VTS kutak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SchoneNK
    CBC Senator XXL
    • 17.04.2006
    • 564
    • Beograd
    • Honda Accord CL7

    Re: VTS kutak

    Hvala bogu redovno posecujem servis i stalo mi je da automobil bude u ispravnom stanju. Ne bavim se obaranjem rekorda u vremenu izbegavanja servisa Novca za odrzavanje ovog automobila imam, a uzimajuci u obzir nacin eksploatacije zadovoljan sam pouzdanoscu.
    www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.

    Comment

    • boban1982
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2010
      • 1106
      • Batajnica
      • SAXO VTS-BIC

      Re: VTS kutak

      Normalno je da se ide u servis kad auto ima 10 i vise godina,volim one koji govore da nista ne diraju na autu,samo ulje menjaju.

      Comment

      • Chubbs
        Everybody lies
        • 29.01.2006
        • 5807
        • Novi Sad
        • Audi A6 1.8T

        Re: VTS kutak

        Charger, poslednje upozorenje pre nego sto zovem sumara.
        You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
        Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
        Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

        Comment

        • SchoneNK
          CBC Senator XXL
          • 17.04.2006
          • 564
          • Beograd
          • Honda Accord CL7

          Re: VTS kutak

          Cisto da ne bude losa atmosfera, vidim da je jos postova obrisano, a ne znam sta je pisano. Od kada je Shonsy otisao "u penziju" sa pisanjem i ulaganjem neretko zamre tema, pa ja razvucem post o nekim mozda nebitnim stavkama. Ovo je ipak mini klub tema, pa to sto pokusam da je ozivim s vremena na vreme nije losa stvar, iako u sustini nemam cime da se pohvalim.

          VTS je jedan bas mladalacki automobilcic i vise lezi Charger-u ili Goranu nego meni (iako nisam bas toliko stariji), ali pre jedno 8 godina nismo bili bas ovako motorizovani kao sada i nije bilo lako doci do automobila, ako ti ga neko ne finansira.

          Mozda nekada preterujem ali opet ako neko razmislja o automobilu nije zgoreg posmatrati ga iz ugla vlasnika. Npr, ova uklonjena primedba, imao sam sticajem okolnosti prilike da vozim mnogo novih automobila i nikada nisam bio zatecen dubokim kolotrazima kao sa saxom, direktno upravljanje i nizak profil = kao da si izvezao karting na ulicu. Dakle, nisam imao takvog iskustva i iskreno sam to podelio sa drugima. Mislim da dosta ljudi nije imalo prilike da nesto slicno dozivi.

          S druge strane, jesmo ili jesam sujetan i normalno da me doticu neke sale To sto ja pisem o problemima sa prskalicom za stakla, a neko preskoci pricu od dve generalke, ne znaci da se stalno zalim i da imitiram Stevu Zigona. Hocu jednostavno napisem ponesto, mozda je nekom zanimljivo. Tema je takve prirode i svako pise iz nekog svog ugla. Eto tako...
          www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.

          Comment

          • Charger
            CBC Član
            • 31.01.2010
            • 29
            • Beograd, Resnik...

            Re: VTS kutak

            Okej, ja sam samo proverio temu i video da stalno ima nekih primedbi na kola pa sam se nasalio...a neki odma pucaju na salu malu jer ih ocigledno dotice pa otud i moj odgovor iako mi Cabs brise sve zivo i nezivo pa ispadam krezav...
            Naravno sala je bila jer bih i ja uskoro trebalo da postanem saxoman, zato i pratim temu...

            Cabs, nadam se da post nije opasan po forum pa te molim da ga ostavis, zahvaljujem srdacno :*
            Negativni zatur :
            "Gume se trose brze, auto se debalansira u krivinama, na potezanju i naglom startovanju auto gubi trakciju."
            195 na 8J? Nikako, mozete da poginete!

            Comment

            • boban1982
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2010
              • 1106
              • Batajnica
              • SAXO VTS-BIC

              Re: VTS kutak

              Stvarno,sta je sa Shonsy-em,trebao bih ga nesto priupitati,a on nikako da se javi....?????

              Comment

              • skijash
                CBC Senator XXL
                • 07.09.2007
                • 1354
                • Beograd
                • wrx

                Re: VTS kutak

                Bavi se čovek studijama i drugim stvarima pa ne stiže

                Comment

                • VR6
                  CBC Senator XXL
                  • 31.10.2004
                  • 512
                  • Sarajevo

                  Re: VTS kutak

                  Ljudi, koja je normalna kompresija na VTS-u 16V? Maloprije isao na mjerenje, vruca masina i izbaci...

                  1 - 11,8 / 2 - 12,7 / 3 - 11,8 / 4 - 13,6

                  Bio i na tehnickom, ispade nevaljaju mi kocnice. Kociona tekucina ok, al kao kocnice nisu dobre, nejednako koce. Sto je najgore, prosle godine mi kocnice zadnje nisu valjale, auto zanosio kod kocenja i rucna jedva hvatala, a njima na uredjaju pokazalo sve super, odusevili se. Meni sad auto super koci, ne bacaka se okolo, rucna radi drama dobro, a oni kazu nevaljaju - jedva me pustise da prodjem. Ja kontao zeza me lik kad rece da sad nisu ok. Na vagi, sa likom od 100 kg: prednja osovina 683 kg, straznja osovina 360 kg. Posto me auto pravo fino slusa u zadnje vrijeme, sutra ga vodim na ono unutrasnje ciscenje motora, pa cu nakon toga na zamjenu ulja + kupio sam keramiku da naspem u masinu, kazu smanjuje trenje. Montiram i serijske opruge, pa cu vidjeti kako ce se ponasati sa njima

                  Comment

                  • VR6
                    CBC Senator XXL
                    • 31.10.2004
                    • 512
                    • Sarajevo

                    Re: VTS kutak

                    Ja odradih ono ciscenje motora danas i nakon toga opet premjerih kompresiju, sad kaze:

                    1 - 13,6 / 2 - 14,1 / 3 - 13,7 / 4 - 13,6 / mjereno na vrucoj masini, kao i jucer.

                    Kako kisa pada ne osjetim jel auto bolje ide sad, jer vrti gume i ovako i onako. Al cini mi se da malo tise - mirnije radi.

                    Comment

                    • nidzola1
                      CBC Senator
                      • 26.04.2010
                      • 252
                      • Srbija

                      Re: VTS kutak

                      Sta spada pod tim ciscenjem? Ja nabacih letnje gume 185/60/14, i mali servis sam odradio, da ne bude da se nista ne radi

                      Comment

                      • VR6
                        CBC Senator XXL
                        • 31.10.2004
                        • 512
                        • Sarajevo

                        Re: VTS kutak

                        To je neka supstanca, iskljuci autu dovod goriva, prikljuci ga na taj aparat i upalis auto, to traje oko satic. Auto radi na leru na tu supstancu, ne na benzin. To valjda one naslage iz motora omeksa i izbaci, koliko je moguce. Ono procisti ga kao kad ti se auto voza dugo u niskim obrtajima pa se malo zaprlja, onda izadjes na otvoreno i brzom voznjom sagoris to, i auto bolje ide. Ovaj sistem radi sagorjevanje tih naslaga, samo jos malo efikasnije nego ces to sam uraditi

                        I ja cu kasnije na zamjenu opruga i ulja, ak bude razlike u visini autica sa tvornickim, ubacim i koju slicicu

                        Comment

                        • VR6
                          CBC Senator XXL
                          • 31.10.2004
                          • 512
                          • Sarajevo

                          Re: VTS kutak

                          Stavio opruge maloprije, auto se podigao naprijed za 1 cm u odnosu na ove koje su sad bile na njemu.

                          Ove opruge su tvornicke, Zela GTI mi ih dao sa svog 106 Rally 1.6 16V, auto je nesto minimalno udobniji sad.



                          Evo i slike opruga, ove lijeve su sad stavljene (nove), a ove desne su bile na njemu (od 106 1.0). Iako su duze nemontirane, mekse su, pa se auto vise spusti na njima. Ove sad opruge sto sam stavio imaju dvije plave i jednu zutu liniju, a ove od 1.0 imaju dvije plave i jednu bijelu liniju (to je neka njihova oznaka).



                          Sad se jos premisljam dali podici straznji kraj za 1 cm ili ovako ostaviti...

                          Comment

                          • boban1982
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2010
                            • 1106
                            • Batajnica
                            • SAXO VTS-BIC

                            Re: VTS kutak

                            Ovako stoji i moj saxo,nekako mi deluje da mi je zadnji kraj nizi,e sad ako bi hteo da dignes zadnji kraj, jedan zub na torziji je oko 2cm,a to bi bilo previse po meni,pa mi je jedan majstor rekao da mogu da se stave podloske izmedju nosaca trapa i patosa,na srafove koji drze most za sasiju,s tim sto se i auspuh mora malo spustiti jer bi udarao u torzije.A sto si ga podizao napred,jer ti mnogo kacio po putu?

                            Comment

                            • VR6
                              CBC Senator XXL
                              • 31.10.2004
                              • 512
                              • Sarajevo

                              Re: VTS kutak

                              U vecini situacija nisu kacile, jedino kad se 4-5 osoba natrpa u auto i kad malo jace smotam volan, tad su gume znale kaciti blatobran (o prednjim pricam, zadnje nikad). S ovim se to garant nece desavati, a i vise volim kad znam da su njegove originalne na autu, koje je Citroen-Peugeot napravio za to vozilo Sto se tice torzije, moze se dizati i manje ako majstor zna, one torzije nemaju isti broj zuba na oba kraja, sa jedne strane je izbijas prema unutra, sa druge izvlacis. Od toga ti zavisi hoce li se auto prilikom okretanja torzije za jedan zub podici za 3 cm ili za samo pola cm - jedan cm. Vidjet ces budem li dizao zadnji kraj, kako ce moj stajati ravno

                              Comment

                              • GoranBG
                                CBC Senator
                                • 29.04.2007
                                • 282
                                • Beograd
                                • TU5J4

                                Re: VTS kutak

                                Izgleda da Peugeot nije stavljao iste opruge na 16v kao Citroen, ja imam i dalje fabricke opruge imaju crvenu oznaku, i visi mi je auto od tvog cini mi se po slici ja mislim da su ove opruge sa tog pezoa 16v isle na saxa 1.4 zato je tvoj nizi jer je tezi motor mada nije mi jasno sto nije ista opruga za 106 16v i za saxa 16v
                                Da iskoristim sliku od SchonetaNK to je fabricka visina cini mi se po slici da je to vise nego kod tebe sad

                                Comment

                                Working...
                                X