Ok, sad je samo pitanje koliko je opasno voziti automobil ovako? Opasno u smislu da ne napravim jos vecu stetu. Treba da se vratim u bg i ostacu opet na dva cilindra sigurno. Auto zvuci strasno u tim trenucima.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Ok, sad je samo pitanje koliko je opasno voziti automobil ovako? Opasno u smislu da ne napravim jos vecu stetu. Treba da se vratim u bg i ostacu opet na dva cilindra sigurno. Auto zvuci strasno u tim trenucima.
zasto ne probas da promenis svecice i kablove za pocetak?
Negativni zatur :
"Gume se trose brze, auto se debalansira u krivinama, na potezanju i naglom startovanju auto gubi trakciju."
195 na 8J? Nikako, mozete da poginete!
Nema kablova, svecice promenjene. Bile su u solidnom stanju, ali vreme im je bilo za zamenu po kilometrazi (24 hiljade). To nije pomoglo pa sam zamenio veceras bobinu malo na rizik. Bobina u Valeo pakovanju ali Sagem kao i ova sto je crkla. Sve sljaka, ja zadovoljan, a koliko dugo videcemo. Ruku na srce ovo je prvi tipican francuski kvar otkad sam kupio auto, ali ne bih puno da kakim da ne bude baksuziranja.
Simptomi bili da je auto hladan radio super, cim se dobro zagreje u gradskoj vrevi gubim paljenje na 2. i 3. cilindru. Na otvorenom gde je bolje hladjenje ako ne forsiram nije bilo problema. Cim forsiram odmah gubim snagu.
Bobina me izasla nesto manje od 150 evra, plus NGK svecice nesto manje od 20 evra.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Jutros sam imao jos jednog "nije bilo nista". Ispred mene Audi A3 skrece na parking mesto u Pasterovoj i ja stajem iza njega na semafor koji se ukrsta sa Resavskom. Sedim, cackam nos i stanice barem 15 sekundi kad samo puce nesto, zaljulja se auto. Ja reko' otpade tocak, spadoh na asfalt, prodajem francusko *****!
Okrenem se desno kad chicha u Audiju fino krenuo u rikverc kao da ne postojim i nasadio se na mene. Izlazi, natakao suncane naocare i kao jao nisam te video, hteo se okrenem. Auto nije video iza sebe? Pokakim ga, jeste mali ali da se ne vidi nije moguce!
Fino obio mi farbu na luku plasticnom i kao to je bilo. Ja da popizdim. Kao, cekamo policiju. Naravno, vodio sam monolog jedno 10 minuta i besan otisao. Krivo mi samo sto ga nisam pitao da li ima izvestaj o saobrac. nezgodi.
Auto mi je sve vise kao bozicna jelka od ogrebotina sto na parkingu sto me ovako mlate ovi sto ne vide, ne mogu da ukoce, zjakaju okolo i svi isto, "nista nije bilo".
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Zato sto sam zurio na posao, zato sto me neko cekao da ga pokupim, sto moji zivci kostaju mnogo vise, sto poslodavci nemaju obzira za takve stvari i gomila drugih razloga...
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Das kontakt,sacekas da prodju one kockice od nivoa ulja i da se pojavi sat,kad se pojavi drzis desno dugme na tabli dok ne krene da trepce levi broj onda ga pustis,i opet pritiskas sve dok ne doteras sat na tacno vreme,zatim kad podesis sat pustis dugme i on ce posle par sekundi prebaciti na minute,opet pritiskas to dugme dok ne podesis minute,i na kraju samo ga pusti
Nije mi se to desavalo obicno odbroji do kraja i izbaci sliku onog kljuca,probaj da resetujes taj interval, drzi to levo dugme ubaci kljuc daj kontakt i sacekaj da izbroji do 0,i pusti,i to je to
Comment