Cudi me kako uopste moze da upali sa tom "kompresijom"! Cini mi se da je fabricka 34 bara, neka me brick ispravi ako gresim
GOLF GTD IBER TURA
Collapse
X
-
Originally posted by sw.bricka sto se tice brzine, tu se ne slazem.
G2/Jetta dizel ima 54KS maksimuma, G2 1.3 benzin ima 55KS.
benzinac ide 141km/h.
GTD ima 70KS, osim ako nije vrlo redak model sa 80KS.
G2 sa 90KS ima max brzinu od 169 km/h.
G2/Jetta 1.6 benzin ima 75KS, ide okruglo 160 km/h.
Golf = Jetta u svim motorima, isti kompletno prednji deo/aerodinamika.
da bi išao odredjenom brzinom auto mora da savlada otpore kretanja.
Golf 2 je veoma ne aerodinamičan auto sa velikim otporima, pa su stoga i moguće brzine adekvatne.
nešto utiče i prenosni odnos u menjaču, ali glavni limit je snaga motora.
zavisno od godišta, i prenosa brzine koje navodim su promenljive u + i - zavisno od tržišta i verzije 3 ili 5 vrata.
ta razlika je 1-2 km/h, dakle ništa posebno različito.
u to vreme, to su bile brzine za respekt u toj klasi vozila.
većina auta te klase je imala max brzine slične pomenutim pa Golf nije nikakav izuzetak u to doba.
Sto se tice Jette mk2 benz 1.6 obicni motor, napisao si da ide 160 okruglo, ja sam svoju 170 i nes malo vozio, nisam imao vise prostora da jos dignem, mozda je mogla i vise
Comment
-
-
<BRICK preporucujes metalni dihtung Erling da stavim?
Jel to znaci kad njega stavim da cu moci da ga vozim slobodno malo brze?
Ujakov Golf 2 je 85god i oznaka mu je TD sto znaci da je klot,al ima turbo dizel masinu.
Sta mu znaci to "IC"?
<Sto se tice brzine moj Corrado 1.800ccm u 5brzini na otprilike 1/3gasa ide 230km/h ne znam koliko bi mogao jos zao mi da ga patosiram,jer mislim da je za tu kubikazu i to mnogo!
Comment
-
-
Izvuceno iz liste:
All markets except North America/Japan
1.6L 80 PS (79 hp/59 kW) I4 turbo-intercooler diesel
Comment
-
-
Sto se tice Jette mk2 benz 1.6 obicni motor, napisao si da ide 160 okruglo, ja sam svoju 170 i nes malo vozio
u celoj grupaciji jedino Audi 80 kod nas zvan jaje je imao max brzinu 171 km/h sa 1,6 motorom i 75KS a na testovima je to izgledalo ovako.
dogura do 163-164 km/h pod punim gasom i onda mu trebaju kilometri ravnice da dostigne 170.
pri tome jetta 2 je skoro 20% lošije aerodinamike od Audija, i treba samim time jači motor za istu brzinu kretanja.
u to doba, to je praktično bilo jedna stepenica jači motor kod VWa u odnosu na Audija.
btw, Pasat 2 je baš jedva dostizao 170 km/h sa 1,8 90KS motorom.
ogromne su to brzine za tako čoškaste i nearodinamične modele kao što su VWi tada bili, a uz slabašne motore o kojima pričamo.
uostalom, VW je kao fabrika na nebrojeno mesta objavio svoje podatke, vršeno je milion testova pa nije teško pronaći podatke iz tih izvora.
kazaljka u kabini uvek pokazuje više od stvarne brzine kretanja pa nije merodavna kao podatak o max brzinivolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
@rocky,
Elring je najbolje što novac može da kupi što se tiče margine sigurnosti.
jeste da košta ko 3 obična dihtunga ali mislim da vredi svaku paru, pogotovu kod bimetalnih dizel motora kakav je konkretan VW.
taj Golf iz 85 ima stari tip glave, koji je VW izbacio iz upotrebe i iz ponude rezervnih delova. ne znam da li uopšte postoji Elring za taj tip glave.
ako voliš da forsiraš motor ja ne bih oklevao nova glava (novi tip i kao novo kupljena) sa kanalima hladjenja većeg protoka, novi dihtung i nova pumpa ulja (novi tip) pošto je u modelu 85 i taj kritični deo za rad motora problematičan tj poddimenzioniran.
u Golfu je bilo dizela od 51KS, 54Ks kao atmo pa zatim 70KS i 80KS turbo dizeli i beše neka eko varijanta sa 64KS ili 60KS kako gde.
ovaj od 80KS je sa IC i izvorno je razvijen za AUdi jer je motor od 70KS bio preslab i AUdi 80 nije mogao da se skoro upotrebljava od tromosti.
u AUdi 80 je čak pokušano i sa motorom od 54KS običnim dizelom a ispala je smejurija jer je auto bio totalno neupotrebljiv za vožnju na otvorenom putu i zbog tromosti nebezbedan.
a tih motora 54KS i turbaka od 70KS ima još jedno 10tak podmodela gde su generalno prelomne godine 1982, 1987 i 1991.
godišta dizela iz prvioh 10 godina proizvodnje su problematična delimično a od 87 je bila velika rekonstrukcija motora pre svega glave i sistema podmazivanja uz promene klipova i još ponečega pa je dosta toga poboljšano a od 1991 ti motori su postali ono pravo, bez brige ma kako vozio.
no 92 je već kraj karijere G/Jetta2 pa tih motora bez dečjih bolesti iz 91-92 perioda i nema baš mnogo u opticaju u odnosu na ukupan broj.
no bez obzira, dizel sa indirektnim ubrizgavanjem nije baš namenjen jurcanju pod punim gasom, pogotovu ti mali motori koji imaju težak zadatak.
pri tome mislim i na druge dizele, ne samo VW kada je u pitanju gas do poda i mogućnost povećanog rizika.
ako se umereno vozi G2 dizel može mnogo da predje ali i veoma lako jedna vožnja može da postane fatalna.
današnji moderni dizeli imaju milion senzora koji prate kritične faze rada i sami automatski obaraju snagu motora ako se pojavi tendencija ka termičkom šoku pa su potpuno bezbedni za bilo kakav stil vožnje.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Evo cisto dokaz da ima td sa interkulerom u dvojci:
Sto se tice ovog motora, dosta je izvuceno iz 1600 cm³, i dosta je izdrzjiv, moj nakon 250 000km i dalje ide do stotke kao sto kazu fabricki podaci, ali su mu karike malo slabije, tj. ne podnose mnogo voznju preko 3k rpm-a. Ali zato preko 3k vuce kao ludGuns don't kill people. My cousin does!
Comment
-
-
nisu mogli da nadju gore mesto za intelkuler,tu ima i G2 G60,mnogo slabije odradjuje posao,mnoho se vise greje jer je blizu motora!
od koje godine ubacuju inter kuler u G2 dizel,jel on ima 80konja?
Zasto onda taj motor ne nosi oznatu TDI?
Bio sam kod majstora sto remontuje turbine kaze da razlog iber ture moze da bude u turbini ili iber lauh!
A bosista kaze iskljucivo u bospumpi.
samo da uzmu pare!
Imam par motora obicnih 1.6D,da li na njih moze da se stavi turbina ili od njih moze da se iskoristi nesto za ovaj TD?
Koja se uopste razlika u tim motorima ?
Comment
-
-
TDI označava t Direct Injection a motor 1,6 u Golfu je INdirect injection.
sasvim deseti tip motora po načinu ubrizgavanja goriva.
IC je stavljen tu gde jeste jer Gofl i nije projektovan u fabrici za hladjenje vazduha, pa je sprski rečeno nabudžen. namerno ne kažem fušerski, jer bitno bolje zapravo i ne može da se smesti ispod haube.
no, i taj IC ima ogroman uticaj na produženje životnog veka motora i veliki je napredak. izuzetan za jedan VW.
samo je pitanje zašto je trebalo 8 godina da se dosete da ubace IC pod haubu, tj prekopiraju od drugih.
inače suprotno reklamama koje se u zadnje vreme vidjaju za Audi, prvi TDI u putničkom autu je delo italijanskih konstruktora i prvi TDI auto je Fiat.
isto kao i prvi CR dizel u autu koji je takodje italijanska konstrukcija.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Taman htedoh da kazem, brick me pretece =]
A sto se tice intercooler-a, jeste blizu motora, ali je sistem hladjenja resen tako sto su napravili ove plastike kao sto se vidi na slici, i stavili usis za vazduh ispod branika, tako da otuda prolazi vazduh do ic-a, usmeren tim plastikamaGuns don't kill people. My cousin does!
Comment
-
-
kako sam glup tek sam sad shvatio da IC znaci intercooler!!!
znam za razliku izmedju tih motora gtd i tdi,tdi mu dodje neko ubrizgavanje kao kod benzinca full injektion (kako li se vec pise)
ja sam mislio da TDI znaci turbo-dizel-intercooler,covek se uci dok je ziv,toliko me sve to interesuje i trudim se da sve upamtim,ali nevredi,pola pozaboravljam
BRICK jel bi mogao da mi odgovoris i na pitanje sto sam vec postavio u vezi obicnih dizela,jer mogu nesto da iskoristim za njih na ovom TDu ili da li mogu da stavim turbinu na obicnog?!
Comment
-
Comment