Put za Crnu Goru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driveM
    CBC Član
    • 26.06.2008
    • 40
    • Novi Sad

    Meni je za NS - Petrovac trebalo 10 sati efektivne voznje (vise puta oprobano). Stvarno lagana voznja - standardno max 10-tak km/h preko ogranicenja, ali ako neko bas mili preticao sam. Istina, auto ima dosta snage tamo da brzo dostignem brzinu nakon nekog zastoja.
    Na to se dodaju pauze, tako da izadje min 11, cak i 12 sati.

    Za 10h i manje se moze stici samo ako ne vozis zenu u kolima (strozija je od svakog pandura) i ne pravis pauze duze od 10-15 min :-).
    Na kraju krajeva ides na odmor i to nepoznatim putem. Trke se ipak voze na stazama koje vozaci dobro poznaju i gde su drugi ucesnici svesni toga, pa tako i ja jurcam samo putevima koje dobro poznajem.

    Sto se tice auta nisam primetio da mu ista fali, osetio sam samo da meni fali . Kada krenem odmoran nocu i vozim par sati po mraku pa ostatak po danu stignem kao da nisam ni vozio. Ali kada posle celodnevnog hajcanja krenem poslepodne i vrlo brzo upadnem u mrak osetim itekako umor!

    Inace, standardna trasa od BG-a preko Cacka, Zlatibora i kanjona Morace je za pohvalu i vidim po sopstvenom a i tudjim iskustvima da se nikakvo drugo eksperimentisanje ne isplati!

    Comment

    • nidza
      CBC Senator XXL
      • 16.04.2008
      • 496
      • nbgd

      Godinama idem kanjonom Morače, i svakako nije nikakav bauk i većim delom puta je zapravo mnogo lepše od puta kroz Bosnu, posebno ko voli često da odmara uz kaficu i civilizaciju. Bosna je odlična takođe, posebno ako ne patite od civilizacije, jer se puno ide kroz prirodu. Vremenski sigurno može da se uštedi jer je frekvencija saobraćaja daleko manja, i iz tog razloga pretpostavljam da je bezbednije za vožnju. U oba smera sam išao kroz Bosnu danju, tako da ne mogu da kažem kako sve to izgleda noću. Priroda je vrlo lepa, ali nema puno mesta gde čovek može da stane da popije kafu, sem ukoliko je ne nosi sa sobom.

      Najvažnija prednost je da nema nikakvih zadržavanja na graničnim prelazima, jer nema ni vozila. U više navrata sam čuo da su ljudi u jeku sezone izgubili dosta vremena na prelazu iz Srbije u Crnu Goru.
      Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

      Comment

      • driveM
        CBC Član
        • 26.06.2008
        • 40
        • Novi Sad

        Ja sam u oba smera prosao za par minuta u jeku sezone. 4-5 kola ispred, saceka se po 30-tak sekundi za svakog i to je to. Prijatelji koji su isli su prosli isto tako.

        Mozda je neko drugi imao losija iskustva.

        Comment

        • stefanves
          CBC Senator XXL
          • 10.12.2006
          • 1351
          • BG

          Zna li neko mozda, sta se desava sa Telenorovim i VIPovim karticama u CG? Mislim, jel' roming, ili nije?
          Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
          Konacno i ja imam auto :-)

          Comment

          • dacha
            CBC Senator XXL
            • 23.06.2007
            • 356
            • Beograd, NBG
            • Xsara II 2.0i

            ja sam isao i ibarskom i kroz bosnu i dnevne i nocne varijante, i iz mog iskustva najoptimalnija je varijanta bosna nocu, bolja preglednost po krivinama zbog farova (narocito na onoj obilaznici od par km), a generalno put kroz bosnu je imao daleko manje kamiona i nervoznih vozaca sa suicidnim pokusajima preticanja u totalno nepreglednim situacijama. jedino sto je u bosni totalan nedostatak civilizacije, bio je problem i da naletimo na pumpu koja radi a ne daj boze da se nesto desi kolima, ne znam kako bi se snasli ;] zadrzavanja po granicnim prelazima po par minuta, i nisam imao srb nalepnicu ali za to niko nije ni pitao. i u bosni sipali benzin za 90din po litru...
            The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it.

            Comment

            • Saleks
              CBC Početnik
              • 03.07.2008
              • 6
              • Beograd

              Telenor prebaci ručno na ProMonte (069) i tu nema roaminga samo fiksno po pozivu 2.9 din +PDV, a pozivi u mreži mislim 9 din + PDV za VIP znam da radi, ali kako naplaćuju ne znam

              Comment

              • weasel
                CBC Veteran
                • 07.06.2005
                • 115
                • Novi Beograd

                Stigoh pre par dana iz cg
                Bio sam 24 dana
                15 dana u Podgorici i 9 u Petrovcu
                isli sluzbenim vozilom Eurogasa - klima sluzbeni gas
                drug je vozio stigli za 9-10 sati sa 2-3 stajanja po pola sata
                vracao se svojom toyotom svracali u 5-6 manastira uhvatila nas noc ja vozio ceo put jedva stigosmo

                Na granici kad smo isli sluzbenim vozilom ni dokumenta nisu trazili smao pitali kad ce gas pojeftini \
                Kad smo se vracali brz pregled licnih karti i nikakve vece provere

                Nemogu sad da se setim bitnih stvari bitnih za put jer nije bilo nikakvih problema .

                Jedna od hiljadu gluposti u cg
                Parking - U Petrovcu na svakih 2 metra tabla zabrana parkinga - jedino da se plati 1 evro za sat ili u Lucicama 0.70c
                No i to nije nista ...
                Na Svetom Stefanu 12 evra

                Navozali smo se bas jer smo svaki dan iz Podgorice kolima u neko drugo mesto , muriju skoro da nismo ni videli


                U Cg 50 % ljudi nemaju veze sa voznjom a svi se prave baje
                3 sudara sam video u Podgorici od toga jedan bas tezi gde je izgoreo auto

                Comment

                • driveM
                  CBC Član
                  • 26.06.2008
                  • 40
                  • Novi Sad

                  Originally posted by weasel
                  Na Svetom Stefanu 12 evra
                  Ja sam kontao da niko nije lud da plati ovo ! Ja sam isao vise puta na SS i, kao i sav "normalan" svet, svaki put sam parkirao pored puta (to je u sustini na putu) - kolona se proteze sa vrha brda pa do dole i uvek se nadje neko slobodno mesto. A nista ne kosta. Vidim da su i cike sa Ferarijima stajale tako .

                  Comment

                  • weasel
                    CBC Veteran
                    • 07.06.2005
                    • 115
                    • Novi Beograd

                    A cuš ne mogu ti ja silazit s planine dolje a kamoli se penjat nazad

                    Neka su svi parkirali sa strane
                    Ja sam siso lepo dole pitao one sto rade na parkingu dal mogu da prodjem rampy i ostavim auto tu na pola sata mozda malo vise samo dok obavim neke stvari .
                    Oni su rekli moze slobodno
                    Onda sam ostao 4-5 sati nakupao sam se na hotelskoj plazi i vratio bez penjanja po planinama i bez placanja

                    Comment

                    • mrki
                      CBC Senator XXL
                      • 08.11.2006
                      • 550
                      • nis, serbia

                      @weasel >
                      tko umije , njemu dvije....

                      Comment

                      • Manfred
                        CBC Senator XXL
                        • 04.08.2007
                        • 905
                        • Beograd

                        Ja kracem ujutru nazad preko BiH pa cu da javim ima li novosti na putu ili je sve po starom...

                        Comment

                        • Ognjen
                          CBC Senator XXL
                          • 21.02.2008
                          • 438
                          • Novi Beograd
                          • -

                          Evo moje iskustvo. Na putu za Sutomore išao sam klasično ibarskom, zlatibor, kanjon morače, podgorica, tunel sozina i sutomore. 12 sati putovanja, prosečna brzina 31km/h ,tako kaže kompjuter. Gužva, kamioni, autobusi i jedan težak sudar u kanjonu sa dve poginule devojčice, tako da je bila ekipa iz podgorice na uviđaju uz zastoj od 3 sata.
                          Užas nikad više taj put, jednostavno je preopterećen.
                          Povratak sozina, podgorica, nikšić, plužine, šćepan polje, foča, goražde, sokolac, zvornik, šabac i beograd. Prosečna brzina po kompjuteru 61km/h sa 8 sati vožnje. Put mnogo uži sa kratkih i oštrih krivina a nema nigde nikoga (Predivno iskustvo sa Alfom) . Deonica od 8 km po ulasku u bosnu jeste loša i uska ali može biti i 2met širine kada ja za tih 8km nisam sreo ni jedan auto. U crnoj gori nigde policije, ali zato bosna puna. Spremite 3 puta po 10 evra i nema problema, kreće standardna priča "pišemo ti, ti platiš, doneseš uplatnicu i onda ideš", a nakon par minuta, samo bez nerviranja, daš 10 evra i uz pandursku opasku nemoj da kažeš nekome, voziš dalje. Probao sam sve pravce(preko durmitora, preko valjeva, preko trebinja) i ovaj je po meni ubedljivo najbolji. Gužve nema, granica prazna, priroda lepa, KRIVINE SAVRŠENE. Nedostatak civilizacije, to stoji, ali negde od nikšića pa do foče.
                          Prosečna potrošnja Alfa 156 1.9 JTD:
                          Do tamo 6.3 50% radila klima krenuo noću
                          Od tamo 5.6 100% radila klima ceo put danju
                          Znači manja gužva=manja potrošnja

                          Comment

                          • Heinz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 1027
                            • Beograd, Voždovac
                            • Avensis 2.0 D4D

                            Ti nisi imao sreće i čist put. Onih 31 km/h nema šanse da je realna brzina.
                            Moje iskustvo je skroz drugačije, ali zato i postoje ovakve teme, da svako iznese svoje

                            Ja sam npr. krenuo radnim danom u 4h iz BG, išao preko Topole do Rudnika, i posle 8h vožnje sam već izašao iz tunela Sozina. U povratku jako slična situacija, osim što sam krenuo u subotu u 3h. Gužva je bila tek od Užica (radni dan, 10h, pošto sam pravio pauzu na Zlatiboru), i posle su mi se nakupili neki šleperi od Topole do Mladenovca. A da, na CG granici je bila jaaako velika kolona (kilometarska) koja je išla na more, verovatno zato što je subota.

                            Put preko Zlatibora je ubedljivo najbolji put do CG, a nesreće se nažalost dešavaju
                            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                            Comment

                            • Ognjen
                              CBC Senator XXL
                              • 21.02.2008
                              • 438
                              • Novi Beograd
                              • -

                              Pazi to je sigurno prosečna brzina po kompjuteru, i ja sam se smorio kad sam video. Ja sam krenuo u nedelju 10.08., možda su tada smene na moru pa ljudi krenuli odjednom. Bila je i gužva na granici, ali to mi je bilo normalno da čekam nekih pola sata. Sve do rudnika sam vozio ko manijak pretičući sve živo, da bi posle provalio da nema šanse da tako vozim do mora, pa sam se utopio u normalan saobraćaj.Znači voziš 70-80 pa kamion, a iza njega još deset auta i voziš za njim 30 dok on ne odluči da stane i raščisti put. Pa onda drugi kamion,treći...........103
                              Taj put ibarskom je stvarno najbolji(najširi, najbolji asfalt i signalizacija), ali što je opterećen, strašno.
                              Mnogo više volim put koji je rasterećen gde najviše zavisiš od sebe, a ne od drugih. Može put da bude i 70km duži, ali ako stignem za isto vreme, a bez nenormalnog obilaženja niza kamiona, mislim da se isplati.
                              Ovaj put preko šćepan polja jeste lošiji (više rupa i uži) , ali ako sam ja sa Alfom uspeo da ga pređem da nisam nigde očešao pod onda mislim da uglavnom svi mogu.

                              Comment

                              • Heinz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 1027
                                • Beograd, Voždovac
                                • Avensis 2.0 D4D

                                12 sati x 31 km/h = 372 km. Verujem da do mora ima malo više?

                                A preko Šćepan Polja, neka hvala... Video sam kakav je put od Foče, kada sam išao na rafting. Što se tiče kačenja: razbio sam u petak karter u Vojvode Stepe, mislim da je dovoljno reći što ne idem tim alternativnim pravcima.
                                Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                                Comment

                                Working...
                                X