Re: VTS kutak
Ako mislis fizicki, nisam trazio da ga rasece. Osnovni problem koji me je sve vise mucio je taj metalni zvuk koji je proizvodio pri svakom kretanju. Receno mi je da ne krecem na put sa njim, a ja nisam bio raspolozen hazarderski da ga ne poslusam.
Ponadao sam se da ce mi se nakon zamene ugasiti lampica check engine, ali to se nije desilo. Pa sam se nadao da nece dolaziti do onog trzanja na auto putu nakon duze voznje i nije se desilo na mojoj uobicajenoj relaciji, ali jeste u Hrvatskoj nakon par sati voznje. Nakon Zagreba vise se nije ponovilo.
Kada sam tek promenio katalizator imao sam subjektivan osecaj da automobil bolje vuce. Da li zaista bolje vuce ne usudjujem se da tvrdim.
Ono sto je najveci plus sa ovog puta jeste potrosnja. Da li i ona ima veze sa kat. takodje ne mogu da tvrdim jer mi je najduza relacija na auto putu do ovog puta bilo oko 100km. Ova potrosnja od 6,3 do 6,5 litara uz prosecnu brzinu od 130 do 140 km/sat je van svih mojih ocekivanja. Pogotovo sto sam u ne malom broju navrata izletao preko 150/160.
Automobil je jedino malo bucan i sa ovim serijskim izduvom jer ova brzina od 130 km/sat odgovara nekih 4000 o/min, mada je buka daleko od zamorne. Da podsetim, da ja imam i nosace na krovu, koji su sigurno dodali koji deci na prosecnu potrosnju.
Ovde u Nemackoj gorivo 95 oktana 1,44 uz nekakve dnevne oscilacije nanize do 1,38. imaju i super plus na omv od 100 oktana, ali ono ipak kosta preko 1,50 da bih eksperimentisao
Esso ima iste cene, a Shell je ipak skuplji jos koji cent.
Originally posted by GoranBG
Ponadao sam se da ce mi se nakon zamene ugasiti lampica check engine, ali to se nije desilo. Pa sam se nadao da nece dolaziti do onog trzanja na auto putu nakon duze voznje i nije se desilo na mojoj uobicajenoj relaciji, ali jeste u Hrvatskoj nakon par sati voznje. Nakon Zagreba vise se nije ponovilo.
Kada sam tek promenio katalizator imao sam subjektivan osecaj da automobil bolje vuce. Da li zaista bolje vuce ne usudjujem se da tvrdim.
Ono sto je najveci plus sa ovog puta jeste potrosnja. Da li i ona ima veze sa kat. takodje ne mogu da tvrdim jer mi je najduza relacija na auto putu do ovog puta bilo oko 100km. Ova potrosnja od 6,3 do 6,5 litara uz prosecnu brzinu od 130 do 140 km/sat je van svih mojih ocekivanja. Pogotovo sto sam u ne malom broju navrata izletao preko 150/160.
Automobil je jedino malo bucan i sa ovim serijskim izduvom jer ova brzina od 130 km/sat odgovara nekih 4000 o/min, mada je buka daleko od zamorne. Da podsetim, da ja imam i nosace na krovu, koji su sigurno dodali koji deci na prosecnu potrosnju.
Ovde u Nemackoj gorivo 95 oktana 1,44 uz nekakve dnevne oscilacije nanize do 1,38. imaju i super plus na omv od 100 oktana, ali ono ipak kosta preko 1,50 da bih eksperimentisao

Comment