Vrtiguz - Nissan 200sx S14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts



  • Pa....

    Sto je najgore, mogu da ti pomognem, i onda da budem zavidan..

    Comment

    • DC2R
      CBC Senator XXL
      • 06.12.2005
      • 334
      • Perth Australia

      Tvoj S14 je "black top", znaci ima veci turbo (garrett t28), vece i bolje sisteme za rad turba (pumpa za gorivo, injectori itd) i bolji ECU (to jest bolje tunovan), proveri dali ti je turbo ball bearing ili bush bearing

      To mozes da vidis na turbini ako pogledas sta pise na garrett id plocici, pogledaj koje od ovih brojeva ima i znaces sta je

      466541=ball bearing
      466543=bush bearing

      Neznam bas mnogo oko turbina ali vamo svi forsiraju ball bearing turbine, navodno su bolje, ne pitaj me zasto jel nemam pojma hehe, uglavnom sve S15 koje su za japansko trziste imaju ball bearing turbine, sto znaci da su ipak bolje dok ih oni stavljaju za sebe hehe.

      Boost/pritisak ti je 7psi standardno, a 14psi je neki limit na standardnom motoru i turbini, znaci na 14psi si siguran vec preko toga moze nesto da se desi, ne zaboravi na intercooler, fabricki je dosta malen, sa njim mozes da guras maksimalno 10psi. Najbolje ti je (kada za to dodje vreme) da kupis dobar boost kontroler (Apexi radi jako dobre a nisu losi sa cenama), imas 3 setinga A, B, C znaci tri razlicita nivoa, recimo jedan moze da ti bude 7psi (za normalnu voznju), 11psi (za malo zezanja) i 14psi za drag, drift itd (moj buraz je imao ovo na Skyline-u, strava stvar)

      Boost kontroler

      A'PEXi SUPER AVC TYPE-R


      A za izgled samo nabaci malo fece felne, ali da su siroke, bez ikakvih spojlera

      nesto ovako




      a evo kako ide sa samo malo boljom turbinom GT2871R, 1 bar pritiska, 3" izduv (ima oko 300ks)
      http://www.youtube.com/watch?v=qiYaVzS6 ... re=related

      Comment

      • skyline
        CBC Senator XXL
        • 31.07.2007
        • 3149
        • Cacak

        znaci, po tvojim recima nema potrebe da radim upgrade fuel distribution sistema i injektora, vec sve sto treba je da dignem boost i to ispratim adekvatnim air intake i exhaust sistemom

        a sta mi se zbiva sa ECU-om, posto verujem da moram da menjam menadzment motora

        sto se izgleda tice, necu ni stavljati neke spojlere
        nepoterbni su, a i smetali bi mi na "brdovitom Balkanu"
        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

        Comment


        • Jbt, pa ove zlatne, felne, jesu to ko moje Kosei!?!

          Comment

          • skyline
            CBC Senator XXL
            • 31.07.2007
            • 3149
            • Cacak

            ti imas/imao ovakve felne???
            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

            Comment


            • Jako lice na moje sadasnje, a ima i Gold edition istih, to su skoro 100% copy-paste sa slike...

              Koji ti je raspon rupe?Ako je 4x114.3, nemoj da si prisao mom autu..

              Evo ti slika te Gold:




              Mada, na tvoju boju karoserije vise idu moje:





              Ne znam sta da ti kazem, da li da pare trosis na upgrade motora, ili da prvo odradis felne, u svakom slucaju, prvo stavi zelje i mogucnosti na papir, napravi neki plan i onda polako, da bi to na kraju bilo kako treba, nigde nemoj zuriti..

              Comment

              • DC2R
                CBC Senator XXL
                • 06.12.2005
                • 334
                • Perth Australia

                Uradi ceo izduv, znaci od grane do lonca, air intake i intercooler, zatim boost kontroler i to ti je to, nemas potrebe za novim ECU ako radis ove modove, mislim mozes ti da stavis, dobices jos koji KS extra ali sve zavisi sta planiras posle, ako imas u planu vecu turbinu onda ti treba hehe. Normalno vazno je da imas uvek dobre svecice, ulje itd.

                TRIO nerade ti slike

                Comment

                • skyline
                  CBC Senator XXL
                  • 31.07.2007
                  • 3149
                  • Cacak

                  ma nije 4x nego 5x, imas srece

                  na leto mi verovatno stize downpipe, samo treba da proverim da li je 3"
                  zadnji lonac ce drug Trio verovatno da obezbedi i obavezno moram uzeti freeflow air filter, odlepio sam kakav zvuk da na Cepinom Eclipse-u GTS

                  moram priznati da si me obradovao sto si mi rekao da nema potrebe da se igram sa pumpom za gorivo, injektorima, ECU-om

                  da li da potrazim neki IC sa nekog auta ili da pojurim da kupim neki nov

                  sta mislis, da li ce mi se povecati lag zbog vece kolicine vazduha u sistemu, zbog veceg IC-a
                  Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                  Comment


                  • Kako ne rade, kliknes i ...?

                    Comment

                    • Boso
                      CBC Član
                      • 05.02.2007
                      • 21
                      • BL/Baile Atha Cliath

                      Sky druze, nije 3" ni jedan od ova dva kod mene, ali nemas brige zamjenim ih ja za neki polovan 3", samo moras cekas ljeto, jer ne isplati ti se da placas postarinu. ali ovaj dio racunaj sredjeno.

                      Sto se tice IC, mozes da trazis sa drugog modela (volvo t70???) samo ti je vazno da je veci povrsinski od tvog ali ne i deblji, znaci nista predebelo. Iz tog razloga ja ne bih stavljao onaj WMIC sa s15. Josh jedan od razloga zasto ne bih isao na wmic je sam raspored cijevi. Znaci vazno je da nadjes cooler a cijevi mozes pravis sam sto ti je ujedno i najjeftinije, rezultat isti na kraju kao da si kupio kompletan FMIC paket. Standrdne cijevi su mu ogromna restrikcija, ali ukoliko zelis da ih zadrzis onda nema potrebe da radis bilo sta po pitanju coolera jer neces imati skoro nikakav rezultat. Na linku koji si mi dao, vidio si i sam sta je lik napisao : "did I notice any difference? No! But as far as I am concerned 33% more capacity is 33% more!" Meni licno je to malo glupo, jer u cemu je poenta bilo cega toga sto on radi ako ne osjeca promjene.

                      Sto se tice samog tuninga, tvoj turbo nije ball bearing, ustvari taj t28 je najlosiji turbo ikad ugradjivan u sx-a. Cak i na jdm rps13 dolazi t25g koji je stainless steel ball bearing i taj ima mnogo bolji odaziv, logicno i zbog cega, dusu dao za drift a ujedno i neunistiv. Ali, s obzirom da neces praviti nista astronomski tebi je dovoljan i taj tvoj. E sada, ako odradis izduv, intake, cooler, mozes zadrzis svoje injektore ali pumpu za gorivo ne. Pumpa na sx-u, bilo kom do s15, vec gura svoj maksimum i ne moze da podrzi ni tuning sa extra 20ks na radilici a kamoli sta drugo. Ali to i nije neki problem, jer ja mogu ti nadjem ovde potpuno novu walbro 255lph za 90-130 eura u zavisnoti od mjesta prodaje, a polovnu sigurno ispod 100e ( a mogu ti je i donosem i ugradim za pola sata. cijena- rostilj!). Zao mi je ali ces pumpu morati da upgrejdujes ukoliko zelis da maksimizujes svoje modifikacije. OEM injektori su dobri za oko 300ks znaci tu si ok.

                      Sto se tice ecu, pa naravno da ne moras da ga mijenjas niti radis bilo sta po tom pitanju. Ali ukoliko zelis da vidis neki rezultat iz svojih modifikacija (usis, izduv, cooler) trebao bi da odradis bar chip ako vec neces da trosis na PB. Stand alone je smijesno uopste spominjati jer tebi to stvarno ne treba a mnooogo je skup. Gore navedini apexi model je jako dobar, moze realtivno jeftino se nadje a i lak je za tuning. Ali za njega ces sigurno morati obezbjediti bolji dotok goriva tj pumpu. Mada postoje i drugi, samo apexi je totalno user friendly a to je mnogo bitno za sledeci komentar, a to je tuner: sve sto ti odradis na autu na kraju je jednako dobro onoliko koliko je dobar sam tuner koji ti tunira auto!!! Point!
                      Sada gdje ces to da radis ako budes radio ja vec ne znam jer ne znam sta sve ima u srbiji. Znam da ima dastek u hrvatskoj, neki ih hvale a neki ne. Imao sam iskustva sa dastek uk i nemam nista drugo reci osim da su odlicni, znaci sam dastek produkt je provjerenog kvaliteta, ali kao sto vec rekoh, opet se na kraju cijela prica svodi na samog tunera. Ali svedno, to ti za sada ne treba dok ne sredis sve ostalo sto si planirao, znaci ima vremena za istrazivanje i razmisljanje po tom pitanju.

                      Izduv, dc2r je vec napisao, 3" sistem home made naravno jer nema potrebe da bacas pare na brandovane produkte kojih u evropi za tvoj auto ima jako malo. Ali obrati paznju kada budes birao back box jer na japanca ne ide sve a posebno ne na sx-a , znaci vidi da nadjes nesto jap style! Manifold/granu nema potrebe da diras za sada.

                      Intake, mogu ti ja pogledam ovde neki blitz ili hks, vjerujem da idu za malo para ove obicne njihove velike pecurke a to je sve sto ti je potrebno. cak stavise i ne moras da ih ogradjujes od motornog prostora jer imas cooler, ali to je vec na tebi, sto hladnije prije intercoolera to hladnije posle coolera logicno, a i nije neki problem da sam sebi savijes alu plehu po potrebi niti sta kosta, znaci do tebe.

                      Sta mozes ocekivati??? Pa recimo da sredis usis, izduv, cooler, pumpu i chip/pb a zadrzis svoj oem turbo sto vjerujem i hoces, najvise sto ces da dobijes je, da se ne varamo i ne sanjamo, oko 260ks na radilici. malo li je?!!? znaci nesto oko 210-220 na tockovima. Ali bogami ni toliko ukoliko ne nadjes tunera sa iskustvom i strpljenjem. Za pola sata se nista ne moze srediti po tom pitanju ma kako on tunirao, dynamometar ili real time(laptop u krilo i opleti)


                      PS. Zaboravih da spomenem krvoloka su pungasa i njegov SMS tuning chip, znam da radi sa lapom u krilu sto je sasvim uredu, cuo sam da su ok ali mi se nikako ne svidjaju brojke koje navode na svom webu, dream on! Plus kada su radili onaj golf v6 od amera sti navodili neke masivne dobitke a autic nije vidio dinamometra. Kako onda verifikuju koliki su dobitci ne znam, ali mi lici na onu "it does what it says on the tin". Da me shvatis pogresno, niti ih kudim niti imam ista protiv sms-a. Da li ima ista za s14 ne znam. Ali uzimajuci u obzir da se apexi danas moze naci za male pare ne bih razmisljao dva puta kada je sx u pitanju.

                      Comment

                      • DC2R
                        CBC Senator XXL
                        • 06.12.2005
                        • 334
                        • Perth Australia

                        Boso ti je to dosta dobro pojasnijo, ja bih jos samo dodao nesto sto se tice turbo lag-a, kada stavis IC samo pazi da ti cevi iz njega nebudu prevelike, to stavara jako veliki lag, u to sam se licno uverio kod prijatelja na S15, takodje mogu da ti predlozim jos jednu stvar kad vec pricamo o tuningu i chipovima, uz ovaj apexi boost kontroler mozes da uzmes jos jedan njihov proizvod Apexi S-AFCII (to je sistem za menadzment goriva i vazduha, piggyback), ova dva proizvoda zajedno daju ekstra rezultate 9ako se tunuju dobro), primera radi moj buraz je gurao 268KS na tockovima na skyline R33, imao je sve ovo sto ti planiras (IC, air intake, izduv, walbro 255lph i splitfire coilpacks), ne zvuci mnogo KS ali je imao neverovatan power delivery, lag se nije skoro ni osetio tako da je bio jako praktican za svakidasnju voznju.

                        E da kod ovog apexi boost kontrolera mozes da rikatas pritisak za svaku brzinu, recimo u prvoj ti bude 8psi, druga 11psi a treca, cetvrta i peta 14psi, to vamo dosta rade zbog proklizavanja, ako mu nabijes 14psi odmah mnogo je ****no uraditi dobar start, pogotovo ako nemas dobre siroke gume, moj buraz je sa skyom na 18"BBS sa 235/40 profilom imao mnogo problema sa startom na 14psi

                        Comment

                        • skyline
                          CBC Senator XXL
                          • 31.07.2007
                          • 3149
                          • Cacak

                          uh, kako ovo sve lepo zvuci
                          jedino sto sad treba da uradim je da pokusam da mi ostane mesecno nesto od plate da te stvari kupim , posto sam proslu platu iscedio do kraja, a ni ova trenutna se ne drzi bas najbolje
                          Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                          Comment

                          • Cepa D
                            CBC Senator
                            • 28.09.2005
                            • 242
                            • Cerak

                            Ooo lepo si krenuo baticeee. Apexi BC, HKS intake, 3" turbo-back auspus. Samo moram da te ispravim Eclipse GSX, ne GTS nemo se vredjamo. Vidim da su te iskusni ljudi poveli na pravi put, sasvim dobar plan, samo razmishljam neshto oko boost controlera, kad sam poslednji put gledao u USA cene za elektronske bilo Apexi AVC ili Greddy ProftecB (naj cheshce korishceni) nisu bili ispod 350$, ne znam zashto se ne bi ishlo na manuelni BC? Jeste da nema opciju za svaku brzinu, potreban ti je boost gauge da bi znao na chemu si, ali koshtaju smeshno, chak mogu da se nadju i dual-stage. Mislim da ti za ciljnu konjazu ne treba elektronski boost controler koji koshta kao prosechna plata.

                            P.S. prvi mod intake, recirkulirajuci bov nema leba da se chuje bez churkepe
                            NOC, KOLA, MItsubishi


                            ashes to ashes, dust2

                            Comment

                            • DC2R
                              CBC Senator XXL
                              • 06.12.2005
                              • 334
                              • Perth Australia

                              Manuelni BC jeste jeftiniji ali ja mu bas neverujem, drug mi je imao jedan na Lanceru GSR (dual) i non stop je imao problema, nije mu drzao pritisak koji je on hteo (ako ode dole onada i nije strasno ali ako ga digne e onda vec jeste), na kraju je sva ta zezancija dovela do skoro totalnog unistenja turbine (dizo mu je pritisak do 17psi), tako da se ja drzim onoga "koliko para toliko i muzike"

                              Sto se tice kupovine najbolji ti je ebay, moze se naci dosta povoljno

                              Comment


                              • eBAY, ljudi, svi se zanose, a nikad ne znas koliko tacno kosta, dok ti ne stigne u ruke...

                                Da smo u USA, onda bih sve radio preko njega, ali mi smo u Evropi, nije zlato sve sto sja...

                                Ima ljudi koji imaju seme za to, to onda je ok, najbolja varijanta je da ti neko tamo kupi preko eBAY, donese ovde za dz, prosvercuje i onda je cena smesna kao sto pise...Sve ostalo....

                                Comment

                                Working...
                                X