Ostaje jos samo da krenes sa radovima!Pogledaj malo forum saxperience,videces sta ljudi rade sa svojim saksijama,sigurno ces dobiti neke ideje,jos ako dobro stojis sa engleskim bice pun pogodak!Ocekujemo slike pre i posle...
gledam taj sajt nisu normalni englezi sta rade evo sutra trebam da montiram muziku lagano al cu da stavim samo u vrata zvucnike dok ne uradim stakla ili alarm necu da stavljam elipse na plocu ,za spustanje treba uhvatiti zivka u njega imam poverenja da zna sa francuzima , i zvao sam sto si mi dao broj onog lika za saxa ,zvacu ga sutra opet da vidim za body kit i rece mi ima enterijer neki meni trebaju sedista jer su moja sr*nje pa polako
Ljudi ako vam naleti neka lajsna sa suvozaceve strane sto ide ispod vrata i plastika iznad suvozacevog tocka javljajte
nema nigde da se nadje tj. makar ovde kod mene u Nisu... Nek me obraduje neko
Evo mene nakon 100 godina, bio zijanio password od foruma... Saxonja fino slusa, nemam tu nekih novosti. Zamjenio sam nedavno plocice, imam jos jednu kuglu za koji dan srediti i auspuh, stari - srednji lonac mi bio zahrdjao pa probio i zamjenio ga, uzeo neki obicni, al Saxo sada izgubio zvuk skoro totalno, iako Supersprint nazad i dalje stoji. Tih je ko bubica, u leru ga nekad i ne cujem da radi, u voznji tek iznad 4000 postaje malo bucniji al opet jako tih, a sto mi najvise nedostaje, ne puca vise iz auspuha prilikom saltanja
I jos jedna stvar, sto se tice torzija, 1 zub spusta auto za 0,5 cm ili za neka 3 cm. Zavisno od toga sa koje strane spustate torziju, sa jedne se izbija prema van, sa druge ide ka unutra. Fol je da torzija nema isti broj zuba na obje strane, zato jedna spusta tako malo, a druga vise.
Vidim ima 23-eg na Navaku track day, ide li neki od Saxonaca? Ja kontam da odem...
Ja razmišljam da li da idem a nešto mi se ne mili da gledam one gnjile alviroviće kako sprovode svoju naopaku logiku. Jedino što me vuče je što mi se ide na stazu, a sve ostalo je besmisleno - zabrana obilaženja na stazi, cena, zabrana suvozača...
Ja sam kontao na Zaluzane ici na track day, al otkazan. A ide mi se na stazu, imam Grobnik 22-og ili ovo 23-eg da idem, pa se premisljam. Kontam Grobnik za sljedecu godinu ostaviti, a doci ovdje. Blize mi je skoro duplo, imam 270-ak km iz Sarajeva u jednom smjeru, sto je podnosljivo, a i staza ima vise ostrijih krivina, sto vise pase nasim kolicima
Al pise mora se uplata izvrsiti 48 sati prije TD-a, pa me brine kakvo ce vrijeme biti...
Pa napravljeno je prije svega kao poligon, al lici i na pravu stazu, dosta je velik prostor to. Ev neke slicice...
Grobnik je motodrom prije svega i kazu ima jako grub asvalt, a uz to, brza je staza. Cuo sam da se samo 2 krivine prolaze sa ispod 100 km/h, tako bi radje prvo na neku ovakvu stazicu, pa Grobnik nek ceka sljedecu godinu, da ne ostanem bez guma odmah
ljudi cena je smesna za 30 min voznje,a alvirovic je car axaxaxaxax lepo izgleda staza ovako na slici,ali zabranjena preticanja osim u nekim zonama a sta ce skijash tamo nakon 15 min ima da se pokvari kako posle da ga vratimo
Malo su promenili pravilo vezano za obilaženje, sad je moguće na svim delovima staze, ako se sporije vozilo pomeri u stranu i vozač svesno prihvati da će biti preteknut (piše u pravilniku)
A idem verovatno 23. ali mazdom, za motor nemam kombinezon i čizme a sakso nije spreman za takve avanture. Ako bude ovo kako treba na proleće sa saksa čerupam enterijer i pravim auto za stazu
I jos jedna stvar, sto se tice torzija, 1 zub spusta auto za 0,5 cm ili za neka 3 cm. Zavisno od toga sa koje strane spustate torziju, sa jedne se izbija prema van, sa druge ide ka unutra. Fol je da torzija nema isti broj zuba na obje strane, zato jedna spusta tako malo, a druga vise.
.
Jel si nekad rastavljao torziju ili si cuo da je tako ?
torzije su iste samo sa jedne strane imas 32 zuba a sa druge 30
torzije koje odredjuju visinu su iste razlikuje se balans stangla
inace obe torzije se izvlace ka spolja na saxu
VTS
Originally posted by QV lale
Jos jedan....
Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
where real Saxomans live...
Cackao sam sa tatom tu torziju i meni prvo rekli da moze samo po 3 cm, cak i u ovlastenom Citroen servisu. Al ovi na netu mi govorili drugacije i jednom mi probamo ide samo po 3 cm, drugi put isto, nije nam islo dok nismo nasli fino objasnjenje i cini se da ipak moze i po manje. Davno je to radjeno pa se ne sjecam vise detalja, uglavnom auto dignemo na dizalice - samo taj zadnji kraj, otpustis obje torzije da se tockovi drze samo na centralnoj sipki, spustimo dizalice otprilike koju visinu hocemo, tad se podvuces pod auto, uzmes torziju sa unutrasnje strane (negdje prije dijela gdje ulazi u onu rupu) i lagano je okreces dok se zubci ne poklope i uleti u leziste, tad je gurnes do kraja. Isto uradis i sa drugom torzijom i kasnije sve zavrnes i vratis. Samo kad spustis auto na tockove i torzije se opterete, auto se spusti jos dodatnih pola cm u odnosu na tu prvu nastimanu visinu i to je to. Razlika u broju zuba, ali i obimu na suprotnim stranama torzije ti to omogucava...
Zaboravih jednu stvar kad sam pisao post iznad, Saxo mi je nedavno odbio poslusnost, nije htio da upali. Auto regularno vozen prije toga, parkiran, nakon par sati sjednem u auto, okrenem kljuc on samo uradi "klik" i nista. Opet ponovim isto, opet samo klik. Ne vergla uopste, ni da pocne nece, skuzimo da je do alnasera. Na kraju se ispostavi da je kvar u zicama kod samog alnasera, od kojih je jedna izgubila kontakt.
Comment