eto kolega s posla dosao sa svojim nissanom pa sam malo vozao nissana i uzeo sam par fotografija. auto je booolesno dobar i tak to. moj prvi komentar na auto je bio: ma hebo audija i njegovu industriju
"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Taj Bosanac je bio i ranije u NS, a ta Mazda ima 2.0 FE motor, znam, jer je uzeo prosli put neke delove kod nas...U sustini, usminkan 626 kupe, pod drugim imenom..A lice, s tim da je S14 mnogo mocniji...
Mene je na prvi pogled prevarilo jer ima slicne stopaljke kao S13 model K'S, ali opet kad sam malo bolje pogledao nije to to. A po meni taj S13 K'S ima lepse lice i od S14 i od klasicnog S13 sa farovima koji se otvaraju. Lici mi na Skylina iz tih godina...
Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka
nakon vise nedelja nerviranja zbog slabe i nekultivisane vuce na niskim obrtajima i stucanja i gutanja knedle kada pali turbinu, pronasao sam gremlnina
na njegovo pronalazenje me je naveo jedan nemili dogadjaj
nakon jednog ostrog starta u prvoj, auto je naglo promenio zvuk sa lepog na BRRRRRRRR (nalik busnom auspuhu ili izbijenom dihtungu izduva ) i dobio vrlo neprijatne vibracije
nakon par stotina metara sam utvrdio da je definitivno nesto oko izduva
u startu je to bilo samo na visim obrtajima, ali posto moja noga ne moze mirna, zvuk se spustao sve nize i nize, da bi na kraju i na ler gasu imao zvuk busnog auspuha
i ne samo sto je imao taj zvuk, nego nije ni isao kako treba
napokon nahvatam majstora da skinemo i sredimo, on rasafi pokopac, pogleda, vrati i rece " otkinuta su ti 2 brezona na turbini, pravac Uzice u Turbo servis, oni ce ti to najbrze, najbolje i najjeftinije uraditi"
auto je uradjen i ne skidam osmeh sa lica i zbog zvuka i zbog toga kako sada ide u kompletnom opsegu obrtaja
epilog - neko je pre mene pokusao da cacka oko izduvne grane ili turbine, zalomio 2 srafa i odustao
na tom metu je auto konstantno gubio pritisak neophodan za pokretanje turbine
na kraju, srafovi su pukli, pukao je dihtung...... i tako
ovom prilikom zelim da se zahvalim Turbo servisu, jer su se ceo dan lomatali oko turbine spakovane u debilno skucen prostor, a pre svega majstoru koji je ceo dan proklinjao sefa, jer je uopste primio ovakav auto da se radi
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment