Re: CENA DIJAGNOSTICKOG SERVISA?
Dijagnostika je utvrđivanje stanja, a ostalo je servis. Kao kod doktora, postoji dijagnoza >b.o.< i to je tih 20 evra, ili koliko se dogovorite. U slučaju dijagnoze kvara (bolesti), pristupa se popravki vozila.
O svemu je manje-više napisano već na prvoj strani, ali ne vidim u čemu je bit problema?
Jasno je, da ne može biti ista cena u slučaju slabog kontakta neke sijalice i ozbiljnijeg problema u radu motora. Cena servisa zavisi u velikoj meri od ponude i tražnje. Norma časovi, bili proizvod soc. realizma, ili kapitalizma, mora da se znaju, da se mušterije ne zavlače u nedogled, iako je to najčešće na njihovu štetu. A i cena rada je određena.
Naveo sam cenu redovnog servisa obavljenog u garantnom roku vozila, gde je u velikom procentu cena rada. Juče sam obavio 2. redovni servis, na kojem je pored zamene ulja izvršena i zamena filtera ulja, goriva, klime, vazduha, svećica i kočione tečnosti. U ceni servisa od 11.342 dinara, učešće rada ostalo je isto, 2,5 Nč ili 3.677 dinara, što je procentualno znatno manje, jer je učešće materijala povećano. Sam servis obavljen je za oko pola sata i naravno, zbog toga se niko ne žali, jer je u našu korist. Skraćeno čekanje!
Prilikom svakog ulaganja, vlasnik servisa mora da ima plan i proračun isplativosti, u kojem je bitan element tražnja i konkurencija.
Većina nas, koji smo glasali sa "da", spremni smo da damo i 100 eura, ali nikako "for nothing". Ako sam imao 10, 20 hiljada evra, da ne govorim o skupljim vozilima, onda ću dati i tih 100, da bi me služilo kako treba.
Originally posted by Dora
O svemu je manje-više napisano već na prvoj strani, ali ne vidim u čemu je bit problema?
Jasno je, da ne može biti ista cena u slučaju slabog kontakta neke sijalice i ozbiljnijeg problema u radu motora. Cena servisa zavisi u velikoj meri od ponude i tražnje. Norma časovi, bili proizvod soc. realizma, ili kapitalizma, mora da se znaju, da se mušterije ne zavlače u nedogled, iako je to najčešće na njihovu štetu. A i cena rada je određena.
Naveo sam cenu redovnog servisa obavljenog u garantnom roku vozila, gde je u velikom procentu cena rada. Juče sam obavio 2. redovni servis, na kojem je pored zamene ulja izvršena i zamena filtera ulja, goriva, klime, vazduha, svećica i kočione tečnosti. U ceni servisa od 11.342 dinara, učešće rada ostalo je isto, 2,5 Nč ili 3.677 dinara, što je procentualno znatno manje, jer je učešće materijala povećano. Sam servis obavljen je za oko pola sata i naravno, zbog toga se niko ne žali, jer je u našu korist. Skraćeno čekanje!
Prilikom svakog ulaganja, vlasnik servisa mora da ima plan i proračun isplativosti, u kojem je bitan element tražnja i konkurencija.
Većina nas, koji smo glasali sa "da", spremni smo da damo i 100 eura, ali nikako "for nothing". Ako sam imao 10, 20 hiljada evra, da ne govorim o skupljim vozilima, onda ću dati i tih 100, da bi me služilo kako treba.
Comment