VTS kutak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GoranBG
    CBC Senator
    • 29.04.2007
    • 282
    • Beograd
    • TU5J4

    Re: VTS kutak

    Takva je neka prica nesto je cackano oko glave,i isao je slabije nego sto bi trebalo, zasto ne znam, jesi ti novi vlasnik, iz Borce?

    Comment

    • dragan_drift
      CBC Član
      • 06.06.2009
      • 40
      • Beograd
      • Clio Sport ph2 172

      Re: VTS kutak

      Da, ja sam novi (od 09.2009. god) vlasnik, Dragan iz Borce.
      Hvala na informacijama.

      Comment

      • GoranBG
        CBC Senator
        • 29.04.2007
        • 282
        • Beograd
        • TU5J4

        Re: VTS kutak

        Najbolje da okrenes onda starog vlasnika i on ce ti sve objasniti
        Vidjao sam tvog saxa par puta na zrenjanincu posto sam i ja tu blizu,a i prosle godine kad smo se vracali sa drifta iz KG,isao sam par kilometara iza tebe mozda si me i primetio

        Comment

        • dragan_drift
          CBC Član
          • 06.06.2009
          • 40
          • Beograd
          • Clio Sport ph2 172

          Re: VTS kutak

          Cuo sam se sa njim ja ranije, dok je bio kod njega nista nije radjeno, mislim na glavu i motor.
          Covek ga je normalno odrzavao.
          U svakom slucaju, auto me sluzi i ja sam extra zadovoljan.
          A sto se tice Kg-a, da,da secam se plavog saxa. Tesko je ne primetiti nesto spusteno, i blago (fabricki) prosireno.
          Pozdrav.

          Comment

          • boban1982
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2010
            • 1106
            • Batajnica
            • SAXO VTS-BIC

            Re: VTS kutak

            Da li je neko menjao manzetnu na letvi volana,moja se raspala,a rekli su mi da je veliki posao zameniti je, jer se mora skidati cela letva,a srafovi koji je drze hoce da zapeknu.Predpostavljam da majstor SVARGLIC ima iskustva sa tim,pa neka napise koju recenicu...

            Comment

            • GoranBG
              CBC Senator
              • 29.04.2007
              • 282
              • Beograd
              • TU5J4

              Re: VTS kutak

              Menjao sam ja,al na neki svoj nacin da se ne bi sve skidalo rasekao sam gumu tu po sredini stavio na letvu i vezao na krajevima sa vezicama i drzi vec pola godine i ne ulazi prasina, bas sam je juce kontrolisao stoji kao prvog dana kad sam je stavio

              Comment

              • boban1982
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2010
                • 1106
                • Batajnica
                • SAXO VTS-BIC

                Re: VTS kutak

                Razmisljao sam da tako uradim i ja,samo me brinulo da li ce se rascvetati kada se bude uvlacila letva,ali ako stoji kod tebe onda mogu da pokusam i ja da tako namestim.Hvala

                Comment

                • svarglic
                  CBC Senator XXL
                  • 30.10.2007
                  • 396
                  • Novi Sad
                  • golf 4 TDI

                  Re: VTS kutak

                  lako se menja pusti Gorana nema on pojma
                  odvijes onaj srf na sredini sto drzi spone svuces tu gde su spone zavijene
                  zamenis manzetnu vratis sve kako je bilo i teraj nikad lakse
                  VTS
                  Originally posted by QV lale
                  Jos jedan....
                  Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
                  where real Saxomans live...

                  Comment

                  • GoranBG
                    CBC Senator
                    • 29.04.2007
                    • 282
                    • Beograd
                    • TU5J4

                    Re: VTS kutak

                    Sad mi kazes

                    Comment

                    • svarglic
                      CBC Senator XXL
                      • 30.10.2007
                      • 396
                      • Novi Sad
                      • golf 4 TDI

                      Re: VTS kutak

                      e pa jbg kad sam skoro menjao
                      a jos si me ubedio da je bauk da se zameni
                      VTS
                      Originally posted by QV lale
                      Jos jedan....
                      Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
                      where real Saxomans live...

                      Comment

                      • boban1982
                        CBC Senator XXL
                        • 14.03.2010
                        • 1106
                        • Batajnica
                        • SAXO VTS-BIC

                        Re: VTS kutak

                        Hvala na brzim odgovorima,znaci da majstori ili ne znaju ili prave pricu da bi vise naplatili...

                        Comment

                        • SchoneNK
                          CBC Senator XXL
                          • 17.04.2006
                          • 564
                          • Beograd
                          • Honda Accord CL7

                          Re: VTS kutak

                          Zao mi je sto je situacija takva kakva jeste pa ne mogu da se pohvalim da sam necim castio mog ljubimca Uglavnom se sve svodi na odrzavanje automobila, a i to odnosi mnogo novca ako se ne zeli improvizovati.

                          Sem remenice radilice i bobine stvarno ne mogu da navedem neke krupne kvarove za ovih 30hiljada km i skoro dve godine, a vozilo se, malo je reci, agresivno. Sve se uglavnom svodilo na gume, plocice, diskove, izduv, hladnjak, svecice, dakle potrosne delove. Sad krecu neke sitne glavobolje koje me prilicno iritiraju, jer im nije lako stati na kraj.

                          Recimo, zamenio sam svecice i bobinu i ubio nekih 2-3 hiljade km bez ikakvih problema. Jedno jutro krece trzanje i gusenje i ja pravac najblizi citroen servis. Oni samo promenili one nove NGK svecice i auto opet nastavio bez problema jedno 2 hiljadarke. Pre par dana natocim pun rezervoar na OMV (tek usao u crveno) i posle 30tak km krecu problemi. Gusenje bez najave, kao da neko prekine napajanje gorivom ili paljenje smese (po marfiju naravno ugasi se na sinama ili stane na uzbrdici). Povremeno obrtaji polude, tipa upalim ga oni skacu izmedju 500 i 1500 obrtaja. Pa recimo, tokom voznje dam gas, a obrtaji ostanu na max podeoku do koga sam dosao, tipa 4000 i ne vracaju se dok ne dam gas ponovo. Opet, sledeci dan sve normalno, nikakvih problema. Totalno histericna situacija.

                          Vec duze vreme mi se desava da kad upalim automobil obrtaji padnu na 500 i vrate se na predvidjenih 1100 dok je hladan i fino spusti na 900 zagrejan. Cak i kad je zagrejan isto.

                          Citajuci saxperience kapiram da moze biti more razloga ili kombinacija istih tipa prljav ICV (step motor), lambda, gomile senzora (TPS, MAP, rashladne tecnosti, vazduha...) i slicno.

                          Racunao sam i da je lose gorivo ili da sam povukao prljavstinu vozeci do rezerve, ali tu je puno nepoznatih. Tu dolazimo do price o servisima i mom manjku vremena. Ako ga ostavim u vecem servisu uradice samo ono prvo sto im je najlakse i oguliti me za glupost ili cu ostaviti kod nekog "na glasu" malog, kod koga ce mi auto stajati par dana dok odradi sve one koji ulete u medjuvremenu ili cu dolaziti milion puta.

                          Znam da nema pomoci, ne moze to da se obavi ljudski, ali morao sam malo da se izjadikujem Generalno, mnogo volim autic, jako je zabavan, samo se plasim da ulazim u jako iritirajuci period vlasnistva.
                          www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.

                          Comment

                          • GoranBG
                            CBC Senator
                            • 29.04.2007
                            • 282
                            • Beograd
                            • TU5J4

                            Re: VTS kutak

                            Poceli su znaci problemi sa strujom i senzorima Pa kreni prvo od najlakseg,ocisti ICV ako nisi do sad,pa vidi sta ce biti dalje,to je pola sata posla.Jel svetli check ili ne?
                            Ja sam imao slican problem sa obrtajima,stucao je,gasio dosta puta,pustis gas nista se ne desava nema kocenja motorom itd.. i posle gomile gluposti i ovlascenih servisa koji menjaju sta stignu na kraju je bio konektor koji ulazi u step motor slucajno ga drmao dok je radio auto i vidim da mi se ugasi promenio ga i sve ok,gubio tu spoj negde pri konektoru.

                            Comment

                            • boban1982
                              CBC Senator XXL
                              • 14.03.2010
                              • 1106
                              • Batajnica
                              • SAXO VTS-BIC

                              Re: VTS kutak

                              Konektori su inace boljka kod francuza,najprostije je svaki skinuti,poprskati kontakt sprejom,pa sve drugo kasnije gledati.I mene nerviraju majstori koji samo menjaju redom pa kad ubodu sta je onda stanu,a pri tom ti sve naplate.To su najgori kvarovi,dok ih otkrijes pogubis sve zivce,mnogi zbog toga i prodaju auto...A usput da pitam kako se cisti step motor,jer to zahteva neku strucnost?

                              Comment

                              • SchoneNK
                                CBC Senator XXL
                                • 17.04.2006
                                • 564
                                • Beograd
                                • Honda Accord CL7

                                Re: VTS kutak

                                Originally posted by GoranBG
                                Poceli su znaci problemi sa strujom i senzorima Pa kreni prvo od najlakseg,ocisti ICV ako nisi do sad,pa vidi sta ce biti dalje,to je pola sata posla.Jel svetli check ili ne?
                                .
                                Meni svetli check od kupovine automobila i sve greske su bile vezane za lambdu koju nikada nisam promenio, jer nisam imao bitnijih problema. Sada u poslednje vreme, kako se nenajavljeno javljaju pobrojane boljke, pocne da trepce lampica i onda sledeci dan prestane treptati i sve radi normalno, kao da nikakvog problema nije bilo.

                                Bas nezgodna situacija, prosto ne znam odakle da krenem, a verujem da ce u slicnoj dilemi biti i majstor Ne znam da li ima sta gore neko kad odvezete automobil majstoru, a on radi besprekorno. Kao sa onim zabcem sto peva u crticu samo onome ko ga nadje
                                www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.

                                Comment

                                Working...
                                X