ce u necijim rukama brugacije biti. ne znam samo kako do sad nisi popizdeo i ratosiljao se bede. hebes ti to vts i sta ti ja znam kad stalno ima neku muku. istau sam ja situaciju imao sa eSom. sve je to lepo i 6sec do 100 i 260 na autp putu ali stalno mu falile neke gluposti koje samo nerviraju. sad imam auto milina bozja. 6000sam preso nista bre nisma pipno. nema 200+ks ali i ovih 140 je sasvim dovljno za po gradu i mogu ti reci da je zvrk nevidjeni. evo da se virimo neki dan da ti dam da proba si verujm da ces dobro razmisliti sta drzis u kuci a sta mozes da drzis za te pare
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • shonsy
                            CBC Senator XXL
                            • 11.05.2007
                            • 1391
                            • London/Beograd
                            • Honda CBR 125R

                            @Trile - postoji mogucnost da je riknuo ECU (molim Boga da nije to jer kosta 63 238 din.) Cackanje auspuha ne bi trebalo da utice na ubrizgavanje, tj. da budem precizniji, na odnos ubrizgavanja i temperature.
                            Ako i jeste problem u ECU, onda nije sigurno programske prirode vec bi morao nov da se kupi. Ali mislim da nije...

                            @Zverko - nista nije cackano. Dobro se secas za probleme koje mi je zadavao termo davac, ali fora je u tome sto nije do njega. Pazi ja sam 2 promenio, Zile stavljao iz ovlascenog servisa (gde radi) par novih i sa svakim isto. " Kad je ladan on po defaultu ide sa bogatom smesom i zato nema problema a kad postigne radnu temperaturu ecu izgleda i dalje dobija signal da je motor ladan pa zaliva i gusi se." Upravo to se i desava, samo sto je problem u nekom drugom senzoru, u instalacijama ili u samom ECU. Motor je mehanicki u vrhunskom stanju, termostat dobar, termo davac (kazem ti 5 komada izmenjah i sa svakim isto) znaci da je i on u redu... Jedino me buni sto sad kada je skinut dzek on pokazuje temperaturu. Popne se i stoji zakucana na sredini (temp vode), a temp. ulja se za mm digne od sredine kad se trkam. Jedino gori crvena lampica iznad skale temp. vode(zbog toga sto je skinut dzek).
                            E sad, moje pitanje je: kako on moze da ocita temp. kad je skinut dzek? I kako tad ocitava pravu temp? A kad udzekujem termo davac, on pokazuje 40-tak stepeni, a ima 100tinak?!

                            Comment

                            • GoranBG
                              CBC Senator
                              • 29.04.2007
                              • 282
                              • Beograd
                              • TU5J4

                              Izgleda da kod tebe onaj plavi senzor,donji,pokazuje temperaturu na instrument tabli.Dok je gornji koji je odkacen,on je za komp,i moguce da se sve to desava zbog toga,kad sredis to oko ventilatora,i vratis taj dzek nazad,verovatno ce sve biti ok.

                              Comment

                              • Markedjani
                                CBC Senator XXL
                                • 24.07.2007
                                • 968
                                • BG-Cerak
                                • Ford Escort RS2000 M

                                Simptomi koje si nabrojao veoma ukazuju na senzor temperature rashladne tecnosti...

                                Pazi... on ti sluzi da bi tvom ECU rekao da li je motor hladan ili topao... tj pojacava ili smanjuje jacinu smese.

                                E sad... los senzor se manifestuje tako sto iako bio hladan ili vruc motor ECU ne dobija signal od senzora i on non sto daje diznama boooogatu smesu kao da je non stop hladan motor

                                Ja bi obratio paznju na to
                                fordclubserbia.org

                                Comment

                                Working...
                                X