GOLF GTD IBER TURA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rocky G60
    CBC Senator XXL
    • 11.02.2008
    • 700
    • BGD - Dedinje

    GOLF GTD IBER TURA

    malopre sam se vracao iz N.S sa Golfom 2 GTD vozio sam ga 160km/h,kad odjedamput poce sam da daje gas,ja ga vratim u 4brzinu i stiscem kocnicu kako bi pokusao da ga ugasim,al bezuspesno on je radio jedno 2min,pod punim gasom ma kao na 15000 obrtaja i ugasio se,posle nije hteo da upali na kljuc,gurnu li smo ga i upalio je,ali je dimio da je to bilo nesto neverovatno,tako sam nastavio put,kad on opet sam dade pun gas,ja ga ugasim i u 4brzinu i opet nisam uspeo da ga ugasim.
    da skratim pricu,doterao sam ga kuci i upalio na kljuc naj normalnije,ali na auspuh dim izlazi u svim mogucim bojama,sta sad da radim i sta je po vasem misljenju stradalo u tom motoru?
    zbog cega uopste dolazi do te iber ture isto mi se desilo i na Peugeotu 1.9d pre god.dana,ali je bio zaribao skroz!
    vozite vagena,noge dizite na ramena...
  • Joca*KANADA*
    Banovan
    • 16.02.2008
    • 48
    • Montreal-beograd

    #2
    ne boj se, samo ti je povukao ulje da li iz turbine ili negde pusta ali ako si ga dzibrio posle nekog ko je penzionerski vozio to je sasvim normalna stvar(meni se desavalo).

    Comment

    • Rocky G60
      CBC Senator XXL
      • 11.02.2008
      • 700
      • BGD - Dedinje

      #3
      daj boze da je normalna stvar,sta sad da mu radim?
      vozite vagena,noge dizite na ramena...

      Comment

      • Car
        CBC Senator XXL
        • 07.07.2005
        • 900
        • Beograd

        #4
        A kako nisi uspeo da ga ugasis u cetvrtoj ili petoj brzini uz kocnicu?

        Pitam, nisam imao iskustva s tim. Logicno mi je da je uz dobru lamelu, visi stepen prenosa i kocnicu to izvodljivo.

        Comment

        • Rocky G60
          CBC Senator XXL
          • 11.02.2008
          • 700
          • BGD - Dedinje

          #5
          sreca tvoja sto nisi imao iskustvo,to je retka pojava kod dizela,al meni se eto desi na dva auta,tu nema gasenja dok motor ne odradi svoje,koliko ja shvatam nafta udje u klipove i dok ne izgori ne moze da se ugasi,ja sam Golfa ugasio,ali on je idalje povecavao brzinu,a na Peugeotu mi se sve u motoru pokrivilo,tada mi je majstor rekao da mu je cak i jedan motor explodirao,znaci pmeris se dok se motor ne ugasi sam od sebe,nema druge,a posle tek znas sta mu je...
          vozite vagena,noge dizite na ramena...

          Comment

          • Car
            CBC Senator XXL
            • 07.07.2005
            • 900
            • Beograd

            #6
            Pa cekaj, zar ga zaustavljanje kocnicom u visem stepenu prenosa nece ugasiti, pod uslovom da lamela ne proklizava i slicno? Nema bas toliko snage.
            To je valjda poenta takve akcije, ako ga pustis da se zavrti, dok on sagori ulje ili sta vec, ode sve u tri lepe.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              to je retka pojava kod dizela,al meni se eto desi na dva auta,tu nema gasenja dok motor ne odradi svoje,koliko ja shvatam nafta udje u klipove i dok ne izgori ne moze da se ugasi,ja sam Golfa ugasio,ali on je idalje povecavao brzinu,a na Peugeotu mi se sve u motoru pokrivilo,tada mi je majstor rekao da mu je cak i jedan motor explodirao,znaci pmeris se dok se motor ne ugasi sam od sebe,nema druge,a posle tek znas sta mu je...
              nije uopšte retka pojava kod dizela već je gotovo pravilo.

              motor ne sagoreva više naftu kao osnovno gorivo već ulje iz kartera, i sve dok ima ulja koje je samo po sebi gorivo (ne zaboravimo dizel je sistem samopaljeja i u njemu sagoreva maltene bilo šta da sipaš a da je ugljovodoničnog porekla).

              verovatni rezultat je da ili uradiš temeljnu što bi rekli full generalnu ili da baciš motor.

              ako se motor nije razleteo imao si puno sreće.

              Golf GTD 2 nov iz fabrike ima max brzinu 158 km/h u idealnim uslovima. u praksi retko dostigne više od 150km/h.

              a praksa je pokazala da taj motor ne trpi vožnju sa opterećenjem većim od oko 130-140 km/h inače se lako pregreva.

              ovo čisto za ubuduće, sada je kasno a saznanje o limitima si direktno osetio.

              nisi smeo nikako da pališ motor ponovo, pa još na gurku !

              imao si puno puno sreće da motor nije eksplodirao i niko nije povredjen.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • don
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2005
                • 483
                • Beograd

                #8
                ""Golf GTD 2 nov iz fabrike ima max brzinu 158 km/h u idealnim uslovima. u praksi retko dostigne više od 150km/h.

                a praksa je pokazala da taj motor ne trpi vožnju sa opterećenjem većim od oko 130-140 km/h inače se lako pregreva."'

                Da si ti meni ziv i zdrav, ovo nema veze, to mozda mislis na obicnog g2 dizela. A sto se tice gtd-a, taj ide kao metak.
                Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                Comment

                • Rocky G60
                  CBC Senator XXL
                  • 11.02.2008
                  • 700
                  • BGD - Dedinje

                  #9
                  znaci mora full generalna?
                  sto nisam smeo da ga palim posle toga na gurku?
                  vozite vagena,noge dizite na ramena...

                  Comment

                  • JNC
                    CBC Senator XXL
                    • 19.12.2006
                    • 1332
                    • Beograd

                    #10
                    Druze samo jedno pitanje, a jesi li ti proverio nivo ulja u motoru posle sve te zezancije.

                    Comment

                    • milan_g1
                      CBC Senator XXL
                      • 07.02.2007
                      • 863
                      • Karaburma

                      #11
                      Pa ja ne verujem da je uopste i bilo ulja, kada ga je sagoreo onda se tek motor ugasio, zar ne? To je ustvari ibertura, kada ne radi na naftu nego na ulje iz kartera, grubo receno?!
                      "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                      Comment

                      • JNC
                        CBC Senator XXL
                        • 19.12.2006
                        • 1332
                        • Beograd

                        #12
                        Pa znam ja to zato i kazem, a on ga je opet palio, vozio, reko da je proverio nivo ulja video bi da ga nema, pa mu ne bi palo na pamet da pali masinu.
                        A realno kad auto pocne da dimi katastrofa, iako ne znas zasto bi moglo da bude proveris ulje i sve ti je jasno, jedna od osnovnih stavki odrzavanja automobila, pogotovo matorih, redovna provera ulja i ostalih tecnosti (pise u svakom uputstvu o koriscenju)

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          @don, VWov zvanični podatak je takav.
                          vozio sam GTD G2 i tačno znam koliko može da ide.

                          običan G2 dizel može da održava brzinu oko 110km/h, a maximum je 138 km/h.

                          to što se tebi subjektivno čini da ide brže je sasvim druga stvar.

                          i zaista Gofl kada ide 100 unutra se oseća kao da ide 150 u nekom drugom autu- pričam za dizel i turbo dizel.

                          vozio jako puno i GTD i običan, čak štaviše i posedovali u familiji GTD varijantu 89to godište. (kupljen nov tako da znam od prvog kilometra dokle su njegovi dometi).

                          a zašto sam napisao ono što jesam, zato što taj motor nije napravljen za trkanje i gas do poda.

                          to što se desilo je rezultat tretmana gas do poda u dužem periodu, motor je bio već pohaban porpilično kada se dogodilo da po**** ulje iz kartera.

                          taj motor je odavno pre ovog dogadjaja bio više nego zreo za generalnu.

                          da ne zaboravim, kada skazaljka skoro lizne oznaku 170 auto ide 155 km/h kod GTD Golfa i njegovog prenosa.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • don
                            CBC Senator XXL
                            • 13.04.2005
                            • 483
                            • Beograd

                            #14
                            Slazem se samo u vezi toga da cumurasi te generacije nisu za neko preterano stiskanje, a sto se tice brzine, tu se ne slazem.
                            Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                            Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                            Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                            Comment

                            • dieselman
                              CBC Senator XXL
                              • 14.11.2005
                              • 833
                              • tt

                              #15
                              ..vodjice ventila zavrsile karijeru,odradi glavu motora i bice ok...

                              Comment

                              Working...
                              X