SUV ili limuzina kao statusni simbol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AreOut
    CBC Senator XXL
    • 22.07.2006
    • 590
    • Zabjelo

    #31
    Originally posted by Bane?
    SUV automobili ne mogu da se pohvale ničim. I ljudi ih kupuju isključivo zbog veličine (isti ti ljudi, na primer, kada kupuju digitalni fotoaparat, kupuju onaj sa 10 ili 12x zoomom, jer je 10 veće od 5x, inače postoji jedno "istraživanje" koje kaže da te fotoaparate kupuju ljudi koji imaju manje penise ). Ako uzmemo jedan karavan sa 4x4 SUV ne može ni po čemu da priđe tom autu. SUV je bučniji i neudobniji. Zbog manje težine i užih guma, taj auto/karavan se lakše vozi kako po suvom i mokrom, tako i po snegu. Po veličini prtljažnika ne zaostaje. Lakše ga je voziti po gradu. Kada dođu finansije, opet je sve na strani automobila, manji motor - manja registracija i troškovi... manje gume, manja cena... manji diskovi/pločice, opet jeftinije održavanje, itd, itd...

    Što se tiče izgovora za nekvalitet puteva, makar u BGD, meni lično ta priča ne pije vodu...

    Takođe, 1000 puta je dokazano da to što je SUV veliki, što se bezbednosti tiče ne predstavlja nikakvu prednost...

    Ne napadam i ne optužujem nikoga ko ima SUV, samo nabrajam činjenice...

    @Skyline GT-R SUV kod nas jeste statusni simbol, jer je neretko vozilo "opasnih" momaka, a 90% mladih Srba želi da postane "opasan" momak i 90% Srpkinja sanja da ih pokupi princ u belom SUV-u...
    Bane respekt za post. Inace o kakvoj vi robusnosti vi pricate, hoce li celicna felna na Volvu 240 prije da se iskrivi od one alu 20" na nekom SUVu?! Ja sam se svakakvih izgovora naslusao, od bezbjedniji je, mogu da ga parkiram na visoki trotoar (!) bolje lezi (!) treba mi prostora (kupi minivan jbt) moze da povuce (imas 3 FAPa za te pare) itd. itd.

    U jednom broju Top Speeda ona kolumnistkinja Bobic Mojsilovic je napisala fantastican tekst o dzip dzip dzip dzip hocu da mi kupis dzip...
    http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #32
      Sto se tice Banetovog posta, striktno logicki gledajuci, kada bismo svi kola kupovali odvagujuci cinjenice i razmisljajuci kao ti u svom postu, onda bismo automobil kupili da ga i ne vidimo ili probamo. Ovaj manje trosi, ali onaj drugi ima veci gepek, ali treci bolje lezi, suma sumarum, uzmem taj cetvrti i imam najbolji auto. Kupovina i biranje auta nije matematika, ne uvek.

      Ti ne vozis SUV, ja vozim. Ja ti govorim razloge i cinjenice zasto sam ga ja licno kupio, ti mi objasnjavas da ga nisam kupio zbog toga, vec zbog necega drugog, i svoje teorije nazivas cinjenicama...pa mislim...

      Poredis karavan 4x4 i SUV - pocevsi od cinjenice da poredis sasvim 2 razlicite vrste vozila, i da mi se sam koncept i izgled karavana ne svidja, hajdemo ipak dalje. SUV je bucniji i neudobniji - ocigledno si se od SUV-ova vozio u njih ravno 0, jer ovo jednostavno nije tacno, jer ako nije tisi i udobniji, onda je makar isto tako udoban i tih kao i prosecan karavan. Zbog manje tezine se lakse vozi - ne, zbog toga se lakse prevozi, voznja nema veze sa tezinom vozila, ima SUVova koji se sasvim lepo voze i sa preko 2 tone. Velicina prtljaznika meni iskreno nije toliko bitna. Lakse se vozi po gradu - da li si ikada uporedio fizicku velicinu prosecnog SUV-a i karavana? Verovao ili ne, ali X5 je par cm kraci od BMW-a 2002 iz 1974 koga takodje imam, za koga bi se ti zakleo da je kraci nego Golf, recimo. Manje gume manja cena odrzavanja, itd... nekome to nije ni bitno, mada ako cemo do u sitnice, uopste ne mora da znaci. Audi Allroad mogu da stavim glavu na panj da nije nista jeftiniji za odrzavanje nego X5.

      Kvalitet puteva je takav kakav jeste i to je cinjenica, pilo tebi vodu ili ne.

      Veliki SUV, iako mi to nimalo nije bio faktor pri kupovini, ipak po cistoj fizici jeste sigurniji jer je veci od velikog broja vozila na putu, i apsolutno je neosporno da pri sudaru slabijeg i jaceg predmeta/vozila ono slabije uvek vise na****.

      Uostalom, ne razumem je li poenta ovog posta da bi neko prosipao demagogiju i stereotipe o vlasnicima SUV-ova, sto mislim da niko ne zeli da cuje jer tu vise nista novo nema da se kaze, ili je poenta cuti od ljudi koji SUV zaista i voze sta im je bio motiv kupovine?

      Najvise od svega ne podnosim da me neko uprkos tome sto sam rekao sta mi je bio faktor za odlucivanje, ubedjuje kako je to nikakav argument i da sam to u stvari uradio zbog neceg drugog...Verovali ili ne, zaista postoje ljudi koji su taj SUV zaista i kupili zato sto je sigurniji, upotrebljiv tokom cele godine, nema problema sa jarcima po putevima (i da, auto sa 2,5 tone i vazdusnim vesanjem ce zaista da istrpi vece maltretiranje po rupama nego Volvo, bilo koji da je u pitanju...), odlicno lezi za svoju velicinu, ima dosta prostora u kabini za petoro i prtljag, ide kao blesav, odlicno izgleda - e da, moze da povuce 2.5 tone prikolice ili camac Morao sam...

      Ni ja ne branim niti napadam nikoga zivog, ali ako cemo odgovarati na pitanja navodjenjem stereotipa, onda tema nema smisla pa moze i da se zakljuca, zar ne?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #33
        Sve to stoji sto si rekao, vozio sam par komada, nije problem u gradu, lagano idu 200, nisu bucni, ali ih ipak 90% ljudi ovde kupuje samo zato sto imaju para i sto SUV ovde ipak predstavlja statusni simbol, i to ne samo ovde, u UK X3i X5 se zovu footballer's wife car
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #34
          A X5 je The penality guy
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #35
            Guy ili.....
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • AreOut
              CBC Senator XXL
              • 22.07.2006
              • 590
              • Zabjelo

              #36
              Ne svidja ti se sam koncept i izgled karavana a svidja ti se SUV koji je u sustini 20 cm poviseni karavan, e pa...

              Nisam konkretno nista rekao za tebe, ali evo ja vozim Coupe 16VT koji je poprilicno tvrd automobil i poprilicno se udobno (bar za mene) dovezem do BG od PG, da ne pricam za Accorda. I vozio sam istog i na losim putevima po Srbiji i nisam primjetio neko posebno maltretiranje. A ogibljenje na tako teskom autu mora biti tvrdje upravo zbog tezine pa i visine tako da vazdusno samo moze da kompenzuje to. X5 ima bolju pasivnu bezbjednost ali sta je sa aktivnom, sta je sa naglim manevrima kocenjem zez situacijama itd. Meni se recimo ne svidja osjecaj lazne sigurnosti koju ti 4 vuce daju pa onda pretjeras itd. OK ima ona prednosti po losem vremenu ali ima dosta 4x4 vozila koja nisu dzipovi.
              http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

              Comment

              • alt+64
                CBC Senator XXL
                • 27.02.2006
                • 571
                • bgd

                #37
                Ne svidja ti se sam koncept i izgled karavana a svidja ti se SUV koji je u sustini 20 cm poviseni karavan, e pa...
                znaci Allroad=SUV???

                Comment

                • AreOut
                  CBC Senator XXL
                  • 22.07.2006
                  • 590
                  • Zabjelo

                  #38
                  Ne kapiram, uostalom 90% SUVa nikad nije ni sislo s asfalta.

                  Ili si mislio na Audi Allroad sta li.
                  http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                  Comment

                  • alt+64
                    CBC Senator XXL
                    • 27.02.2006
                    • 571
                    • bgd

                    #39

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #40
                      Bilo bi lepo da se jave jos neki vlasnici SUV-ova i pojasne zasto su kupili takav automobil i koliko su zadovoljni ?!

                      Ako postoji neki s "povisenim karavanom" nek se i on izjasni ?

                      Nego, ima li neka "povisen alimuzina" ? To mi se nekako najvise dopada
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #41
                        Originally posted by AreOut
                        Ne svidja ti se sam koncept i izgled karavana a svidja ti se SUV koji je u sustini 20 cm poviseni karavan, e pa...
                        Da li sam ja slep ili je nesto drugo u pitanju? Na "otprilike" su i mojoj babi slicni, inace nemaju ama bas nikakve veze, niti izgledom niti po bilo kom drugom osnovu.

                        Originally posted by AreOut
                        ...X5 ima bolju pasivnu bezbjednost ali sta je sa aktivnom, sta je sa naglim manevrima kocenjem zez situacijama itd...
                        Iznenadio bi se kao nikad u zivotu
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • AreOut
                          CBC Senator XXL
                          • 22.07.2006
                          • 590
                          • Zabjelo

                          #42
                          Vozio sam X5 4.4 (mislim da je oko 280 konja) i u(preglednu) krivinu u koju lagano idem Coupeom 120 sam ovim pokusao da udjem sa 110 i jedva ostao na putu cak sam lijevim tockovima zakacio travu pored, toliko o tome. On ima dobro ubrzanje i stavili su mu sigurno poprilicno jake kocnice ali protiv fizike se ne moze.

                          A nema tu lice ili ne, 5 vrata i zakosen zadnji kraj su ono sto im je zajednicko, neki lice vise neki manje ali to je to. Na limuzinu lici onaj Lambov SUV i to tek kad ne bi imao onu dzidzbidzu pozadi kao pickup nego zatvoren gepek(kakva je ono sirovina bila gora nego hamer).

                          http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                          Comment

                          • AreOut
                            CBC Senator XXL
                            • 22.07.2006
                            • 590
                            • Zabjelo

                            #43
                            Mada je isti imao daleko bolje terenske sposobnosti od danasnjih sminkerskih SUVova, mada ni blizu Nive ili ovoga :

                            http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                            Comment

                            • AreOut
                              CBC Senator XXL
                              • 22.07.2006
                              • 590
                              • Zabjelo

                              #44


                              Evo ko ima viska vremena pa nek cita :



                              Dobro je ne mislim samo ja tako

                              "My point is that wagons and SUV's are really close to the same thing."

                              http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #45
                                Nezanosite se, ja sam imao pristojan otpor sa 206-icom u X5 na krivinama a ako neko zna da vozi SAABa tu sam.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X