kupih i ja 155icu :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #16
    1. maglenka ti je H3 i 100% je ona. dva srafa odnapred, krstasti srafciger. 3 min, posao. 150 din.
    2. ispoliraj nezno sa vatom i polir pastom skarove od brisaca. promeni gume brisaca, 700 din.
    3. stavi nove sijalice u farove H1, preporuka Osram. biraj izmedju silverstar +50 i Nightbreaker +90. CBC Shop
    4. zadnja desna brava je namerno blokirana, imas kad otvoris vrata na njima dole mali plasticni kao sraf. zakreni ga ulevo da klikne i probaj onda. to je predvidjeno za klince da ne ispadaju u voznji...
    5. imam znak malo je pohaban kad ga promenim dacu ti ga za dz
    6. menjaj lezaj
    7. ako ima alarm a nemas daljinsku komandu onda kao i da ga nemas. ugradi nov nije skupo

    nastavak sledi
    .

    Comment

    • Viper
      CBC Senator XXL
      • 25.11.2004
      • 700
      • Kać

      #17
      Lepa alfica i da je sa uzivanjem vozis.
      I DONT NEED SEX
      goverment fucks me every day!

      Comment

      • OMP
        CBC Senator XXL
        • 15.11.2004
        • 458
        • Krusevac

        #18
        hvala viper,hvala deki,sto se tice zadnje brave iznutra nije blokirana nego se povlaci ali kao da vuces u prazno tj kao da nije zakacena za polugu,bar mislim da je tako ali propvericu za ovo sto si mi rekao...za maglenku znam nju cu lako da sredim ali frka su mi farovi tj kako se menja sijalica,nove idu u svakom slucaju????
        brisaci su novi,ti sto su zeznuli sajbnu su promenjeni davno,probacu sa vatom i pastom...hvala za znak nema veze sto je pohaban dok se ne nadje drugi... za alrm si u pravu nema daljinca ali ipak cu da odem do lika koji to extra radi ovde pa da vidim sa njim sta i kako...lezaj ide nov,jel treba neki poseban,koji savetujes?
        Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

        Comment

        • dekideki
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1914
          • Beograd

          #19
          sledeca tura odgovora:
          1. chupa se na gore, to i nije fabricka
          2. moras da se seksas da svim tim drangulijama da bi zamenio sijalicu. sori.
          3. NE DIRAJ VOLAN. idi daj ostav tima sto su ga centrirali. ako ti treba dobar majstor, idi kod Djordjevica u Vodovodsku. najbolji je.
          4. imas od mene znak, ne vadi se cela brava.
          5. ima migavaca potrazi na e-bay-u
          6. zaba dizalica. uzmi malu hidraulicnu, bolja je a ista cena.
          7. fabricki spojler za narrow je odvratan nemoj bolje. a sport spojler koji je isao na wide ne znam kako bi tebi stajao. ako insistiras, samo njega.

          jos nesto?
          .

          Comment

          • srdjan_p
            CBC Senator XXL
            • 01.12.2004
            • 1915
            • ZR

            #20
            Ne znam da li ce moci da zavuce hidraulicnu ispod, kod mene ne moze jer je dosta nizak auto...

            Comment

            • Vlada_nbgd
              CBC Senator XXL
              • 11.09.2005
              • 1066
              • Novi Beograd/Topcider
              • ford focus sport pack

              #21
              Svaka cast za alficu,auto izgleda extra!

              Originally posted by dekideki
              .
              3. NE DIRAJ VOLAN. idi daj ostav tima sto su ga centrirali.
              100%,nije trap centriran kako treba,a tu foru sa skidanjem volana su izmislili losi majstori...
              FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

              Comment

              • dekideki
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1914
                • Beograd

                #22
                naravno da je rucica kao u prazno, to je to 100%.
                SKF lezajevi iskljucivo.
                .

                Comment

                • OMP
                  CBC Senator XXL
                  • 15.11.2004
                  • 458
                  • Krusevac

                  #23
                  hvala puno deki....znaci spojler cu videti otom potom ali vecina alfi ima a meni je i ovako lepa tako da sam neopredeljen...
                  trap je centriran pre 2-3 meseca,volan me uzasno nervira i moracu ga pomeriti samo ne znam kako,sta li se dobija odvijanjem onih imabusa pozadi koji su iza svakog kraka,znaci 3 ukupno?
                  za bravu proveravam sutra....je*es sijalicu kad moram toliko da se zezam oko nje,pokusacu a ako ne uspem uposlicu orataka elektricara da mi to sredi...
                  kad sam pomenuo znak i bravu mislio sam da li moram celu bravu da menjam posto je znak odlomljen i cini mi se onaj mali delic je ostao koji vezuje bravu i znak tj ona osovinica oko koje se okrece znak ,pa zato pitam kako cu sada fiksirati samo znak ako nema sta da ga drzi?

                  ...jedno pitanje u vezi motora konkretno,ovaj lik mi rece da ne bi bilo lose procistiti brizgaljke a cuo sam od jos par likova koji imaju alfe da one treba da se ciste s vremena na vreme,ultra zvuk ili kako vec,da li ja to trebam da radim i koji su simptomi zaprljanih ili sta vec brizgaljki pa da znam da li ih treba sredjivati ili ne,malo mi stucne izmedju 1500 i 2000rpm kao da se zagusi pa krene i posle puni konstantno a i ne desava se to uvek,ovaj mi kao rece da je to to ali ni on nije siguran... koja je cena tog ciscenja,malo mi je cimanje jer se sve uglavnom radi po Beogradu i definitivno tu je najvise majstora za alfe a ja sam iz Krusevca pa mi nije bas lako i isplativo da sednem i predjem 200km u jednom pravcu za odredjene stvari
                  Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                  Comment

                  • OMP
                    CBC Senator XXL
                    • 15.11.2004
                    • 458
                    • Krusevac

                    #24
                    neko me je bese pitao za slike,bice ih ovih dana jer trenutno aparat nije kod mene pa cu videti da uzmem od druga ili kako vec,malo cu da je cackam ovih dana i sredjujem sitnice,da utegnem neke plastike i sl. pa da je uglancam pa onda photo sesion
                    Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                    Comment

                    • 230
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2007
                      • 775
                      • Semberija

                      #25
                      Nemoj skidati volan, već otiđi da ti urade reglažu trapa.
                      155+75=230
                      VIVA LA VITA!!!

                      Comment

                      • low rider
                        CBC Senator XXL
                        • 03.04.2006
                        • 613
                        • Beograd

                        #26
                        Lepa makina .
                        Za dizne, ciscenje u ultrazvucnoj kadici u bg je oko 5e po dizni, cena skidanja zavisi od motora. Imas i opciju cicenja celog sistema za ubrizgavanje od rezervoara pumpe vodova dizni, mislim da je skuplje od prve opcije.

                        Simptomi zapusenih dizni su nepravilan rad motora, teze paljenje, u tezim slucajevima trokiranje, iskljucenje cilindra... Niz simptoma, ali ako vec planiras prelazak na plin, a nemas neke ozbiljne probleme sa brizgaljakama, bolje preusmeri novac na drugu stranu. Veci problem bi bio da ne zatvaraju dobro, pa da se kasnije ubrizgava i gorivo sa plinom u cilindar...
                        Mozes isprobati neko od sredstava za cisenje koja se sipaju u rezervoar (sipaj na manju kolicinu goriva od propisane ), pa da vidis ima li razlike.

                        Comment

                        • stefan123
                          CBC Senator
                          • 30.06.2007
                          • 272
                          • Podgorica

                          #27
                          Lijepa....Srecno !
                          www.oltretutto-arcg.com - Alfa Romeo Klub Crna Gora
                          Alfa Romeo is not simply a car, it's a way of life.

                          Comment

                          • alfaskorpion
                            CBC Senator XXL
                            • 24.02.2007
                            • 361
                            • Smederevo

                            #28
                            svaka cast na izboru , pravi auto

                            Comment

                            • Flavio
                              CBC Senator XXL
                              • 13.06.2006
                              • 1926
                              • 012 Centar
                              • KaraWagon 1.4T.Spark

                              #29
                              Jako lepo izgleda .Cestitke .

                              Volan ne skidaj.To sto ti smeta se steluje na sponama.Ugrubo,levu odvijes 1 krug,desnu zavijes za toliko.Zato ti i kazu da ides na reglazu trapa bez obzira sto je radjena vec.
                              Zadnji znak-ne skidas celu bravu.Skida se tapacir sa poklopca gepeka i onda vidis zadnji kraj osovinice sa koje je odlomljen znak.Skines mali Seger osigurac i gurnes napolje celu osovinicu.Pazi da ti ne poispadaju platnice i opruga sa osovinice.Potom montiras novi(drugi) znak .

                              Comment

                              • OMP
                                CBC Senator XXL
                                • 15.11.2004
                                • 458
                                • Krusevac

                                #30
                                @stefan123 i alfaskorpion
                                hvala...

                                sto se tice dizni nema nijedan od simptoma koje je low rider naveo,znaci necu nista da diram,pali extra,doduse ne na pola kluca ali zavergla 1-1,5 sekunde i upali,lepo radi na 900rpm ali kao sto rekoh malo mi stucne ali blago se oseti oko 2000rpm(+-100rpm) kao da se zagusi pa krene ali ne nesto mnogo osetno,primetio sam da mi u nizim obrtajima nije nesto kad joj dam gas ali od 3500rpm pa na gore lepo vuce i imam osecaj da na 4500-4800rpm povuce kao luda do 6000 inace saltem je na 5500-5800 max,naravno kad hocu da je gazim mada se uzdrzavam nema potrebe da je natezem,uglavnom je teram do 4000-4500 pa saltam, probao sam je jednom do blokade na 6200rpm i to je to vidim da vec oko 6000 pocinje da jenjava pa je nema smisla drzati do limita....rece mi drugar da ono sto se kao zagusi malo moze da bude da je i do protokomera,sta se tu radi?
                                sto se tice volana ok ici cu na reglazu necu nista dirati....
                                @Flavio
                                Hvala ,ok za znak videcu da nadjem drugi ili da mi deki da njegov kad ga zameni,predpostavio sam da treba da se skida tapacir zadnje haube...

                                opet pitanje:
                                izgleda da mi riknuo osigurac neki i sad mi neradi ono dugme u kaseti za otvaranje gepeka iznutra,cale danas hteo da promeni sijalicu u kaseti jer nije radila pa je nesto cacnuo tamo i primetio da se nesto desilo tako da smo skontali da je osigurac crkao,e sad gdese nalaze osiguraci i jel mozda zna neko koji je za to,inace sve drugo od instalacije radi,kao da je to osigurac samo za taj prekidac ...
                                Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                                Comment

                                Working...
                                X