kupih i ja 155icu :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • OMP
    CBC Senator XXL
    • 15.11.2004
    • 458
    • Krusevac

    Flavio pumpa se ne cuje glasno vec isto kao i kad sam je kupio znaci cuje se bas kad hoces da je cujes tj naculjis usi da je cujes, do sad uopste nisam obracao paznju na nju tesko da moze da se cuje kao i danas, bas kad se skoncentrisem i pokusam da"izolujem" ostale zvuke, zbog buke u radu,normalno, cujem nju tako da znam da nije promenila zvuk na glasnije 100%, sto se tice gurnanja nisam ni pomisljao na to jer definitivno kao sto i ti kazes to nema logike, znaci za reset da ne radim ovo sto deki kaze nego samo da skinem kleme na ovo vreme pa ako upali dobro je , sto se tice goriva ja ni u jednom auto nisam sipao vise od 15ak litara, jbg navika ovek toliko para imam u dzepu tj reervi pa toliko i sipam, jbg jete da tu ne mozes nikako da ustedis i logicno je da bolje da sipas vise a redje nego malo a cesto ali jbg nikako tu naviku da izbacim o plinu ne razmisljam, tj prestao sam, jer sam zadovoljan ovom potrosnjom a kad se ustekaju neke pare za sekvent onda moze

    sto se tice lampice, kod mene je to nesto nenormalno, kako sam citao rezerva je nekih 5,6-7 l a kod mene se na 10,11 L pali lampica sto me uzasno nervira pa sam hteo da skinem plovak da ga ocistim i probam da nastelujem na manje da mi se pali lampica jer obzirom na to koliko goriva sipam lampica ce mi pregoreti ubrzo jer se gasi samo na kratko tj zacas potrosim onih 2-3 l razlike
    Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

    Comment

    • srdjan_p
      CBC Senator XXL
      • 01.12.2004
      • 1915
      • ZR

      Nabavi manometar i zakaci na dovod goriva pa izmeri, bez toga ne vredi nista dalje da pametujemo

      Comment

      • Flavio
        CBC Senator XXL
        • 13.06.2006
        • 1926
        • 012 Centar
        • KaraWagon 1.4T.Spark


        Da,tako za reset .
        A gorivo ... ne mora redje a vise.Samo jednom je natankaj vise pa posle nastavi po starom .Sipas po 10-15L kao i sada al nemoj da je isusujes k'o sad nego cim potrosis tih 10-15 a ti na pojilo .

        LM,stvarno nemam ideju sta te zeza ...


        Edit
        Pritisak treba da je 2.8-3.2 [At] pa proveri i to.

        Comment

        • OMP
          CBC Senator XXL
          • 15.11.2004
          • 458
          • Krusevac

          ma de da je napunom do vrha znas koliko ce da mi oteza auto, posle gubim par stotina obrtaja u spicu a o potezanju da ne pricam, a i pravi mi visak balasta na zadnjem kraju pa moze da bude nezgodno po krivinama

          jao ne znam vise poludecu, ne mogu da docekam sutra, sad bi otisao da cackam, ne znam moram da krenem redom neke osnovne stvari, probacu prvo reset, pa da skinem crevo sa dovoda da vidim jel baca pumpa pa onda dalje i ja ne znam sta i kako, videu na licu mesta sta je ciniti ili kod majstora, a verujem da je neka glupost u pitanju
          Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

          Comment

          • Tihomirce
            CBC Senator XXL
            • 06.09.2008
            • 443
            • Arandjelovac

            Iskreno se nadam da je nakakva sitnica i glupost ,
            odmori do ujutru pa kreni redom
            samo smireno , drzim ti palceve

            Comment

            • srdjan_p
              CBC Senator XXL
              • 01.12.2004
              • 1915
              • ZR

              Prvo manometar i meri pretisak, bez toga ti ne vredi nista...

              Comment

              • OMP
                CBC Senator XXL
                • 15.11.2004
                • 458
                • Krusevac

                ne kontam kako da merim pritisak pumpe preko manometra?
                moram prvo da vidim baca li pumpa, ako ona baca solidno tj siklja gorivo ne verujem da ce neka minimalna razlika u pritisku da promeni stanje, mozda se oseti malo na gasu i nekim rezimima ali ne i da nece da pali
                Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                Comment

                • Flavio
                  CBC Senator XXL
                  • 13.06.2006
                  • 1926
                  • 012 Centar
                  • KaraWagon 1.4T.Spark

                  Lepo,treba ti manometar sa teshtikom .Skines dovodno crevo sa magistrale za dizne i zakacis ga na manometar a crevo sa manometra na magistralu.Onda das kontakt i palis.Stavis nekog da gleda u mano. dok verglas mada pumpa bi trebalo da nabije potreban pritisak i na kontaktu samo.Regulator priitska ga odrzava na potrebnih 3 +- 0.2 At (uz ispravnu pumpu naravno).
                  Mani skidanje creva da vidis jel siklja jer si vec rekao da cujes pumpu da radi (kao i do sada).Ono ce da siklja i sa 1 At a pitanje je da li ce motor da radi sa tako malim pritiskom u sistemu.

                  Comment

                  • OMP
                    CBC Senator XXL
                    • 15.11.2004
                    • 458
                    • Krusevac

                    pa videcu dal mogu da nabavim taj manometar, svraticu prvo kod ortaka mehanicar, a imam ih nekoliko pa a vidim ima li ko
                    Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                    Comment

                    • srdjan_p
                      CBC Senator XXL
                      • 01.12.2004
                      • 1915
                      • ZR

                      Upravo tako kako ti je flavio objasnio, to sto baca gorivo ne znaci nista, nije to AC pumpa od juga

                      Comment

                      • Tihomirce
                        CBC Senator XXL
                        • 06.09.2008
                        • 443
                        • Arandjelovac

                        Ima li napredka, sta se desava ?

                        Comment

                        • OMP
                          CBC Senator XXL
                          • 15.11.2004
                          • 458
                          • Krusevac

                          ceo dan neka jurnjava pa tek sad dodjoh kuci, da li su gremlini ili ne to ne znam ali auto jutros skoro bez problema upalio , na prvo verglanje simptomi kao juce, znaci upali, radi na 800-900rpm oko 2-3 sec i ugasi se, na rugo verglanje upali bez problema i poce da radi, ja malo po gasu, nista, prima normalno, e sad bem li ga sta je bilo u pitanju , resetovao sam komp ipak, nisam je nesto vozikao jer sam isao drugim autom da zavrsavam neke obaveze ali malo pre je dovezoh od garaze do kuce i nisam nista znacajno primetio osim da mi malo trzala na 2-2500rpm u 2-3 brzini na konstantnom gasu i kad bih jace dodao gas nekih 700-800m dok se nije koliko toliko zagrejala pa onda manje, to mi se i ranije desavalo ali bas kad je hladna i kad je hladno vreme a jutros kad sam je upalio i oterao nisam to primetio, da nema neke veze sa restom ecu-a? ali preciznije cu znati kad je malo duze vozim posto sam sad presao samo 2,5km od garaze do stana
                          rasturio sam i plovak danas i nastelovao ga da pali lampicu na 5-6L
                          Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                          Comment

                          • Tihomirce
                            CBC Senator XXL
                            • 06.09.2008
                            • 443
                            • Arandjelovac

                            Moze biti da se naljutila sto si je ostavio bez goriva pa malo da te nasikira ,
                            valjda je zavrsila sa ljutnjom

                            Comment

                            • srdjan_p
                              CBC Senator XXL
                              • 01.12.2004
                              • 1915
                              • ZR

                              Tako je i moja kad sutradan opet cvrc, nadam se da se samo istripovala nesto

                              Comment

                              • OMP
                                CBC Senator XXL
                                • 15.11.2004
                                • 458
                                • Krusevac

                                videcemo sutra dal ce da upali
                                Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                                Comment

                                Working...
                                X