Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BGILLEGAL
    CBC Senator XXL
    • 22.05.2006
    • 653
    • Beograd

    Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

    Pazi, genelano su cool. Ali isuvise ozbiljno gledam na taj auto da su visak. Taj auto stock ima draz koju svi neAE86 nemaju. Tako da mu nalepnice nishta ne trebaju.

    Cisto kao komentar, da ne sirimo raspravu oko toga, jer u temi kakav je ovaj auto ovaj komentar je realno suvisan.

    Pitanje jos jednom oko poliranja felni, KAKO?

    Comment

    • cvrle
      CBC Senator XXL
      • 11.06.2006
      • 1008
      • Beograd,Banovo brdo

      Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

      Ove felne nisam polirao takve sam ih uzeo, fabricki ispolirane i samo prelakirane. Lakirane su verovatno ovde jer je to odradjeno onako malo fuserski jer nisam siguran koliko bilo koji lak moze ici direktno na aluminium bez pripreme,podloge i icega. Odraz toga je da se prilikom grebanja istog vlaga,so i sl. zavlaci ispod i aluminium korodira sto je kod mene i slucaj a i za ocekivati posle visedecenijske eksplatacije.

      Da bi ih ispolirao potrebno je skinuti lak sa sredstvom za skidanje tipa SKID ili na toj bazi, fino obrusiti koroziju smirglama do najsitnije granulacije i onda pastu, filc i udri. Nije komplikovano ali zahteva volju i vreme, dosta toga ima ovde izmedju ostalog i kod Uzelca u temi jer je on to skoro radio sa supervizorskom kontrolom strucnjaka iz oblasti i ispalo je odlicno.
      Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

      Comment

      • Uzelac
        CBC Senator XXL
        • 03.12.2006
        • 1717
        • munZe

        Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

        Originally posted by BGILLEGAL
        Pitanje jos jednom oko poliranja felni, KAKO?
        Cele ili lip ?

        Evo ti resenje za lip koje mozes da upotrebis iz a celu felnu.

        Dignes pogonsku osovinu, stavis dve felne upalis auto, tockovi krecu se okrecu i prislonis smirgle.
        Ako imas neku farbu/plastifikaciju kreces sa 80 ili 150. Ako je nesto deblje, to mozes i rukom, cisto da ne bi skidao metal sa dela felne koja je vec "otkrivena".
        Kad skines sve do metala ide 300-500, nakon toga nesto tipa 800-1000 i na kraju 2000 i konacno polir pasta ili purol.
        Kilson ce reci da treba i malo krpe, petroleja, ali to je ako bas hoces ogledalo.

        Meni je za lip trebalo oko 30 minuta po felni ali pre svega zato sto sam imao plastifikaciju na nekim delovima lipa. Da ga nije bilo, trebalo bi mi po 5 minuta.

        Cela felna ? Pa krive delove ces morati rukom, a ono sto mozes radis ili masinom na stolu ili sa upaljim motorom.

        Pozdrav
        work in progress

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

          Trebate biti obazrivi ako radite mashinom, hoce da ujede aluminijum. Posle toga felna nepravilno reflektuje odsjaj.

          Uzelac: Malo ti fali da ih odradis do kraja, ali prvi macici se u vodu bacaju.
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • Uzelac
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2006
            • 1717
            • munZe

            Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

            Ma, jos pola sata truda da budu full, jeste, ali ce nakon 100km biti prljave i opet za poliranje ma kako ih uradio.
            Stoga, ne mora da bude preterano, da im ne robujem posle
            work in progress

            Comment

            • Van
              CBC Senator XXL
              • 16.02.2007
              • 1425
              • Nbgd

              Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

              Nesto mi se javlja da je korola prodisala punim plucima i ide preko 7000 rpm pez problema
              ...zivi , Franjo je ziv !!!

              Comment

              • cvrle
                CBC Senator XXL
                • 11.06.2006
                • 1008
                • Beograd,Banovo brdo

                Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                Mmmm daaaa, evo konacno i malo novosti.

                Posto sam ozbiljno mucio muku sa paljenjem tj. postojalo je par opcija, konacno je i to reseno. Opcija sa drugim razvodnikom koji bi bio modifikovan za moj motor je otpala jer je potrebne modele nemoguce naci u ispravnom stanju a da budu elektronci. Te koje sam i nalazio su uglavnom bili osteceni( fale parcici,luft u osovini i sl.) a ako nisu onda su bili sa platinama sto mi nikako nije odgovaralo.

                Jedno od resenja koje mi se motalo po glavi je bilo i prograbilno paljenje ali mi se cinilo daleko jer je glavni deo trebalo poruciti od preko pa onda spojiti sa ostalim delovima i pitanje dal bi to uopste radilo ili bi bila bacena para.

                Nekako u toj jurnjavi cujem se sa kolega Van-om koji mi je jednom pomenuo da ima Megajolt kontroler i da mi moze pozajmiti na neko vreme za probu. Kad sam prikupio i ostalo sto mi je trebalo od delova da bi paljenje proradilo otisao sam do njega na plac po kontroler, usput video ozbiljnu radionicu za pravljenje Lotus 7 i sl. replika ( cak tri komada se prave,svaka cast) ..

                Delovi koji su potrebni za ovakvo paljenje i koji su prikupljeni vremenom su:

                Megajolt kontroler( ovaj je opcija sa MAP senzorom u sebi,postoji i sa TPS varijantom)
                Edis4 sa Fordova (od 90' - 96' uglavnom)
                Bobine ( pozeljno od Forda takodje)
                Senzor radilice ( opet Ford)
                Zupcanik 36-1 zub
                vakum sisIce
                vakum creva
                Kolektor vakuma
                Nosac senzora

                Odvojio za prvi maj vremena i poceo sa ugradnjom. Sama montaza nije bila toliko problematicna osim sto je potrajala vremenski, jer moralo biti napravljeno nekoliko custom stvari kao sto su: nosac senzora radilice, nosac bobina, skinuti i izbusiti granu zbog ugradnje vakum sisIca, provuci kablove i crevce i slicna burgijanja.

                Megajolt kontroler je zauzeo mesto u kabini jer je tako propisano


                Zupcanik je isecen na plazmi i potom Kalibrovom (hvala matori) mirnom rukom zavaren, a prethodno pozicioniran da bude u osi sa remenicom. Ofarban i montiran kao i nosac zajedno sa senzorom radilice na predvidjeno mesto.



                Bobine su postavljene iznad dekli motora i ucvrscene na sasiju tako da je mrdanje i pomeranje od vibracija svedeno na minimum.


                Edis4 je postavljen pored akumulatora zbog blizine kutije sa osiguracima i struje naravno:


                Vakum sisice ubusene i usrafljene u granu zarad MAP senzora koji se nalazi u Megajoltu:


                Nakon instalacije svega i povezivanja struje auto je upalio i radio na Edisovih 10 stepeni i onda je usledilo ludilo dva tri dana sa osposobljavanjem Megajolt-a i povezivanje sa kompom radi unosenja neke mape paljenja. Radi, ne radi, pali , ne pali, radi na dva cilindra,ima goriva , nema goriva i sve tako u krug je bilo svakodnevica. Bilo je jos propratnih muka i sitnica koje su otezavale stelovanje kao sto su neadekvatne dizne, previse goriva, premalo vazduha i slicnih stvari. Kasnije je jedno po jedno ispravljano, dizne smanjivane old school metodom ( kalaj,lemilica i mikronska burgija) jer su bile prevelike i tako sijaset sitnica. Zato se valjda i zove stelovanje
                Jedna od mapa:


                Na kraju auto sad radi odlicno, ide mnogo mnogo bolje, cuje se brutalno. Ostalo je jos detaljnije podesiti mapu sa smesom goriva koja je jos uvek nepoznanica ali ce uskoro i to biti reseno sa lambda sondom i lambdatroncem. I dalje ima neku knedlicu izmedju 2-3K obrtaja ali jos mi je ostalo da sredim dizne za vazduh koje su malko povece i da doteram smesu priblizno idealnu kao i da napravim vakum kolektor za stabilizaciju impulsa ka MAP senzoru.

                Od 206-ice je preuzet filter vazduha Pipercross ( hvala matori) te je i taj deo sada kompletiran i nema bojazni da ce neka ptica,mis ili sitniji glodar uleteti u motor i napraviti picvajz

                Konacno motor sa novim paljenjem:




                Malo sam bio opsiran ali ce mozda nekom koristiti detalji jer je ovakvo prograbilno paljenje moguce postaviti na skoro svaki auto koji ima karburatore i sa tim daleko popraviti performanse a takodje se ovaj Fordov sistem moze primeniti uz Megasquirt kontroler te se mogu popraviti performanse i ostalih tipova motora sa direktnim ubrizgavanjem.

                Uskoro neki video klip sa zvukom iz voznje
                Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                Comment

                • V-Tec
                  CBC Senator XXL
                  • 30.06.2006
                  • 1615
                  • Beograd
                  • '89 Civic d16a6

                  Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                  Jel ti bese imas stock bregaste i klipove?
                  shuto-expressway.com

                  Comment

                  • skyline
                    CBC Senator XXL
                    • 31.07.2007
                    • 3149
                    • Cacak

                    Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                    jao ludiloo
                    bas si me obradovao,keve mi
                    tacnije, bas si me smorio pre neki dan kad si rekao da motor nikako nece da sastavi, ali ovo sad je

                    jedva cekam da ga cujem i vidim
                    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                    Comment

                    • cvrle
                      CBC Senator XXL
                      • 11.06.2006
                      • 1008
                      • Beograd,Banovo brdo

                      Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                      Stock bregaste najvece koje su isle(240) i klipovi sa najvecom kompresijom koji su isli, zovu ih i Hi-comp zbog malko izdignutog cela a samim tim i vece kompresije.


                      Tako reci je ceo donji deo motora od Red top-a, najace stock klipnjace, drugacija radilica, 7Rib blok itd... tako da ne sumnjam u izdrzljivost.

                      Skyline i meni je bilo u nekim trenucima bas smor jer nisam znao sta dalje i gde se gresi i sta vise mrsi ali eto polako polako i dodje se do finisa. Hvala Van-u na viseminutnim telefonskim konsultacijama oko kontrolera i nacinu funkcionisanja paljenja. Bilo je ozbiljnog razmisljanja polivanja kola benzinom i paljenja istog u trenucima ludila
                      Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                      Comment

                      • Vocko
                        CBC Senator XXL
                        • 25.04.2005
                        • 4556
                        • nBGd

                        Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                        Originally posted by cvrle
                        Bilo je ozbiljnog razmisljanja polivanja kola benzinom i paljenja istog u trenucima ludila
                        Ne sumnjam da tvoja bolja polovina i dalje razmislja o tome

                        Comment

                        • V-Tec
                          CBC Senator XXL
                          • 30.06.2006
                          • 1615
                          • Beograd
                          • '89 Civic d16a6

                          Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                          @cvrle: Koliko bi ks trebalo da ima po tvojoj nekoj proceni?

                          Hoce ici na dyno?
                          shuto-expressway.com

                          Comment

                          • Van
                            CBC Senator XXL
                            • 16.02.2007
                            • 1425
                            • Nbgd

                            Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                            Cvrle shampion
                            Drago mi je da sve to radi ...
                            Videcemo kako ce kod mene za koji mesec kako ce kod mene raditi sa 4 Keihen CVR karburatora u S7 ...
                            ...zivi , Franjo je ziv !!!

                            Comment

                            • vandrftr
                              CBC Član
                              • 19.03.2009
                              • 45
                              • Provo, Sabac, Novi Sad

                              Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                              Brate totalni respect za motor, i za ceo auto, nemam reci, jedino sto mogu da kazem je da jedva cekam da to sve vidim uzivo nekom prilikom...
                              samo napred... i ako ti sledeci put dodje da ga polijes benzinom i zapalis, nemoj, nego me nazovi da ga ja oteram !!
                              peace

                              Comment

                              • alpinac1
                                CBC Član
                                • 03.08.2009
                                • 78
                                • futog

                                Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                                evo i ja dosao ovde

                                bravo vlado hheehheeheh dobar autic stvarno i svaka cast za rad na njemu
                                HM DA HM

                                Comment

                                Working...
                                X